۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

از عوارض کاشت مو SUT بیشتر بدانید!

عوارض کاشت مو sut چیست؟

عوارض کاشت مو sut چیست؟

عوارض کاشت مو sut چیست؟ کاشت مو جزو عمل‌های زیبایی پرطرفدار و از طرف دیگر، کم عارضه در سر تا سر دنیاست که به خصوص در سال‌های اخیر مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است. در ابتدا، کاشت مو تنها به روش‌های قدیمی همچون اف یو تی یا کاشت نواری انجام می‌شد ولی به مرور زمان، روش‌های پیچیده‌تری نیز برای آن ابداع شد.

یکی از این روش‌ها، کاشت مو به روش sut است که نتیجه‌ای ماندگار، زیبا و طبیعی دارد و در آن روی سر جای زخم و اسکار باقی نمی‌ماند و ممکن است برخی عوارض کاشت مو SUT به همراه داشته باشد. وقتی از کاشت مو بدون جراحی به عنوان عملی غیرتهاجمی یاد می‌شود خیلی از افراد ممکن است تصور کنند که هیچ گونه عارضه‌ای نیز برای آن عمل وجود ندارد. در حالی که این تفکر، اشتباه است. در این مقاله قصد داریم عوارض کاشت مو را بیان کرده و همچنین به شما بهترین مرکز کاشت مو در تهران را معرفی کنیم. پس تا انتهای این مقاله از سایت کلینیک ماه زر همراه باشید.

عوارض و خطرات احتمالی کاشت مو به روش SUT

اگرچه روش کاشت موی SUT جزو روش‌های بسیار کم عارضه کاشت مو است، ولی به هر حال این عمل نیز دارای عوارضی است که پیش از اقدام برای کاشت باید نسبت به آن‌ها آگاه باشید. لازم به ذکر است که با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و پزشکان متبحر، احتمال بروز عوارض کاشت مو sut  یا روش‌های دیگر را به حداقل می‌رسد و بیش‌تر عوارضی که باعث می‌شوند متقاضی کاشت مو دچار مشکل شود، در اثر عدم مهارت پزشک به وجود می‌آیند.

کلینیک ماه زر با بیش از ۱۷ سال سابقه درخشان در زمینه کاشت مو، می‌تواند به شما کمک کند تا با عملی آسان و بی عارضه، ظاهر ایده آل خود را پیدا کنید. در جلسه توجیهی پیش از عمل کاشت مو، نکاتی به شما ارائه می‌شود که با عمل کردن به آن‌ها می‌توانید عوارض کاشت موی خود را به کم‌ترین حالت ممکن برسانید.

پیشنهاد می‌کنیم عارضه‌های کلی کاشت را بشناسید: عوارض کاشت مو

معایب کاشت مو sut

در ادامه این مقاله، ما به بررسی برخی از شایع‌ترین عوارض کاشت مو sut پرداخته‌ایم که خوب است پیش از اقدام برای کاشت مو مطالعه فرمایید.

  • شل شدن پوست سر

به علت کشیده شده و منبسط شدن پوست سر در حین برداشت و دریافت فولیکول‌ مو، امکان شل شدن پوست سر بعد از عمل کاشت مو وجود دارد. این عارضه ممکن است تا مدتی ادامه دار باشد و فرد احساس شل شدگی در پوست سر خود داشته باشد که پس از مدتی برطرف خواهد شد.

  • بی حسی در موضع پوست سر

امکان حساسیت به داروی بی حسی وجود دارد. در چنین حالتی، حتی ممکن است تا ۶ ماه بعد از عمل نیز فرد متقاضی احساس کند پوست سر او بی حس شده است. این حساسیت جای نگرانی ندارد و پس از مدتی این مشکل برطرف خواهد شد. ولی به هر حال بهتر است در صورت بروز چنین عارضه‌ای آن را با پزشک متخصص خود مطرح نمایید.

  • درد از عوارض کاشت مو sut

ایجاد درد در ناحیه برداشت مو، عارضه‌ای است که بیش‌تر در روش کاشت موی FUT به علت تهاجمی بودن این روش رخ می‌دهد. در روش SUT به علت برداشت تک به تک فولیکول‌های مو، احتمال احساس درد شدید بسیار نادر است. ولی به هر حال ممکن است پس از عمل تا مدتی احساس سردرد داشته باشید که جای نگرانی نیست و با استفاده از مسکن‌هایی که پزشک تجویز می‌کند برطرف خواهد شد.

آیا کاشت مو درد دارد؟ درد کاشت مو

  • خونریزی

به طور کلی، امکان خون ریزی در روش SUT بسیار پایین است. در روش SUT گرافت های مو به صورت دانه‌ای و با کمک انبرهای مخصوص برداشت می‌شوند که در نتیجه نیازی به برش سر نیست. بنابراین خونریزی از عوارض کاشت مو sut نیست! برای کاشت آن‌ها به سر نیز از پانچ‌های میلی متری مخصوص استفاده می‌شود که سوراخ‌هایی بسیار ریز روی سر ایجاد می‌کنند. ممکن است در محل ایجاد سوراخ‌ها، شاهد اندکی قرمزی باشیم ولی خونریزی، جزو عوارض نادری است که تنها در صورتی رخ می‌دهد که به کلینیک‌های معتبری مراجعه نکرده باشید.

  • ریزش مو و رشد موی نازک

استفاده بیش از حد از فولیکول‌های موی اهدا شونده و در واقع بانک مو، می‌تواند باعث شود که موهای کاشته شده اولاً مقاومت خوبی در برابر ریزش نداشته باشند و دوما نازک باشند.

علاوه بر این، عدم وجود بانک موی مناسب و استفاده از موهای ضعیف و نازک به عنوان موهای اهدا شونده نیز یکی از دلایل ریزش موهای کاشته شده و نازک شدن موهاست. این عارضه تنها در صورت مراجعه به کلینیک‌های نامعتبر رخ خواهد داد.

ادامه مطلب  هزینه کاشت مو در پاییز ۱۴۰۲
  • باقی ماندن جای زخم

باقی ماندن جای زخم روی سر نیز جزو عوارض کاشت مو به روش sut نیست و در مقابل برای روش FUT است که در آن یک قسمت از سر به صورت نواری بریده می‌شود تا فولیکول‌های آن جدا شوند. در روش SUT، با توجه به این که گرافت های مو به صورت دانه‌ای و تک به تک جدا می‌شوند، احتمال بروز این عارضه بسیار پایین است و از این بابت جای نگرانی نخواهید داشت.

  • عفونت

عفونت یکی از عوارض کاشت مو است که ممکن است در ناحیه گیرنده مو و یا در ناحیه اهداکننده مو رخ دهد. این عارضه بسیار نادر است و تنها یک درصد از افرادی که برای کاشت مو اقدام می‌کنند به آن دچار می‌شوند. از علت‌های بروز عفونت پس از کاشت مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم رعایت نظافت
  • نشستن پوست سر
  • وجود بیماری زمینه‌ای مثل نقص سیستم ایمنی

چه کسانی نباید مو بکارند؟

افرادی که دارای شرایط زیر هستند، نباید از روش کاشت موی SUT استفاده کنند. چرا که عوارض و معایب کاشت sut مو برای این افراد با شدت بیشتری اتفاق می‌افتد.

  • افرادی که دچار طاسی با الگوی نامشخص هستند.
  • افرادی که مبتلا به بیماری دیابت کنترل نشده هستند.
  • افرادی که دارای التهابات کنترل نشده هستند.
  • افرادیکه مبتلا به فشار خون بسیار بالا هستند و درمان نشده‌اند.
  • افراد مبتلا به هموفیلی و بیماری‌های مربوط به انعقاد خون.
  • افرادی که به داروهای بی حسی حساسیت دارند.
  • افرادی که دچار بیماری‌های عفونی ویروسی مانند ایدز و هپاتیت هستند.

به طور کلی، برای این که بدانید متقاضی مناسبی برای کاشت مو هستید یا نه می‌بایست تمام سوابق پزشکی خود را با پزشک متخصص خود در میان گذاشته و تشخیص را به پزشک خود واگذار نمایید.

ادامه مطلب  مزایا کاشت مو به روش fue چیست؟

روش‌های کاشت مو با کمترین عوارض

طبیعتاً وقتی برای انجام عمل کاشت مو، تصمیم خود را قطعی کرده باشیم، به دنبال کم عارضهترین روش‌های کاشت مو می‌گردیم تا بعد از عمل مشکلی برایمان ایجاد نشود.

برای این که بهترین روش کاشت مو برای شما مشخص شود، فقط و فقط باید با پزشک متخصص خود مشورت کنید. این که کدام روش کاشت مو برای شما مناسب‌تر است، بستگی به ویژگی‌های پوست سر، موهای شما، نحوه و الگوی طاسی و برخی موارد دیگر دارد که تنها توسط پزشک قابل تشخیص است.

طبیعتاً با انتخاب روش مناسب کاشت مو، عمل راحت‌تر و کم عارضه تری را نیز تجربه خواهید کرد. به طور کلی، روش کاشت موی FUT به خاطر تهاجمی بودن و برش پوست سر، احتمال خون ریزی و بروز عوارض را بالا می‌برد ولی درباره بقیه روش‌های کاشت مو، باید با پزشک خود مشورت کنید.

عوارض کاشت مو SUT

مشاوره کاشت sut بدون عوارض

کاشت مو SUT یکی از کم عارضه ترین روش‌های کاشت مو است و بجرات می‌توان گفت چیزی تحت عنوان عوارض کاشت sut مو وجود ندارد. این روش کاملاً اتوماتیک و به کمک دستگاه‌های پیشرفته پزشکی انجام می‌شود. این روش، در صورتی که نزد پزشکان باتجربه انجام شود بسیار ساده است و دوران نقاهت کوتاهی نیز خواهد داشت. 

برای دریافت وقت مشاوره حضوری، تخمین هزینه کاشت مو به روش SUT و دریافت توصیه‌های قبل از عمل می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ تماس گرفته و یا از طریق شماره واتساپ ۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲ با کارشناسان ما در تماس باشید. همچنین شما می‌توانید از طریق فرم زیر نسبت به دریافت مشاوره اقدام کنید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    5/5 - (1 امتیاز)

    6 پاسخ

    1. سلام اقای دکتر من ۱۱ ماه میشه که کاشت انجام دادم ولی یه جاهایی از ابروهام خالی هست تقویت کنم در میاد تا از وقتش گذشته ؟؟و اینکع کربوکسی انجام بدم یا با سرم سریتا میتونم تقویت کنم .ممنون میشم راهنمایی کنید

    2. سلام من دو بار در هفته کپسول راکوتان میخورم به نظرتون اشتباه می کنم?

    3. اطلاعات خوب و قابل استفاده ای بود اگر در مورد تغذیه بعداز بوتاکس هم مطلب یا موردی بود کاملتر میشد

    4. خیلی عالی و کامل بود👌
      ممنونم از مقاله ی خوبتون 🙏😌

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله از عوارض کاشت مو SUT بیشتر بدانید!

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)
    کاشت مو میکروگرافت کاشت ابرو در یک جلسه قبل و بعد کاشت مو قبل و بعد کاشت ابرو