۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

قیمت کاشت ابرو به روش LHE چقدر است؟ ابرو‌ها و زیبایی ظاهری آن‌ها برای همه موضوع مهمی است و اکثر ما به مراقبت از آن ها اهمیت می دهیم حتی گاها با استفاده از نظر پزشک درصدد پرپشت کردن ابرو‌ها و بهبود روند رشد آن‌ها بر می‌آییم.

قیمت کاشت ابرو به روش LHE

پیوند یا کاشت ابرو از خدماتی است که در سال‌های اخیر با توجه به افزایش درخواست ها به صورت پررنگ تر مطرح شده اند همچنین نیاز به کسب اطلاعات از چگونگی انجام این عمل ها هم امروزه بیش از پیش احساس می شود. متخصصان هم تلاش کرده اند که پابه پای درخواست‌های مردم پیش بروند و نیاز های آن ها را در ارائه ی روش های جدید مورد توجه قرار دهند.

هزینه کاشت ابرو به روش LHE

قیمت کاشت ابرو به روش LHE از سوالات ابتدایی کاندیدا‌های کاشت ابرو به روش lhe است که برای سنجش و اختصاص هزینه‌ی آن تصمیم بگیرند. البته به غیر از قیمت مسائل دیگری هم عمل کاشت ابرو باید در نظر گرفته شود که از جمله ی آن ها می توان به روش انجام عمل و مطمئن بودن کلینیک اشاره کرد و همه‌ی این موارد در تصمیم‌گیری‌های افراد موثر هستند.

قیمت کاشت ابرو به روش LHE گاها با یک جلسه مراجعه و یا حتی تماس با مشاوره‌های تلفی که توسط مراکز معرفی می‌شود اعلام می شود. توجه کنیم که قیمتی که به تازگی اعلام می شود را نباید با قیمت‌های گذشته که برای مراجعان قبلی اعلام شده بوده و با همان قیمت هم عمل انجام شده مقایسه کنیم زیرا بسیار احتمال دارد که با گذشت زمان روش عمل تغییر کند و روش های جدید با کارایی بسیار بالاتر ارائه شوند که البته نیاز به دستگاه های پیشرفته تر دارد همچنین نتیجه‌ی رضایت بخشی‌تری هم برای افراد خواهد داشت.

برای اطلاع از هزینه کاشت ابرو LHE در مرکز کاشت ابرو ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت ابرو شهرک غرب، می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ در تماس باشید و یا فرم مشاوره زیر را تکمیل کنید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    چرا ابرو ها در چهره نقش مهمی دارند؟

    ابرو ها علاوه بر نقش انکار ناپذیری که در زیبایی صورت دارند در حفاظت از چشم ها و بینایی هم موثر هستند و حتی از تابش شدید و مستقیم نور به چشم ها جلوگیری می کند پس عدم وجود ابرو علاوه بر تاثیرات منفی بر زیبایی ممکن است مشکلاتی برای چشم ها و کاهش قدرت بینایی هم داشته باشند. به علاوه ابرو ها مهم ترین عضو در نشان دادن حالات احساسی چهره هستند و وظیفه ی القای احساسات و واکنش ها را دارند بنابر این با توجه به اینکه تقریبا این مسائل برای هیچکس پوشیده نیست عمل های ترمیمی ابرو همیشه طرفداران خود را داشته و دارند.
    در مقایسه عمل کاشت ابرو با روش های دیگر برای زیبا سازی ابرو بسیاری از مزایای عمل کاشت ابرو پی می بریم و در میابیم که تنها راه ترمیم و برگرداندن ابروهای طبیعی با همان قابلیت ها فقط انجام عمل کاشت ابرو است.

    به این دلیل که انجام سایر عمل‌ها برای برگرداندن زیبایی ابرو‌ها نه تنها آن حالت طبیعی را ندارد بلکه با حالات چهره برای نشان دادن احساسات و واکنش‌های ظاهری شکل نمی‌گیرد و یک حالت ثابت و غیر‌طبیعی دارد. علاوه بر این‌ها عمل‌هایی مانند تاتو یا هاشور باعث ریزش و کم‌پشتی بسیار زیاد ابروها هم می‌شوند پس نه تنها بلافاصله پس از انجام این فعالیت‌ها نتیجه کاملاً دلخواه نخواهد بود بلکه با گذشت زمان هم اشکالاتی در رویش طبیعی موها ایجاد می‌کنند که باعث می‌شود تراکم و ضخامت تار‌ها هیچ وقت به حالت پیش از انجام این فعالیت‌ها برنگردد.

    141کاشت ابرو

    با همه این مسائل متوجه می‌ شویم که قیمت کاشت ابرو به روش LHE باید متناسب با نتیجه‌ای که می ‌خواهیم حاصل شود سنجید شود و بدانیم که هر هزینه‌ای برای یک جلسه و یکبار انجام می‌شود و پس از آن به طور دائمی از نتایج عمل بهره مند می‌شویم.

    در ثانی برای کسانی که در اثر یک اتفاق یا برخی بی‌مبالاتی‌ها حالت طبیعی و زیبای ابروهای خود را از دست داده‌اند مهمترین خواسته برگرداندن زیبایی به ابروها و تبعاً به چهره است و اگر مطمئن باشند که نگرانی‌‌های آن‌ها با یک عمل کاملاً برطرف می‌شود سنجش آن‌ها در رده‌های بعدی اهمیت قرار می‌گیرد.

    بیشتر بخوانید درباره: کاشت ابرو LHE برای اولین بار در ایران

    قیمت کاشت ابرو ال اچ ای

    معمولا از اولین سوال های متقاضیان عمل کاشت ابرو است که باید نسبت به آن رفع ابهام انجام شود و روشهایی در نظر گرفته شود تا قیمت این عمل به متقاضیان اعلام شود. تا بتوانند به صورت جدی برای انجام عمل تصمیم گیری کند. البته در اکثر مواقع قیمت عمل کاشت ابرو جزء مسائل بسیار پر اهمیت برای متقاضیان آن نیست. چرا که اگر دچار مشکلات ابرو شویم و متوجه شویم که زیبایی آن ها در حال از دست رفتن است. هر چه می گذرد کم پشتی یا ریزش آنها بیشتر می‌شود. خواسته اولیه ما این است که آنها به حالت مناسب خودشان برگردند و هر روز برای آنها نگرانی نداشته باشیم.

    نهایتاً نمی توان گفت قیمت کاشت ابرو ال اچ ای اصلا اهمیت ندارد. اما آنچه اهمیت بیشتری نسبت به قیمت عمل کاشت دارد این است که نتیجه حاصله رضایت بخش باشد. پس از عمل عوارض ایجاد نشود و ابروهای کاشت شده قابلیت رشد داشته باشند. عمل کاشت آنچنان خوب انجام شده باشد که عوارض کاشت ابرو یا مشکلات عدیده‌ای پس از عمل در ناحیه‌ای که موها کاشته شده اند به وجود نیاید.

    اطلاعات لازم پیش از اقدام برای عمل کاشت ابرو

    قبل از انجام هر عملی لازم است برخی اطلاعات در مورد آن داشته باشیم. انجام عمل کاشت ابرو هم با اینکه عمل زیبایی به حساب می آید. اما از این قاعده مستثنا نیست برخی از موارد لازم است به اطلاع مراجعه کنندگان برسد. برخی دیگر از مسائل را لازم است متخصصان و متصدیان انجام عمل کاشت ابرو بدانند.

    برخی از آگاهی هایی که افراد پیش از انجام عمل کاشت ابرو به آن نیاز دارند عبارتند از:

    روش انجام عمل کاشت ابرو بدون جراحی، در واقع دانستن روش انجام عمل باعث می شود آنها کاملاً متوجه باشند که در چه فرآیندی تارهای مو در ناحیه ابرو کاشته می شوند. چون روشهای متفاوتی برای انجام این عمل وجود دارد. می‌تواند با آگاهی های نسبی که نیاز به تخصص ندارد روش مناسب را انتخاب کنند. البته لازم به ذکر است که روشهای انجام عمل کاشت ابرو تفاوت‌های ناچیزی با هم دارند.

    از دیگر مسائلی که متصدیان از آن آگاه می شوند این است که عمل کاشت ابرو چه چه مقدار زمانی از آنها می گیرد. عکس العمل های کاشت ابرو در یک روز با یک جلسه چند ساعت انجام می شود. تا زمان زیادی از متقاضی گرفته نشود و به راحتی بتوانند زمان کمی را برای انجام عمل اختصاص دهد. اطلاع از روش انجام به عمل کاشت در مورد ایجاد عوارض یا عدم ایجاد عوارض هم مهم است. زیرا برخی از روش هایی که اخیراً برای مردم ارائه می‌شود با استفاده از دستگاه هایی است که کوچکترین زخم یا التهابی ایجاد نمی کنند.

    اطلاعات لازم برای عمل کاشت ابرو LHE

    در این روزها با توجه به این که اکثر قریب به اتفاق مردم دسترسی به اینترنت دارند و همچنین افزایش شبکه‌های مجازی باعث شده است که یافتن اطلاعات لازم پیش از انجام چنین عمل‌‌هایی سخت نباشد و هر کس با یک اقدام کوچک بتواند تقریباً همه اطلاعات لازم را کسب کند.

    البته دسترسی آسان به اطلاعات و وجود صفحه‌های مجازی در شبکه‌های مختلف برای خود مراکز هم فوایدی دارد و باعث می‌شود که روند معروف شدن را با سرعت بیشتری طی کنند و متقاضیان آن ها با مانع هایی مانند عدم اطمینان به مراکز گمنام روبه‌رو نباشند و با شناخت مثبتی که در فضاهای مجازی به دست آورده‌اند به مراکز مذکور مراجعه کنند.

    برخی دیگر از مراکز هم با مشاوره های سریع به صورت حضوری یا غیر حضوری اطلاعات لازم را به کسانی که می‌خواهند به زودی عمل کاشت ابرو انجام دهند می رسانند.

    حتی در برخی کلینیک‌ها این مشاوره ها به صورت رایگان برای همه ارائه می‌شود چراکه در این صورت تعداد کسانی که ی مشاوره تماس میگیرند افزایش پیدا می‌کند در نتیجه مرکز می‌تواند با آگاهی هایی که از مزایای عمل کاشت ابرو در اختیار آنان می‌گذارد آنها را متمایل به عمل کاشت ابرو کند.

    ادامه مطلب  کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب نیست؟

    باید گفت که مرحله کسب اطلاعات نباید مورد غفلت واقع شود و لازم است که هر فردی قبل از انجام عمل اطلاعات کافی را بگیرد تا بتواند با اطمینان خاطر برای عمل حاضر شود و همه‌ی سوالات داده شده باشد. حتی توصیه می شود که به گفته های کسانی که عمل کاشت ابرو را انجام دادند اکتفا نکرد و هر فردی شخصاً برای آگاهی خود اقدامات لازم را انجام دهد و اطلاعات را به صورت شخصی از مشاور یا پزشک دریافت کند.
    قیمت و هزینه کاشت ابرو به روش LHE ممکن است در پایتخت با سایر شهرستانها متفاوت و کمی بیشتر باشد چرا که معمولاً در پایتخت روش های جدیدتر با دستگاههای به روز تر استفاده می شود.

    ویژگی های دستگاه های جدید در کاشت ابرو

    در واقع قسمت اعظم پیشرفت علم در کاشت ابرو با ارائه دستگاه‌ های کاربردی ‌تر حاصل می ‌شود. کاشت ابرو ها عملی بسیار ظریف است که لازم است دقت کافی در آن به خرج داده شود تو نتیجه به ابروهای طبیعی نزدیک تر باشد و امکان ایجاد پشیمانی برای فرد متقاضی پس از عمل وجود نداشته باشد.
    در زمان سنجش قیمت کاشت ابرو بدون جراحی LHE باید به این نکته هم توجه شود که انجام عمل با این روش با راحتی هرچه تمام تر برای افراد است و مو ها با استفاده از دستگاهی برداشت می شوند که نیاز به برش جراحی نیست و حتی این دستگاه‌‌ها به نحوی دانه ‌های مو را برداشت می‌ کنند که به ریشه دیگر تار ها آسیب وارد نشود.

     
    نحوه صحیح مراقبت از مونحوه صحیح مراقبت از مو
     
    عدم نیاز به ایجاد برش جراحی نه فقط در حین عمل مهم است و باعث می‌شود فرد دردی تحمل نکند بلکه پس از عمل هم در طی دوران بهبودی نیاز به مراقبت نیست و زخم یا خونریزی وجود نداشته که برای التیام آن اقداماتی لازم باشد.

    در کاشت ابرو دستگاهی که با آن کاشت تارهای مو در ناحیه مشخص شده برای ابروها انجام می شود هم بسیار اهمیت دارد. این کار با دستگاه ایمپلنتر انجام می‌شود و در کاشت ابرو به زاویه کاشت آنها بسیار توجه می شود تا در زمان رشد با خواب مناسب حالتی زیبا و کاملاً طبیعی داشته باشند.

    این دستگاه‌ها قابلیت بسیار مهم دیگری هم دارند و آن این است که می‌توانند قبل از برداشت تارهای مو آنها را بسنجند و بهترین کارها را برداشت کنند تا پس از عمل کاشت موها قوام بیشتری داشته باشند و در رشد دچار مشکل نشوند.

    چرا متقاضیان عمل کاشت ابرو بدون جراحی LHE رو به افزایش است؟
    این عمل از ابتدای ارائه تا کنون بسیار پیشرفت کرده است تا امروز که می‌ تواند بهترین نتایج را رقم بزند و هیچ نگرانی برای افراد به وجود نیاورد. تا هر فردی که از ابرو های خدادادی خود راضی نبوده است یا با مشکلی مواجه شده و اختلالی در رشد یا تراکم ابروهای او ایجاد شده است برای انجام عمل کاشت ابرو مراجعه کند و قیمت کاشت ابرو بدون جراحی LHE برای او در رده ی مسائل مهم نباشد چراکه حصول نتیجه و داشتن ظاهری دلخواه برای هر فرد بسیار مهم است.

    از جمله مسائل دیگری که باعث شده متقاضیان عمل کاشت ابرو زیاد شوند این است که اطلاعات مردم در این زمینه نسبت به سالهای گذشته بسیار بهتر شده است. دسترسی به موتورهای جستجوگر مانند گوگل یا فضای‌مجازی باعث شده تا هم افرادی که این خدمت را ارائه می‌دهند تا بتوانند برای کسب و کار خود جلب توجه کنند و هم کسانی که این عمل را انجام دادند که بتوانند تجربه خود را با سایر افراد به اشتراک بگذارند. در نتیجه این افزایش اطلاعات و ارتباط گیری راحت با پزشکان برای پرسیدن سوال ها و مشورت با کسانی که تجربه عمل کاشت ابرو را داشتند تاثیر غیرقابل انکاری بر افزایش درخواست کنندگان این عمل داشته است.
    زیرا ممکن است افراد زیادی تمایل به انجام این عمل داشته باشند اما به دلیل عدم امکان ارتباط راحت با افرادی متخصص برای افزایش آگاهی پس از انجام و آن صرف نظر کنند و به روش های دم دستی تر روی بیاورند که نتیجه هم به خواست آنان نزدیک نخواهد بود.

    از دیگر مسائلی که کلا عمل کاشت ابرو عمل های زیبایی را محبوب کرده این است که در سال های اخیر توجه به زیبایی و احساس اعتماد به نفس برای افراد بسیار مهم شده است. هیچ فردی امروز وجود ندارد که مایل به داشتن ظاهری مناسب نباشد اما لازم است که همه این افراد از صد در صد بودن حصول نتیجه پس از عمل کاشت ابرو مطمئن باشند و بدانند که این عمل بدون ریسک انجام می شود. از بهترین دستگاه ها برای انجام عمل استفاده می شود و تمام تفاوت های ابرو های طبیعی بین خانم ها و آقایان مد نظر گرفته میشود تا علاوه بر ایجاد ظاهری مناسب کاملاً طبیعی جلوه کند.

    یکی دیگر از عواملی که برای درخواست کنندگان عمل‌ های زیبایی مهم است دستیابی آسان به کلینیک ‌های متصدی این اعمال است.
    بسیاری از ما اگر در محل زندگی خودمان کلینیک مناسبی پیدا نکردیم و برای انجام عمل نیاز به طی مسافت های طولانی داشتیم ممکن است از انجام آن صرف نظر کنیم و به روش های ترمیمی دیگر روی بیاوریم. اما اگر مرکز خوب و مطمئنی در شهر ما وجود داشته باشد مراجعه آسان تر می شود.

    پس این یک نقطه ‌ی قوت به حساب می‌آید تا افراد بتوانند به سهل ترین شیوه برای انجام عمل اقدام کنند و پس از آن به فعالیت های روزانه خود برگردند تا وقت زیادی از آن‌ ها گرفته نشود.
    قیمت کاشت ابرو بدون جراحی LHE را هم می توان با گرفتن یک وقت در کلینیک‌های متصدی انجام عمل کاشت ابرو از پزشک متخصص پرسید و حتی در برخی از کلینیکها شماره های مشاوره دارند که می‌توان از آنها سوال های مربوطه را پرسید.

    ویژگی های یک کلینیک خوب برای عمل کاشت ابرو

    یکی از مهمترین ویژگیهای یک مرکز کاشت موی خوب این است که خدمات لازم را به سرعت و به راحتی هر چه تمام تر به اشخاص ارائه دهد. برای مثال وقت دهی های بسیار دور که لازم است متقاضیان برای رسیدن نوبتشان بسیار صبر کنند. می تواند یکی از ویژگی های ناخوشایند برای متقاضیان باشد. زیرا اگرچه معمولاً کلینیک های مشهور و خصوصا آنهایی که در پایتخت قرار دارند. با افزایش روز به روز مراجعان مواجه هستند اما لازم است که پرسنل و دستگاه‌های کافی وجود داشته باشد. تا بتوانند به تمامی مراجعان خدمات کافی را در زمان معقولی ارائه دهند و آنها را برای خود نگه دارند.
    یک کلینیک خوب برای درخواست ‌های همه مراجعان وقت کافی می گذارد. عمل را به نحوی انجام می دهد که در عین حال که سرعت کافی را دارد. اما ظرافت لازم هم به خرج داده میشود تا ابرو ها با جهت زاویه و خواب مناسب در هر قسمت کاشته شوند. پیش از کاشتن موها در ناحیه ابرو هم طراحی نوع ابرو کاملاً به سلیقه خود افراد انجام میشود. اگر لازم باشد تغییراتی در طرح کاشت ابرو بدون جراحی انجام می ‌شود. تا بیشترین زیبایی و تناسب را با چهره داشته باشد.
    اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .
    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)