۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

هزینه کاشت ابرو بدون جراحی چقدر است؟

هزینه کاشت ابرو بدون جراحی چقدر است؟

هزینه کاشت ابرو بدون جراحی چقدر است؟

هزینه کاشت ابرو بدون جراحی چقدر است؟ اگر به پر کردن ابروهای خود فکر می‌کنید، گزینه‌های بی‌شماری در دسترس است. اگر درباره تکنیک‌ها و هزینه کاشت ابرو بدون جراحی سوال دارید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم!

هزینه کاشت ابرو به طور متوسط چقدر است؟

برای افرادی که کاشت ابرو را در نظر دارند، درک عواملی که در قیمت کلی یک عمل زیبایی نقش دارند، مفید خواهد بود. جدول زیر خلاصه ای از عناصر بالقوه را ارائه می‌دهد که به هزینه کاشت ابرو کمک می‌کند.

عواملی که در کل هزینه کاشت ابرو بدون جراحی لازم است در نظر گرفته شود!

فاکتور هزینه کاشت ابرو توضیح
نوع کاشت استخراج واحد فولیکولی ( FUE ) و پیوند واحد فولیکولی  ( FUT )
ارائه دهنده آموزش، تجربه، تخصص ( درماتولوژی در مقابل ارائه دهنده جراحی پلاستیک )
هزینه‌های مشاوره ممکن است به عنوان هزینه نهایی این روش محاسبه شود یا نشود
هزینه‌های متخصص بیهوشی ممکن است قابل اعمال نباشد
مکان هزینه‌های ارائه‌دهنده براساس منطقه متفاوت است
هزینه‌های ریکاوری تجهیزات ویژه، پیگیری و غیره

 

انواع روش‌های کاشت ابرو چیست؟

اگر آماده پر کردن ابروها هستید، وقت آن رسیده است که بفهمید چه نوع روش کاشت ابرو در دسترس است. صرف نظر از اینکه ریزش موی شما ناشی از یک بیماری پزشکی مانند آلوپسی یا کندن بیش از حد است، کاشت موی ابرو را می‌توان به ۲ دسته اصلی تقسیم کرد: استخراج واحد فولیکولی ( FUE ) و پیوند واحد فولیکولی ( FUT ).

کاشت ابرو بدون جراحی

این روش‌ها عمدتا بر اساس تکنیک متفاوت هستند. هم FUT و هم FUE گرافت مو را از محل اهداکننده یا ناحیه اهداکننده می‌گیرند و آن‌ها را به ناحیه ابرو برای یک راه حل دائمی با رشد موی طبیعی برای ترمیم ابرو پیوند می‌زنند. پیوند واحد فولیکولی ( کاشت ابرو به روش FUT ) قادر است یک اسکار قابل مشاهده باقی بگذارد، زیرا یک نوار از موهای اهداکننده را از پشت سر می‌گیرد، بنابراین برای کسانی که موهای کوتاه دارند توصیه نمی‌شود. همچنین دارای عوارض جانبی بیشتری است و زمان توقف طولانی‌تری دارد. تصور می‌شود که استخراج واحد فولیکولی ( FUE ) جای زخم‌های کمتر قابل‌ توجهی بر جای می‌گذارد، اما روشی طولانی‌تر با خطر بیشتر نتایج غیربهینه است.

ادامه مطلب  کاشت ابرو طبیعی با جدیدترین متد کاشت LHE در بهترین کلینیک

از منظر قیمت کاشت ابرو بدون جراحی، کاشت مو FUT و FUE معمولا از نظر هزینه مشابه هستند، اگرچه FUE  ممکن است در برخی موارد کمی گران‌تر باشد. به طور کلی، کاشت مو و ترمیم مو بر اساس قیمت هر فولیکول قیمت گذاری می‌شود. فولیکول‌های بیشتر برداشت شده به معنای موهای پیوند شده بیشتر و هزینه کلی بالاتر است. میانگین هزینه یک فولیکول در سراسر کشور دشوار است، به همین دلیل است که ما بیشتر هزینه را بر اساس کل روش به جای هر فولیکول مو گزارش می‌کنیم.

همچنین بخوانید درباره: مزایا کاشت ابرو بدون جراحی

چه چیزی بر هزینه کاشت ابرو بدون جراحی تاثیر می‌گذارد؟

زمان آن رسیده است که متغیرهایی را که در جدول اول معرفی کردیم به طور خاص در نظر بگیریم. به عنوان یادآوری، اطلاعات در اینجا یک تخمین است. مشاوره با ارائه دهندگان ما در کلینیک کاشت ابرو ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت ابرو شهرک غرب، همیشه دقیق‌ترین ارزیابی را از هزینه کاشت ابرو بدون جراحی شما انجام می‌دهد.

مشاوره ۲۴ ساعته کاشت ابرو

09127300790

 

همانطور که گفته شد، اطلاعات زیر می‌تواند به شما کمک کند که درباره سوالاتی که لازم است بپرسید و عواملی که مهم است در هنگام مراجعه به یک مشاوره در نظر بگیرید ایده‌ای به دست آورید. این کار به شما کمک می‌کند که در طول تجربه آرایشی خود احساس قدرت و آگاهی داشته باشید.کاشت ابرو با تراکم و خواب مناسب

  • نوع روش: FUT و FUE از نظر هزینه مشابه هستند، اما به طور کلی FUT کمی ارزانتر از FUE است.
  • ارائه‌دهنده: یک جراح پلاستیک با تجربه‌تر و دارای گواهینامه بورد تخصصی یا ارائه‌دهنده متخصص معمولا هزینه بیشتری را برای تخصص خود دریافت می‌کند که ممکن است منجر به هزینه‌های مشاوره بالاتر شود ( که ممکن است به عنوان اعتبار برای هزینه عمل واقعی اعمال شود یا نشود ) و قیمت بالاتری را برای هر روشی به همراه داشته باشد.
  • متخصص بیهوشی: این به طور معمول جزء پیوند ابرو نیست، اما همانطور که می‌دانید، بیهوشی عمومی به تخصص بیشتری نیاز دارد و گرانتر از بی‌حسی‌موضعی است. بی‌حس‌کننده های موضعی معمولا نیازی به تجویز متخصص بیهوشی ندارند.
  • مکان: قیمت کاشت ابرو بدون جراحی بر اساس مناطق جغرافیایی متفاوت است. برای مثال، قیمت بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران نسبت به شهرهای دیگر و حومه به مراتب گران‌تر است. به همین ترتیب، قیمت کاشت ابرو در مناطق بالای شهر نسبت به مرکز و پایین شهر بالاتر است.
  • بهبودی: بهبودی کاشت ابرو بسته به نوع روش متفاوت است، بهبودی ممکن است شامل نسخه‌ها، لباس‌های ریکاوری، پیگیری‌ها و مرخصی از کار باشد.

مناسب ترین روش کاشت ابرو برای کاندیدها به نیازهای منحصر به فرد آن‌ها بستگی دارد. جدول زیر جزئیات بیشتری را برای هر نوع کاشت ارائه می‌دهد.

انواع کاشت ابرو و تاثیر آن بر هزینه کاشت ابرو بدون جراحی

نوع کاشت ابرو تاثیر بر هزینه
استخراج واحد فولیکولی  ( FUE ) تکنیک نیازمند به دقت کمتر با ناحیه بزرگ پوست سر اهداکننده. احتمالا کم هزینه‌تر است.
پیوند واحد فولیکولی  ( FUT ) تکنیک دقیق‌تر که زمان بیشتری می‌برد و ممکن است گران‌تر باشد.

 

هزینه کاشت ابرو بدون جراحی شامل چه مواردی است؟

ما اصول اولیه را پوشش دادیم و انواع مختلف کاشت ابرو را مرور کردیم. آیا هنوز نمی‌دانید که قیمت کاشت ابرو بدون جراحی واقعا شامل چه مواردی است؟ بیایید کمی عمیق‌تر بررسی کنیم. هزینه زمانی که جراح برای انجام عمل کاشت ابرو صرف می‌کند، اغلب به عنوان هزینه میانگین یا حق الزحمه جراح ذکر می‌شود. این مقایسه دقیقی نیست، اما اساسا نرخ ساعتی مربوط به ارائه دهنده شما است. ارائه‌دهنده شما هزینه‌های تجاری خود مانند اجاره دفتر، حقوق و دستمزد کارکنان پشتیبانی، بیمه حرفه‌ای، و لوازم اداری – پزشکی را دارد. همه این‌ها علاوه بر دستمزد شخصی آن‌هاست.

ادامه مطلب  کاشت ابرو روی تاتو چندرنگ

هزینه کاشت ابرو بدون جراحی با اضافه شدن عوامل اضافی شروع به افزایش می‌کند. عواملی مانند: سایر کادر پزشکی حاضر در اتاق در طول عمل شما ( احتمالا متخصص بیهوشی، پرستاران یا دستیاران جراحی )، ابزارها و لوازم مختلف مورد استفاده در طول کاشت ابرو ( سوزن، گاز، روپوش، دستکش و غیره )، داروهای قبل، حین، و بعد از کاشت شما ( ممکن است شامل آرام بخش ها، مسکن‌ها و یا آنتی بیوتیک‌ها باشد) و هزینه استفاده از اتاق عمل یا عمل مرکز.

همچنین بخوانید درباره: عوارض کاشت ابرو بدون جراحی

نکته دیگری که لازم است در نظر داشته باشید، هزینه‌های شخصی است که در حین انجام تجربه زیبایی کاشت ابرو که در کلینیک ماه زر با آن مواجه خواهید شد. این‌ها ممکن است شامل هزینه‌های مشاوره با ارائه‌دهندگان، هزینه‌های سفر، مراقبت‌های قبل از عمل، زمان از دست دادن کار، و لوازم ریکاوری باشد که شخصا خریداری می‌کنید.

مزایای عمل کاشت ابرو بدون جراحی

برای سنجش میزان هزینه ی عمل کاشت ابرو لازم است که بدانیم از انجام عمل کاشت ابرو چه هدفی داریم و می خواهیم چه نتیجه ای از نظر ظاهری حاصل شود. پس به مزایای این عمل می پردازیم تا بدانیم که هر هزینه ای که پرداخت می کنیم برای برای چه مقصودی خواهد بود؛
از مهمترین مسائل بعد از عمل کاشت ابرو داشتن ابروهایی کاملا قرینه و با تقارنی درست و بی عیب در هر دو سمت چهره است که حتی شکل کاشت ابرو ها با توجه به علاقه و پسند متقاضیان انجام می شود. حتی ابرو های طبیعی افراد هم بدون انجام هیچ عملی کاملا قرینه نیست و ابرو چپ و راست تفاوت هایی دارند که گاها با نحوه ی اصلاح و کوتاه کردن یا مرتب کردن آن ها سعی در ایجاد قرینگی داریم که البته همیشه هم جواب گو نیست و ممکن است گاهی از پس آن برنیاییم .اما در عمل کاشت ابرو قالب ابرو ها با تجهیزاتی کاملا دقیق اندازه گیری و طراحی می شود تا هم بهترین تناسب و هماهنگی بین ابرو ها با سایر اعضای صورت حاصل شود و هم همان چیزی باشد که اشخاص انتظار دارند.

یکی دیگر از مهم ترین مزایای عمل کاشت ابرو این است که در کلینیک های معتبر و تحت نظر متخصص انجام می شود و بر خلاف سایر روش ها هر کس با دوره ای چند ماهه نمی تواند عمل کاشت ابدو انجام دهد بلکه لازم است با تدابیر پزشکی و در مرکز های معتبر با مجوز عمل های کاشت ابرو انجام میشود. در این حالت انتقال بیماری های عفونی امکان ندارد زیرا محیط برای هر متقاضی ضد عفونی می شود و حتی تجهیزات هم کاملا تمیز و عاری از میکروب هستند.

ادامه مطلب  پیوند ابرو به روش LHE

قیمت کاشت ابرو بدون جراحی را باید متناسب با سطح انتظارات از یک عمل ترمیمی ابرو سنجید و با توجه به تفاوت مشهود نتیجه ی عمل کاشت با تاتو یا هاشور مقایسه ی هزینه ی این دو نا درست است. زیرا فرد متقاضی عمل کاشت به نتیجه ای بسیار متفاوت تر و بهتر از تاتو یا تزریق رنگ به هر روشی به دست می آورد و ابرو های طبیعی کاشته شده دائما در همان حالت پس از عمل میمانند و نیاز به اقدامی برای حفظ نتیجه نیست.

قیمت کاشت ابرو بدون جراحی کلینیک ماه زر

ما می‌دانیم که تصمیم برای دنبال کردن جراحی پلاستیک یک معامله بزرگ است. از نوع روش گرفته تا هزینه و نتایج، فاکتورهای زیادی لازم است در نظر گرفته شود. کاشت ابرو یک راه حل دائمی موثر برای ریزش مو در ناحیه ابرو است. برای کسانی که به انجام ترمیم موی ابرو فکر می کنند، همه این اطلاعات امیدواریم به شما ایده بهتری درباره هزینه عمل کاشت ابرو بدون جراحی و دلیل آن داده باشد. برای دریافت نوبت مشاوره و اطلاع هرچه بیشتر از هزینه کاشت ابرو بدون جراحی می‌توانید فرم زیر را تکمبل کنید.

با اینکه علم پزشکی در عمل های زیبایی امروزه بسیار پیشرفت کرده است و سطح توقعات مردم هم نسبت این عمل‌ها افرایش پیدا کرده اما همچنان حساسیت ها نسبت به قیمت این عمل ها وجود دارد. البته طبیعی است زیرا همه ی ما هر فعالیتی را پیش از انجام دادن با توانایی که برای هزینه کردن داریم میسنجیم و این عامل بسیار موثر در تصمیم گیری ما می شود.

قیمت کاشت ابرو بدون جراحی ممکن است گاهی با تخفیف هایی به مردم درخواست کننده اعلام می شود که لازم است در مورد اقدام در زمان این تخفیف ها تحقیقات کافی انجام شود تا گول برخی تخفیف هارا نخوریم. به این دلیل که ممکن است از روش مناسبی برای عمل استفاده نشود و نه تنها ابرو ها به حالت کاملا طبیعی کاشته نمی شوند بلکه امکان ایجاد عوارض هم هست. گاها هم برخی تخفیفات در ابتدای فعالیت مراکز به مردم علاقه مند عرضه می شود تا با سود کمتر جلب متقاضی کنند و باعث ایجاد شهرت بین افراد شوند که البته از روش های خوب و به روزی هم استفاده می کنند و پس از عمل عوارضی به وجود نمی آید پس استفاده از این تخفیفات می تواند استفاده از فرصت مناسب باشد.

هر قیمت کاشت ابرو بدون جراحی که در مراکز مختلف برای این عمل در نظر گرفته می شود باید متناسب با متد انجام عمل باشد. زیرا در هر متدی دستگاه های مورد استفاده ممکن است کمی متفاوت باشند و حسب مورد نتیجه ی بهتری را رقم بزنند همچنین معروفیت مرکز انجام دهنده ی عمل کاشت ابرو هم بر قیمت عمل تاثیر می گذارد. زیرا اساسا شلوغی و افزایش متقاضیان یک مرکز بی دلیل نیست زیرا داوطلبان این عمل پیش از اقدام تحقیقات لازم را انجام می دهند و زمانی که از انجام عمل به بهترین نحو تحت نظر متخصص و با جدید ترین دستگاه ها مطمئن شوند برای انجام عمل مراجعه می کنند.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    جستجو مرتبط کاربران:

    5/5 - (1 امتیاز)

    10 پاسخ

    1. سلام خسته نباشید
      من الان دقیق ۴روز از کاشتم گذشته
      و امروز دوبار با شامپو مخصوص کاشت شستم البته با آب پاشی اما یک بار رفتم حمام البته زیر دوش نرفتم وبا کاسه با آرامی آب ریختم رویه سرم
      آیا مشکلی برام پیش میاد

      1. با سلام؛ بله تمامی نمونه کارهای ما بدون ادیت و واقعی هستند.

    2. سلام آیا کسی که موهاش داره سفید میشه میتونه کاشت ابرو انجام بده؟

      1. در صورت عدم وجود مشکل دیگر و داشتن بانک موی مماسب مشکی می‌توان کاشت انجام داد.

      1. بله؛ برای دریافت نوبت با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ تماس بگیرید.

    3. سلام من بعد ازعمل وزن زیادی کم کردم وقسمت گونه ها وزیرگونه خیلی لاغرشده برای تزریق چربی هزینه چقدره؟!
      ومن رژیم غذایی و تمرینات و ماه زرشی که دارم بعد تزریق میتونم انجام بدم ؟!
      کارمندم و تایم زیادی سرکارم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله هزینه کاشت ابرو بدون جراحی چقدر است؟

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)