۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

چگونه ابروی زیبایی داشته باشیم؟

چگونه ابروی زیبایی داشته باشیم؟

چگونه ابروی زیبایی داشته باشیم؟

داشتن ابروی زیبا چگونه امکان پذیر است؟! ابروها یکی از مهم‌ترین قسمت‌های صورت هستند و تغییر شکل یا رنگ آن منجر به تغییر شدید ظاهر می‌شود. با یک نگاه جذاب، یک لبخند جذاب، می‌توانید ویژگی‌های چهره‌تان را بیان کنید. وقتی ابروها مرتب باشند در صورت همه چیز جذاب‌تر می‌شود. حتی اگر آرایش کم، بدون رژ لب یا سایه چشم داشته باشید، چهره همچنان جذاب به نظر می رسد.

کلینیک ماه زر، بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران، ارائه دهنده خدمات کاشت بدون جراحی می‌باشد که با کمک علم و دانش متخصصان پاسخ سوال چگونه ابروی زیبایی داشته باشیم؟ در این مقاله برای شما عنوان کرده است. لذا همه زنان نمی‌دانند چگونه می‌توان یک فرم ابرو زیبا داشته باشند، لیکن فرم دادن به ابرو در خانه یک روش ساده نیست، اما هر شخصی می‌تواند آن را انجام دهد.

۸ توصیه مهم برای داشتن ابروهای سالم و زیبا

داشتن ابروهای زیبا و مرتب جزء جدایی ناپذیر زیبایی یک زن هستند؛ گاهی این ابروها کم پشت هستند و برای بازگرداندن ظاهر جذاب خود نیاز به مراقبت خاصی دارند. همه خانم‌ها جدا از عشقی که به آرایش دارند به دنبال ظاهری زیبا و طبیعی هستند. اما خیلی‌ها هم هستند که عادت دارند همیشه با آرایش ظاهر شوند و جسارت بیرون رفتن بدون آرایش را ندارند.

البته آرایش برای هر خانمی که دوست دارد از خود مراقبت کند و ظاهرش زیبا باشد ضروری است؛ اما همه ما می‌دانیم که استفاده مکرر از لوازم آرایشی برای پوست مضر است و لازم است پوست شما برای مدتی شل شود. بنابراین ما ۸ توصیه مهم برای داشتن ابروهای زیبا و سالم شما می‌دهیم که باید رعایت کنید و اگر نمی‌خواهید با آرایش ارو زیبا داشته باشید، بسیار مهم و ضروری است.

بهترین محصول آرایشی را انتخاب کنید

گزینه‌های زیادی در مورد محصولات آرایشی ابرو وجود دارد، به همین دلیل است که بسیار مهم است که مطمئن شوید که از یک محصول مناسب استفاده می‌کنید. اولین این که به حالت ابروی خود فکر کنید. آیا با این محصول آرایشی سعی دارید نقاط خالی ابرو را پر کنید؟ یا یک پودر ابرو و یک برس زاویه دار برای زیباتر شدن کافی است. این نکته برای زیباتر شدن ابروها بسیار مهم است. با کمک انتخاب بهترین محصول آرایشی می‌توانید روند مراقبت از ابروها باعث زیباتر شدن صورت شما می‌شود. نکته اصلی این است که مراقبت از ابرو باید به طور منظم انجام شود.

نحوه کار با یکی از وسایل آرایشی ابرو: ریمل ابرو

بمدت ۵ ماه از موچین استفاده نکنید

برای برخی افراد ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما اجازه دهید سریعاً به شما یادآوری کنیم، یکی از ساده ترین راه‌ها برای داشتن بهترین ابروها این است که بمدت ۵ ماه از موچین استفاده نکنید. بله موچین ابزاری مناسب برای خلاص شدن از شر موهای سرکش است، اما بهترین گزینه برای فرم دادن به ابروهای شما نیست. متأسفانه، کندن بیش از حد ابروها با موچین فاجعه ای است که حتی بدون اینکه متوجه شوید اتفاق می افتد. زمانی که به صور مدوان ابروها از ناحیه گرافت جدا شود به طور کلی فولیکل ابرو آسیب مب‌بیند و مانند قبل رشد مناسبی نخواهند داشت.

ادامه مطلب  اشتباهات مهم در برداشتن ابرو

از روغن کرچک بصورت ماساژ استفاده کنید

روغن کرچک محصولی می‌باشد که برای قرن ها در فرهنگ‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. فقط لازم است که در ابتدا مطمئن شوید که یک نوع روغن کرچک 100٪ خالص و ارگانیک را انتخاب کرده‌اید. جذابیت این محصول نتایج رشد ابرو مورد نظر شما را ارائه می‌دهد. تجربه استفاده از روغن کرچک بصورت ماساژ برای خانم ها همیشه نتایج موثریی داشته، لذا روغن کرچک تاثیر قوی و موثری برای افزایش رشد فولیکول های موی ابرو دارد، علاوه بر این روغن کرچک ناحیه ابرو را با اسیدها، ویتامین ها تامین می کند؛ زیرا پروتئین و این مواد باعث رشد موهای ابرو می شود. کافی است از یک پد پنبه‌ای آغشته به روغن کرچک استفاده کنید و آن را به مدت دو یا سه دقیقه در ناحیه ابرو ماساژ دهید و با تکرار این کار متوجه تفاوت خواهید شد. روغن کرچک به طور گسترده ای برای تقویت رشد مژه ها و ابروها استفاده می شود.

ادامه مطلب  خواص روغن آرگان برای ابرو

شکل ابروها رو اصلاح کنید

قبل از شروع برداشتن موهای زائد، به صورت خود نگاه کنید و نوع آن را مشخص کنید تا فرم ابروهای شما با فرم صورت شما مطابقت داشته باشد. هنگام فرم دادن به ابروها باید خطوط طبیعی ابرو را در نظر بگیرید. به طور کلی شکل ابروها رو اصلاح کنید، زیرا نقش موثری در اجزا صورتتان دارد. ابروها با شکل صاف و گرد در هر چهره‌ای عالی به نظر می رسند و آن چهره را شاداب تر و جوان تر می کند. شکل مثلثی ابرو برای کسانی که مرکز ابروی طبیعی بالایی دارند مناسب است. ابروهای کمانی و گرد در گذشته بسیار محبوب بودند و اکنون نیز ترند هستند.

آیا لیفت به داشتن ابروی زیبا کمک می‌کند؟ لیفت ابرو

ابروهای خود رو به سمت پایین شانه بزنید

شکل ابرو به پنهان کردن خطوط نامتناسب صورت کمک می‌کند، به همین دلیل ابروهای خود رو به سمت پایین شانه بزنید. به طور کلی سعی کنید موهای ابروی خود را به آرامی فرم دهید و شانه کنید. برای رشد ابروها و داشتن ابرو زیبا به مواد مغذی مناسب نیاز دارند. یک رژیم غذایی سالم و متعادل کلید عملکرد سلولی است و هر گونه کمبود ویتامین ها و مواد معدنی مانند چربی های امگا، آهن و روی مانع رشد مو می شود.

لازم است مصرف بیوتین را در رژیم غذایی خود افزایش دهید؛ زیرا این ترکیب برای رشد موهای ابرو ضروری است. غذاهای غنی از بیوتین عبارت‌اند از قارچ، سالمون، کلم بروکلی و موز و… رژیم غذایی پر از پروتئین برای رشد موی سالم نیز مهم است. فولیکول ها از کراتین ساخته شده اند به همین دلیل یک پروتئین ساختاری که در مو، پوست و ناخن ها یافت می شود.

از رنگ زدن به ابروهای خود نترسیدداشتن ابروی زیبا

رنگ‌ها فقط برای مو نیستند، بلکه می‌توانند برای ابروها نیز مفید باشند! اگر نتایجی را که از دنبال کردن مراحل بالا می‌خواهید مشاهده نمی‌کنید، می‌توانید رنگ زدن را امتحان کنید که با ترکیب برخی از آن مواد مفید برای ابروهای شما رشد را تشویق می‌کند. توصیه می‌شود در بسیاری از موارد به جای استفاده از لوازم آرایشی از رنگ زدن به ابروهای خود نترسید و تغییرات خود را مشاهده نمایید.

ادامه مطلب  کاشت ابرو بدون جراحی

با استفاده از اسپولی، آرایش ابرو رو ترکیب کنید

همه خانم‌ها به دنبال موهای ابرو و مراقبت از آن هستند؛ زیرا یکی از مهم ترین نشانه‌های زیبایی برای خانم‌ها است. برخی می‌پرسند که آیا موهای ابرو بعد از اصلاح رشد می کند و پاسخ من مثبت است. البته موهای ابرو دوباره رشد می‌کند، اما این باعث می شود به سوال دیگری بپردازیم و آن اینکه طبق گفته دکترهای بهترین مرکز کاشت ابرو رشد موها با اطلاعات گفته شد بسیار بهتر خواهد شد، پس با استفاده از اسپولی، آرایش ابرو رو ترکیب کنید تا نتایج متفاوت‌تری را مشاهده نمایید.

تثبیت کردن مدل و شکل ابروها

افزایش سن، روند طبیعی پیری موهای بدن ما را نازک می‌کند؛ در نتیجه ابروها کم پشت و نازک می‌شوند که نشانه‌های از جنبه روند پیری هستند. ابروهای ضخیم‌تر می‌توانند شما را جوان تر نشان دهند. وقتی با روند تثبیت کردن مدل و شکل ابروها پروسه زیباتر شدن را طی می‌کند در نتیجه جوانی را به چهره خود هدیه می‌دهید. ابروها تفاوت بزرگی در تقویت فرم صورت شما ایجاد می‌کنند. به همین دلیل است که شکل و بافت ابروی شما می تواند تأثیر چشمگیری بر ظاهر شما داشته باشد. موهای ابرو برای رشد مجدد به مدت زمان طولانی نیاز دارد؛ زیرا کندن مداوم ابرو برای رشد کامل ابرو از یک تا 6 ماه زمان نیاز دارد.

چگونه ابروی زیبایی داشته باشیم؟

و در آخر داشتن ابروی زیبا …

در پایان مقاله ما در مورد ۸ توصیه مهم برای داشتن ابروی زیبا و سالم تشدید می‌کند. پری طبیعی ابروها نقشی بسیار زیادی بر روی چهره و قالب صورت شما داشته باشد، در نتیجه با کمک متخصصان مرکز کاشت مو و ابرو در تهران می‌توانید راه‌های بسیار زیادی را بدانید. اطلاعات کامل نسبت به فرآیند کاشت ابرو بدون جراحی، همچنین عوارض کاشت ابرو با ما در تماس باشید.

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

6 پاسخ

  1. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید من 25 سالمه فکر کنم حدودا 5
    ساله زود انزالی دارم هردفعه هم رابطه جنسی برقرار میکنم به
    یک دقیقه نمیکشه ارضا میشم واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم
    قرص هم مصرف کردم ولی هیچ تاثیری نداشته واقعا خسته
    شدم نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایم کنید ممنون میشم

  2. هر زائده ای در ناحیه تناسلی زگیل تناسلی هست؟

  3. سلام اقای دکتر من ۱۱ ماه میشه که کاشت انجام دادم ولی یه جاهایی از ابروهام خالی هست تقویت کنم در میاد تا از وقتش گذشته ؟؟و اینکع کربوکسی انجام بدم یا با سرم سریتا میتونم تقویت کنم .ممنون میشم راهنمایی کنید

  4. اطلاعات خوب و قابل استفاده ای بود اگر در مورد تغذیه بعداز بوتاکس هم مطلب یا موردی بود کاملتر میشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله چگونه ابروی زیبایی داشته باشیم؟

تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)
کاشت مو میکروگرافت کاشت ابرو در یک جلسه قبل و بعد کاشت مو قبل و بعد کاشت ابرو