۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت ابرو در حال حاضر یکی از محبوب ترین و مهمترین روشهای ترمیم ابروها است تا با استفاده از آن زیبایی دلخواه افراد در ابروهای آنها ایجاد شود. کاشت ابرو از همان ابتدا با استقبال خوبی مواجه شد زیرا نسبت به سایر روش هایی که وجود داشت نتیجه ای بهتر و طبیعی تر ایجاد می کرد بنابراین افراد به همین علت این عمل را برای ترمیم ظاهر ابرو ها مناسب تر می‌دیدند.

کاشت طبیعی ابرو بدون جراحی با روش IT

کاشت ابرو به روش آی تی؛ برخی مواقع افراد از حالت طبیعی ابروهای خود راضی نیستند و می ‌خواهند آن‌ها را به طبیعی‌ترین شکل ممکن ترمیم کنند و مطابق میل خود ظاهری زیبا و پر تراکم در ابروهای خود ایجاد کنند.

کاشت ابرو به روش IT

گاهی مواقع هم در اثر ایجاد مشکلاتی یا در اثر افزایش سن ابروها تراکم اولیه خود را از دست می‌دهند و تارهای ابرو نازک می‌شوند بنابراین افراد برای حل مشکل حادث شده نیاز به یک روش ترمیم کاملاً طبیعی دارند. همه کسانی که برای کاشت ابرو مراجعه می‌کنند به دنبال نتیجه فراتر از سایر روش های ترمیمی ابرو هستند و می‌خواهند که نتیجه پس از عمل به صورت دائمی باقی بماند.

مشاوره ۲۴ ساعته

09127300790

کاشت ابرو به روش آی تی یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین روش‌های ارائه شده برای انجام این عمل است همانطور که می‌دانیم با توجه به افزایش متقاضیان عمل کاشت ابرو سعی شده که روش‌های بهتر و کارآمدتری برای انجام این عمل ارائه شود. تا بهترین نتیجه برای علاقه‌مندان به انجام عمل کاشت ابرو در زمان بسیار کم حاصل شود و بدون ایجاد عارضه بتوانند پس از عمل از ابروهای طبیعی و پر تراکم خود لذت ببرند.

کاشت ابرو به روش آی تی یکی از روش‌های موجود برای انجام این عمل است که امروزه در کلینیک ها برای مراجعه کنندگان انجام میشود. در این روش نیاز است که قبل از برداشتن تارهای مناسب برای کاشتن در ناحیه مشخص شده برای ابروها تارهای مو کوتاه شوند و سپس اقدام به برداشت می‌شود.

کاشت ابرو به روش آی تی تکنیکی است که برای استفاده از آن باید در ناحیه پشت گوش که اصطلاحاً بانک ‌مو نامیده می‌شود تارهای مو کوتاه شوند و سپس برای برداشتن آنها از دستگاه هایی استفاده می شود تا به ریشه موها آسیب نرسد و پس از کاشت در قالب طراحی شده برای ابروها دوام و قوام کافی را داشته باشند.
معمولا به علت اینکه موهای خانم ها بلند است کوتاه کردن یا تراشیدن یک قسمت از آنها پشت سر برای استفاده در کاشت ابرو ظاهر ناخوشایندی ایجاد می‌کند و رشد آن قسمت کوتاه شده زمان زیادی طول می کشد.

کاشت ابرو به روش آی تی در بهترین و معتبرترین کلینیک های سراسر کشور برای متقاضیان انجام می شود. در این روش از ناحیه ای که اصطلاحاً بانک ‌مو نامیده می شود فولیکول های مو برداشت می شوند و در ناحیه مشخص شده برای ابرو‌ها با استفاده از دستگاه های پیشرفته کاشت انجام می‌شود.

کاشت ابرو IT در کمترین زمان

یکی از مهم‌ترین خواسته‌ها و نیازهای افرادی که برای عمل‌های زیبایی مانند کاشت ابرو مراجعه می‌کنند این است که انجام عمل زمان زیادی از آن‌ها نگیرد و در حداقل تعداد جلسات انجام کاشت ابرو تمام شود.

همچنین عدم وجود عوارض پس از عمل و کوتاه بودن دوران نقاهت هم یکی از مهم‌ترین ویژگی های کاشت ابرو به یک روش خوب است تا با استفاده از آن افراد نگرانی های جدیدی پس از عمل کاشت ابرو نداشته باشند و بدانند که نتیجه دلخواهشان بدون دردسر برای آنها ایجاد می شود.

با استفاده از روش آی تی فولیکولهای مناسب مو برای کاشت در ناحیه ابرو ها انتخاب می شوند و بهترین تارهای مو پس از کوتاه کردن یا تراشیدن موها برداشت می‌شوند و در قالب طراحی شده برای کاشت ابرو با خواب مناسب و جهت درست کاشته می شوند.

قالبی که برای کاشت ابرو ها در این عمل طراحی می‌شود متناسب با سلیقه خود افراد و متناسب با سایر اعضای چهره آنها از تا برای هر فردی بهترین نتیجه ایجاد شود و ظاهر حاصل شده مورد پسند آنها باشد. یکی از مهمترین ویژگی هایی که در یک عمل کاشت ابرو طبیعی باید مورد نظر متخصص قرار بگیرد رعایت خواب ابروها است. معمولاً ابروهای طبیعی افراد با زاویه‌ی بسیار کم و کاملا خوابیده نسبت به پوست صورت رشد می‌کنند و اصطلاحاً حالت مسواکی و ایستاده ندارند.

بیشتر بخوانید درباره: جدید ترین روش کاشت ابرو

کاشت طبیعی ابرو بدون جراحی با روش ITکاشت طبیعی ابرو بدون جراحی با روش IT

استفاده از دستگاههای پیشرفته در کاشت ابرو به روش آی تی باعث می‌شود که امکان رعایت خواب مناسب در کاشت تک ‌تک تارهای مو وجود داشته باشد و پس از عمل هم تار های کاشته شده با همان حالت طبیعی و خوابیده به رشد خود ادامه دهند اما تارهای مو برای برداشت از ناحیه بانک مو باید ابتدا کوتاه شوند.

خوشبختانه در حال حاضر روش‌های جدید و بسیار خوبی برای انجام عمل کاشت ابرو وجود دارد تا تمام کسانی که از حالت و ظاهر فعلی ابروهای خود راضی نیستند با اطمینان کامل برای انجام این عمل به کلینیک های معتبر مراجعه کنند و ظاهر دلخواه خود را در ابروها به دست بیاورند.

هزینه کاشت ابرو به روش آی تی

هزینه عمل کاشت ابرو به نسبت به نتیجه‌ای دائمی که پس از عمل ایجاد می‌شود بسیار به صرفه است و افراد پس از انجام کاشت ابرو به هیچ وجه نیازی به مراجعه های متعدد ندارند و نتیجه برای آنها در طولانی مدت باقی می‌ماند.

معمولاً هزینه‌ای که برای عمل کاشت ابرو در کلینیک های پایتخت اعلام می شود کمی بیشتر از کلینیکهای شهرستان‌ها از و این به علت خوشنامی این کلینیک‌ها است که خود تضمینی برای حصول نتیجه به حساب می آید. گاهی مواقع هزینه عمل کاشت ابرو بسیار بیشتر یا بسیار کمتر از سایر مراکز اعلام می شود که در این خصوص باید به برخی نکات توجه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید درباره: هزینه کاشت ابرو

اول از همه باید گفت که روش مورد استفاده موثرترین فاکتور بر هزینه اعلامی در این عمل است پس قبل از مقایسه هزینه هایی که توسط کلینیک ها اعلام می‌شود باید بدانیم که هرکدام از چه روشی برای انجام این عمل استفاده می کنند.
علاوه بر این هر قیمت بالایی که از متقاضیان اخذ می شود نشان از عالی بودن نتیجه نیست و هر قیمت پایینی نشان دهنده نتیجه بد نیست.

قبل از انجام عمل باید با استفاده از مشاوره های تلفنی یا مراجعه حضوری به کلینیک مورد نظر از مناسب بودن روش مورد استفاده کاشت ابرو مطمئن شویم و خوش سابقه بودن کلینیک یا متخصصانی که در آن مشغول به کار هستند را هم مد نظر قرار بدهیم زیرا همه این مسائل در قیمت عمل کاشت ابرو تاثیر گذار هستند.

به هیچ وجه نباید هزینه عمل کاشت ابرو را با سایر روش های ترمیمی که وجود دارد مانند تاتو یا هاشور مقایسه کنیم زیرا نتیجه ای که پس از عمل کاشت ابرو حاصل می شود قابل مقایسه با نتیجه اعمالی مانند تاتو یا هاشور نیست. پس از عمل کاشت ابرو برای همیشه افراد ابروهایی زنده و قابل رشد دارند که این نتیجه در سایر روش های ترمیمی ایجاد نمی‌شود.
در حالی که عمل کاشت ابرو آخرین اقدام هر فرد برای ترمیم ابروهای خود است و با آسان ترین روش ها ابروهای طبیعی و دائمی برای افراد ایجاد می شود.

کاشت ابرو به روش آی تی یکی از جدیدترین روشهای موجود برای کاشت است در این روش هیچ عوارضی پس از انجام عمل وجود ندارد و ابروها با رعایت خواب و جهت مناسب با حداکثر تراکم کاشته می‌شوند تا ظاهر مناسب و زیبایی در ابروهای مراجعه کنندگان بعد‌از عمل کاشت ابرو ایجاد شود و از انجام عمل راضی باشند.

بهترین و جدیدترین روش کاشت ابرو چیست؟

خوشبختانه روزبه‌روز روش های جدید و کاربردی تری برای انجام این عمل ارائه می‌شود تا پس از اعمال این تکنیک‌ها نتیجه به سلیقه مراجعه‌ کنندگان نزدیک ‌تر باشد و به آسانترین روش عمل برای آنها انجام شود.

همیشه در مورد عمل های زیبایی افراد مایل هستند که عمل عوارض نداشته باشد یا میزان عارضه هایی که پس از عمل به وجود می آید به حداقل ممکن برساند. زیرا هدف افراد از اعمال زیبایی بهبود ظاهر اعضای چهره آنها است و نمی خواهند که پس از عمل با دغدغه‌های جدیدی مواجه باشند و مشغول درمان محل عمل شوند بنابراین عدم وجود عوارض در روشی برای عمل کاشت ابرو بسیار مهم است و می‌تواند باعث افزایش متقاضیان آن روش شود.

اهمیت مشاوره کاشت آی تی

کاشت ابرو با استفاده از روش‌های آی تی، یک فرایند حیاتی و مهم در زمینه زیبایی است که نیازمند مشاوره حرفه‌ای است. آی تی، به عنوان تکنولوژی اطلاعات، نقش بسیار موثری در بهبود و دقت این روش دارد. در اینجا به اهمیت مشاوره برای کاشت ابرو به روش آی تی پرداخته می‌شود.

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های صورت، ابروها هستند که بر زیبایی و جلب توجه چهره تاثیر زیادی می‌گذارند. مشاوره حرفه‌ای در زمینه کاشت ابرو با استفاده از تکنولوژی آی تی، مزایای فراوانی دارد. از جمله این مزایا می‌توان به دقت بالا در طراحی و کاشت ابرو، انتخاب بهترین شکل و ابعاد متناسب با چهره فرد، و استفاده از نرم‌افزارهای پیشرفته جهت شبیه‌سازی نتیجه نهایی اشاره کرد.

مشاوران متخصص ما در این زمینه با استفاده از تجربه و دانش آی تی، به افراد کمک می‌کنند تا بهترین گزینه را انتخاب کنند. با این رویکرد، احتمال بروز مشکلاتی مانند شکل نامناسب یا اندازه ناپسند ابروها کاهش می‌یابد.

همچنین، طراحی قبلی ابروها با استفاده از نرم‌افزارهای مدل‌سازی و واقعیت افزوده، به افراد این امکان را می‌دهد تا نتیجه نهایی را به صورت واقعی مشاهده کنند و در صورت نیاز تغییرات لازم را اعمال کنند.

بنابراین، مشاوره در زمینه کاشت ابرو به روش آی تی، به افراد کمک می‌کند تا با اطمینان و اطلاعات کامل، به بهبود ظاهر زیبایی خود بپردازند و از نتیجه دلخواه خود را برخوردار شوند.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    پرسش‌های متداول

    • آیا کاشت ابرو به روش آی تی دردناک است؟

    عمل معمولاً زیر بی‌حسی کامل انجام می‌شود، که به حداقل رساندن ناراحتی کمک می‌کند. بیماران ممکن است در طول بازگشت به وضع طبیعی کمی درد یا سوزش احساس کنند.

    • چه مدت زمانی برای دیدن نتایج نهایی طول می‌کشد؟

    در حالی که نتایج ابتدایی در چند هفته قابل مشاهده هستند، نتیجه کامل ممکن است چند ماه طول بکشد تا موهای کاشت شده به طور کامل استقرار پیدا کنند.

    5/5 - (1 امتیاز)
    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)