۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

آیا کاشت ابرو درد دارد؟

درد کاشت ابرو

درد کاشت ابرو

آیا کاشت ابرو درد دارد؟ کاشت ابرو یک فرایند استخراج فولیکول مو و تطبیق از بانک مو و پیوند آنها به منطقه ابرو است. بسته به نیاز بیمار، پزشک می‌تواند از چند گرافت در روش‌های مختلف کاشت ابرو مانند کاشت ابرو به روش fut تا صدها ریشه را پیوند دهد تا ابرویی جذاب برای شما ایجاد شود. اگر ریزش دائمی ابرو دارید و از مخفی کردن ابروهای خود با روش‌های مختلف خسته شده‌اید، کاشت ابرو در تهران پاسخی برای بازیابی اعتماد به نفس شماست.

کاشت ابرو بدون درد

کاشت موی ابرو به صورت سرپایی و در ترانسپلنت زیر نظر کلینیک ماه زر با استفاده از آرام بخش خوراکی و یا بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. بیهوشی عمومی هرگز برای کاشت ابرو بدون جراحی لازم نیست. اصولاً شکل و ابعاد ابروها بر اساس نظر بیمار طراحی می‌شود و پزشک باید توجه زیادی به تعادل ابروها با ویژگی‌های صورت هر فرد داشته باشد. با استفاده از بی‌حسی موضعی، موها معمولاً از پشت سر با نواری از موهای اهداکننده برداشت می‌شوند، سپس با استفاده از میکروسکوپ به موهای مجزا تقسیم می‌شوند، یا یک به یک پانچ می‌شود. در مرحله بعد موهای اهداکننده در ناحیه برنامه‌ریزی شده قرار می‌گیرند تا فولیکول مو را بپذیرند.

از آنجایی که از بی حسی موضعی و آرام بخش خوراکی استفاده می‌شود، این اصلاً روش دردناکی نیست. گاهی ممکن است پس از عمل در ناحیه بانک مو در پشت سر خود احساس درد داشته باشید که در عرض ۲۴ تا ۴۸ ساعت برطرف می‌شود. ناحیه کاشت ابرو معمولاً بعد از عمل بدون درد است. زیرا، موهای پیوندی ابرو بسیار سطحی پیوند می‌شوند.

آیا کاشت ابرو با درد همراه است؟

آیا کاشت ابرو با درد همراه است؟

درد کاشت ابرو وجود دارد؟ ابروها یک عنصر مهم در تعادل صورت هستند. آنها چشم‌ها را قاب می‌کنند و در زبان بدن واکنش‌های احساسی ما بیان می‌کنند. فرم دادن به ابروها برای کسانی که ابروهای پرپشت دارند یک موضوع ساده است، اما برای کسانی که ابروهای نازک دارند، راه‌حل آنقدرها هم ساده به نظر نمی‌رسد. کاشت ابرو بدون جراحی در ایران ما بسیار محبوب شده است. زیرا، بیماران متوجه شده‌اند که می‌توانند با انجام یک عمل جراحی ساده سرپایی ابروهای پرپشتی داشته باشند. این عمل بسته به تعداد فولیکول‌های مورد نیاز برای ایجاد پری و شکل دلخواه بین ۳ تا ۵ ساعت طول خواهد کشید.

کاشت ابرو مانند هر روش دیگری عوارض نادری مانند درد کاشت ابرو، خونریزی، عفونت جای زخم را نیز دارد. پزشک همیشه داروهای ضد درد را برای استفاده بعد از عمل تجویز می‌کند، همچنین آنتی‌بیوتیک‌ها را برای جلوگیری از خطر عفونت تجویز می‌کند که یک عوارض کاشت ابرو بسیار نادر است. بیماران می‌توانند انتظار یک سطح کم تا متوسط درد را داشته باشند. در حین تزریق بی‌حسی موضعی از پرونوکس اکسید استفاده می‌شود تا اطمینان حاصل شود که همه بیمار راحت است و استرس ندارد. پس از عمل کاشت ابرو، بیمار می‌تواند انتظار درد خفیف تا متوسط را داشته باشند.

ممکن است تا ۴ ماه طول بکشد تا رشد دلپذیری شروع شود و نتایج کامل تا ۱ سال پس از عمل قابل درک نخواهد بود. نتایج و مراحل کاشت ابرو دائمی هستند و هرگز نیازی به استفاده از پودرها و یا مداد ابرو برای طراحی ظاهر مورد نظرنتان نیست.

آیا کاشت ابرو درد دارد؟

مقایسه میزان درد در افراد مختلف به چه صورت است؟

درد کاشت ابرو می‌تواند در مراجعه کنندگان متفاوت باشد. پس از آماده شدن فولیکو‌ل‌های مو، بیمار به اتاق درمان منتقل شده و در آنجا بی‌حس کننده موضعی تزریق می‌شود. از آنجایی که این روند یک پروسه طولانی است، در صورت نیاز می‌توان به بیمار دارو بیهوشی اضافی داد تا از استرس دور شود و از تجربه‌ای بدون درد جهت کاشت ابرو خود اطمینان حاصل کند. مقیاس درد کاشت ابرو در هر بیمار متفاوت است. زیرا، برخی از بیماران فقط نیاز به تعویض تکه‌های مو ابرو دارند. در حالی که برخی دیگر نیاز به ترمیم عمیق‌تری در ناحیه کاشت ابرو دارد. کاشت یک روش پر زحمت است که نیاز به یک دست ثابت و درک هنری لازم برای ایجاد ابروهای منحنی برازنده و متناسب با صورت بیمار دارد.

ادامه مطلب  آیا کاشت ابرو بایوگرافت عوارض دارد؟

با رشد موهای طبیعی ابرو، فولیکول‌ها باید به درستی فاصله داشته باشند. بهترین مرکز کاشت ابرو شهرک غرب به خاطر صبر و کمال متخصصان در جراحی کاشت ابرو شهرت دارد و در نتیجه جزو برترین مرکز کاشت ابرو در تهران محسوب می‌شود. بیمار پس از عمل بلافاصله می‌تواند از کلینیک خارج شود که یکی از مزایای بی‌حسی موضعی است. هر درد یا ناراحتی را می‌تواند به راحتی با داروهای مسکن تجویز شده یا داروهای بدون نسخه کنترل کرد. دوران ریکاوری فیزیکی بعد کاشت ابرو حدود یک هفته طول می‌کشد تا بیمار به راحتی در مکا‌ن‌های عمومی حاضر شود. پس از جراحی درجاتی از تورم و کبودی وجود خواهد داشت که این در هر بیمار متفاوت است. یک کلاه لبه‌دار بزرگ و عینک آفتابی می‌تواند روشی مؤثر برای انجام کارها در دوران نقاهت باشد.

بیشتر بخوانید درباره: آیا کاشت ابرو نیاز به بیهوشی دارد؟

درد کاشت ابرو در حین انجام عمل چقدر است؟

در طول این عمل پزشک از فولیکول‌های موی شما معمولاً از یک ناحیه نامشخص مانند پشت سر که به آن بانک مو می‌گویند، استفاده می‌کنند تا گرافت‌های فولیکولی منفرد را جمع‌آوری کنند، سپس به‌دقت و یک به یک روی ناحیه ابرو قرار گیرد. در حین پیوند فولیکول‌های مو از پوست سر، پزشک ممکن است بی‌حسی موضعی را تجویز می‌کند تا کمترین درد کاشت ابرو را احساس کنید.

پس از عمل، بیمار باید یک روند بهبودی نسبتاً ساده را تجربه کند و پزشکان اغلب زمان بهبودی را با بسته به روش کاشت ابرو مقایسه می‌کنند. ممکن است مقداری کبودی سطحی خفیف و یا پوسته، پوسته شدن روی پوست اطراف ابروهای خود را تجربه کنید، اما اکثر بیماران تنها سه روز پس از جراحی احساس می‌کنند که کاملاً وارد روند طبیعی زندگی شده‌اند. از آنجایی که روش کاشت ابرو بدون جراحی یک روش غیر تهاجمی است و معمولاً فقط به بی‌حسی موضعی نیاز دارد.

مشاوره ۲۴ ساعته کاشت ابرو بدون درد:

09127300790

اگرچه کاشت ابرو به طور کلی بی‌خطر در نظر گرفته می‌شود ، اما عمدتاً به این دلیل که روش‌های مورد استفاده در کاشت ابرو احتیاط در برخی از مسائل وجود دارد که باید مراقب آنها بود. مانند هر روش دیگری، چند خطر و عوارض وجود دارد که به شرح زیر می‌باشد.

سوالات متداول

این روش زمانی که تحت شرایط مناسب انجام شود قطعا بی خطر است. انجام این عمل با پزشک دارای تجربه بسیار مهم است. در این مرحله، ما می توانیم ایمن ترین جراحی را با شرایط راحت به شما ارائه دهیم.

مشاوره درد کاشت ابرو کلینیک ترانسپلنت

ابروها یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین ارکان زیبایی در فرد هستند که به هر دلیلی ابروها و برآمدگی های موجود در فرد باعث عدم اعتماد به نفس در فرد می شود. زیرا، ابروها توجه دیگران را در نگاه اول به خود جلب می‌کنند. کاشت ابرو طبیعی امن‌ترین راه حل برای لایه برداری ابرو است و برخی از عیوب ابروهای شما را از بین می برد. با پیشرفت دانش و تکنولوژی، اکنون با استفاده از کاشت ابروها می توانید ابروهایی کشیده داشته باشید. توجه داشته باشید کاشت ابرو با طراحی مدل و مشاوره مورد نظر در یک جلسه بدون آسیبی به مو و زاویه طبیعی ابرو انجام می‌شود.

پس از اینکه تصمیم به انجام عمل کاشت ابرو گرفتید ، پزشک خطوطی را روی ناحیه ابروی شما می کشد تا شکل ابروهای جدید شما را مشخص کند. همانطور که قبلا ذکر کردیم، پزشک فولیکول‌های سالم را از پشت سر شما استخراج کرده و روی ابروهای شما پیوند می زند. این روش فقط دو یا سه ساعت طول می کشد. ممکن است در حین عمل یک کتاب بخوانید یا حتی چیزی تماشا کنید زیرا واقعاً احساس راحتی خواهید کرد. کاشت ابرو یک عمل سرپایی است که به این معنی است که شما می توانید بلافاصله پس از عمل به خانه بروید. سپس، تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر نتایج شگفت انگیز باشید.

این عمل شامل حداقل عمل جراحی است و صد در صد بدون درد و بی خطر است. با این حال، مانند سایر روش های جراحی، باید توسط یک پزشک مجرب انجام شود. کاشت ابرو نیز به محیطی مناسب و بهداشتی برای عمل نیاز دارد. در دستان تیم بزرگی از پزشکان، هیچ گونه ناراحتی در حین یا بعد از جراحی احساس نخواهید کرد. علاوه بر این، شما در کمترین زمان به ابروی رویاهای خود خواهید رسید.

اگر مایل به دریافت اطلاعات دقیق تر هستید، لطفا با ما تماس بگیرید و یا از طریق تکمیل فرم زیر با ما در تماس باشید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    برخلاف تصور عموم، این عمل بدون درد است. علاوه بر این، امکان ایجاد اسکار یا تغییر شکل روی صورت شما وجود ندارد. با این حال، شما باید به شدت توصیه های پزشک خود را در طول روند بهبودی دنبال کنید. در صورت رعایت توصیه های پزشک می توانید بدون هیچ مشکلی در مدت زمان کوتاهی موهای طبیعی و پرپشت خود را بدست آورید.

    جستجو مرتبط کاربران:

    5/5 - (1 امتیاز)

    6 پاسخ

    1. باسلام ، به جرات میتوان گفت کلینیک شما صادقانه تمام اطلاعات مورد نیاز برای یک انتخاب درست برای متقاضیان را در اختیارشان قرار داده تا به درستی انتخاب مناسبی را داشته باشند و به شخصه کمال تشکر را از این بیان و شفافیت در اطلاع رسانی دارم.
      یک سوالی که برای من مطرح بود اینه که فرق روش sut با روش micro fit در چیست و اینکه اگر وسعت طاسی سر زیاد باشه حتما باید از روش ترکیبی در صورت داشتن بانک موی مناسب استفاده کرد و روش sut و یا micro fit به تنهایی جوابگو نیست و در صورت استفاده از روش غیر ترکیبی ، برای پوشش مناسب ، نیاز به عمل دوم هست و یا نه اگر جنس موها و ضخامت آنها خوب باشه با همون روش غیر ترکیبی همون رضایتمندی روش ترکیبی حاصل میشود؟

    2. سلام آقای دکتر. آیا با لیفت گونه میشه حالت لب را تغییر داد؟ مثلاً گوشه‌های لبم را بالاتر بیارید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله آیا کاشت ابرو درد دارد؟

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)