۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت ابرو در یک جلسه به روش LHE مزایای بیشماری برای عمل کاشت ابرو وجود دارد که می تواند افراد را متمایل به انجام عمل کاشت ابرو کند علاوه بر آن چه کسی وجود دارد که بتواند کاملا مطمئن بگوید ابروهای آنها در حال حاضر هیچ مشکلی در رشد و تراکم ندارد بلکه تضمین کند که در آینده هم هیچ مشکلی ناشی از بیماری یا جراحت یا افزایش سن ایجاد نخواهد شد.
کاشت ابرو به روش LHE در یک جلسه

کاشت ابرو در یک جلسه به روش LHE

کاشت ابرو در یک جلسه به روش LHE برای افرادی که دچار ریزش ابرو یا نازک شدن تارهای آن هستند بهترین پاسخ و درمان است. اگر در ابتدا انجام عمل کاشت ابرو با دشواری‌ هایی روبه رو بود و وقت زیادی از متقاضی می گرفت با افزایش درخواست ها برای این عمل و تحقیقات گسترده تر برای دریافتن روش های ساده تر در زمان کوتاه تر امروزه انجام عمل کاشت ابرو بسیار دچار تحول شده است.
کاشت ابرو در یک جلسه به روش LHE حاصل پیشرفت علم در روشهای کاشت ابرو از ادوار گذشته تاکنون است. این علم رفته‌رفته با تلاش متخصصان پیشرفت شگرفی کرد و امروز در کاشت ابرو در یک جلسه به روش LHE به جایگاه خوبی رسیده است. همیشه پیشرفت علم برای آسوده خاطر ای و راحتی بیشتر بشر بوده است و هر قدر بتوانند در این مسیر جلوتر برود پیشرفت آن قابل قبول تر است.
مخصوصاً در عمل های زیبایی که مسئله مرگ و زندگی در آنها مطرح نیست انسان ها بیشتر به دنبال راحتی و اطمینان از حصول نتیجه هستند اکثر آنها اگر ذره‌ ای در حصول نتیجه شک کنند یا بیم عوارض غیرقابل جبران از آن عمل را داشته باشند کلاً از انجام آن امتناع می کنند تا یک روش مناسب تر ارائه شود و بتوانند با آرامش بیشتری عمل های مذکور را انجام دهند.چرا انجام عمل کاشت ابرو در یک جلسه حائز اهمیت است؟

این روش کاشت طبیعی است!

هیچ کس دوست ندارد که حصول نتیجه پس از انجام یک عمل زیبایی بسیار طول بکشد و نیاز به صبر زیاد داشته باشد بلکه همه مایل هستند نتیجه عمل را به سرعت مشاهده کنند تا اگر خوب است حس خوشایندی به دست بیاورند و اگر مورد پسند آنها نیست برای اقدامات بعدی اطلاعات کسب کنند و بتوانند نتیجه را به دلخواه خودشان نزدیک کنند‌.
 
در ضمن اختصاص دادن وقت زیادی برای عمل های زیبایی امروزه برای اکثریت مردم غیر ممکن است چرا که هر کسی مشغله های مربوط به خودش را دارد و نمی خواهد به علت یک عمل زیبایی هر چند ماه هم از کارهای روزانه بماند. پس تلاش ها در این راستا است که عمل کاشت ابرو زیر نظر متخصصان حاضر و با جدیدترین روش ها و دستگاه های بسیار پیشرفته مدت کمتری طول بکشد و زمان متقاضی را بیش از حد انتظار نگیرد.
برای دریافت مشاوره بیشتر در ارتباط با کاشت ابرو طبیعی LHE می‌توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.
 
مشاوره کاشت ابرو
انواع روش های کاشت ابروانواع روش های کاشت ابرو
باید به این نکته هم توجه کنیم که پوست انسان معمولاً نسبت به انجام عمل های مکرر روی آن واکنش مثبتی نشان نمی‌دهد و ممکن است دچار التهاب، قرمزی و تورم شود. برای مثال بارها دیده ‌ایم که انجام لیزر های مکرر با فاصله زمانی کوتاه روی پوست آثار مخربی به جا می گذارد پس چه بهتر است که انجام عمل کاشت ابرو هم در یک جلسه انجام شود و پس از آن نیاز به طی کردن مراحل ضروری و سخت دیگری نباشد تا پوست و مو بتوانند در بهترین حالت خودشان را بازسازی کنند و نتیجه عمل هم همان باشد که فرد انتظار داشته است.
این روز ها با امکان انجام عمل کاشت ابرو در یک جلسه در روش LHE بسیاری از نگرانی های متقاضیان از قبیل نداشتن وقت کافی برای انجام عمل، نگرانی از بروز عوارض احتمالی، تحمل درد شدید برای عمل کاشت ابرو دوره نقاهت طولانی را از بین برده است است و این آرامش را به مراجع آن می دهد د که لازم نیست برای این که یکی از موارد فوق الذکر نگرانی داشته باشند و همه این مشکلات بهترین حالت رفع شده است.
چرا تاتوی هاشور نسبت به کاشت ابرو روش های مناسبی نیستند؟
حتماً در اطرافیان خودمان کسانی را دیده ایم که ابرو های خودشان را تاتو کرده اند اما نتیجه نهایی کار راضی نیستند. این اتفاق بسیار رایج است چرا که انجام تاتو یا هاشور به خودی خود می‌ تواند مشکلات ریزش ابرو ایجاد کند از طرف دیگر پس از انجام تاتو یا هاشور به هیچ وجه نمی‌توان آنها را کاملاً از بین برد و او را به حالت قبل از انجام این اعمال برگرداند.
حالت ابروها پس از انجام تاتو هاشور قابل تغییر نیستند و ایجاد تنوع در آنها تقریباً غیر ممکن است حال آنکه بسیاری از حالت های ابرو برای مدتی مد هستند یا حتی ممکن است نظر فرد عوض شود اما دیگر نمی توان آن ها را تغییر داد. این در حالی است که پس از انجام عمل کاشت ابرو مو های فرد مثل ابرو های طبیعی نیاز به مرتب کردن دارند و فرد می تواند با انتخاب نحوه اصلاح آن‌ها حالت آن‌ها را تغییر بدهد و تنوع ایجاد کند.
 
هر چقدر هم در انجام تاتو یا هاشور یا اعمالی از این دست ریزبینی و ظرافت به خرج داده شود آنچه ترمیم ابرو را انجام می دهد تزریق رنگ است و نهایتاً ایجاد جلوه ای مصنوعی اجتناب ناپذیر است. اما در عمل کاشت ابرو ترمیم و زیباسازی ابرو با تار های طبیعی مو صورت می گیرد و هیچ تفاوتی بین ابروهای طبیعی و بوهای کاشته شده وجود ندارد.

در نتیجه …

در نتیجه هیچ کس نمی‌تواند کتمان کند که عمل کاشت ابرو از سایر عمل‌های ترمیمی بهتر است اما ممکن است عده‌ای برای ترس از نحوه انجام عمل و پیامدهای بعد از عمل از انجام آن صرف نظر کنند و به همان تاتو یا هاشور روی بیاورند. اما در کاشت ابرو در یک جلسه به روش LHE نگرانی های احتمالی افراد از انجام عمل کاشت ابرو برطرف شده است.

همچنین بخوانید درباره: پیوند ابرو بدون جراحی LHE

کاشت ابرو در یک جلسه به روش LHE بدون نیاز به برش جراحی انجام می‌شود و تارهای بلند مو با وسیله ای از موهای سر برداشته می شوند و با دستگاه ایمپلنتر کاشته می شوند که این موضوع احتمال ایجاد درد و خونریزی و نیاز به بخیه را به صفر رسانده است.

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .
Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)