۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت ابرو طبیعی در 1 جلسه

کاشت ابرو طبیعی در یک جلسه یکی از عمل‌های زیبایی می‌باشد که به دلیل طبیعی بودن نتایج پس از عمل باعث محبوبیت بسیار زیادی در بین افراد مختلف شده است و باعث شده افراد اگر در ابروهای خود دچار نقص هستند، مانند ریزش بسیار زیاد و یا مدل آن دچار مشکل می‌باشد، از روش‌های دیگر دوری کرده و به کاشت ابرو روز بیاورند. علاوه بر آن، کاشت ابرو در بهترین مرکز کاشت ابرو دارای مزایای بسیار زیادی میباشد که سبب تمایز آن از سایر روش‌های ایجاد ابرو شده است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود:

  • بدون درد و سوزش
  • بدون نیاز به پانسمان
  • دوام بالا
  • نتیجه دهی تضمینی و قطعی
  • انجام در بازه زمانی کوتاه
  • دوران درمان کوتاه
  • انجام توسط پزشکان ماهر
  • بدون ایجاد اسکار
  • بدون خونریزی

همه چیز درباره کاشت طبیعی ابرو

در سال‌های اخیر توجه به زیبایی و انجام اعمالی مربوط به عضو های مختلف صورت برای زیباتر شدن چهره بسیار مورد توجه قرار گرفته است. البته روش های بسیار خوبی هم برای اعمال زیبایی ابداع شده است. ابروها همیشه عضو بسیار مهمی در چهره هستند. داشتن ابروهایی زیبا چهره را تحت تاثیر قرار می دهد نه نقطه قوت چهره هر فرد به حساب می آید. به همین علت همیشه روشهای برای بهتر و امروز هم اکثر افراد از بسیاری از روش ها برای بهبود ظاهر های خود استفاده می کنند. برای مثال می توان برخی لوازم های آرایشی را نام برد که برای ظاهر ابروها استفاده می‌شوند و رایج هستند. همه چیز درباره کاشت ابرو طبیعی اطلاعاتی است که افراد باید از عمل کاشت ابرو داشته باشند. بدانند که چه وجه تمایزی بین عمل کاشت ابرو با سایر روش هایی که برای بهبود ظاهر ابروها استفاده می شود وجود دارد. در مرحله تصمیم گیری برای اینکه چه فعالیتی مناسب برای زیبا سازی ابرو ها از این اطلاعات بسیار مهم هستند. کمک می کنند افراد تصمیم درست تری بگیرند.

چرا کاشت ابرو طبیعی یک جلسه ای؟

دلیل اینکه به کاشت ابرو صفت طبیعی بودن را می‌دهند این است که به دلیل آنکه در روند انجام آن از هیچ ماده شیمیایی و مضری استفاده نمی‌شود همچنین باید افزود به دلیل آنکه در آن تنها از موی بدن خود فرد استفاده می‌شود؛ لذا باید به آن کاشت ابرو طبیعی گویند این امر علاوه بر آنکه وصف طبیعی بودن را به کاشت ابرو می دهد موجب می‌شود که نتایج بهتری نسبت به سایر عمل‌های زیبایی از قبیل تاتو، ژل، بوتاکس و غیره داشته باشد.

چرا کاشت ابرو نسبت به سایر روش ها راه حل بهتری است؟

ممکن است برای ترمیم ابرو های خود از لوازم های آرایشی مختلف استفاده کنیم. یا حتی از روغن های مناسب برای ترمیم و رشد دوباره آن ها بهره بگیریم. حتی روش‌هایی مانند تاتو یا هاشور یا سایه زدن ابرو هم وجود دارد. اما همه این روش ها تاثیری موقتی دارند و برای همیشه نمی توانند مشکل افراد را حل کنند.

علاوه بر این که دائمی نیستند خودشان می‌توانند عامل ریزش و نازک شدن تارهای طبیعی ابرو شوند. برای مثال استفاده مداوم از لوازم های آرایشی هرچند مرغوب رفته رفته باعث ریزش ابروها می شود. حتی خیلی از متقاضیان عمل کاشت ابرو کسانی هستند که پیش از آن تاتو انجام داده اند و از نتیجه راضی نبوده. یا چیزی فراتر از نتیجه حاصل شده می ‌خواهند به همین خاطر برای انجام عمل کاشت ابرو اقدام می‌کنند.

که البته عمل کاشت ابرو برای این دسته از افراد هم روی تاتو انجام می ‌شود و مشکلی در حصول نتیجه نخواهند داشت. بلکه مانند همه مراجعان ابروهای طبیعی با قابلیت رشد و دائمی برای آنها ایجاد خواهد شد.

کاشت ابرو یک جلسه ای عوارضی دارد؟کاشت ابرو طبیعی

ما همیشه عجله داشتیم و در هر کاری دوست داریم تا زودتر به نتیجه برسیم. افرادی که برای امور زیبایی به کلینیک های زیبایی مراجعه می‌کنند قطعا اگر نوبت دهی آنلاین یا تلفنی وجود نداشته باشد زمان زیادی را صرف کاشت ابرو طبیعی در یک جلسه تلف خواهند کرد و باید معطل نوبت باشند. اما کاشت ابروی 1 جلسه ای چطور میتواند واقعیت داشته باشد؟

همانطور که مشاهده می نمایید یکی از صفت های اساسی کاشت ابرو طبیعی بودن آن می باشد و قاعدتاً باید این را بدانید که اکثر اوقات هر چیزی که روند طبیعی داشته باشد قاعدتاً ضرری برای آن وجود نخواهد داشت و عوارض کاشت ابرو وجود ندارد. در مقابل اکثر مواد شیمیایی و مضر دارای ضررهای بسیار زیادی می باشند و لذا باید گفت کاشت ابرو طبیعی به دلیل آنکه از موی بدن خود فرد استفاده می‌شود و در آن از هیچ مواد شیمیایی و بی حس کننده ای نیز استفاده نمی‌شود لذا عارضه ای برای آن یافت نشده است و تماما مزایای بیشماری برای آن ذکر شده است.

به طور کلی باید گفت همه افراد از ابروهای زیبا و پرپشت برخوردار نیستند و یکی از دغدغه‌های اصلی آنها به خصوص در زنان ایجاد ابروهای طبیعی و زیبا می باشد اما هنگامی که قصد انجام این کار را دارند ممکن است عده‌ای از افراد به آنها بگویند ایجاد ابروهای طبیعی امکانپذیر نبوده و ناچار هستند از مواد شیمیایی و روش‌هایی مانند تاتو هاشور که مصنوعی می باشد استفاده کنند اما در پاسخ به این ادعای دروغین و همچنین نگرانی‌های این دسته از افراد باید گفت کاشت ابرو یک عمل زیبایی شگفت انگیزی بوده و به راحتی می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن ابروهای طبیعی با هر مدلی که شما بخواهید ایجاد کنید بدون آنکه نیاز به استفاده از مواد شیمیایی مضر و یا بی حس کننده های قوی داشته باشید.

مزایای عمل کاشت ابرو طبیعی

هر فردی بدون در نظر گرفتن اینکه به چه علتی برای عمل کاشت ابرو طبیعی مراجعه می‌کند. پس از انجام این عمل ابروهای کاملاً طبیعی، قرینه و با قابلیت رشد دارد. که این نتیجه فقط از عمل کاشت ابرو حاصل می شود. کسانی که از یک عمل برای ترمیم ابروها انتظار ایجاد تارهای طبیعی مو با خواب و جهت مناسب را دارند برای عمل کاشت ابرو اقدام می کنند.

یکی دیگر از مهمترین مزایای عمل کاشت ابرو طبیعی این است که خوشبختانه در سال‌های اخیر با روش های خوبی که برای این عمل وجود دارد. همچنین روش ال اچ ای این عمل با کمترین عوارض ممکن انجام می ‌شود. در حین عمل افراد به صورت موضعی بی حس می‌ شوند تا هیچ دردی احساس نکنند. پس از عمل هم جای زخم یا عفونت ایجاد نمی شود و نیازی به مراقبت های ویژه هم نیست. عمل کاشت ابرو نتیجه های دائمی دارد. پس از انجام این عمل تنها در چند ساعت ابروها به صورت دائمی با همان تراکم و حالت زیبا باقی خواهند ماند و دچار ریزش نمی شوند. پس از انجام عمل کاشت ابرو آخرین اقدام هر کس برای ترمیم ابروهای خود خواهد بود. نیاز به مراجعه‌های بعدی نخواهد شد .زیرا تارهای کاشته شده دوام و قوام مناسب دارند. به صورت کاملاً زنده رشد می‌کنند. همه چیز درباره کاشت ابرو طبیعی اطلاعات کاربردی هستند. لازم است قبل از عمل هر فردی به صورت اجمالی از آنها مطلع باشد. اطمینان داشته باشد که نتیجه برای او به صورت تضمینی حاصل خواهد شد.

کاشت ابرو طبیعی – مراحل پیوند و مراقبت‌های بعد از آن

کاشت ابرو طبیعی – مراحل پیوند ابرو و مراقبت های بعد از آن از جمله اطلاعاتی است که افراد قبل از اقدام جدی برای انجام عمل کاشت ابرو مایل هستند از آنها مطلع شوند. علاوه بر این که اخذ این اطلاعات از اینترنت و در یک جستجوی ساده امکان پذیر است. در برخی موارد با مراجع های حضوری به کلینیک یا استفاده از مشاوره های تلفنی هم می‌توان اطلاعات دقیق تری به دست آورد.   کاشت ابرو طبیعی – مراحل پیوند ابرو و مراقبت های بعد از آن به روش مورد استفاده در عمل کاشت ابرو دارد. هر چه روش انتخاب شده بهتر و جدیدتر باشد مراحل انجام عمل راحت‌تر می‌شوند. مراقبت‌های جدی پس از عمل نیاز نمی‌شود. در سال‌های اخیر روش های بسیار خوب و مناسبی برای عمل کاشت ابرو ارائه شده که در آنها دوران بهبودی بسیار کوتاه است. مدت زمان کوتاهی ابروها مجدداً رشد می‌کنند. افراد می‌توانند به صورت دائمی از نتیجه ایجاد شده لذت ببرند.

ادامه مطلب  روش تقویت ابروهای کاشت شده

بهترین روش کاشت طبیعی ابرو – مراحل چیوند ابرو و مراقبت‌های بعد از آن

تکنیک ال اچ ای جدیدترین و بهترین روش موجود برای عمل کاشت ابرو است. زیرا در آن نیازی به ایجاد برش جراحی نیست بنابراین هیچ زخم و درد و خونریزی هنگام انجام عمل وجود ندارد. در این روش مزایای عمل کاشت ابرو حفظ شده و عوارض عمل به حداقل رسیده است.   این عمل با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود. استفاده از بروزترین دستگاه‌ها در این تکنیک باعث شده که امکان ایجاد نتیجه کاملاً طبیعی با حداکثر تراکم در ابروها وجود داشته باشد. در این روش کاشت ابرو ها با استفاده از دستگاه ایمپلنتر انجام می شود. تا تارهای مو به صورت دانه‌ ای با خواب مناسب و در جهت درست کاشته شوند. این دستگاه هنگام انجام کاشت ابرو ها هیچ زخم یا التهابی ایجاد نمی کند.

این عمل معمولاً تنها در یک جلسه برای همه افراد انجام می‌شود. حتی کاشت ابرو با این روش روی تاتو هم ممکن است برای کسانی که از نتیجه تاتو راضی نبوده اند. هزینه انجام این عمل نسبت به نتیجه ای که پس از آن حاصل می‌شود بسیار مناسب است. تا افراد با یک عمل آسان برای همیشه ظاهر دلخواه را در ابروهای خود ایجاد کنند و به نگرانی های خود پایان بدهند.   ظاهر ایجاد شده در ابروها پس از عمل کاشت با استفاده از روش ال اچ ای کاملاً طبیعی است و پس از دوران بهبودی ابروها با خواب طبیعی به رشد خود ادامه می دهند و نیاز به کوتاه کردن و اصلاح دارند و حتی می‌توان پس از دوران بهبودی ابروهای کاشته شده را رنگ کرد.   کاشت ابرو طبیعی – مراحل پیوند ابرو و مراقبت های بعد از آن از جمله خدمات و اطلاعاتی است که با استفاده از روش ال اچ ای در کلینیک کاشت ابرو  ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت ابرو شهرک غرب، ارائه می‌شود تا در ایران هم افراد از این روش خوب و جدید بهره ببرند و در کمترین زمان ممکن طبیعی‌ترین و بهترین نتیجه را بگیرند.

کاشت ابرو طبیعی چگونه انجام می‌شود؟

حال که با مزایای بیش از اندازه کاشت ابرو طبیعی آشنا شدید و همچنین متوجه این مسئله شدید که می توان این عمل زیبایی را به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن انجام داد و از مزایای بیشمار آن بهره برد ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که اصلاً روند انجام کاشت ابرو به چه صورت میباشد ؟چند مرحله برای انجام کاشت ابرو نیاز است؟

در پاسخ به این سوال کلیدی و مهم باید گفت کاشت ابرو بدون جراحی به طور کلی در سه مرحله اساسی انجام می‌شود که این سه مرحله باید با دقت و نظارت کامل انجام شود چرا که اگر به درستی انجام نشود امکان بروز آسیب وجود خواهد داشت اولین مرحله و به عبارت بهتر مهمترین مرحله،مرحله برداشت می باشد در این مرحله مو را از قسمت هایی مانند پشت گوش و یا پشت سر و بین دو گوش راست و چپ برداشت می‌کنند.کاشت ابرو طبیعی

همانطور که گفتیم این مرحله از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد چراکه اگر پزشک متخصص شما در این مرحله کار خود را به درستی انجام ندهد امکان ایجاد آسیب به بافت مو یعنی پیاز و فولیکول مو وجود دارد به طوری که دیگر قابلیت استفاده در ابرو را نخواهد داشت .

لذا توصیه می شود در انتخاب  پزشک متخصص خود و همچنین متد انتخابی برای کاشت ابرو دقت کامل را به خرج دهید تا بعدا پشیمان نشوید بعد از آن که مرحله برداشت به درستی و با موفقیت انجام شد نوبت به مرحله دوم می‌رسد در این مرحله موی برداشت شده را توسط دستگاه‌های پیشرفته مورد بررسی قرار می دهند تا بررسی کنند که آیا مو برای کاشت آماده می باشد یا نه؟

پس از آنکه این مرحله نیز با موفقیت انجام شد در نهایت نوبت به مرحله آخر یعنی مرحله کاشت می‌رسد در این مرحله موی بررسی شده را در قسمت ابرو به صورت کاملاً طبیعی کاشت می کنند.

کاشت ابرو ارزان امکان پذیر است؟

امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی موجود و تورمی که گریبانگیر جامعه می‌باشد این یک امر طبیعی است که وقتی شخص یک کاری را می‌خواهد انجام دهد قیمت برای او یک مسئله مهم باشد و در رابطه با کاشت ابرو نیز این قاعده مستثنا نمی باشد اما در رابطه با کاشت ابرو باید گفت اصلاً نباید نگران قیمت و هزینه آن باشید چرا که به دلیل آنکه پروسه انجام این عمل کوتاه می باشد و همچنین از موی طبیعی خود فرد استفاده می شود لذا نیاز به هزینه‌های بسیار زیادی ندارد و شما می توانید با کمترین هزینه نتایج مطلوبی را به دست آورید.

ادامه مطلب  آیا بعد از کاشت ابرو میتوان بوتاکس انجام داد؟

ماندگاری کاشت ابرو طبیعی چقدر است؟

نکته جالب توجهی که در رابطه با کاشت ابروی طبیعی وجود دارد این است که به دلیل اینکه از موی بدن خود فرد استفاده می‌شود و از هیچ مواد شیمیایی و موقتی استفاده نمی‌شود لذا دوام آن بسیار بالا بوده و شما می توانید با یک بار انجام آن برای همیشه از زیبایی آن استفاده کنید و لذت آن را در طول عمر خود ببرید.

مزایای کاشت ابرو طبیعی چیست؟

یکی از دیگر مزیت های عمل کاشت ابرو بدون جراحی این است که ظاهر طبیعی آن باعث می شود که هیچ کس متوجه نشود که فردی عمل کاشت ابرو انجام داده. هر شخصی که برای انجام عمل کاشت ابرو اقدام می کند می تواند قالب کاشت ابرو ها را مطابق با سلیقه و متناسب با سایر اعضای چهره خود انتخاب کند. تا نتیجه به آنچه میخواهد نزدیک‌تر شود.

با توجه به اینکه ظاهر ایجاد شده پس از انجام عمل اصلاً مصنوعی نیست. آقایان هم می‌ توانند برای انجام عمل اقدام کنند. اگر مشکلی در روند رشد ابروهای آنها ایجاد شد با انجام یک عمل ساده و فقط در چند ساعت برای همیشه آن مشکل را به طبیعی ترین حالت ممکن برطرف کند.
دانستن همه چیز درباره کاشت ابرو طبیعی باعث می شود که افراد اگر اختلالی در ابرو های خود دارند نگران نباشند. بدانند طی یک عمل ساده در یک مرکز مطمئن می توانند ابروهای خود را به همان نحوی که دوست دارند ترمیم کنند.

بسیاری از افرادی که برای انجام این عمل مراجعه می ‌کنند کسانی هستند که در ابروهای آنها مشکل جدید ایجاد نشده و به طور طبیعی از ابتدا از حالت ابو های خود راضی نیستند. البته نتیجه های طبیعی می خواهند از بهترین راه حل و توصیه برای این افراد هم عمل کاشت ابرو است.

ادامه مطلب  مزایا معایب و هزینه پیوند ابرو طبیعی

نتیجه گیری نهایی

کاشت ابروی طبیعی یک عمل زیبایی امکان پذیر بوده و به راحتی قابل انجام می‌باشد. همچنین باید افزود این عمل فوق العاده به روش های متفاوتی انجام می‌شود که شما می‌توانید با توجه به نوع پوست، مقدار ریزش و نوع مو بهترین روش را از بین روش‌های مانند fit ،sut و کاشت ابرو به روش fut انتخاب کنید.

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ

  1. با سلام و خسته نباشی
    آیا کاشت مو به روش تکثیری وجود دارد یا شایعه هست و اگر وجود داره آیا این نوع کاشت در ایران انجام میشه.
    از پاسخگویی شما متشکرم

  2. سلام من دوبار کاشت داشتم بانک مو ندارم‌ از ریش و سينه و زیر شکم میتونم برداشت داشته باشم

  3. من سه ماه بینی ام رو عمل کردم و هنوز تورم داره ایا کیس مناسبی برای کاشت ابرو هستم؟

  4. خیلی دوست دارم انجام بدم ولی می ترسم نتیجش خوب نباشه. از طریق واتساپ می توان مشاوره بگیرم؟

  5. سلام . دوتا سوال داشتم . آیا برای کاشت مو حتما باید نواحی مورد نظر خیلی کم پشت و یا طاس باشد؟
    و سوال دوم اینکه . اگر فردی در حدود سن 20 سالگی دچار ریزش مو شدید شود. بطوری که بداند تا 30 – 35 سالگی کاملا کچل میشود
    امکان این را دارد که در اواسط این دوره . مثلا در سن 27 سالگی . کاشت مو پرتراکم موفق انجام دهد؟
    این سوال دوم یجورایی مربوط با سوال اول هم هست .
    یعنی اینکه مو بطور کامل نریخته . ولی میدونه در آینده میریزه . میشه کاری کرد که مو جدید کاشته بشه ؟ قبل از اینکه کلا طاس بشه ؟

  6. سلام من بانک مو ندارم روشی وجود نداره که کاشت انجام بدم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله کاشت ابرو طبیعی در 1 جلسه

تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)