۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت ابرو LHE برای اولین بار در ایران

کاشت ابرو بدون جراحی در ایران

کاشت ابرو بدون جراحی در ایران

کاشت ابرو LHE در ایران برای اولین بار؛ برای انجام هر عملی قبل از انجام باید پیامد‌های مثبت و منفی آن سنجیده شود. با شناخت کامل اقدام و تصمیم‌گیری شود. تا پس از انجام عمل اتفاقات ناگواری ناشی از عدم آگاهی کامل رخ ندهد. حال ممکن است این اطلاعات از متخصص مربوطه اخذ شود. یا از طریق اینترنت و یا حتی از طریق کسانی که قبلاً این گونه اعمال را انجام داده‌اند. به هر حال آنچه مهم است شیوه‌ی به دست آوردن آگاهی نیست بلکه صحت این اطلاعات است.

LHE برای اولین بار در ایران

کاشت ابرو LHE برای اولین بار در ایران از آن دسته عمل‌هایی هست که امروزه برای آسایش و خرسندی بیشتر متقاضیان با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و مطابق با علم روز دنیا طراحی شده است و برای اولین بار اجرا می‌شود. در حال حاضر کسب اطلاعات از روش‌های مختلف کاشت ابرو کار سختی نیست. با یک سرچ کوتاه می‌تواند اطلاعات مفیدی را به دست آورد. اما کاشت ابرو به روش ال اچ ای برای اولین بار در ایران اعمال می‌شود. لازم است که اطلاع رسانی در مورد این متد به همه مردم علی الخصوص متقاضیان انجام شود.

کاشت ابرو به روش LHE برای اولین بار در ایران در پی کسب رضایتمندی کامل مراجعه کنندگان است. تا نه تنها نسبت به سایر روش‌‌ها برای زیبایی ابرو برتری قابل توجهی داشته باشد بلکه نسبت به سایر تکنیک‌های کاشت ابرو هم در جایگاه رفیع‌تری باشد.

اساساً در سال ‌های اخیر مراجعه برای کاشتن ابرو بیش از پیش است. چرا که اکثر کسانی که با روش‌های دیگر به ترمیم ابروی خود پرداخته‌‌اند رضایت کامل داشته‌اند.

آیا می‌توان LHE در ایران را روشی طبیعی دانست؟ کاشت ابرو طبیعی

کلا نتیجه‌ی کاشتن ابرو را نمی‌‌توان با اعمالی نظیر تاتو یا هاشور مقایسه کرد. به علت جلوه‌ی مصنوعی تاتو و هاشور روی ابرو اصلاً مراجعه نکنند. از انجام این اعمال صرف نظر کنند. برخی هم ممکن است مراجعه کنند و پس از گذشت مدتی از نتیجه راضی نباشند. در هر دو حالت به فکر عمل بهتری با نتیجه دهی مناسب تر می‌‌افتند.

روش ال اچ ای در ایران

عمل کاشت ابرو همیشه برای کسانی که نتیجه های دائمی و کاملاً طبیعی برای ترمیم ابروهای خود می خواستند محبوب بوده و از همان ابتدا متقاضیان خود را داشته است اما همیشه روش هایی که آسان تر هستند و کسب نتیجه در آنها مطمئن تر است علاقه مندان بیشتری دارد. اصولاً افراد در انجام اعمال زیبایی به دنبال آسان ترین شیوه ها هستند تا با استفاده از آن‌ها در مدت زمان کمی به نتیجه مورد پسند خود برسند و پس از انجام عمل پشیمان نشوند.

روش های مختلفی تاکنون برای انجام عمل کاشت ابرو ارائه شده که برخی از آنها به علت عوارض زیادی که در پی داشته به فراموش سپرده شده اند زیرا افراد مایل به استفاده از این روش ها نبودند.

پیش از کاشت بدون جراحی در ایران به روش ال اچ ای تمامی روش هایی که در عمل کاشت ابرو اتخاذ می شد نیاز به برش جراحی داشتند تا بتوانند تارهای مو را از پشت گوش یا هر ناحیه دیگری برداشت کنند یا اینکه در تمامی روش ها باید تارهای مو در یک قسمت مشخص کوتاه می شدند تا بتوان آنها را با استفاده از دستگاه برداشت کرد.

اما با ارائه روش ال اچ ای نه تنها نیازی به ایجاد برش جراحی نیست بلکه حتی تارهای بلند مو را برداشت می کنند و پس از عمل قسمتی از موها کوتاه یا تراشیده شده نیست و ظاهر بدی ندارد. اساساً این روش یعنی برداشتن تارهای بلند مو تا مراحل کوتاه کردن یا ایجاد برش جراحی حذف شود و انجام عمل سرعت بگیرد و تنها در یک جلسه برای اشخاص انجام شود.

در روش ال اچ ای از پیشرفته ترین تجهیزات استفاده می‌شود تا با دقت کافی تمام ویژگی‌های ابروهای طبیعی رعایت شود و ابرو ها به صورت دانه‌ای در خواب و جهت مناسب کاشته شوند تا پس از عمل هم به طبیعی ترین حالت ممکن به رشد خود ادامه دهند.

کاشت بدون جراحی در ایران به روش ال اچ ای این تضمین را به افراد می‌دهد که در کوتاهترین زمان و بدون ایجاد هیچ عوارضی نتیجه دلخواه آنها حاصل خواهد شد و با استفاده از به روزترین دستگاه ها امکان رعایت تمام نکات مهم در عمل کاشت ابرو وجود دارد.

ادامه مطلب  همه چیز درباره کاشت ابرو LHE

مزایایی که مراجعان را علاقه‌‌مند به عمل کاشت ابرو می‌کند چیست؟

به طور کلی اقدام برای عمل‌های زیبایی فقط و فقط برای بهتر شدن ظاهر عضو مد نظر است. تا دغدغه‌های انسان نسبت به آن عضو و عدم ظاهر مناسب آن پایان یابد. پس از صحبت کردن در مورد نتیجه دهی مطمئن و آسایش خاطر برای اقدام به عمل در عمل‌های زیبایی بسیار مهم است. به این دلیل که عمل نباید نقطه شروع نگرانی‌های فرد برای ظاهر خود باشد. قرار است با انجام عمل آرامش به زندگی فرد برگردد تا احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد.

می توان گفت مهمترین و حائز اهمیت ترین مزیت عمل کاشت ابرو LHE در ایران دائمی بودن آن است. عمل کاشت ابرو یک بار برای همیشه انجام می‌شود. تا شخص از لزوم مراجعه‌های مداوم برای حفظ ظاهر مناسب ابروها رهایی یابد. مطمئن باشد که عمل را انجام می‌دهد، پس از آن در مدتی بسیار طولانی نتیجه‌ی آن باقی می‌ماند.

این درحالی است که همان طور که می‌دانیم پس از انجام اعمالی مثل تاتو لازم است که در دوره های متفاوت دوباره مراجعه و ابروهای خود را ترمیم کنیم. تا از ظاهر اولیه فاصله نگیرند و مثلاً رنگ یا حالت آنها از آن چیزی که دلخواه ما بوده خارج نشود. این مسئله به خودی خود یعنی دغدغه های ما پایان نیافته است. اتفاقاً لازم است در دوره‌های زمانی مختلف نگران ابروهای خود باشیم و وقتی را برای انجام این اعمال خالی کنیم.

کاشت ابرو LHE برای اولین بار در ایران به سهل الوصول ترین حالت ممکن این عمل را انجام می‌دهد. تا نه تنها در حین عمل نیازی به برش و بخیه نباشد بلکه پس از آن هم نیازی به مراقبت های سفت و سخت نباشد و ابروها به سرعت حالت مورد پسند متقاضی را پیدا کنند.

ادامه مطلب  هزینه کاشت ابرو بدون جراحی چقدر است؟

یکی دیگر از علل بسیار مهم محبوبیت عمل کاشت ابرو در مقایسه با سایر روش‌ها این است که نتیجه عمل کاملاً طبیعی است. انگار تار‌های طبیعی ابروهای خود فرد از ابتدا به همین حالت بوده است و عملی روی آن انجام نشده. یک مزیت دیگر این است که قالب و شکل کاشت ابرو هیچ محدودیتی ندارد. همان طور که دل خواه فرد از انجام می شود. با این کار نتیجه عمل کاشت ابرو هرچه بیشتر به نظر متقاضی نزدیک می‌شود. احتمال نارضایتی یا پشیمانی پس از عمل را به صفر می رساند. به این خاطر که همه مراحل به خواست او پیش رفته است و در هیچ کجا اجباری نبوده.

حتی اگر بگوییم نتیجه ی کاشت ابرو از ابروهای طبیعی خود فرد هم بهتر می ‌شود زیاده روی نکرده‌ایم. به این دلیل که حالت طبیعی ابروها معمولاً قرینه نیستند. بلکه ما تلاش می ‌کنیم در نحوه تمیز کردن یا چیدن آن ها تقارن ایجاد کنیم. گاهی موفق می‌ شویم گاهی هم خیر. اما عمل کاشت ابرو برای هر دو ابرو کاملاً قرینه انجام می‌شود در نتیجه با ایجاد تناسب ای زیبا بین سمت چپ و سمت راست چهره زیبایی بیشتری را به همراه می‌‌آورد.

آیا امکان ریزش ابروها پس از کاشت LHE وجود دارد؟

این موضوع هم می‌تواند یکی از علل برتری روش کاشت ابرو LHE در ایران باشد که امکان ریزش ابرو پس از کاشت وجود ندارد. ابروها به همان حالت پرتراکم و در همان حالتی که کاشته شده اند باقی خواهند ماند.

چرا اصولاً کاشت ابرو از عمل های مورد توجه و محبوب برای مردم است؟

اهمیت و توجه به این عمل می تواند دلایل زیادی داشته باشد علاوه بر آن که عمل های زیبایی امروزه اساساً مورد توجه هستند، یکی از دلایل آن این است که بسیاری از ما ممکن است به علل مختلف حالت یا تراکم رشد ابروهای خودمان راضی نباشیم یا در اثر اتفاقی مانند وجود یک بیماری خاص یا بریدگی در ناحیه ابرو آن حالت ابتدایی ابرو را از دست بدهیم.
از طرف دیگر حتی بدون وجود هیچ اتفاقی برای اکثر خانم ها در اثر برداشتن ابروها با گذشت زمان ریزش ابروها بیشتر از حالت معمولی می شود و در این مواقع هم آنها به دنبال انجام عمل ای با ریسک کم و نتیجه دهی خوب هستند.
از دیگر دلایل محبوبیت عمل کاشت ابرو می تواند برتری بی چون و چرای آن نسبت به سایر فعالیت های ترمیمی برای ابرو باشد. ابرو همیشه عضو مهمی در صورت بوده است و هیچ کس نمی ‌تواند اهمیت آن در زیبایی بیشتر چهره را نادیده بگیرد پس در نتیجه همیشه راه‌حل‌ ها و تمهیداتی برای زیبا سازی ابرو بوده است که نشان از دغدغه‌مندی انسان ها نسبت به این عضو از چهره است. مثلاً فعالیت هایی از قبیل تاتو، هاشور ، میکروبیلدینگ و میکروپیگمنتیشن وجود دارند که هر کدام در اندازه خود می توانند تا حدی نیاز مراجعه ‌کنندگان را برای بهبود ظاهر ابرو های خودشان برآورده کنند.

چه کسانی خواستار عمل کاشت ابرو می شوند؟

گفتیم که علل ایجاد اختلالات در ابرو بسیار زیاد است و طبیعتا این علل ممکن است برای هر کسی فارغ از جنسیت و سن او به وجود بیاید. برای مثال بیماری های تیروئیدی در برخی موارد می توانند در رشد ابرو اختلال ایجاد کنند و باعث ریزش ابرو شوند. فردی که بیمار بوده است پس از درمان خود می‌تواند برای عمل کاشت ابرو مراجعه کند تا ابروهای طبیعی داشته باشد و آثار آن بیماری را از بین ببرد. پس هر فردی می تواند برای عمل کاشت ابرو زیر نظر متخصص مربوطه مراجعه کنند.
کاشت ابرو LHE برای اولین بار در ایران روشی بسیار ساده تر برای کاشت ابرو است این روش نیازی به ایجاد برش در هر ناحیه ای از پشت سر برای برداشتن تارهای مو ندارد بلکه با دستگاهی بدون برش تارهای بلند مو برداشته می‌ شوند و در محل ابرو کاشته می‌شوند. عدم نیاز به ایجاد برش بسیار مهم می شود اگر بدانیم که به خاطر آن نیاز به بخیه زدن هم نیست و واضح است که انجام عمل برای شخص بسیار آسان تر می شود.

چه کسانی میتوانند عمل کاشت ابرو را انجام دهند؟

همانطور که گفتیم انجام این عمل بدون محدودیت سنی و جنسیتی برای همه افراد ممکن است و با توجه به نتیجه کاملاً طبیعی که حاصل می شود آقایان هم بدون هیچ نگرانی می‌توانند برای انجام عمل کاشت ابرو اقدام کنند.

اما یکی از شایع ترین عللی که باعث ریزش و نازک شدن تارهای ابرو میشود افزایش سن است همینطور اصلاح مداوم و نامناسب ابروها هم می تواند علت عمده ریزش آنها باشد. افزایش سن یکی از علل اجتناب ناپذیر ریزش ابروها است و معمولاً نمی توان برای جلوگیری از آن اقدام کاربردی انجام داد اما عمل کاشت ابرو در هر سنی می تواند جوابگو باشد و نتیجه را همان‌طور که میخواهند برای آنها حاصل کنند.

بیشتر بخوانید درباره: پیوند ابرو به روش LHE

این روش برای اولین بار در ایران اجرا می شود و بدیهی است که به علت مزیت های فراوان آن مورد استقبال قرار می گیرد چرا که همه ما خصوصاً در مورد عمل های زیبایی مایل به انجام عمل‌ های راحت تر هستیم که البته دوران ‌نقاهت و حصول بهبودی هم در آنها بسیار کوتاه است و نتیجه را می‌ توان در مدت کوتاهی مشاهده کرد و نیاز به صبر های طولانی مدت ندارد.

کاشت ابرو LHE برای اولین بار در ایران توسط متخصصان و پزشکان حاذق انجام میشود و با دستگاه‌هایی نظیر ایمپلنتر هم انجام عمل برای بیمار بسیار آسان تر و بدون درد میشود هم سرعت عمل پزشک را بالا می برد. این عمل نیاز به دقت و ریزبینی زیادی دارد که پزشک متصدی از پس آن بر می آید. بعد از اتمام عمل کاشت ابرو نیازی به مراقبت های سخت نیست چرا که در حین عمل زخمی ایجاد نشده است پس فرد می‌ تواند به سرعت به فعالیت ‌های روزانه خود برگردد.
ادامه مطلب  مشکلات و عوارض کاشت ابرو بعد از 1 سال

روش بدون جراحی ال اچ ای در ایران

امروزه روش‌های زیادی در کلینیک های مختلف برای عمل کاشت ابرو وجود دارد. همه آنها نسبت به روش‌ های قبلی بهتر هستند. زیرا روش‌ های قبلی به علت عوارض زیادی که داشتند رفته رفته به فراموشی سپرده شده‌اند و متقاضیان آنها بسیار کم شده.

اما چرا روش ال اچ ای بهترین روش موجود برای عمل کاشت ابرو؟ همه کسانی که برای عمل کاشت ابرو مراجعه می‌کنند انتظار دارند که پس از عمل ابروهای آنها به شکلی کاملاً طبیعی کاشته شده باشد. پس از عمل عوارضی به وجود نیاید تا دوران بهبودی کوتاه باشد و نتیجه مطابق میل آنها حاصل شود.

در کاشت بدون جراحی در ایران به روش ال اچ ای معایب روش های قبلی از بین برده شده تا مزایای بیشتری برای عمل کاشت ابرو وجود داشته باشد. افراد بدون نگرانی از ایجاد عوارض برای انجام این عمل اقدام کنند. در این روش برای برداشتن تارهای مو نیازی به ایجاد هیچ برش جراحی پشت گوش یا هر ناحیه دیگر نیست. دستگاهی تارهای مو را برداشت می ‌کند که بدون برش جراحی تارهای مو را از ناحیه بانک مو استخراج می کند.

 

LHE در کلینیک ماه زر

کاشت ابرو LHE برای اولین بار در ایران با جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا انجام می‌شود. تا علاوه بر اینکه از ریزش ابروها پس از عمل جلوگیری شود. آن ها مدت بسیار طولانی به همان حالت اوایل عمل بمانند قوام کافی را هم داشته باشند. همچنان که قابل رشد هستند. روش LHE در ایران به روز‌ترین روش ارائه شده برای کاشتن ابرو است. هم مزیت‌های روش‌های قبلی کاشت ابرو را دارد. هم معایب روش‌های قبلی را کاملا از بین برده تا دستیابی به نتیجه بسیار آسان باشد.

برای دریافت مشاوره و نوبت انجام کاشت ابرو LHE در ایران و کلینیک ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت ابرو شهرک غرب، با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ تماس حاصل فرمائیدو مشاورن ما راهنمایی لازم را به شما خواهند داد.

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

6 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    من ۱۱۰ روز پیش کاشت انجام دادم
    الان مقداری مو درامده ولی چند روزی هست حداقل ۴۰ تا مو در روز ریزش دارم که نمیدونم موی قبلی خودمه یا از کاشته شده هاست.
    ضمنن موهای خودم و اینایی که کاشتن هم خیلیییی نازک هستن.
    سه جلسه مزوتراپی هم رفتم.
    لطفا راهنمایی میکنید دلیلش این ریزش چی هست؟

  2. خیلی عالی و کامل بود👌
    ممنونم از مقاله ی خوبتون 🙏😌

  3. سلام. من از کجا میتونم آمپول امپول تریام هگزال رو خریداری کنم تو تهران؟

  4. سلام ژل وچربی چقدر ماندگاری دارد.برای
    تزریق در الت
    باتشکر

  5. سلام موی سرمن در قسمت جلو در ناحیه فرق سر خیلی خلوت شده با توجه به اینکه من مسافر وبه عبارتی مهمان هستم آیا امکان کاشت مو بدون زخم شدن وجود داره یا نه ؟ میخواستم دوره درمان را بدانم چه مدت لازم است تشکر از پاسخگویی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله کاشت ابرو LHE برای اولین بار در ایران

تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)
کاشت مو میکروگرافت کاشت ابرو در یک جلسه قبل و بعد کاشت مو قبل و بعد کاشت ابرو