۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت مو اقساطی

کاشت مو اقساطی

کاشت مو اقساطی

کاشت مو اقساطی یکی از بهترین روش‌های رفع نقص های مربوط به مو و همچنین افزایش زیبایی می‌باشد که شما می‌توانید از آن استفاده کنید. این روش همواره در حال پیشرفت می‌باشد و عوامل متعددی در این پیشرفت تاثیر دارد. اما مهمترین تاثیر را می‌توان به پیشرفت علم و تکنولوژی نسبت داد. همانطور که میدانید ریزش مو امروزه به عنوان یکی از بزرگترین معضل های افراد جامعه اعم از بانوان و آقایان شناخته شده است. متاسفانه افراد زیادی به دلیل مشکلات بیان شده دچار ریزش شده و همچنین با توجه به وضعیت اقتصادی موجود توانایی پرداخت هزینه عمل کاشت مو در بهترین مرکز کاشت مو در تهران را ندارند. لذا یک متد وجود دارد که می‌توان این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داد. این کار کاشت مو قسطی می‌باشد. به دلیل مزایای بیشماری که دارد امروزه توجه افراد بیشمار علی الخصوص افرادی که مشکلات مالی را دارند حل نموده است.

چرا کاشت مو اقساطی؟

این ریزش مو دلایل متعددی دارد که مهمترین آن‌ها را میتوان گفت موارد زیر می‌باشد؛ ریزش موهای ارثی، سرطان،کم خونی، مشکلات هورمونی به ویژه در بانوان، عدم تغذیه مناسب و … نکته‌ای که لازم است به آن اشاره شود این است که مو در چهره و زیبایی افراد تاثیر زیادی دارد. به طوریکه باید گفت هیچکس نمیخواهد این زیبایی را از دست بدهد.

از مهمترین مزایایی که می‌توان برای این روش اشاره نمود عبارتند از:

  • مشکلات هزینه در این روش وجود ندارد فلذا اگر شخصی توان پرداخت یکباره را ندارد میتواند به راحتی این عمل زیبایی را انجام دهد.
  • ترمیم مو با هزینه کمتری انجام میشود.
  • هزینه ها در بازه زمانی طولانی تری تقسیم شده و به شخص از نظر اقتصادی آسیب وارد نمیشود.
  • زیبایی شخص نسبت به قبل دوچندان میشود.
  • بدون درد و بی حسی
  • بدون خونریزی
  • عدم استفاده از مواد مضر و شیمیایی.

 

مشاوره کاشت مو قسطی

09127300790

 

نکته مهم در کاشت قسطی

نکته‌ای که جالب توجه می‌باشد این است که کاشت مو اقساطی علاوه بر اینکه برای بیمار مفید میباشد برای کلینیک‌های زیبایی نیز سودآفرین میباشد. چرا که این کار موجب تبلیغات بیشتر برای آنان شده و در تهایت مشتریان بیشتری را به خود جذب می‌کند. قسطی بودن کاشت را می‌توان یکی از دلایل افزایش کاشت مو در ایران دانست.

کاشت مو اقساطی به چه صورت می‌باشد؟

حال که با مزایای این مدل از کاشت مو آشنا شدید باید با چگونگی انجام ان آشنا شوید. این مدل از کاشت مو به مانند سایر کاشت ها بوده و از متدهای متفاوتی استفاده میشود که هرکدام دارای مزایای متعددی بوده و هرکدام نسبت به دیگری پیشرفته‌تر می‌باشد. این روش‌ها به طور مختصر عبارتند از:
SUT ,FUT ,FIT و … .

در رابطه با این سه روش باید گفت که به طور کلی در هر سه روش به اندازه یک نوار یک برش در پشت سر از گوش راست تا گوش چپ ایجاد می‌کنند به این مرحله برداشت میگویند. پس از اینکه مو برداشته شد در قسمت مدنظر که دارای کچلی و طاسی میباشد مو کاشته می‌شود.

کاشت مو اقساطی

تفاوت کاشت به روش SUT با سایر روش‌ها

تنها تفاوتی که در این میان بین این سه روش وجود دارد این است که دردو روش FUT ,FIT از هولدورهای دستی استفاده می‌شود. که دقت کار پایین تر میباشد. فلذا امکان آسیب به فولیکول‌ها وجود دارد چرا که این فولیکول‌ها بسیار حساس می‌باشند.

اما در روشSUT از دستگاه های فوق العاده پیشرفته برای مرحله برداشت و کاشت مو بدون جراحی استفاده می‌شود. باید گفت که این دستگاه با دقت عمل بالاتری کار برداشت را انجام می دهد. در نهایت آسیب کمتری به فولیکول مو و پیاز مو وارد می‌شود.

همچنین بخوانید درباره: کاشت مو به روش میکروگرافت

هزینه کاشت مو اقساطی

حال پس از اینکه با انواع و اقسام روش اصلی کاشت موی سر اقساطی آشنا شدید ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که قیمت و هزینه‌های کاشت به چه صورت می‌باشد؟

در پاسخ به این سوال مهم باید گفت که امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی موجود و تورمی که گریبانگیر جامعه میباشد برای انجام هرکاری در وهله اول باید بعد اقتصادی آن را در نظر گرفت. لذا کاشت مو نیز از این قاعده مستثنا نیست.

  • در قیمت کاشت مو عوامل متعددی تاثیر دارد که عبارتند از:
  • تخصص و مهارت کادر پزشکی
  • امکانات و تجهیزات مورد استفاده بدون عوارض کاشت مو
  • داشتن مجوزهای لازم از سوی وزارت بهداشت نوع درمان
  • خدمات و درمان‌های پس از کاشت مو

پس متوجه شدیم که در قیمت کاشت مو باید به تمامی ابعاد توجه نمود تا با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه بتوان انجام داد.

ادامه مطلب  علت اینکه ریزش مو در تابستان بیشتر میشود در چیست؟

سوالات متداول

  • آیا میتوان به کاشت مو اقساطی اعتماد نمود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت قاعدتا بله! ممکن است شما هنگامی که قصد انجام این کار را دارید عده ای از افراد ادعاهایی برای شما داشته و برای شما شبهه ایجاد کنند. این کار خوب نبوده و نتیجه ای نخواهد داشت. در پاسخ به این ادعاهای دروغین باید گفت که نه تنها این ادعا دروغ می‌باشد. بلکه خلاف آن نیز ثابت شده است و نتایج مطلوبی از آن حاصل شده است.

  • آیا کاشت مو بصورت اقساطی مضر میباشد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت هر عمل زیبایی علاوه بر محاسن زیادی که دارد دارای معایبی نیز میباشد. این عمل زیبایی از این قاعده مستثنا نمیباشد. اما در رابطه با این مورد باید گفت که محاسن این عمل نسبت به معایب آن بیشتر است. نتایج حاصل از آن مورد رضایت بیماران می‌باشد.

کاشت مو قسطی

روش کاشت مو اقساطی ماه زر

ممکن است عده‌ای تصور کنند که این روش کاشت چون به صورت اقساطی می‌باشد. در آن از راه های قدیمی استفاده می‌شود. و نتایج پس از عمل با روش‌هایی که اقساطی نمی‌باشد متفاوت می‌باشد.

اما باید  گفت که این یک فکر و باور اشتباه میباشد چرا که در کاشت مو اقساطی از روش های متعدد کاشت استفاده میشود و محدودیتی ندارد به طوریکه میتوان گفت از روش های سنتی و ساده تا  روش های پیشرفته ای چونSUT استفاده شده و به طور کلی نتایج حاصله از این روش کاشت به مانند سایر روش‌ها می‌باشد.

به عنوان نتیجه گیری نهایی باید گفت به دلیل مشکلات اقتصادی موجود و همچنین مشکلات ریزش مو که روز به روز بیشتر میشود . با توجه به مزایای بیان شده این روش کاشت بهترین انتخاب برای افراد میباشد. چرا که با این کار علاوه بر اینکه شخص زیبایی خود را بدست میاورد و یا به عبارت دیگر زیبایی صورت خود را دوچندان میکند از لحاظ اقتصادی شخص آسیبی ندیده و به راحتی هزینه های ناشی از کاشت مو قسطی را پرداخت خواهد نمود.

جستجو مرتبط کاربران:

3.7/5 - (3 امتیاز)

6 پاسخ

  1. سلام.
    دقیقا هزینه تزریق چربی به صورت برای رفع گودی زیر چشم چقدر میشه؟ بعد از تزریق باید چند وقت یکبار دوباره این تزریق انجام بشه؟

  2. بعد سوراخ کردن گوش باید تا چند روز گوشواره بندازیم؟

  3. اگر بعد از پیرسینگ ناراضی بودم و اذیت شدم ، میشه پیرسینگ را خارج کرد؟

  4. سلام
    شما چه دستگاهی دارین توی کلینیک برای لیزر موهای زائد؟ و اینکه جواب میده چون من یه بار یه جا رفتم ولی جواب خوبی نگرفتم از دستگاهشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله کاشت مو اقساطی

تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)
کاشت مو میکروگرافت کاشت ابرو در یک جلسه قبل و بعد کاشت مو قبل و بعد کاشت ابرو