۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت مو با لیزر چگونه است؟ + مزایا

کاشت مو با لیزر چگونه است؟

کاشت مو با لیزر چگونه است؟

کاشت مو با لیزر برای افرادی که دچار ریزش مو یا نازک شدن قسمت از موهای خود می‌شوند، گزینه‌ی بسیار مناسبی است. این روش در کلینیک ماه زر که یکی از بهترین مرکز کاشت مو است، ارائه می‌شود و کاشت مو روز به روز در بین این بیماران این مجموعه محبوب‌تر می‌شود. کاشت مو بدون جراحی و با استفاده از لیزر امروزه بیش از هر زمان دیگری محبوب شده است. کاشت مو به وسیله لیزر روشی است که با استفاده از ابزارهای کوچک با فناوری پیشرفته انجام می‌شود و اکنون می‌توان از دستگاه لیزر در این روش استفاده کرد‌. کاشت مو با لیزر یک روش درمانی با تکنولوژی بالا برای ریزش مو است و مانند سایر روش‌های پیوند نتایج دائمی و عالی ارائه می‌دهد.

جدیدترین روش کاشت مو با لیزر

کاشت مو با لیزر یک روش کاشت مو بدون جراحی است که برای رشد مجدد موهای بیماران بسیار مؤثر است. این روش کاشت نتایج قابل توجهی برای زنان و مردان ارائه می‌دهد که این فرآیند با یک دستگاه با تکنولوژی بالا انجام می‌شود. دستگاه لیزر نوری نرم و کم تولید کرده و این نور به سلول‌ها و بافت‌های پوست سر نفوذ می‌کند و آن‌ها را برای رشد تحریک خواهد کرد. این فرآیند کاشت مو از هورمون ریزش مو جلوگیری می‌کند. DHT هورمون اصلی ریزش مو است. به طور کلی وظیفه نورهای لیزر قرمز این است که بیشتر باعث تحریک جریان خون به بافت سر شوند. نور قرمز لیزر بین طول موج ۶۷۰ تا ۶۳۰ نانومتر فرکانس مطلوبی را برای شروع مجدد چرخه رشد موی جدید فراهم می‌کند.

کاشت موی سر با لیزر به روش SUPER FUE

یکی از روش‌های کاشت مو با استفاده از لیزر روش سوپر fue می‌باشد. استخراج واحد فولیکولی به روش FUE SUPER زمانی است که متخصصان موهای پشت سر شما را تراشیده، سپس تک تک فولیکول‌های مو را از ریشه جدا می‌کنند. پس از انجام روش کاشت مو FUE SUPER محل‌های اهداکننده نسبتاً سریع بهبود می‌یابند و تنها اثر چند نقطه قابل توجه را در قسمت پشت سر باقی می‌گذارند و موهای اطراف سر نیز می‌توانند این نقاط را بپوشاند، سپس با انجام لیزر روند رشد موهای کاشته شده را افزایش می‌دهند. کاشت مو با لیزر درمانی بدون درد است؛ زیرا فرآیند کم تهاجمی است؛ بنابراین، در زمان دریافت نتیجه پس از استفاده از روش لیزری حتی نیازی به دوره نقاهت ندارید.

دلایلی که باعث ریزش مو می‌شود؟

به طور متوسط افراد با افزایش سن روزانه صد تار مو از پوست سر خود را از دست می‌دهند. در حالی که اکثر مردم به اندازه کافی خوش شانس هستند که موهایشان دوباره رشد می‌کند، اما افراد دیگر که این میزان خوش شانسی را ندارند. زمانی که ریزش موهایشان شدید می‌شود و رشد مجدد مو متوقف خواهد شد، الگوی طاسی شدید شده و عوامل متعددی مانع رشد موهای جدید می‌شود. دلایل ریزش مو در برخی افراد شامل موارد ذیل است.

  • تغییرات هورمونی
  • ژن‌ها
  • سن
  • تغذیه نامناسب
  • شرایط پزشکی
  • عوارض جانبی درمان پزشکی
  • استرس
ادامه مطلب  علت ریزش مو چیست؟

مزیت‌های کاشت مو با لیزر نسبت به روش‌های قدیمی

کاشت مو با لیزر می‌تواند همیشه انتظارات بالای بیماران را برآورده کند. این روش در آینده مورد توجه افراد از همه اقشار قرار می‌گیرد و استفاده خواهد شد؛ مانند سایر روش‌ها درمانی کاشت مو برای تعیین اینکه آیا شما کاندید مناسبی هستید یا خیر، باید آزمایش‌هایی انجام شود. پزشک همیشه می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری مناسب برای این روش کاشت توسعه و کمک‌های مفیدی کند. در این روش دستگاه لیزر قدرتی ریزش مو را در مردان و زنان درمان خواهد کرد. علاوه بر این، این تکنیک با نور لیزر در سطح پایین به رشد موهای جدید بیماران کمک می‌کند و با افزایش جریان خون در پوست سر شده و از موهای موجود محافظت می‌کند. برای ریزش مو در آینده لیزر درمانی بین بیماران ارزشمندتر خواهد شد؛ زیرا فاقد عوارض کاشت مو نسبت به روش‌های دیگر است. مزیت‌های کاشت مو به شرح ذیل می‌باشند.

  • قبل و بعد از عمل، شانس بقای فولیکول‌های مو بیش از هر زمان دیگری افزایش می‌یابد.
  • جریان خون در پوست سر افزایش می‌یابد.
  • کاهش التهاب پوست سر
  • متابولیسم سلول‌ها تحریک خواهد شد.
  • هورمون DHT محدود خواهد شد.
  • هیچ عارضه‌ای نخواهد داشت.
  • این درمان‌ها مشکلات پوست سر مانند از جمله شوره سر را حل می‌کند.
ادامه مطلب  با مزایا کاشت مو به روش RHT آشنا شوید!

چه تضمینی برای رشد مو با روش لیزر وجود دارد؟

ریزش مو معمولاً در قسمت شقیقه و جلو سر دیده می‌شود. این فولیکول مو هرگز دوباره رشد نمی‌کنند، اما جراحان با استعداد، فولیکول‌های مو را از قسمت اهداکننده سر استخراج می‌کنند، سپس به قسمت بدون مو پیوند می‌زنند. متأسفانه گاهی اوقات گرافت‌های ناحیه بانک مو نمی‌توانند با مکان جدید خود سازگار شوند، لازم نیست که از این واکنش ناراحت شوید؛ زیرا در این مرحله، کاشت مو با لیزر گزینه انتخابی شما است. طبق مطالعات بالینی فرد می‌تواند با این نوع کاشت مو به حداکثر بازدهی برسد. کلینیک ماه زر یکی از مراکز کاشت مو در تهران است که بهترین فناوری‌ها کاشت مو را برای شما استفاده می‌کند.

مراقبت‌های بعد از کاشت لیزری مو

مانند هر روش کاشت مو مراقبت مناسب پس از فرآیند باید رعایت شود. تمام اقدامات احتیاطی به گفته پزشک مهم است و باید اجرا شود، همچنین امکان دارد پس از کاشت به احتمال زیاد برای چند روز کمی حساسیت در پوست سر داشته باشید. پزشک معمولاً داروهای ضد درد، علاوه بر آن داروهای آنتی بیوتیک و قرص‌های ضدالتهاب تجویز کند. سایر دستورالعمل‌های مهم مراقبت بعد از کاشت لیزری مو شامل موارد زیر است:

  • از مصرف الکل، سیگار و داروهای مسکن خودداری کنید.
  • حداقل تا چند هفته پس از عمل از ورزش یا انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنید.
  • داروهای تجویز شده را به موقع مصرف کنید.
ادامه مطلب  ترمیم مو به روش HRT چیست؟

هزینه کاشت مو به روش لیزر

به طور کلی، قیمت این روش کاشت نسبت به سایر روش‌های کاشت مو بدون جراحی کمترین هزینه را دارند. در زمان لیزر بر اساس درپوش‌ها تعداد دیودهای موجود در کلاهک برای هزینه حساب می‌شوند و برعکس هزینه کاشت مو با جراحی روند هزینه بسیار متفاوت دارد. عوامل زیادی بر هزینه کاشت مو لیزری تأثیر می‌گذارند. به طور کلی، هزینه بسته به تیم متخصص و سایر عوامل می‌تواند متفاوت باشد که بعضی از آن‌ها شامل موارد زیر است.

  • نوع روشی که انتخاب می‌کنید
  • مقدار فرآیند اعمال کننده که پزشک باید انجام بدهد
  • مکان و کلینیکی که برای کاشت مو انتخاب می‌کنید و کیفیت پزشکان و تیم تخصصی که استفاده می‌کنید.

کاشت مو با لیزر

کاشت مو لیزری در کلینیک ماه زر

شما می‌توانید از بین چندین گزینه برای درمان مشکل ریزش مو یک روش را انتخاب کنید. کاشت مو با لیزر رایج‌ترین و محبوب‌ترین نوع درمان است. اثربخشی هر روش به شدت مشکل ریزش مو و عوامل دیگر نیز بستگی دارد. با راهنمایی کلینیک ماه زر، بررسی کنید که کدام گزینه درمانی برای شما مناسب‌تر و آسان‌تر خواهد بود. صرف نظر از اینکه به کدام گزینه درمانی رضایت می‌دهید، به یاد داشته باشید که هر روند رشد مجدد مو مستلزم انجام روتین مراقبت از موی سالم نیز هست.

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ

  1. بهترین دکتر ایمپلنت در ایران هستند دکتر نجفی

  2. کاشت ابرو درد داره؟؟
    هزینه اش به چه صورتی حساب میشه؟

  3. با سلام در عمل بلفاروپلاستی احتمال آسیب رسیدن به چشم ها و بینایی چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله کاشت مو با لیزر چگونه است؟ + مزایا

تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)