۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت مو برای بیماران هپاتیت و ایدزی

کاشت مو برای بیماران هپاتیت و ایدزی

کاشت مو برای بیماران هپاتیت و ایدزی

کاشت مو برای بیماران هپاتیت و ایدز امکان پذیر است؟ افرادی که دارای بیماری ایدز و هپاتیت هستند کاشت مو برایشان خطراتی را به دنبال دارد که در این مقاله از دو مورد از آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. به‌ صورت کلی و جامع، کاشت‌ مو برای چنین افرادی مانعی ندارد؛ اما ممکن است آنها را با خطراتی مواجه کند.
احتمال کمی وجود دارد که افراد بعد از انجام دادن کاشت مو دچار عفونت شوند، چون بیشتر افراد مراقبت‌های لازم را انجام می‌دهند، اما به دلیل آنکه سیستم ایمنی افرادی که به بیماری ایدز مبتلا هستند ضعیف‌تر از یک فرد سالم است، خطر عفونت در چنین افرادی بیشتر است. حتی اگر شما در
بهترین مرکز کاشت مو در تهران نیز بخواهید به عنوان یک بیمار هپاتیت و ایدزی کاشت کنید بازهم خطرات وجود خواهد داشت. البته در کلینیک ماه زر با تجویز آنتی‌بیوتیک‌ها می‌توان این مشکل را تحت کنترل و درمان قرار داد.

کاشت‌ مو برای بیماران هپاتیت و ایدزی امکان پذیر است؟

بعد از کاشت‌ مو، معمولا برای بیماران دارو‌هایی تجویز می‌شود که شامل مسکن‌ها، آنتی‌بیوتیک‌ها و دارو‌های تقویتی مانند مثل ویتامین E است. از طریق دستگاه‌ گوارش، همه دارو‌هایی که جذب می‌شوند باید از کبد عبور کنند. کبد ممکن است تغییراتی را در دارو ایجاد کند تا فعالیت در انسان به‌وجود آید.

این موضوع برای بیماران ایدزی و هپاتیتی ممکن است مشکل به‌وجود آورد، زیرا کبد آنها بسیار حساس است. البته با کنترل کردن دارو‌های تجویزی می‌توان از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کرد. بیماری هپاتیت در اثر هپاتیت کبد ایجاد می‌شود که این التهاب کبد ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از این دلایل عفونت ویروسی کبد است که به‌وسیله ویروس‌های متفاوت به وجود می‌آید.

کاشت مو برای بیماران هپاتیت و ایدزی

تا الان هشت نوع ویروس هپاتیت شناخته شده است که می‌تواند عفونت‌های ویروسی را ایجاد کند که انواع ای، بی و سی از بین این هشت نوع ویروس مهم‌تر و شیوع بالا‌تری دارند. هپاتیت از نوع بی و سی ممکن است حالت مزمن داشته باشند و اگر بیماری فرد به‌شکل مزمن باشد، کاشت مو بدون محدودیت می‌تواند انجام شود؛ اما اگر بیماری در مرحله ناقل بودن باشد کاشت مو باید تا زمانی که بیماری کنترل می‌شود عقب بیفتد.

قبل از انجام عمل پیوند مو، یک سری آزمایشات و معاینات بر‌ روی بیمار صورت می‌گیرد که بیماران را به دو دسته تقسیم می‌کند. گروه اول بیمارانی هستند که از بیماری خودشان اطلاع دارند و در‌حال استفاده از دارو هستند. در نتیجه این افراد با پزشک خود صحبت کرده و از او مشورت می‌گیرند و پزشک آن‌ها را راهنمایی می‌کند که چه تصمیمی بگیرند.

گروه دوم، گروهی هستند که قبل از انجام این آزمایش‌ها از بیماری خود آگاهی نداشته و با انجام این آزمایش‌ها نسبت به بیماری خود آگاهی پیدا می‌کنند.

ادامه مطلب  کاشت مو در جای شکستگی سر امکان پذیر است؟

خطرات کاشت مو هپاتیت

خطرات کاشت مو هپاتیت چیست؟ خطراتی که با انجام کاشت مو ممکن است افراد هپاتیتی را تهدید کند به شرح زیر هستند.

یکی از خطراتی که ممکن است برای این افراد وجود داشته باشد این است که این امکان وجود دارد که بیماری افراد هپاتیتی به کادر‌ درمان انتقال پیدا کند و بنابراین کاشت‌ مو برای بیماران هپاتیتی و ایدزی نیاز به شرایط و ابزار خاصی دارد تا خطر انتقال این بیماری به کادر‌ درمان به حداقل برسد. فرقی نمی‌کنپد شما از چه متدی برای کاشت مو هپاتیت استفاده کنید، کاشت به روش RHT و یا کاشت به روش fut و سایر روش‌ها همگی خطرات مشخصی را برای بیمار هپاتیتی که قصد کاشت دارد به همراه خواهد داشت.

این نوع بیماری‌ها، بیماری مسری هستند و از طریق مایعات درونی بدن مثل خون انتقال پیدا می‌کند؛ بنابراین باید مراقبت‌های زیادی انجام شود که این خون به‌طریقی وارد بدن کادر‌درمان نشود. خون بیمار هپاتیتی و ایدزی به دو شکل ممکن است وارد بدن کادر‌ درمان شود.

مورد اول زخم سر سوزن یا نیدل استیک است؛ یعنی در طی روند جراحی، سوزن آلوده به خون بیمار در دست کادر‌ درمان فرو برود و طبق آمار اعلام شده نیمی از کادر درمان حداقل یکبار دچار این حادثه می‌شوند. اما از خطرات کاشت مو برای بیماران هپاتیتی، می‌توان به این مورد اشاره داشت‌ که کاشت‌ مو یک نوع عمل جراحی به حساب می‌آید و این هم برای خود بیمار خطرناک است و هم کادر درمان که این مسٸله باید در‌نظر گرفته شود

روش‌های کاشت ‌موجود برای افراد دارای بیماری هپاتیت و ایدز

روشی‌ که برای افراد مبتلا به ایدز استفاده می‌شود با روشی که برای افراد معمولی استفاده می‌شود فرقی نمی‌کند. در حال حاضر، کلینیک‌هایی مانند کلینیک ماه زر، روش‌هایی مثل کاشت‌ مو، کاشت‌ مو به‌ صورت مستقیم یا همان دی‌ اچ آی استفاده می‌شود و برای بیمارانی که به ایدز و هپاتیت دچار هستند از این روش استفاده می‌کنند، اما روش‌های ایمن بیشتری را برای انجام کاشت مو به‌ کار می‌برند. البته اینکه چه روشی برای چه بیماری استفاده شود، متفاوت است و بعد از اینکه معاینات لازم روی شخص صورت گرفت و شرایط او بررسی شد انتخاب می‌شوند.

ادامه مطلب  13 مزیت کاشت مو بدون جراحی dhi

از عوارض کاشت مو ایدز و هپاتیت نیز به این موارد می‌توان اشاره داشت:

۱- بی‌حسی پوست سر. در روش‌هایی مثل اف‌یو‌ای و اس‌یو‌تی، به دلیل اینکه پوست‌سر برای برداشتن فولیکول پیوندی تراشیده می‌شود بخشی از عصب‌ها قطع می‌شوند، این عارضه باعث بی‌حسی موقت میشود و تا مدتی کمتر از یک هفته ادامه پیدا می‌کند اما در روش‌های کاشت مو بدون جراحی، بیمار چنین اتفاقی را تجربه نخواهد کرد.

۲- دومین پیامد، باقی ماندن جای زخم است، چون در شیوه‌های مرسوم کاشت مو سر را می‌تراشند. تراشیدن سر به‌صورت زخم باقی می‌ماند که البته جای نگرانی نیست و این مسئله تا چند‌ماه بعد از کاشت مو بهبود پیدا می‌کند

۳- بعد از کاشت مو فرد تا‌مدتی درد را احساس می‌کند که این درد از عوارض کاشت مو است که البته این مسئله با مصرف دارو‌های بی‌حسی در موقع عمل و مصرف کردن مسکن بعد از انجام عمل، بهبود پیدا می‌کند.

۴- از مشکلات دیگری که ممکن است بعد از کاشت مو با آن مواجه شوید، سکسکه است چون حین تراشیدن سر به سلول‌های عصبی آسیب وارد می‌شود و همین موضوع باعث به‌وجود آمدن سکسکه در فرد می‌شود.

ادامه مطلب  ترفندهای جدید پاک کردن رنگ مو از پوست

اقدامات مناسب بعد از کاشت مو هپاتیت و ایدز

برای پیشگیری از شکل گرفتن تورم، برای انجام این کار روی پیشانی شب اول بعد از انجام کاشت، بر روی آن ناحیه یخ بگذارید. ممکن است که دچار بیماری سینوزیت باشید که در این صورت این راه‌حل را توصیه نمی‌کنیم و نباید این کار را انجام دهید.

برای آنکه گذاشتن یخ بر‌روی ناحیه به درستی انجام گیرد، باید هر یک ساعت یکبار به‌مدت بیست دقیقه این‌کار صورت بگیرد. برای صحیح خوابیدن، باید زیر سر خودتان دو عدد بالش بگذارید، به‌صورتی که سر زاویه سی درجه داشته باشد. به این نکته باید توجه داشته باشید که حتما خواب و استراحت کافی داشته باشید، زیرا باعث رشد کامل مو می‌شود به همین خاطر باید این نکته مهم به خوبی رعایت شود.

مشاوره بیماران خاص برای کاشت مو

اگر برای کاشت مو قصد دارید اقدام کنید و از بیماری خاصی همچون هپاتیت و ایدز رنج می‌برید، پیشنهاد ما به شما در وهله اول مطالعه مقاله کاشت مو به روش dhi است و در گام دوم تکمیل فرم مشاوره آنلاین کلینیک. با تکمیل فرم مشاوره، همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما جهت مشاوره کاشت مو برای بیماران هپاتیتی و ایدزی تماس خواهند گرفت.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    جستجو مرتبط کاربران:

    3.7/5 - (4 امتیاز)

    6 پاسخ

    1. سلام
      شما چه دستگاهی دارین توی کلینیک برای لیزر موهای زائد؟ و اینکه جواب میده چون من یه بار یه جا رفتم ولی جواب خوبی نگرفتم از دستگاهشون

    2. سلام. من از کجا میتونم آمپول امپول تریام هگزال رو خریداری کنم تو تهران؟

    3. سلام
      ممنون از اطلاعات خوبتون … این ژل لب ماندگاری خوبی داره ؟ و اینکه بدون درده ؟ هزینه تزریق ژل لب نورامیس رو هم میتونم بدونم؟

    4. سلام با توجه به انجام عمل اسلیو معده ولاغری حدود۲۵ کیلو در این ۵ ماه اخیر به جهت بر طرف نمودن غبغب با روش هایفو تراپی مزاحم شدم
      البته جدید ایمپلنت فک بالا و۴ واحد فک پایین رو هم انجام داده ام ومبتلا به دیابت نوع ۲ بوده که با توجه به عمل اسلیو مصرف انسولین به یک چهارم کاهش یافته
      نظر نهایی مبنی بر انجام هایفو تراپی ویا ممنوعیت عمل رو میخواستم استعلام بگیرم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله کاشت مو برای بیماران هپاتیت و ایدزی

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)