۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت مو به روش میکروگرافت

کاشت مو به روش میکروگرافت

کاشت مو به روش میکروگرافت

کاشت مو به روش میکروگرافت یکی از به روزترین و پیشرفته ترین روش‌های کاشت مو در تهران می‌باشد که به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد پزشکان و همچنین مخاطبان زیادی را به خود جذب نموده است. از گذشته‌های دور تا کنون مشکل طاسی و کچلی و همچنین ریزش مو وجود داشته و در هر زمانی باعث ایجاد دغدغه در افراد اعم از بانوان و اقایان شده است.

در گذشته از روش‌های سنتی مثل کرم و داروهای گیاهی استفاده می‌شد؛ اما رفته رفته با پیشرفت علم و تکنولوژی این موارد قدیمی که نه تنها مفید نبودند بلکه مضر بودند، جایگاه خودرا از دست دادند و روش های نوینی چون کاشت مو جای آنان را گرفت. کاشت مو خود به روش های متعددی انجام می‌شود که در ادامه راجع به آن صحبت خواهیم نمود. ما در میان روش های کاشت مو باید گفت که متد کاشت مو میکروگرافت به دلیل مزایای بیشماری که دارد باعث ممتاز بودن آن شده است.

مزایای کاشت مو به روش میکروگرافتکاشت مو متد میکروگرافت

  • بدون درد و خونریزی
  • سرعت عمل بالا
  • دقت کار بسیار بالا میباشد
  • عدم نیاز به بیهوشی کامل
  • بدون نیاز به جراحی و پانسمان
  • عدم استفاده از مواد فوق العاده مضر شیمیایی
  • حفظ فولیکول های مو
  • عدم آسیب به پیاز مو
  • استفاده از دستگاه های پیشرفته

با توجه به مطالب بیان شده باید متوجه شده باشید که این روش یک روش فوق العاده خاص بوده و نسبت به سایر روش ها بهتر می‌باشد.

کاشت مو به روش میکروگرافت

روش‌های کاشتن مو در کلینیک ماه زر

در ادامه ابتدا قصد داریم شما را با سایر روش‌ها آشنا کنیم تا تفاوت این روش و همچنین مزایای آن را بهتر بفهمید.

کاشت مو بدون جراحی به روش‌های متعددی چونFIT ,FUT ,SUT و … انجام می‌شود. سه مورد ذکر شده نسبت به سایر روش‌ها طرفداران بیشتری داشته و همچنان دارد. در روش FIT ,FUT از هولدرهای دستی استفاده شده. پیشنهاد میکنیم درباره جدیدترین متد کاشت مو، کاشت مو به روش RHT نیز مطالعه داشته باشید.

و یک برش در پشت سر ایجاد میکنند و مو را از آن قسمت برداشته و به سایر قسمت های سر که مورد نیاز میباشد . انتقال میدهند.به طور کلی باید گفت این دو روش نسبت به روش میکروگرافت قدیمی تر میباشد . و احتمال آسیب به فولیکول و پیاز مو وجود دارد همچنین در رابطه با روش سوم که نام بردیم یعنیSUTنیز تنها تفاوتی که وجود دارد از دستگاه به جای هولدرهای دستی استفاده میکنند و نسبت به دو روش فوق الذکر پیشرفته تر میباشند.

با توجه به مطالب فوق الذکر به عنوان جمع بندی باید گفت که به طور کلی کاشت مو در سه مرحله انجام می‌شود:

1- مرحله اول برداشت می‌باشد:

در این مرحله از بانک مو، موی مورد نظر استخراج میشود البته در روش های پیشرفته تر مثل SUT میتوان از سایر اعضا بدن در آقایان مانند ریش، سبیل، سینه و … برداشت را انجام داد.

2- دومین مرحله آماده سازی میباشد:

در این مرحله موی برداشته شده را در زیر میکروسکوپ قرار داده تا برای کاشت مهیا کنند.

3- مرحله آخر کاشت می‌باشد: در نهایت موی آماده شده در محل مورد نظر کاشت می‌شود.
این سه مرحله فوق الذکر بسته به اینکه روش چگونه باشد متفاوت میباشد برای مثال همانطور که ذکر شد در روش SUT از دستگاه های مدرن استفاده میشود درحالیکه در دو روش دیگر از هولدرهای دستی.

ادامه مطلب  RHT در ایران

کاشت مو میکروگرفت چگونه انجام می‌شود؟

حال که با روش‌های متعدد کاشت مو و همچنین چگونگی آن و عوارض کاشت مو آشنا شدید بهتر است به مسئله بپردازیم که کاشت مو به روش میکروگرافت به چه صورت می‌باشد؟

در ابتدا بهتر است به این نکته اشاره شود که قبل از به روی کار آمدن روش میکروگرفت مو، جراحان زیبایی کاشت مو بخش های زیادی از مو را از ناحیه اهدا کننده استخراج می کردند که آسیب زا بود زیرا باعث می شد. پس از ترمیم مو جای زخم های بزرگی باقی بماند و حتی گاها موجب عفونت نیز بشود.
اما باید گفت که خوشبختانه با ابداع روش میکروگرافت دیگر خبری از این وضعیت نیست. همه چیز کاملا پیشرفته شده است.

دلیل پیشرفته بودن میکروگرافت چیست؟

واقعیت به این صورت می‌باشد که پزشکان پیش از برداشت فولیکول و پیوند گرافت، ابتدا به صورت کاملا اصولی و همچنین با دقت زیاد تعداد تارهای موی مورد نیاز را می سنجند. سپس بر اساس آن، اقدام به برداشت می کنند. در نتیجه اینکار باعث میشود که گرافت های بیشتری پیوند بخورد. همچنین باید افزود که در این روش به دلیل به دست آمدن ظاهری طبیعی برای فرد در ناحیه جلوی سر، گرافت های کمتری به کار گرفته می شود. در نهایت یک موی کاملا طبیعی برای فرد ایجاد خواهد شد.

نکته مهم در کاشت مو میکروگرافت

نکته ای که جالب توجه میباشد ک همچنین سبب تمایز این روش نسبت به سایر روش ها میباشد این است .که این روش که به تایید سازمان FDA آمریکا و CE اروپا رسیده است. این موضوع درجه مرغوبیت این روش را نشان میدهد.

کاشت مو به روش میکروگرافت:

مراحل انجام کاشت مو به روش میکرو گرافت به چه صورت میباشد؟

اولین مرحله کاشت مو میکروگرافت همانند سایر روش‌ها برداشت می‌باشد. اما تفاوت‌های زیادی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود:
در سایر روش‌های فوق الذکر برداشت به صورت ساده و علی الاصول بدون دقت انجام می‌شد. اما در متد کاشت میکروگرفت برداشت گرافت‌های مو از بیمار نسبت به بیمار دیگر متفاوت می‌باشد. بسته به نیاز بیمار با تکنیک‌های متفاوتی انجام می‌شود که به شرح زیر است:

  • تکنیک هولدرهای اتوماتیک در سایز میکرون
  • روش تریکوفیتیک اسکارلت که این روش در صورت نیاز و همچنین هنگامی که طاسی زیاد وجود دارد انجام می‌شود. پس از این مرحله نوبت به مرحله آماده سازی میرسد.
  • در سایر روش ها آماده سازی از طریق میکروسکوپ انجام میشد. امادر این روش آماده سازی گرافت ها و چینش گرافت در دستگاه میکرو ایمپلنتر انجام میشود. در نهایت دقت عمل بالاتر میباشد.

مرحله سوم کاشت می‌باشد:

در سایر روش ها در محل مورد کاشت حفره های عمیق یا بزرگی ایجاد می‌شد. اما در کاشت مو به روش میکروگرفت بدون نیاز به هیچگونه برش و جای زخم تنها با دستگاه و با پانچ های ایمپلنتر در سایز میکرو این کار انجام می‌شود.
نکته‌ای که لازم است در اینجا ذکر شود این است که این عمل در مدت زمانی بین ۲تا۸ساعت انجام میشود. همچنین باید گفت که توصیه میشود پس از سن ۲۵سالگی اینکار را انجام دهید. چرا که مطابق مطالعات بدست امده موی انسان تا ۲۵سالگی ریزش خود را انجام داده و از آن پس متوقف میشود‌.

با توجه به مطالب بیان شده باید به تفاوت‌های بنیادین این روش با سایر روش ها پی برده باشید فلذا باید گفت کاشت مو به روش میکروگرافت از بهترین روش‌های کاشت مو می‌باشد.

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ

  1. اگه ریزش موی فعال داشته باشیم میشه کاشت مو انجام داد؟

  2. کاشت مو بدون بانک مو چه تفاوتی با کاشت مو با بانک مو دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله کاشت مو به روش میکروگرافت

تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)