۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

جدیدترین روش کاشت مو جلوی سر در سال ۱۴۰۲

کاشت مو جلوی سر به تنهایی امکان پذیر است یا خیر؟ همانطور که می‌دانید یکی از دغدغه‌های ذهنی و نگرانی که اکثر مردان و زنان از ظاهر خود دارند کم پشتی مو‌های سر آنان می‌باشد. با توجه به اینکه داشتن موهای سر تاثیر بسیار زیادی در زیبایی افراد دارد همچنین ممکن است ریزش مو باعث کاهش اعتماد به نفس افراد شود. بنابراین با توجه به اینکه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز روش‌های بسیار زیادی برای رفع این مشکل در بهترین مرکز کاشت مو ارائه شده است و کاشت مو جلوی سر بسیار پر طرفدار است.

کاشت مو در قسمت جلوی سر

الگوی ریزش مو در افراد مختلف، با توجه به ویژگی های فردی آن ها متفاوت است.اما باید به این نکته توجه داشت که وجه اشتراک بسیاری از آن ها، ریزش مو از قسمت جلوی سر است. به این مدل ریزش، اصطلاحا ریزش موی مردانه می‌گویند. ریزش موی مردانه، بر روی جلوی سر و شقیقه ها اثر می‌گذارد. ریزش مو از جلوی سر، بیش تر در معرض دید است و ذهن خیلی از افراد را به خود مشغول می‌کند. امروزه علاوه بر آقایان، خانم ها هم این نوع ریزش را تجربه می‌کنند. طبق تحقیقات انجام شده، از هر سه زن، یک نفر از ریزش موی جلوی سر خود رنج می‌برد.

هر کدام از این روش‌ها معایب و مزایای خاص خود را دارند باعث می‌شود که هر یک از افراد با توجه به شرایط و موقعیت خود یکی از این روش‌ها را انتخاب کند و سعی در رفع این مشکل خود نمایند. یکی از روش استفاده از کاشت مو بدون جراحی می‌باشد با توجه به اینکه موهای جلوی سر از مقاومت و استحکام کمتری برخوردار می‌باشد نسبت موهای سایر بخش ها مورد ریزش قرار میگیرند، به همین دلیل بیشتر از سایر قسمت‌های موی سر رایج شده است در صورتی که می خواهید نسبت به کاشت جلو سر خود اقدام کنید می‌توانید به صورت دائمی به ظاهر دلخواه خود رسیده و از داشتن موهای پرپشت و طبیعی لذت فراوانی را ببرید.

علت خالی شدن مو جلوی سر چیست؟

حال ممکن است این سوال برای شما پیش آید که علت خالی شدن موی جلوی سر همچنین کم پشتی و ریزش در ناحیه جلوی سر به چه دلایلی می باشد؟

برای کاشت مو به روش‌های مختلف نیاز به یک فرد ماهر دارید تا در این کار متخصص باشد وجدید ترین روش های کاشت موی سر را در سال اخیر یاد گرفته باشد. کاشت مو بدون جراحی یک مهارت فوق العاده برای پزشکان و متخصصات مو محسوب میشود که البته هزینه بردار است.کاشت موی جلو سر

همان طور که می دانید کم پشتی و ریزش مو در ناحیه جلوی سرد به عوامل متعدد و گوناگونی بستگی دارد اگر شما اطلاعات کافی و لازم را در زمینه کاهش میزان ریزش موهای افراد داشته باشید می توانید با رعایت یکسری نکات از خالی شدن جلوی موی سر خود تا حد امکان جلوگیری فرمایید.

با توجه به اینکه متابولیسمی بدن انسان ها با یکدیگر فرق میکند بنابراین یکی از علت‌های خالی شدن موی جلوی سر درد می تواند مربوط به زمینه ژنتیکی و یا همان مشکلات وراثتی باشد. با توجه به اینکه امروزه اکثر انسان ها دارای زندگی پر دغدغه و با استرسی هستند.

می‌توان گفت یکی دیگر از علت‌های ریزش موی جلوی سر که به کاشت موی جلوی سر منجرب می‌شود، داشتن زندگی با استرس زیاد می‌باشد. همچنین داشتن رژیم غذایی غلط نیز ممکن است باعث ریزش مو شود همانطور که می‌دانید مو نیز همانند سایر اجزای بدن نیاز به تمام ویتامین‌ها و مواد مغذی دارد.

بنابراین با داشتن یک رژیم غذایی مناسب و متعادل می‌توانید در جهت کاهش ریزش موی سر خود جلوگیری فرمایید. ممکن است به دلیل داشتن بیماری های زمینه ای نظیر بیماری تیروئید و یا عدم تعادل هورمونی دچار ریزش مو شود. با توجه به اینکه یکی از عنصر های اصلی در بدن انسان می باشد بنابراین کمبود آهن و یا به عبارتی فقر آهن در بدن خود می‌تواند باعث ریزش مو شود و این مشکل بیشتر در زنان شایع می باشد.

راهکاری بسیار موثر و دائمی برای حل مشکل ریزش مو جلوی سر می باشد در نتیجه با قاطعیت کامل می‌توان گفت تمام افرادی که به هر دلیلی از کم پشتی موی جلوی سر خود ناراضی هستند می‌توانند با کمترین به نتیجه مورد نظر خود برسند. این راه کار روش کاشت مو جلوی سر در سال ۱۴۰۲ می‌باشد.

دلایل ریزش موی جلوی سر در خانم‌ها و آقایان

مهم ترین دلایل این نوع ریزش مو عبارت است از: 

  • وراثت 
  • تغییرات هورمونی و تیروئیدی 
  • داروهایی مانند هپارین و وارفارین
  • استرس
  • کاهش ناگهانی وزن
  • کمبود آهن در بدن
  • تعذیه نامناسب 
  • ژنتیک 
  • استعمال سیگار و دخانیات

ادامه مطلب  چرا بعد از کاشت مو نباید قلیان کشید؟

راه های زیادی برای درمان ریزش موی جلوی سر وجود دارد. از درمان های خانگی و استفاده از محلول ها و روغن های گیاهی گرفته تا انواع روش های تهاجمی مانند: لیزر درمانی و مزوتراپی. در این میان، کاشت موی طبیعی، تنها راه حل قطعی و دائمی برای رفع ریزش مو و کم پشتی جلوی سر می‌باشد. سایر روش ها شاید در بهتر شدن وضعیت ریزش مو موثر باشند ولی تنها روشی که اثر بخش بودن آن برای بازگرداندن مو های دچار ریزش شده و قسمت های طاس سر، اثبات شده است، کاشت مو است. 

کاشت مو روشی است که در آن از قسمت های دارای مو که به آن بانک مو گفته می‌شود، فولیکول‌های مو برداشته می‌شوند و در قسمت جلوی سر که دچار ریز شده است، کاشته می شوند. این روش در سال های اخیر، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. روش های مختلفی برای انجام عمل کاشت مو وجود دارد. هر شخص می‌تواند با مشورت پزشک متخصص و با توجه به الگوی ریزش موهای سرش بهترین و مناسب ترین روش کاشت مو را انتخاب کند.

بررسی جزئی تر علت‌های ریزش مو: علت ریزش مو

برای چه قسمت هایی از سر می‌توان کاشت مو انجام داد؟

بسیاری از مردان و زنان از سنین جوانی به بعد، مشکلات ریزش مو را تجربه می‌کنند و به نوعی با آن درگیر می‌شوند. ریزش مو دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد و بسته به این دلایل درهر قسمت از سر می‌تواند اتفاق بیفتد. برای مثال: در الگوی ریزش موی مردانه، خط رویش مو به عقب رفته و شقیقه ها و جلوی سر دچار ریزش و کم پشتی می‌شوند. 

زنان نیز در طول زندگی خود ریزش مو را به شکل کم پشت مو و نازک شدن حجم موهایشان تجربه می‌کنند. به طور کلی، کاشت مو در هر قسمت از سر که دچار ریزش و کم پشتی شده است، مناسب است. کاشت مو جلوی سر، بیش تر مناسب افرادی است که فقط در قسمت شقیقه و جلوی سر دچار ریزش شده اند. در حالی که کاشت مو در تمام سر، مناسب افرادی است که در ناحیه وسیعی از سرشان، ریزش مو را تجربه می‌کنند. 

هر کدام از این ریزش ها، با توجه به صلاح دید پزشک و شرایط پوست و موی متقاضی، نیازمند یک روش خاص کاشت مو می‌باشد.

بهترین روش کاشت موی جلوی سر چیست؟

بهترین روش کاشت موی جلوی سر، به نیازهای فردی و هم چنین صلاح دید پزشک بستگی دارد. اما در حالت کلی، بهترین و جدید ترین روش کاشت مو، روش اس یو تی می‌باشد. در این روش تمام مراحل کاشت مو، با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می‌شود و این امر، برداشت مو را تسریع می کند. اس یو تی (SUT)، با داشتن کم ترین عوارض جانبی و هم چنین با داشتن درصد موفقیت زیاد در سال های اخیر، محبوب ترین روش کاشت مو نزد متقاضیان تبدیل شده است.

کاندیدای کاشت مو جلوی سر

تمامی مردان و زنان می‌توانند کاندید‌های خوبی برای کاشت طبیعی مو باشند. فقط کافی است به دو نکته توجه کنید.

  • برای پیوند مو به قسمت دریافت کننده، باید به اندازه کافی موی سالم در بانک مو باشد. 
  • موها باید توانایی رشد در قسمت نازک شده پوست سر را داشته باشند. 

بهترین راه برای اطمینان از داشتن این شرایط، مشورت با متخصص پوست و مو است که در اکثر مراکز به صورت رایگان انجام می‌شود. اما به طور کلی، افرادی که از سلامتی کامل برخوردارند، بیماری های زمینه ای ندارند، آلرژِی شدید ندارند و مشکلات پوستی و عصبی جدی ندارند، می‌توانند نتایج خوبی را از این عمل دریافت کنند.

برای دریافت وقت مشاوره حضوری رایگان از کلینیک ماه زر، بهترین مرکز کاشت مو در تهران، با بیش از ۱۷ سال سابقه درخشان در زمینه کاشت مو می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ تماس گرفته و یا از طریق شماره واتساپ ۰۹۱۲۷۳۰۰۷۹۰ با کارشناسان ما در تماس باشید. 

کاشت موی جلوی سر خانم‌ها

ریزش مو جلوی سر، درآقایان بیش تر از خانم ها دیده می‌شود. در واقع این مدل ریزش مو، به ” الگوی ریزش موی مردانه ” معروف می‌باشد. تنها یک سوم خانم ها، در طول زندگی خود ریزش مو را تجربه می‌کنند. ریزش موی جلوی سر در خانم ها و آقایان متفاوت است. ریزش موهای جلوی سر در آقایان، معمولا به طاسی کل سر منجر می‌شود. در حالی که این مدل ریزش مو در خانم ها، طاسی کل سر را به دنبال ندارد. ریزش موی جلوی سر در خانم ها از ۲۰ سالگی شروع می‌شود و به طور معمول، روزانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو را از دست می‌دهند. این ریزش مو کاملاً طبیعی است و نگرانی از زمانی آغاز می‌شود که تعداد تارهای ریخته شده از این فراتر رود.

ادامه مطلب  ریزش موی ارثی درمان دارد؟
 

می‌توان با استفاده از روش‌ های مختلف مانند مزوتراپی و کاشت مو به روش های ترکیبی، نسبت به درمان ریزش موهای جلوی سر اقدام کرد. به طور کلی می‌توان گفت کاشت مو برای زنان آسان تر است چرا که بانک موی آن ها نیز معمولا غنی تر است. 

تراکم مو و درجه سفتی پوست جلوی سر

تراکم مو و درجه سفتی پوست جلوی سر، قبل از عمل کاشت مو باید توسط متخصص پوست و مو بررسی شود. کسانی که تراکم موی مناسبی در بانک موی خود ندارند، گزینه های خوبی برای کاشت مو نمی‌باشند. کسانی که تراکم موی مناسبی در بانک موی خود ندارند، گزینه های خوبی برای کاشت مو نیستند. سفتی پوست جلوی سر تاثیر زیادی در موثر بودن عمل کاشت مو دارد. هر چقدر پوست جلوی سر سفت تر باشد. عمل پیوند به سختی انجام می‌شود. به عبارتی قرار دادن فولیکول ها در این نوع پوست دشوار تر است. 

مراحل کاشت مو جلوی سر چگونه میباشد؟

امروزه با توجه به اینکه پیوند مو جلوی سر با استفاده از روش‌ها و تکنیکهای مختلفی بدون عوارض کاشت مو و همچنین در مکان‌ها و کلینیک‌های مجهز و گوناگونی توسط پزشکان متخصص خیلی زیادی انجام می‌شود به طور کلی می‌توان گفت مراحل کلی کار در تمامی روش ها مثل هم می باشد و تنها چیزی که در آن ها فرق دارد مربوط به تکنیک مربوط به کاشت می‌باشد.جدیدترین روش کاشت مو جلوی سر

با توجه به اینکه روش کاشت مو جلوی سر یک عمل حساس و بسیار ظریفی می‌باشد که تاثیر بسزایی بر این لازم است که تمامی مراحل کاشت با صبر و حوصله بالا و همچنین در زمان مشخصی انجام شود و هیچگونه محدودیت زمانی در آن وجود نداشته باشد، با توجه به اینکه روش های کاشت مو فرق می‌کند و با یکدیگر تفاوت دارند بنابراین زمان برای انجام کاشت مو جلوی سر مشخص نیست و با توجه به روش انجام شده مدت زمان در هر کدام از این روش ها فرق می‌کند.

به طور کلی باید گفت کاشت موی جلوی سر دارای چند مرحله اصلی میباشد یعنی در مرحله اول مو را از قسمت هایی که دارای موی بیشتری می باشد مانند پشت سر و یا در قسمت پشت گوش برداشت می‌کنند و مقداری که مو را برداشت می‌کنند به اندازه کافی می باشد یعنی نه زیاد است و نه کم و نکته‌ای که حائز اهمیت می‌باشد این است که در این عمل زیبایی مقدار زخمی که ایجاد می‌شود تا مو برداشته شود بسیار اندک می باشد لذا نباید نگران جای زخم آن باشید پس از آن که مو را برداشت کردند نوبت به مرحله بعد میرسد در این مرحله مو را مورد بررسی کافی قرار میدهند تا مشکلی نداشته باشد در آخر موی برداشته شده را در قسمت جلوی سر کاشت می کنند.

ادامه مطلب  علت نازک شدن موی سر چیست؟

ویژگی تارهای موی استفاده شده برای کاشت موی جلوی سر

برای کاشت موی جلوی سر از موهایی استفاده می‌‌شود که می‌‌توانند به طور دائمی در محل خود باقی بمانند. آن ها در ناحیه ای در پشت سر و فضای بین دو گوش قرار می‌‌گیرند، که به اصطلاح به آن ها ” بانک مو” گفته می‌شود. موهای پشت سر به دلیل داشتن حساسیت پایین، مقاوم تر و ضخیم تر هستند و احتمال ریزش آن ها کمتراست.

ترمیم موی جلوی سر

این روش، همان گونه که از اسمش پیداست، برای پوشش دادن موهای جلوی سر استفاده می‌شود. از این روش در مواقعی که متقاضی به هر دلیلی بانک موی مناسبی نداشته باشد، استفاده می‌شود. در ترمیم موی جلوی سر به جای استفاده از مو های طبیعی بیمار، از تارهای مصنوعی استفاده می‌شود و در جدید ترین روش‌ های این نوع درمان، از الیاف نانو و تار های هم رنگ مانند موهای طبیعی بیمار استفاده می‌شود. 

در این روش مو ها روی یک سطح شبیه سازی به پوست سر با استفاده از کراتین گیاهی ثابت می‌شوند و متقاضی الیاف مصنوعی مورد نظر را با سلیقه خود انتخاب می‌‌کند. البته بهتر است  الیافی را انتخاب کند که از نظر رنگ، ضخامت، اندازه، شبیه مو های طبیعی خودش باشد تا پس از ترمیم مو، سر حالتی مصنوعی پیدا نکند. 

کاشت موی تکه ای چیست و چه تفاوتی با کاشت موی جلو سر دارد؟

کاشت موی تکه ای، که نوعی کاشت مو است که در آن قسمت های خاصی از سر که  دچار ریزش مو شده است را درمان می‌کند. کاشت مو جلوی سر، به این علت که  فقط یک قسمت از سر را تحت درمان قرار می‌دهد. نوعی کاشت موی تکه ای محسوب می‌شود. هزینه کاشت مو نیز با توجه به تعرفه وزارت بهداشت، و با توجه به گرافت های کاشته شده، متفاوت می‌باشد. 

در جلسه مشاوره کلینیک ماه زر، از هزینه های کاشت مو با توجه به نیاز خود مطلع خواهید شد. برای دریافت مشاوره می‌توانید با شماره تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

[ مشاوره کاشت مو در جلوی سر ]

09127300790

و در نهایت ممکن است نگران باشید که عمل کاشت مو، دردناک باشد. احتمالا تصاویر قبل و بعد افرادی که کاشت مو انجام داده اند را دیده اید و با مشاهده دانه های قرمز رنگ روی سر، دچار نگرانی از بابت دردناک بودن عمل کاشت مو شده اید. اما متخصص یا جراح، برای به حداقل رساندن درد و ناراحتی شما از بی حس کننده های موضعی برای پوست سر استفاده می‌کند و شما هیچ گونه دردی را احساس نخواهید کرد.

جدیدترین روش کاشت مو جلوی سر در سال ۱۴۰۲

سوالات متداول کاشت در جلو سر

  • آیا بقیه متوجه کاشت مو جلو سر می‌شوند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که، در هفته‌های ابتدایی بعد از کاشت مو ممکن است به دلیل قرمزی آن ناحیه، دیگران متوجه کاشت موی شما شوند. اما رفته رفته با گذشت زمان، موها رشد می‌کنند و قرمزی این نواحی ناپدید می‌شوند. طبیعی بودن نتیجه کاملا به تجربه و مهارت پزشک کاشت مو بستگی دارد.

  • عوارض جانبی کاشت موی جلو سر چیست؟

کاشت موی جلوی سر، اگر با روش های استاندارد و توسط جراح با تجربه انجام شود. هیچ گونه عوارضی ندارد ولی در صورتی که مواد مورد استفاده دارای استاندارد نباشند، باعث بروزعفونت، کیست، تورم و ریزش مو می تواند بشود.

  • آیا کاشت موی جلوی سر دائمی است؟

از پشت سر برداشته می شوند. موهای پشت سر به دلیل حساسیت پایین در مقابل ریزش مقاوم هستند. ممکن است مدتی بعد از کاشت مو جلوی سر، موها شروع به ریزش کنند که این امری طبیعی است. تقریبا حدود دوماه بعد، موهای جدید شروع به رشد می کند.

نتیجه گیری نهایی روش کاشت مو جلو سر

در پایان به عنوان نتیجه گیری نهایی باید گفت روش کاشت موی جلوی سر در سال ۱۴۰۲ یک عمل زیبایی بسیار کاربردی بوده که افراد بسیار زیادی اعم از مرد و زن امروزه به سمت این عمل زیبایی ترغیب شدند چرا که این عمل زیبایی تاثیر بسزایی در زیبایی این افراد دارد و کمک شایانی به این افراد می کند تا بتوانند نقصی که در جلوی سر آنها وجود دارد را از بین ببرد و همچنین باید افزود قیمت این عمل زیبایی چندان زیاد نبوده و به راحتی شما از پس هزینه‌های آن بر خواهید آمد.

امروزه به دلیل وضعیت اقتصادی نامناسب قیمت یک مسئله بسیار مهمی برای افراد می باشد لذا هنگامی که شما می خواهید این عمل زیبایی را انجام دهید طبیعی است که نگران قیمت آن باشید اما باید این اطمینان خاطر را به شما داد که قیمت این عمل زیبایی چندان زیاد نبوده و شما با کمترین هزینه می‌توانید نتیجه مطلوبی از آن ببینید افزون بر آن باید گفت بسیاری از کلینیک های زیبایی این عمل زیبایی را اقساطی انجام می دهند لذا شما بدون آنکه دغدغه هزینه‌های آن را داشته باشید می‌توانید از فواید بیشمار این عمل زیبایی بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ

  1. منم میخوام زیر چشممو تزریق فیلر زیر چشم بزنم

  2. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

  3. با خود ارضایی هم احتمال ابتلا به زگیل تناسلی وجود دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله جدیدترین روش کاشت مو جلوی سر در سال ۱۴۰۲

تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)
قبل و بعد کاشت مو کاشت ابرو در یک جلسه کاشت مو میکروگرافت قبل و بعد کاشت ابرو