۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت مو روش های پیوند مو

کاشت مو روش های پیوند مو

کاشت مو روش های پیوند مو

کاشت مو روش های پیوند مو در مرکز مو ماه زر؛ در بین تمامی اعضایی که در بدن انسان وجود دارد می‌توانیم بگوییم عضو های مختفی در زیبایی افراد تاثیر خیلی زیادی دارند یکی از مهمترین این عضوها باید بگوییم مو می‌باشد چرا که اگر شما دارای موهای کم پشت باشید و یا اینکه موهای شما ناسالم باشد در زیبایی و جذابیت شما تاثیر خیلی زیادی می گذارد و به همین دلیل است که افراد تلاش می‌کنند تا موهای سالمی داشته باشند و در عین حال دارای موهای پرپشتی باشند چرا که هرچه موهای افراد پر پشت تر باشد زیبایی و جذابیت آنها بیشتر خواهد بود.
اما متاسفانه باید بگویم که همه افراد دارای این فاکتور نبوده و گاهی اوقات برخی از افراد موهای خود را به دلایل مختلفی از دست می دهند با این وجود امروزه با وجود پیشرفت هایی که در زمینه زیبایی شده است و همچنین  کاشت مو در بهترین مرکز کاشت مو و روش های پیوند مو ابداع شده است دیگر نباید بابت این موضوع نگرانی وجود داشته باشد چرا که با کمک روشهای پیوند مو که بسیار متنوع بوده و برای همه افراد مناسب می باشد می‌توانند کم پشت بودن و یا کچلی ناشی از ریزش را از بین برده و مجددا موهای زیبا و پرپشت خود را به دست آورند در ادامه در مورد این موضوع بیشتر صحبت خواهیم کرد.

نکات کلی کاشت مو روش های پیوند مو

قبل از آنکه ما بخواهیم برای شما روش های پیوند مو را بیان نماییم بهتر است یک کلیتی در مورد کاشت مو بدون جراحی برای شما بیان نماییم کاشت مو یکی از بهترین عمل های زیبایی می باشد که می توانید با آن مشکلات مختلفی که در موهای شما ایجاد شده است اعم از ریزش تمام موهای شما و کچلی تمام سر شما و یا ریزش در برخی از نقاط سر شما و کچلی برخی از نقاط سر شما مورد استفاده واقع می شود و به این صورت می‌باشد که شما می توانید با روش های مختلفی که در ادامه برای شما بیان خواهیم نمود موهای خود را پرپشت کنید یعنی در قسمتی از نواحی سر شما که دارای موی بیشتری می‌باشد مانند پشت سر یا پشت گوش مو را برداشت می کنند و در سایر نواحی که مویی ندارد کاشت می کنند.
حال پس از آنکه شما را با کلیت کاشت مو و چگونگی انجام  آن آشنا نمودیم بهتر است به روش‌های پیوند مو بپردازیم و هر کدام از آنها را مورد بررسی قرار دهیم و در نهایت قصد داریم برای شما بهترین روش پیوند مو را بیان نماییم.

روش های پیوند مو چیست؟

کاشت مو روش های پیوند مو یکی از مواردی است که شناخت آن می‌تواند دید بازتری را به شما برای انجام عمل کاشت مو بدهد. برای دریافت مشاوره بیشتر می‌توانید از طریق فرم مشاوره زیر نیز با مشاورین ما در مرکز مو ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت مو شهرک غرب، اقدام کنید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    روش های پیوند مو بایوگرافت

    یکی از بهترین روش‌های پیوند مو بایوگرافت می‌باشد که در ادامه قصد داریم برای شما در مورد این روش فوق العاده بیشتر صحبت کنیم؛ این روش به این صورت می باشد که در تمامی مراحل آن از دستگاه‌های پیشرفته برای انجام کاشت مو انجام می‌شود و نیروی دست در آن دخیل نمی باشد همچنین نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت می‌باشد و سبب منحصر به فرد بودن این روش شده است این است که در این روش از سلولهای بنیادی و زایا استفاده می‌شود در صورتی که در هیچ کدام از روش‌های دیگر از سلول‌های بنیادی و زایا استفاده نمی‌شود به همین دلیل است که می‌توانیم بگویم بایوگرافت یک روش خاصی می باشد که حتی افرادی که تمام موهای آن‌ها دچار ریزش شده است می‌توانند بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای برای برداشت مو از آن استفاده کنند چرا که با وجود سلولهای بنیادی و زایا دیگر نیازی به برداشت مو در نواحی پشت سر و یا سایر قسمت‌ها نبوده و با کمک این دو نوع سلول فوق‌العاده روند کاشت مو سپری می‌شود.

    روش های پیوند مو میکروگرافت

    یکی دیگر از روش‌های پیوند مو میکروگرافت که بدون عوارض کاشت مو می باشد که این روش نیز به عنوان یک روش پیشرفته شناخته می شود چرا که در این روش نیز مانند روش های پیشرفته و مدرن از دستگاههای مخصوص استفاده می‌شود که پرکاربردترین دستگاهی که در این روش استفاده می شود پانچ می باشد به این صورت که با استفاده از این دستگاه فوق العاده قوی موهای مورد نیاز را در قسمت پشت سر برداشت می کنند یعنی با استفاده از این دستگاه به راحتی می توان مورا از نواحی که مد نظر می باشد برداشت کرده بدون هیچ که هیچ آسیبی به پیاز و یا فولیکول مو و یا سایر قسمتهای مو وارد شود علاوه بر آن نکته دیگری که در مورد این روش وجود دارد این است که در این روش از آنجایی که از دستگاه‌های پیشرفته استفاده می‌شود لذا جای زخم و خراشی که برای برداشت مو ایجاد شده است باقی نخواهد ماند به عبارت دیگر به دلیل اینکه با استفاده از دستگاه این کار انجام می‌شود خراشی که برای برداشت ایجاد می‌شود بسیار سطحی بوده و اصلاً عمیق نمی باشد و به مرور زمان این جای زخم کاملاً از بین خواهد رفت لذا اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که نگران آن هستید که پس از کاشت مو جای زخم ناشی از این عمل زیبایی بر جای بماند باید بگوییم با استفاده از روش میکروگرافت اصلاً جای زخمی باقی نخواهد ماند و شما می توانید به راحتی و بدون آنکه نگران این موضوع باشید از این عمل زیبایی استفاده کنید.

    روش های پیوند مو Fit

    در رابطه با کاشت مو به روش fit باید بگوییم که یک روش قدیمی بوده که در آن از هیچ دستگاهی استفاده نمی شود و تمامی مراحل با دست سپری می شود یعنی اینکه شما در این مرحله بدون استفاده از هیچ دستگاهی و توسط  پزشک متخصصتان در ابتدا  یک خراشی بین دو گوش راست و چپ ایجاد میکند و مو را در این قسمت برداشت می‌کند و پس از آن که برداشت نمود مرحله کاشت را انجام میدهد همانطور که در بالا اشاره نمودیم ای روش یک روش کاملاً سنتی می باشد لذا نکته‌ای که لازم است به آن اشاره نماییم این است که در این روش امکان بروز هر نوع آسیبی وجود دارد چرا که دقت کار در این روش خیلی کمتر از سایر روش های پیشرفته ای که در بالا اشاره نمودیم می باشد پس اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که دائماً نگران بوده و نمی توانید با اطمینان خاطر به هر روشی اعتماد کنید بهتر است از این روش استفاده ننموده و  از سایر روشها بهره ببرید همچنین باید به این مسئله اشاره نماییم که با وجود تمامی محدودیت هایی که این روش دارد اما همچنان بسیاری از افراد از این روش استفاده نموده و از مزیت های آن نیز بهره‌مند می‌شوند.

    روش های پیوند مو Fut

    آخرین روشی که قصد داریم برای شما مورد بررسی قرار دهیم روشfut می باشد این روش نیز همانند روش قبلی بوده و در آن چندان از دستگاههای خیلی پیشرفته ای استفاده نمی کنند به همین دلیل باید بگوییم به طور کلی استفاده از دو روش اخیر الذکر نسبت به سایر روش هایی که در فوق اشاره نمودیم بسیار کمتر می باشد چراکه دقت کار در این دو روش بسیار کمتر از سایر روش ها می باشد  با این وجود نکته‌ای که باید برای شما بیان نماییم این است که همچنان بسیاری از افراد از این دو روش استفاده می نمایند و محدودیتی برای آن‌ها وجود ندارد پس باید بگوییم انتخاب روش کاشت مو به خودتان و همچنین پزشکی که قرار است کاشت مو را برای شما انجام دهد بستگی دارد و شما می توانید از هر کدام از روش‌هایی که بیان نمودیم استفاده نمایید.

    در راستای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مطلب ” بهترین و جدیدترین روش کاشت مو چیست؟ ”  را نیز مطالعه کنید و یا با مشاورین ما با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ تماس بگیرید.

    5/5 - (1 امتیاز)

    12 پاسخ

    1. آیا بعد از کاشت مو امکان استخر رفتن وجود دارد؟

    2. دکتر جان من موهای سرم خیلی چربه طوری که هر روز باید دوش بگیرم برای من کاشت مو جواب میده اصلا ؟

      1. در حالت عمومی این امکان وجود دارد؛ اما باید معاینه بر روی سر شما انجام بگیرد.

    3. سلام من جای دیگه کاشت انجام دادم و احساس می کنم کف سرم پوسته شده اما مطئمن نیستم چکار باید انجام بدم ؟

      1. پوسته پوسته شدن در روزهای اول بعد از عمل حس می‌شود اما با مراقبت‌های لازم از بین خواهد رفت. ویشنهاد میکنیم برای راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید.

    4. سلام خوبید
      آقای دکتر موهای من ۵ ماهه هر روز ب طوری ریزش موهام شرو شده ولی تراکم زیاد هم دارن ب نظرتون توی رشد بقیه هم تاثیر دار این مزو تراپی

      1. مزوتراپی در حالت عمومی بر روی تقویت ریشه مو تاثیر مستقیم دارد و اما پیشنهاد میکنیم با مشاورین ما در تماس باشید تا بهترین راهنمایی را به شما بدهند.

    5. سلام چندساله صورت ام مو نداره چکارکنم راهنمایی کنید

      1. با سلام شما می‌تونید از کاشت ریش استفاده کنید.

    6. سلام اقای دکتر من ۱۱ ماه میشه که کاشت انجام دادم ولی یه جاهایی از ابروهام خالی هست تقویت کنم در میاد تا از وقتش گذشته ؟؟و اینکع کربوکسی انجام بدم یا با سرم سریتا میتونم تقویت کنم .ممنون میشم راهنمایی کنید

      1. با سلام شما باید از نزدیک معاینه بشید. با مشاورین ما تماس بگیرید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله کاشت مو روش های پیوند مو

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)
    کاشت مو میکروگرافت کاشت ابرو در یک جلسه قبل و بعد کاشت مو قبل و بعد کاشت ابرو