۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

بعد کاشت مو میتوان مو را رنگ کرد؟

رنگ کردن مو بعد از کاشت مو

رنگ کردن مو بعد از کاشت مو

بعد کاشت مو میتوان مو را رنگ کرد؟ داشتن موهای زیبا و پر تراکم و خوش حالت برای همه خوشایند است. زیرا نقطه قوت چهره به حساب می‌آید و زیبایی هر فرد را چندین برابر می کند.
از طرفی هم علل مختلفی وجود دارد ممکن است باعث ریزش موها شوند، که در هر فردی به در هر جنسیتی به وجود می‌آیند. البته علل ارثی ریزش مو هستند که باعث مراجعه افراد به بهترین مرکز کاشت مو می‌شوند. زیرا معمولاً نمی‌توان از روند ریختن مو به این علت جلوگیری کرد.

رنگ مو بعد از کاشت

آیا می توان بعد از کاشت مو رنگ گذاشت؟ بله بعد از کاشت مو تار‌های کاشته شده هیچ تفاوتی با تارهای طبیعی موی افراد ندارند. علاوه بر این که قابلیت رشد دارند می‌توان پس از دوران بهبودی موهای کاشته شده را رنگ کرد. اساساً کسانی که برای عمل کاشت مو به کلینیک های مورد نظر مراجعه می‌کنند نتیجه‌های طبیعی می‌خواهند که به صورت دائمی باقی بماند و عمل کاشت مو بدون جراحی آخرین اقدام آنها برای ترمیم ظاهر موهای خود باشد.

بعد کاشت مو میتوان مو را رنگ کرد؟ پس از دوران بهبودی تارهای موی کاشته شده تمام خصوصیات تار های طبیعی مو را دارند. علاوه بر این که رشد می٬کنند می توان با استفاده از رنگ موهای مرغوب آنها را رنگ کرد. در ظاهر آنها تنوع ایجاد کرد.

بعد کاشت مو میتوان مو را رنگ کرد؟

بعد از کاشت مو میتوان مو را رنگ کرد؟

کاشت مو بهترین راه موجود برای ترمیم طبیعی موهای از دست رفته است. تا با استفاده از این عمل نتیجه کاملاً طبیعی ایجاد شود و موهای افراد پس از عمل قابلیت رشد داشته باشند. هیچ ظاهر مصنوعی در آنها ایجاد نشود.
همین ظاهر طبیعی پس از عمل باعث شده که نتیجه عمل کاشت مو هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان بسیار خوشایند باشد. زیرا هیچ اثر مصنوعی از عمل باقی نمی‌ماند. با توجه به اینکه امروزه روش‌های بسیار خوبی برای انجام آن وجود دارد خط رویش هم کاملاً طبیعی ایجاد می‌شود.

روش های مختلف عمل کاشت مو

همانطور که گفتیم علل زیادی از جمله استفاده مداوم از وسایل گرمایشی مانند سشوار یا اتو مو همچنین استفاده از ژل مو و تافت و غیره به صورت مداوم می‌توانند باعث ریزش مو شوند. نگهداری نادرست استفاده از شانه‌های نامناسب یا شوینده‌های نامرغوب هم مانند علل ارثی و ژنتیکی ممکن است عامل اصلی ریزش موها شوند. همه این عوامل افراد را به فکر راه حلی برای حل مشکل کم تراکمی یا طاسی ایجاد شده در موها می اندازد.

از علل زیادی وجود دارد که در هر سنی ممکن است باعث ریزش غیر معمولی موها شوند. بنابراین افراد نیاز به یک عمل مطمئن و نتیجه دارند تا با استفاده از آن بدون هیچ نگرانی ظاهری طبیعی و پر تراکم در موهای خود ایجاد کند.

عمل کاشت مو با روش٬های مختلف امروزه در کلینیک‌های متعدد ارائه می‌شود. اما امروزه روش‌های بدون جراحی طرفداران بیشتری دارند. زیرا انجام عمل را در حداقل تعداد جلسات ممکن کرده است. تجهیزات و امکاناتی که برای عمل کاشت مو در حال حاضر ارائه می شود باعث شده که عمل کاشت مو بدون نیاز به برش جراحی انجام شود. تارهای مو بدون نیاز به ایجاد فلپ برداشته شوند. نیاز به بخیه زدن هم پس از پایان عمل نباشد.

کلینیک تراسنپلنت، کلینیکم مو و ابرو در ماه زر، همواره روش‌های نوینی را برای کاشتن مو ارائه کرده است که بسته به شرایط شما می‌توانید از هریک از این روش‌ها برای داشتن موهایی پرپشت استفاده کنید. برای این منظور بر روی هریک از روش‌های زیر کلیک کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

تمامی این روش‌ها در کلینیک ماه زر انجام می‌گیرد. برای دریافت مشاوره نیز می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ در تماس باشید.

فواید استفاده از روش بدون جراحی برای کاشت مو

  • تجربه کوتاه ترین دوران نقاهت با استفاده از این روش ها
  • عدم ایجاد هیچ زخم یا خونریزی
  • عدم نیاز به بستری یا مراقبت‌های پزشکی پس از کاشت مو
  • امکان مشاهده نتیجه در کمترین زمان
  • هزینه مناسب عمل نسبت به نتیجه‌ای که پس از آن حاصل می شود
  • انجام عمل معمولاً در یک جلسه
  • عدم نیاز به بیهوشی کامل و استفاده از بی‌حسی موضعی
  • ایجاد موهای طبیعی و قابل رشد
ادامه مطلب  درصد موفقیت کاشت مو چقدر است؟

بعد کاشت مو میتوان موها را رنگ کرد؟ در روش‌های بدون جراحی هم پس از عمل کاشت مو و گذشتن دوران کوتاه بهبودی میتوان بدون هیچ نگرانی موها را رنگ کرد.

بعد کاشت مو می‌توان از رنگ مو استفاده کرد؟ کاشت مو بهترین راه موجود برای ترمیم طبیعی موهای از دست رفته است. تا با استفاده از این عمل نتیجه کاملاً طبیعی ایجاد شود و موهای افراد پس از عمل قابلیت رشد داشته باشند. هیچ ظاهر مصنوعی در آنها ایجاد نشود.
همین ظاهر طبیعی پس از عمل باعث شده که نتیجه عمل کاشت مو هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان بسیار خوشایند باشد. زیرا هیچ اثر مصنوعی از عمل باقی نمی‌ماند. با توجه به اینکه امروزه روش‌های بسیار خوبی برای انجام آن وجود دارد خط رویش هم کاملاً طبیعی ایجاد می‌شود.

آیا این روش‌های کاشت با درد همراه است؟ درد کاشت مو
 
بعد کاشت مو میتوان مو را رنگ کرد؟ این سوال ممکن است برای کسانی که علاقمند به انجام عمل کاشت مو هستند به وجود بیاید. در واقع علاوه بر این که نتیجه عمل کاشت مو کاملا طبیعی است. پس از آن افراد فیلمهای کاملاً زنده و قابل رشد دارند می توانند پس از دوران بهبودی هم آنها را رنگ کنند.

بعد کاشت مو میتوان مو را رنگ کرد؟ در واقع همان طور که می٬دانیم رنگ کردن مداوم موها از ریشه ممکن است یکی از مهمترین علل ریزش موها باشد. اما پس از عمل کاشت مو و طی شدن دوران نقاهت افراد می توانند موهای خود را رنگ کنند و نگرانی از بابت ریزش موها نداشته باشند.

امروزه روش‌ها و تجهیزات بسیار کاربردی و خوبی برای عمل کاشت مو وجود دارد. با استفاده از آنها تار های مناسب مو با ارگانهای قابل رشد داخل سلول های بنیادی کاشته می شوند و دوام کافی را دارند و پس از عمل دچار ریزش نمی شوند. می توان بدون نگرانی آنها را رنگ کرد.

ادامه مطلب  با مزایا کاشت مو به روش RHT آشنا شوید!

نتایج کاشت مو

معمولاً افرادی که برای عمل کاشت مو مراجعه می‌کنند نتیجه کاملاً طبیعی می‌خواهند. همچنین نتیجه دائمی عمل برای آنها بسیار مهم است. تا انجام عمل کاشت مو آخرین اقدام هر فرد برای زیبا سازی ظاهر موهای خود باشد. بنابراین می‌توان نتایج عمل کاشت مو را در موارد زیر خلاصه کرد؛

  • ایجاد موهای طبیعی و قابل رشد
  • عدم ایجاد عوارض پس از عمل
  • عدم ریزش موها پس از گذشت دوران بهبودی
  • ایجاد حداکثر تراکم در زمان کاشت تارهای مو
  • عدم ایجاد درد و خونریزی هنگام عمل
  • قابلیت رنگ کردن موهای کاشته شده پس از دوران بهبودی
  • دائمی بودن نتیجه عمل کاشت مو
  • ایجاد احساس اعتماد به نفس در افراد
  • پوشاندن جای زخم یا شکستگی روی پوست سر

پیشنهادات کاشت مو کلینیک برای شما: متدهای کاشت مو

پس از پاسخ به پرسش بعد کاشت مو میتوان مو را رنگ کرد؟ یک نکته لازم به ذکر است، این که معمولاً چند روز قبل از انجام عمل افراد توصیه می شود که موهای خود را رنگ نکنند. تا هنگام انجام عمل کاشت محیط رنگی روی پوست سر وجود نداشته باشد.
این کار باعث می‌شود که پزشک با حداکثر دقت عمل را انجام دهد و رنگ روی پوست سر باعث ایجاد خطا در عمل شود و امکان رعایت حداکثر تراکم هنگام کاشت مو وجود داشته باشد.

ادامه مطلب  نتیجه کاشت مو به روش RHT

کاشت مو بدون درد و خونریزی

همانطور که گفتیم این عمل از ابتدا متقاضیان و علاقه‌مندان خود را داشت. به علت اینکه نتیجه کاملاً طبیعی و دائمی برای افراد ایجاد می ‌کرد مورد استقبال قرار گرفت.

با گذشت زمان روش‌های بهتری برای انجام آن ارائه شد. با وجود دستگاه‌ها و تجهیزات کاملا پیشرفته و مدرن عوارض کاشت مو به حداقل رسید. تا دوران بهبودی بعد از عمل کاشت مو کوتاه‌تر شود. امروزه و در سال‌‌های اخیر روشهای بدون جراحی برای عمل کاشت مو بسیار پرطرفدار شده‌اند. در روش‌های بدون جراحی هم پاسخ سوال بعد کاشت مو می‌توان مو را رنگ کرد؟ مثبت است و با رنگ کردن موها پس از دوران بهبودی هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید.

کاشت مو بدون جراحی روشی است که در آن برای برداشتن و کاشتن تارهای مناسب مو نیازی به استفاده از تیغه جراحی نیست. بدون ایجاد هیچ برشی کاشت مو انجام می‌شود و نیازی به بخیه زدن هم پس از پایان عمل نیست. این موضوع باعث می‌شود که انجام عمل در حداقل تعداد جلسات ممکن شود. زمان زیادی از افراد برای عمل کاشت مو گرفته نشود همچنین به نحو محسوسی دوران بهبودی هم کوتاه می‌شود.

ادامه مطلب  اصلاح خط رویش مو با کاشت مو

در روش‌های بدون جراحی مانند روش میکروگرافت از تجهیزاتی استفاده می شود. تا بدون درد و خونریزی تارهای مناسب از ناحیه بانک مو برداشته شوند و سپس در ناحیه طاس کاشته شوند. روش میکروگرافت کاشت مو با دقت میکرو انجام می‌شود. حداکثر تعداد تارهای مو در یک سانتی مترمربع کاشته می شوند تا پس از عمل تراکمی زیبا در موهای سر ایجاد شود و به صورت دائمی افراد از نتیجه عمل لذت ببرند.

آیا روند ریزش مو قابل جلوگیری است؟

ممکن است با خود بگوییم که باید قبل از ایجاد ریختن مو با استفاده از داروها یا اصلاح روشهای نگهداری از ریزش غیر معمولی موهای طبیعی جلوگیری کنیم؟ اما تا چه حد این کار ممکن است و آیا برای همه مواقع و همه علل پاسخگو خواهد بود یا خیر؟

برای مثال می توان از قرار گرفتن در موقعیت‌های استرس زا یا اضطراب های مداوم جلوگیری و اجتناب کرد. تا از ریزش موها به این علل جلوگیری کنیم. علاوه بر این می توان استفاده مداوم از اتو مو یا سشوار و وسایلی از این دست را قطع کنیم. تا به ریشه موها آسیب نرسد و دچار ریزش نشوند. در برخی مواقع هم می‌توان از قرص ها و کپسول های تقویتی برای ویتامین های لازم در رشد مو استفاده کرد. تا به علت کمبود ویتامین ها دچار ریزش نشوند.

اما در همه مواقع این تمهیدات جوابگو نخواهد بود. زیرا ممکن است افراد به واسطه شغل یا فعالیت حرفه‌ای خودشان نتوانند از موقعیت های استرس زا اجتناب کنند. همچنین در برخی مواقع به محض قطع کردن استفاده از داروهای تقویتی روند ریزش موها به حالت سابق بر می گردد. تاثیرگذاری آنها فقط برای مواقعی است که به صورت مداوم و روزانه از آنها استفاده می شود.

از سوی دیگر اکثر مواقع علت ریزش غیر معمولی موها ارثی است. به هیچ نحوی نمی توان ریزش موها را متوقف کرد و با افزایش سن خواه‌ ناخواه این اتفاق خواهد افتاد.

با توجه به همه این موارد و حتی با رعایت تمام نکات لازم برای رشد مناسب موها ممکن است افراد دچار طاسی و عوارض کاشت مو شوند. نیاز به یک عمل خوب و کاربردی برای ترمیم ظاهر موهای خود داشته باشند.

توجه کنیم:

برای اطمینان از حصول یک نتیجه خوب و قابل قبول پس از عمل کاشت مو باید یک روش خوب و کاربردی انتخاب شود تا با استفاده از آن نتیجه مطابق میل مراجعه کنندگان و به صورت کاملاً طبیعی ایجاد شود.

پس از انتخاب یک روش خوب و مدرن مرحله بعدی انتخاب یک کلینیک مطمئن و معتبر است که سابقه خوبی در عمل کاشت مو دارد. و از حضور متخصصان مجرب برای این عمل در کلینیک بهره می برد. کلینیک های خوشنام و خوش سابقه که روش های پیشرفته را با بهترین تجهیزات برای متقاضیان عمل کاشت مو ارائه می دهند. اطمینان خاطر افراد را برای عمل کاشت مو جلب می‌کنند.

بعد کاشت مو میتوان مو را رنگ کرد؟

مشاوره کاشت مو کلینیک ماه زر

بعد کاشت مو میتوان مو را رنگ کرد؟ همانطور که توضیح دادیم پس از دوران بهبودی عمل کاشت مو تارهای کاشته شده واجد همه ویژگی‌های تار های طبیعی مهم هستند. علاوه بر این که رشد می‌کنند می توان با استفاده از رنگ موهای مرغوب آنها را رنگ کرد.

به طور خلاصه روش های جراحی یا بدون جراحی که برای عمل کاشت مو وجود دارد امروز در کلینیک‌های معتبر برای مردم ارائه می شوند تا با استفاده از این روش های کاربردی نتیجه طبیعی و خوب بعد از عمل حاصل شود. اما در حال حاضر روش‌‌هایی که عوارض زیادی داشته‌اند یا نتیجه خیلی خوبی نداشتن به فراموشی سپرده شده‌اند زیرا روش‌هایی که امروزه وجود دارد در کمترین زمان بهترین نتیجه را حاصل می‌کنند.

به منظور ارائه راهنمایی های پس از کاشت مو مانند رنگ کردن یا نکردن مو بعد از کاشت پیشنهاد می‌کنیم با تکمیل فرم زیر و یا تماس با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ از مشاورین ما کمک بگیرید.

[ipt_fsqm_form id=”1″]

علل مختلفی وجود دارند که ممکن است باعث ریزش موها در افراد شوند اما باید بدانیم که عمل کاشت مو برای همه افراد فارغ از محدودیت‌های سنی و جنسیتی انجام می ‌شود. علاوه بر این در عمل کاشت مو مهم نیست که افراد به چه علتی دچار ریزش مو شده اند یا از ظاهر و تراکم مو های خود راضی نیستند بلکه این عمل بدون توجه به این علل کاشت مو را انجام میدهد و برای همه نتیجه مطابق خواسته آنها به وجود می‌آید.
 
بعد کاشت مو میتوان مو را رنگ کرد؟ به طور خلاصه میتوان گفت اساساً به علت نتیجه طبیعی که پس از عمل حاصل می‌شود و قابلیت رنگ کردن موها بعد از طی شدن دوران نقاهت این عمل محبوب و رایج شده است. زیرا هیچ محدودیتی پس از عمل برای افراد وجود ندارد و موها مانند موهای طبیعی رشد می ‌کنند و نیاز به کوتاه کردن دارند.

4.7/5 - (3 امتیاز)

6 پاسخ

  1. سلام من در کلینیک ماه زر
    تزریق چربی انجام دادم و خیلی راضی ام
    ممنونم ازتون

  2. حدود شش ماه از کاشت مو من گذشته الان از چه شامپویی استفاده کنم ؟

  3. کاشت ابرو درد داره؟؟
    هزینه اش به چه صورتی حساب میشه؟

  4. سلام ببخشید یه سوال داشتم آیا با برداشتن فولیکول‌های بانک اون قسمت سر کم پشت تر میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله بعد کاشت مو میتوان مو را رنگ کرد؟

تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)
روش‌های کاشت مو قبل و بعد کاشت ابرو قبل و بعد کاشت مو کاشت ابرو در یک جلسه