۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

۲ روش اصلی کاشت ابرو چیست؟

بهترین روش کاشت ابرو بدون جراحی در ایران

بهترین روش کاشت ابرو بدون جراحی در ایران

بهترین روش کاشت ابرو در هر فرد متفاوت است و در جلسه مشاوره، توسط پزشک در جلسه مشاوره مشخص می شود. در مرکز کاشت ابرو تهران ماه زر با در اختیار داشتن بهترین و جدیدترین روش‌های کاشت ، شما قادر به کاشت ابرو با خواب استاندارد و با تراکم کاملا طبیعی خواهید بود.

در کلینیک تخصصی مو و ابرو ، ما طراحی ابرو‌ها را طبق خواست خود شما انجام می‌دهیم . حتی میتوانید طراحی ابرو را آرایشگر شما انجام دهد. حتی این امکان وجود دارد که روی تاتو قبلی کاشت انجام دهید. ویا با الگوی جدید کاشت ابرو داشته باشید. و خارج از قاب تاتو ابرو‌ها را بکارید.

مقدمه بر بهترین روش کاشت ابرو

اطلاعات نسبی افراد امروز از عمل کاشت ابرو بسیار بهتر از سال‌های قبل است. زیرا علاوه بر دسترسی راحت به اطلاعات از طریق اینترنت اکثر مراکز انجام دهنده این‌گونه عمل های زیبایی برای آگاه کردن مردم از مسائل مربوط به عمل راه‌هایی پیش بینی می‌کنند.

تا نقاط ابهام برای متقاضیان برطرف شود و بتوانند تصمیم گیری درستی برای انجام عمل داشته باشد.
البته حساسیت افراد نسبت به عمل های زیبایی هم بیش از پیش شده است چرا که از علم انتظارات بیشتری دارند و در صدد هستند که بهترین نتیجه با زحمت کم برای آنها حاصل شود.

بهترین روش های کاشت ابرو ارائه می شوند. تا آنچه را افراد می ‌خواهند به راحتی به دست بیاورند. از آنجا که علل زیادی ممکن است در رشد ابروها تاثیر منفی بگذارند پس از ایجاد این مشکلات دغدغه چندانی وجود نداشته باشد. بدانند که مشکلات ایجاد شده غیر قابل جبران نیست. بلکه با عملی ساده می‌توان برای همیشه مشکلات ایجاد شده در رشد یا تراکم ابروها را حل کرد.

روش‌های مختلف کاشت ابرو

برای انجام این عمل از ابتدا تاکنون روش‌های مختلفی ارائه شده است که اکثر آن‌ها تفاوت ‌های جزئی با هم دارند. در همه زمان‌ها عملی شبیه به کاشت موی سر انجام می‌شود. تارهای مو با ارگان‌هایی که قابلیت رشد دارند در ناحیه مشخص شده کاشته می‌شوند. این کار باعث می‌شود که ترمیم ناحیه‌های که موهای آن از بین رفته کاملاً طبیعی باشد. مشکل افراد برای همیشه حل شود زیرا عمل اثری دائمی دارد.

کاشت ابرو به روش بایوگرافت و fut پیشتر از روش‌های رایج کاشتن ابرو بودند که در بیشتر کلینیک‌ها از همین روش‌‌ها استفاده می‌‌شد. این روش‌ها هم خوب و کاربردی بودند. اما با گذشت زمان و پیشرفت تجهیزات لازم برای عمل کاشت ابرو روش ال اچ ای به وجود آمد. با بهترین دستگاه‌های ممکن بهترین روش کاشت ابرو را با ظرافتی بی‌سابقه انجام دهد.

آیا روش‌های جدید ۲۰۲۲ را می‌شناسید؟ جدید ترین روش کاشت ابرو

کاشت ابرو روی تاتو امکان پذیر است؟

در پاسخ به این سوال که ایا روی تاتو قبلی میتوان کاشت ابرو بدون جراحی انجام داد باید گفت که البته ، حتی بهتر است که روی تاتو قبلی کاشت انجام دهید. و حتی کاشتن ابرو را با الگوی جدید انجام دهید.  و نواحی که از قاب ابرو بیرون بیرون می‌ماند را در یک جلسه با لیزر اربیوم در یک جلسه پاک کنید.

[s201_bai id=”13″]

روش کاشت ابرو با خواب استاندارد

یکی از مهم ترین آیتم‌هایی که در بهترین روش کاشت ابرو در بین روش‌های چون کاشت ابرو fut و fue مطرح است، کاشت ابرو با خواب صحیح و استاندارد است. که در کلینیک تخصصی ما ، با جدیدترین تکنیک‌های کاشت انجام می شود. همچنین در کلینیک تخصصی ما ، کاشت ابرو با خواب استاندارد و تراکم کاملا طبیعی انجام می‌گیرد. که در زیبایی ابرو بسیار زیاد موثر است.

ادامه مطلب  دلیل ریزش یا نازک شدن ابرو

بهترین روش کاشت ابرو

انواع روش های کاشت ابرو-بهترین روش کاشت ابرو

همیشه انتخاب بهترین روش برای هر کاری سخت است و برای کاشت ابرو نیز که یک کار ریسکی و مهم می‌باشد نیز باید حساسیت ویژه‌ای داشت تا به سلامتی فرد خدشه‌ای وارد نشود. زیبایی ابرو برای خانم‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد و البته آقایان هم اخیراً این کار را انجام می‌دهند. پس باید قبل از انجام آن تحقیق کامل انجام شود.

کاشت به روش ال اچ ای

بهترین روش کاشت ابرو امروز روش ال اچ ای است که آخرین روش ارائه شده برای عمل کاشت ابرو است. مهمترین خواسته های افراد را مورد نظر قرار داده و تلاش کرده است که با حفظ مزایای کلی عمل کاشت ابرو معایب روش های پیشین را برطرف کند.

کاشت ابرو LHE در ایران از بهترین روش های کاشت ابرو است که بدون نیاز به برش جراحی تارهای مو را از پشت سر برمی دارد. حتی دستگاه های مورد استفاده در آن قابلیت تشخیص بهترین تارهای مو برای کاشت را دارند. پس از انتخاب این تار ها آنها در ناحیه مشخص شده برای ابرو کاشته می شوند. پس از عمل قابلیت رشد دارند و می‌ توان آنها را رنگ کرد.

در انتخاب روش مناسب برای عمل کاشت ابرو باید دقت کنیم که عدم ایجاد عوارض پس از عمل کاشت ابرو اهمیت زیادی دارد. لازم است که پس از آن جای زخم یا التهابی در ناحیه ابرو نماند. وقتی پس از عمل عارضه ایجاد نشود نتیجه هم در مدت زمان کوتاه تری قابل مشاهده است. افراد می توانند احساس رضایت از انجام عمل داشته باشند.

نتایج عمل کاشت ابرو چیست؟

چه انتظاراتی از عمل کاشت ابرو داریم؟ چرا عمل کاشت ابرو تنها راه ترمیم ابروهای طبیعی است؟ در چه سنی می توان برای عمل کاشت ابرو اقدام کرد؟ وجه تمایز نتیجه حاصل از عمل کاشت ابرو با نتایج حاصل از اعمالی مانند تاتو چیست؟

در موقع پیش از اقدام برای انجام عمل کاشت ابرو باید بدانیم که چه انتظاری از یک عمل ترمیمی برای ابروهای خود داریم. کسانی که اقدام به انجام این عمل می کنند و انتظار دارند که ابروهای کاملاً طبیعی، دارای تقارن، قابلیت رشد و دائمی داشته باشند که برای به دست آوردن این نتایج نمی توان اعمالی مانند تاتو را انجام داد.
در عمل کاشت ابرو از همان روش پایه ای استفاده می‌ شود که در کاشت موی سر یا کاشت ریش استفاده می‌ شود در همه این اعمال تارهای مو با قابلیت رشد در محل مورد نظر کاشته می شوند اما کاشت ابرو به علت حساسیت این عضو و ویژگی‌ های خاصی که تارهای مو باید داشته باشند تا کاملاً طبیعی به نظر برسند نسبت به سایر عمل ها حساس تر است.

پس از انجام عمل کاشت ابرو با روش درست نیازی به مراجعه های دوباره یا چندباره برای حفظ نتیجه نیست و ابروها پس از کاشت در جهت و زاویه مناسب رشد می کنند و کاملاً شبیه ابروهای طبیعی نیاز به اصلاح و کوتاه کردن دارند.

در صورتی که در روش های دیگر نه تنها تارهای طبیعی‌ مو ایجاد نمی‌‌شود بلکه رنگ تزریق شده با گذشت زمان تغییر می کند و لازم است که رنگ جدید تزریق شود تا به حالت اول برگردد. حتی انجام این دست از اعمال روی ابروها باعث ریزش غیر طبیعی تارهای مو می شود که ممکن است هیچگاه نتوان آنها را به حالت قبل برگرداند برای همین یکی از بیشترین مراجعان برای عمل کاشت ابرو کسانی هستند که قبلاً تاتو یا هاشور انجام داده‌اند.
که البته عمل کاشت ابرو برای این دسته از افراد هم انجام می ‌شود و نتیجه هم به بهترین نحو مانند سایر افراد برای آن ها حاصل می شود. عمل کاشت ابرو بعد از ۱۸ سال و ایجاد ثبات در روند رشد ابرو ها محدودیت سنی ندارد و هر فردی که دچار اختلالات در رشد یا تراکم ابروی خود شده باشد می تواند برای انجام کاشت ابرو اقدام کند.

با اینکه در حال حاضر با دسترسی راحت به اینترنت و فضای مجازی اطلاعات مردم از عمل هایی نظیر عمل کاشت ابرو بهتر شده است اما همچنان لازم است با روش ‌های مختلف مانند تبلیغات یا تهیه دفترچه های حاوی اطلاعات لازم آگاهی افراد افزایش پیدا کند.
بهترین روش کاشت ابرو بدون جراحی یا بهترین ‌مراکز موجود در سطح کشور برای انجام این اعمال به آنها معرفی شود تا اگر مشکلی در اثر اتفاقات ناگهانی مانند سوختگی شدید یا بریدگی عمیق در ابروهای آنها ایجاد شد بدانند که با عملی راحت که امروزه روش های بسیار پیشرفته دارد می‌توانند برای همیشه به نگرانی ‌های خود پایان دهند و مشکل را به صورت تمام و کمال حل کنند.

خصوصاً که امروزه نسبت به گذشته توجه به زیبایی بیشتر مد نظر افراد است و این روش های نوین برای عمل های زیبایی جسارت اقدام را به افراد می‌دهد زیرا قبل از عمل از حصول نتیجه مطمئن هستند و به همین خاطر تصمیم جدی تری می گیرند.حتی پس از عمل کاشت ابرو هم دست افراد در ایجاد تنوع در حالت ابروها باز است و می ‌توانند با نحوه اصلاح یا کوتاه کردن در ابروها تغییر ایجاد کنند به علاوه پس از انجام عمل کاشت ابرو تارهای مو قابلیت رنگ کردن هم دارند و از این جهت هم ایجاد تنوع ممکن است. بهترین روش کاشت ابرو بدون جراحی در دنیا امروزه در کلینیک کاشت ابرو ماه زر هم با روش ال اچ ای به مراجعان ارائه می شود همچنین آنها می‌توانند با اخذ مشاوره‌ های لازم از کلینیک همچنین مشاهده عکس های افراد و مقایسه قبل از عمل و بعد از عمل آنها از مطمئن بودن کلینیک و روش مورد استفاده آن اطمینان حاصل کنید.

ادامه مطلب  کاشت ابرو طبیعی LHE

چرا به دنبال بهترین روش کاشت ابرو هستیم؟

هیچ یک از ما به طور کلی از آسیب‌هایی که ممکن است به ابرو و رشد تارهای آن وارد شود مصون نیستیم. حتی اگر در حالت طبیعی ابروهای پهن و زیبا داریم ممکن است که در اثر بیماری‌های مختلف یا حتی اصلاح کردن زیاد و نادرست ابروهای ما حالت پر پشت خود را از دست بدهند و نیاز به ترمیم داشته باشند.

یک آسیب کوچک فیزیکی مانند سوختگی یا بریدگی یا حتی ضربه‌های شدید می تواند برای همیشه روند رشد ابروها را متوقف کند و یا باعث ریزش ابرو شوند. برخی بیماری های ژنتیکی یا تیروئیدی یا بیماری‌هایی نظیر کچلی نواحی خاص مو همه می توانند از عواملی باشند که فرد را به فکر زیبا سازی ابروهای خود می اندازد.
با توجه به اینکه ابروها همیشه نقش مهمی در چهره داشتند و قالب صورت را تشکیل می‌دهند. همانطور که وجود آنها می‌تواند زیبایی بسیاری به چهره بدهد ایجاد مشکلات برای رشد یا ضخامت آن‌ها تاثیر بدی بر چهره دارد. برگشت این زیبایی به ابروها در گرو انتخاب بهترین روش کاشت ابرو است!

آیا از علت ریختن ابروها اطلاع دارید؟ علت ریزش ابرو

عمل کاشتن ابرو ممکن است برای هر انسانی در هر سنی لازم شود. هم خانم‌ها و هم آقایان در هر سنی که لازم بدانند می‌توانند اقدام به عمل کاشتن ابرو و انتخاب بهترین روش کاشت ابرو کنند. حتی در یک عمل بی‌نقص برای کاشت ابرو‌ها به کوچک ترین تفاوت‌ها بین روش ابروهای خانم‌ها و آقایان هم توجه می‌شود. تا نتیجه به طبیعی‌ترین حالت ممکن ظاهر شود. البته عمل کاشت ابرو معمولاً در سنین خیلی پایین خصوصاً زیر ۱۸ سال انجام نمی‌شود. زیرا لازم است ابروهای افراد روند ثابتی بگیرند و دائما در حال رشد یا ریزش نباشند تا پس از آن بتوان تصمیم درستی گرفت.

حتی عمل کاشت ابرو برای کسانی که قبلا تاتو کرده‌اند هم ممکن است. و بدون نیاز به لیزر برای از بین بردن جای تاتو عمل کاشت ابرو برای آنها انجام می‌شود.

ادامه مطلب  کاشت ابرو بانوان بایوگرافت

در ابتدا برداشت از پشت سر انجام می‌شود. برخی از  افراد به برداشت از ابرو‌ها به روش غیر جراحی تاکید دارند. باید گفت که این روش اصلا مناسب نیست. و بهتر است که در کاشت ابرو برداشت فلپ انجام شود. زیرا با این روش خواب موها را بهتر میتوان به حالت طبیعی نزدیک کرد و عوارض کاشت ابرو ندارد.
بعد از این مرحله طراحی ابروها انجام می‌شود. به این شکل که طبق خواست و سلیقه خود فرد این کار انجام می گیرد. در مرحله بعد کاشت ابرو انجام می شود. که بسیار اهمیت دارد. این کار در کلینیک تخصصی ما با دقت بالا انجام می شود.

بهترین روش کاشت ابرو بدون جراحی در دنیا

بهترین روش کاشت ابرو بدون جراحی در دنیا این مسئله‌ای است که ذهن هر فردی را زمانی که واقعا دغدغه ترمیم ابرو های خود را به بهترین نحو ممکن دارد مشغول می کند. هر فردی قبل از عمل می‌ خواهد بهترین روش انجام آن را انتخاب کند تا هم از حصول نتیجه مطمئن باشد و هم انجام عمل آخرین اقدام وی برای ترمیم ابرو های خود باشد پس از عمل با دغدغه‌ های جدیدی مواجه نشود.

بهترین روش کاشت ابرو بدون جراحی در دنیا تاکنون روش ال اچ ای است که آخرین روش ارائه شده برای انجام عمل کاشت ابرو هم هست. در این روش ابتدا قالب مورد نظر متقاضی برای کاشت ابرو را طراحی می ‌کند و در واقع اینکه ابرو ها در چه قالبی کاشته شوند را خود فرد متقاضی با سلیقه خودش تعیین می‌کند.
سپس با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها بهترین تارهای مو سنجیده می‌ شوند که البته ضخامت مناسبی هم برای کاشته شدن در ناحیه ابرو دارند سپس با دستگاهی بدون نیاز به ایجاد برش جراحی این تارهای بلند مو بدون نیاز به کوتاهی برداشت می شوند. سپس با بهره گیری از دستگاه ایمپلنتر این تارهای گزینش شده با خواب و زاویه مناسب در ناحیه ابروها کاشته می شوند.

روش های fit و sut کاشت ابروبهترین روش کاشت ابرو چیست؟

روش های fit و sut از روش هایی هستند که در کلینیک ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند. اما در آن ها خونریزی وجود دارد و لازم است که تارهای مو پیش از برداشت تراشیده شوند. اما در روش ال اچ ای تارهای مو بدون نیاز به ایجاد برش جراحی و حتی بدون نیاز به کوتاهی برداشته می شوند. با پیاز مو که قابلیت رشد دارد در ناحیه که قبلاً برای کاشت ابرو ها طراحی شده است کاشت میشوند.

این روش بهترین روش کاشت ابرو است. چرا که پس از عمل کاشت ابرو ها با زاویه و جهت مناسب رشد خواهند کرد و دچار ریزش نمی‌ شوند. حتی هیچ عوارضی پس از عمل وجود ندارد. چرا که زخم یا خونریزی حین عمل به وجود نیامده و نیازی به بخیه هم نیست.

علل محبوبیت عمل کاشت ابرو

چرا عمل کاشت ابرو از ابتدایی تا کنون طرفداران خود را داشته است؟ چرا حتی افراد پس از انجام تاتو هاشور برای انجام عمل کاشت ابرو چرا حتی افراد پس از انجام تاتو هاشور برای انجام عمل کاشت ابرو اقدام می کنند اقدام می‌ کنند؟ چه ویژگی منحصر به فردی در عمل کاشت ابرو وجود دارد؟ هدف افراد از انجام عمل کاشت ابرو چیست و میخواهند به چه نتیجه‌ ای برسند؟

به این دلیل که ابروها یکی از اعضای بسیار مهم چهره هستند. هیچگاه افراد از اهمیت آن غافل شده اند و همواره روش های مختلفی برای ترمیم ظاهر ابروها وجود داشته است. اگر افراد در پی یک آسیب یا حتی عوامل ژنتیکی از حالت ابروهای خود ناراضی بودند بتوانند با انجام آن فعالیت ها حالت سابق را برگردانند و زیبایی به چهره آن ها بازگردد.

اما آنچه اهمیت پیدا می کند این است که چه روشی بهترین پاسخ به نیازهای افرادی است که دچار اختلالات مربوط به ابرو شده‌اند؟ عمل کاشت ابرو تنها عملی است که در آن تار های طبیعی مو به افراد برگردانده می شود نه یک طراحی مصنوعی.

پس از انجام تاتو هاشور هرکسی با اندکی توجه به چهره فرد متوجه انجام این عمل می شود. اما پس از انجام عمل کاشت ابرو به علت دقت هایی که در طبیعی تر شدن نتیجه بخرج داده میشود تشخیص عمل کاشت ابرو برای افرادی که آگاه نیستند بسیار سخت است. تا خود فرد نگوید امکان تشخیص آن نیست.

بهترین روش در کلینیک ماه زر

افرادی که به دنبال زیبایی ابروها هستند ممکن است از روش‌های متفرقه راضی نباشند و پس از آن همچنان به فکر یک روش بهتر برای ترمیم ابروهای خود باشند. یا اینکه پس از عمل تاتو دچار ریزش غیر طبیعی ابروهای خود شوند. لازم بدانند که عملی کاربردی‌ تر انجام دهند در نتیجه برای عمل کاشت ابرو اقدام می کنند.
اساساً عمل کاشت ابرو محدودیتی ندارد. برای هر فردی مطابق با سلیقه خودش در یک جلسه چند ساعته انجام می‌شود. در بهترین روش کاشت ابرو پس از عمل هیچ جای اسکار یا قرمزی به جا نمی‌ماند. بهبودی در کوتاه ‌ترین زمان ممکن حاصل می‌شود.

بهترین روش کاشت ابرو همان پیشرفته‌ترین تکنیک کاشت ابرو است. تا با عملی در کوتاه مدت هم نتیجه طبیعی حاصل شود و هم امکان پشیمانی پس از عمل وجود نداشته باشد. در هر حال پیش از اقدام جدی برای عمل کاشت ابرو تحقیقات کافی را فراموش نکنید. از مناسب بودن روش کلینیکی که می خواهید به آن مراجعه کنید مطمئن شوید.

شما عزیزان می‌توانید برای دریافت مشاوره انتخاب بهترین روش کاشت ابرو و همچنین دریافت نوبت مشاوره با شماره تماس مرکز کاشت، زیر نظر کلینیک ماه زر در تماس حاصل نمائید و مشاوره خود را از مشاورین ما دریافت کنید.

[ مشاوره انتخاب بهترین روش کاشت ابرو ]

09127300790

بهترین روش کاشت ابرو روشی است که در آن به ریزترین نکات کاشت ابروی طبیعی دقت شود و جهت و زاویه ابروها کاملاً درست باشند. تا در خواب مناسب رشد کنند و حتی تفاوت های جزئی ابروها برای خانم‌ها و آقایان مورد توجه قرار گیرد. تا پس از عمل هیچ اثری از عمل کاشت ابرو باقی نماند. در آخر قیمت و هزینه عمل هم به طور منصفانه و مناسب برای مراجعان در نظر گرفته شود.

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (1 امتیاز)

10 پاسخ

  1. سلام آقای دکتر.من سیگار میکشم..راسته که میگن برای کاشت مو نباید سیگار کشید؟

    1. بله دقیقا تا ۳ ماه نباید دخانیات مصرف کنید.

  2. بهترین دکتر کاشت در ایران هستند دکتر ضرغامی

  3. سلام خسته نباشين تا چند بار ميشه ابرو رو كاشت و ترميم كرد ابروم خيلي ايراد داره

    1. نهایتا دو بار کاشت که جلسات ترمیمی بسته به نتیجه متفاوت حواهد بود.

  4. سلام من پیش دکتر ضرغامی انجام دادم عالی بود. دستشون رو میبوسم ممنونم از شما

    1. با سلام. خوشحالیم که از خدمات ما راضی بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله ۲ روش اصلی کاشت ابرو چیست؟

تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)
کاشت مو میکروگرافت کاشت ابرو در یک جلسه قبل و بعد کاشت مو قبل و بعد کاشت ابرو