۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

بهترین سن برای کاشت ابرو چه سنی است؟

کاشت ابرو در چه سنی مناسب است؟

کاشت ابرو در چه سنی مناسب است؟

بهترین سن برای کاشت ابرو چه سنی است؟ یکی از دلایل بسیار رایج برای ریزش ابرو عوامل ژنتیک است که می‌تواند در ظاهر خالی شدن ابروهای شما نقش بسیار مهمی داشته باشد. به گفته متخصصان مرکز کاشت ابرو در تهران، “بهترین سن برای کاشت ابرو” در سن بالای ۲۰ سالگی است؛ زیرا افراد جوان زیر ۲۰ سال کاندیدای ایده آل برای جراحی کاشت مو نباشند که معمولاً به این دلیل می‌باشد که علت، شدت یا الگوی ریزش مو هنوز به طور کامل مشخص نشده باشد.

بنابراین، بیمارانی که در حدود سنی ۲۰ تا ۴۰ سال یا حتی بالاتر هستند، کاندیدای بهتری برای کاشت ابرو می‌باشند. با این حال، صرف نظر از سن بسیار مهم است که قبل از انجام کاشت ابرو با یک متخصص مشورت کنید و وضعیت ریزش ابرو خود را تشخیص دهید. در ابتدا جراح عوامل مختلفی از جمله الگوی ریزش مو، اندازه قسمت خالی شده، کیفیت مو در ناحیه بانک مو و… را در نظر می‌گیرد.

کاشت ابرو روشی است که در آن جراح زیبایی یک پیوند مو را می‌گیرد، سپس پیوند را با مو و ریشه فولیکول به مرحله ناحیه ابرو منتقل می‌کند. پیوند مو برای قسمت بانک مو معمولاً از پشت گردن یا ناحیه اطراف گوش برداشته می‌شود. جهت دریافت اطلاعات کافی در مورد بهترین سن برای کاشت ابرو تا پایان این مطلب همراه باشید.

بهترین سن برای کاشت ابرو

تقریباً همه افراد در مقطعی سنی متفاوت ریزش مو و ابرو را تجربه می‌کنند. تحقیقات نشان می‌دهد ۶۰ درصد از مردان و ۵۰ درصد از زنان در سراسر جهان ریزش مو را تجربه می‌کنند. اگرچه ریزش مو می‌تواند افراد در هر سنی را تحت تاثیر قرار دهد، اما افرادی که در گروه های سنی خاصی قرار دارند بیشتر در معرض آن هستند.

بر اساس تحقیقات متخصصان ریزش مو کلینیک ماه زر که یکی از بهترین مرکز کاشت ابرو است و دو سوم بانوان قبل از ۳۵ سالگی از ریزش ابرو رنج می‌برند، در حالی که تقریبا ۸۵ درصد از بانوان در سن ۵۰ سالگی ریزش مو را تجربه می‌کنند. گاهی اوقات، حتی بانوان که هنوز در سن بیست سالگی هستند نیز ممکن است ریزش ابرو را تجربه کنند. گاهی میزان ریزش مو قابل درک می‌باشد، اما در برخی اوقات بهتر است قبل از میزان ریزش نگران کننده ابرو یا مو به پزشک مراجعه کنید.

در حالی که ممکن است دلایل متعددی برای ریزش مو وجود داشته باشد، مانند روند نادرست سبک زندگی، رژیم غذایی نادرست، شرایط پزشکی، داروها، استرس و … اکثر موارد باعث ریزش مو نسبت داده می شود که به عنوان الگوی ریزش ابرو در مردانه یا زنانه نیز شناخته می‌شود.

شما عزیزان می‌توانید برای کاشت ابرو بدون عوارض و درد از مشاورین ما در معتبرترین مرکز کاشت ابرو شهرک غرب مشاوره رایگان بگیرید. برای این منظور فرم زیر را تکمیل کنید. همچنین در ویدیو زیر می‌توانید نمونه رضایت کاشت ابروی مراجعه کننده ما را مشاهده کنید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    آیا کاشتن ابرو در سنین پایین عوارض دارد؟

    برای جوانانی که در دهه ۲۰ خود ریزش مو و ابرو را تجربه می‌کنند، کاشت ابرو ممکن است بهترین راه برای رفع نگرانی‌های آنها باشد. با این حال، این روند درمانی ممکن است در برخی اوقات بهترین تصمیم نباشد و دلیلی برای ریزش ابرو وجود داشته باشد. ریزش مو یک وضعیت پیشرونده است، به این معنی که بیماران با گذشت سال‌ها و افزایش سن تمایل سیستک بدن جهت افزایش ریزش موها بیشتر می‌شود.

    بنابراین، بیمارانی که در سنین پایین کاشت ابرو انجام می‌دهند، ممکن است با افزایش سن، موهای خود را از دست بدهند و تنها نوار دائمی موهای کاشته‌شده را باقی بماند که به‌ طور قطعی بسیار غیرطبیعی به نظر می‌رسند. در نتیجه، ممکن است بیمار بخواهد پیوند را دوباره انجام دهد و روند درمانی دیگر را به هزینه‌های خود اضافه کند.

    بهترین سن برای کاشت ابرو در اکثر کاندیداهایی که کاشت ابرو بدون جراحی انجام می‌دهند، اغلب در دو سال اول نتایج خوبی را مشاهده می‌کنند. پس از آن، نتایج رشد ابرو ممکن است اغلب مجددا بریزد. گاهی اوقات نتایج می تواند تا سال ها پس از جراحی اولیه باقی بماند. اگر کاشت ابرو را انتخاب کردید، برای مشاهده عنوان عوارض کاشت ابرو نیز در آینده آماده باشید. برخی از عوارض کاشت ابرو عبارت‌اند از: ‌

    1. ناهماهنگی و عدم قرینگی ابروها به دلیل بیهوشی
    2. رشد مو در جهات مختلف یا بافت‌های متفاوت

    عوارض نادرتر بعد از کاشت ابرو می‌تواند شامل موارد زیر باشد.

    • عفونت
    • فولیکول های مو ملتهب و عفونی
    • جای زخم
    • کبودی
    • تورم

    بهترین سن برای کاشت ابرو

    ریزش ابرو در چه سنی شروع می شود؟

    ریزش موی ژنتیکی تقریباً در هر زمانی از زندگی ممکن است شروع شود. اگر بیمار از ریزش مو رنج می‌برد، هر چه زودتر باید اقدام به کاشت ابرو بدون جراحی کند که شانس بیشتری برای دریافت نتیجه مثبت از درمان دارد. جوانان که ریزش مو را از سنین پایین تجربه می‌کنند، بهتر است که آن جدی بگیرند و برای درمان با متخصص مشورت کنند. عقب رفتن خطوط مو، همچنین ریزش ابروها شایع ترین الگوی ریزش مو است.

    کسانی که این مشکل را در سنین پایین تجربه می‌کنند باید هر چه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهند. درمان ریزش مو و جراحی های کاشت مو باید در اسرع وقت شروع شود تا به طور کامل از این مشکل جلوگیری شود. حتما می‌دانید که پیشگیری بهتر از درمان است. به محض ورود به بهترین سن برای کاشت ابرو، اگر تراکم موهایتان همچنان در حال کم شده است و پوستتان در حال نمایان شدن است، کاندیدای مناسبی برای جراحی کاشت مو هستید. موثرترین درمان برای این مشکل، روش کاشت ابرو بدون جراحی است.

    ادامه مطلب  کاشت ابرو به روش آی تی

    هیچ محدودیت سنی خاصی برای جراحی کاشت مو وجود ندارد، اما تحقیقات اخیر نشان می دهد که عمل کاشت مو در سنین پایین نتایج مطلوبی را به همراه دارد. مهمترین عامل در جراحی کاشت ابرو این است که آیا بیمار به طور کامل موهای خود را از دست داده است. به همین دلیل، اگر قرار باشد عمل کاشت ابرو در مراحل اولیه ریزش مو انجام شود، این امکان وجود دارد که ریزش مو پس از عمل ادامه یابد.

    جمع بندی

    کلینیک ماه زر بهترین مرکز کاشت مو در تهران که رفتار مسئولانه و اخلاقی با بیماران در فرآیند کاشت مو بدون جراحی دارند، بسیار راهنمایی مناسبی جهت بهترین سن برای کاشت ابرو می‌کند و اضطراب‌های بیمار را در این مسیر کمتر می‌کند. مشکل انجام عمل جراحی بر روی بیمار زیر ۲۵ سال این است که ریزش مو یک بیماری پیشرونده است؛ بنابراین، بیمار احتمالاً در آینده به ریزش موی گسترده ادامه خواهد داد. در حالی که قابل درک است که بانوان جوان در چنین زمان آسیب پذیری از زندگی خود به ما مراجعه کنند؛ زیرا جراحی کاشت ابرو ممکن است در برخی زمان برای آن‌ها مناسب نباشد، پس جهت دریافت مشاوره برای کاشت ابرو به کلینیک ماه زر مراجعه کنید.

    جستجو مرتبط کاربران:

    5/5 - (1 امتیاز)

    6 پاسخ

    1. خیلی تعریف شما رو شنیدم اما باز چون اولین بارم هست میخوام تزریق چربی به صورت را انجام بدم یکم نگران هستم. به صورت حضوری میتونم بیام و ازتون مشاوره بگیرم؟

    2. درصد موفقیت کاشت مو در خانم ها مثل آقایون هست؟

    3. سلام. آیا گودیهای صورت با تزریق چربی بر طرف میشه؟ بهم گفتن که با تزریق چربی درست میشه.

    4. سلام و وقت بخیر.
      خواستم بابت زاویه سازی که برای دخترم انجام دادید ازتون تشکر کنم. واقعاً قبلش خیلی نگران بودم اما دیگه خیالم راحت شد. خیلی خیلی ازتون تشکر میکنم.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله بهترین سن برای کاشت ابرو چه سنی است؟

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)