۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

تفاوت کاشت ابرو با تاتو ابرو چیست؟

تفاوت کاشت ابرو با تاتو ابرو در چیست؟

تفاوت کاشت ابرو با تاتو ابرو در چیست؟

تفاوت کاشت ابرو با تاتو ابرو چیست؟ یکی از نشانه‌های افزایش سن کاهش حجم ابروها و ریزش آن است که به طرز قابل ملاحظه‌ای در زیبایی چهره نقش دارد، برای همین افراد برای بازگرداندن زیبایی و جذابیت خویش به عمل کاشت یا تاتوی ابرو روی می‌آورند که در بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران هم انجام می‌شود. هر یک دارای معایب و مزایای خاصی می‌باشد، تاتوی ابرو مدت زمان کوتاه‌تری مانده و برای کسانی که دوست دارند مرتب مدل ابروهایشان را تغییر دهند زیبا و مناسب است.
در کاشت ابرو از موی سر خود فرد استفاده می‌شود، بافت این مو مناسب با ابرو بوده و پس از مدتی فرد می‌تواند آن را مرتب کرده و یا قیچی کند،
عوارض کاشت ابرو بسیار ناچیز است و فرد به‌راحتی می‌تواند از آن استفاده کند.

مقایسه کاشت ابرو با تاتو ابرو

در کاشت ابرو موهایی از قسمت‌های سر گرفته می‌شود و در ابرو جا می‌گیرد و پس از آنکه مدتی از کاشت ابرو آن گذشت، شروع به رویش کرده و مانند تمام موهای دیگر حالتی کاملا طبیعی دارند، این حالت در تاتو دقیقا برعکس است یعنی با گذشت زمان حالت اصلی خویش را از دست داده و فقط جای آن با نمایی نامناسب بر جای می‌ماند که بهتر است در مواردی که فرد دوست دارد مرتب مدل ابرویش تغییر کند، مورد بهره‌برداری قرار گیرد. کاشت ابرو دائمی بوده و با گذشت زمان بهتر خواهد شد.

در بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو ابرو باید بگوئیم که کاشت ابرو هیچ گونه دردی برای رد به دنبال نخواهد داشت، اما در تاتوی ابرو درد و جای سوزن آزار دهنده بوده و دور ابرو جای خراش هم باقی خواهد بود. در کسانی که دوست دارند ابرویشان همیشه در یک حالت باشد، کاشت بهترین و مفیدترین راه خواهد بود که هیچ گونه عارضه‌ای نخواهد داشت. در عمل کاشت که به صورت کاملا بهداشتی صورت می‌گیرد، هیچ گونه خطر آلودگی وجود ندارد. در تاتو ممکن است سوزن آلوده و یا محیط آلوده منجر به بروز حوادثی گردد؛ اما در مجموع به نظر می‌رسد، فواید کاشت ابرو طبیعی بیشتر بوده و افراد زیادی از آن نتایج خوبی گرفته‌اند که بیشتر در کلینیک ماه زر انجام شده است. دو مورد از متداول‌ترین روش‌های کاشت ابرو به شرح زیر هستند.

تاتوی ابرو چیست؟

تاتوی ابرو نوعی نقاشی با لوازمی خاص روی ابرو است که در آن با سوزن‌های خاصی روی ابرو طرحی را پیاده می‌کنند، این کار در چندین جلسه در مراکزی خاص انجام می‌شود که ممکن است به علت نوع پوست افراد، قدرت رنگ‌پذیری هر چهره متفاوت باشد.

به طور مثال پوست‌های روشن بهتر رنگ تاتو را می‌پذیرند و برعکس پوست‌های تیره کمتر این رنگ را جذب می‌نمایند که در افراد مختلف متفاوت است. این نوع مدل ابرو برای کسانی که دوست دارند هر دو سال مدل ابروی خویش را تغییر دهند بسیار مناسب و جذاب است که بیشتر بانوان جوان اقدام به این نوع تاتو می‌کنند. در تاتوی ابرو باید خیلی دقت شود زیرا ممکن است ابروها جفت نشوند و جلوه صورت فرد نیز زشت شود، قسمت‌هایی از ابرو پررنگ شود و قسمتی هم رنگ خوبی نگیرد.

در این مدل ابرو ابتدا تمام موهای زائد ابرو تمیز شده و سپس طرحی روی همان ابروی اصلی ایجاد می‌گردد و پس از آن با سوزن و رنگ، طرح مورد نظر روی ابرو نقاشی می‌گردد که هم درد زیادی دارد و هم منجر به خراش جای سوزن می‌گردد. برای کسانی که دوست دارند ابروی پهنی داشته باشند، بهترین گزینه است.

ادامه مطلب  چند وقت بعد از کاشت ابرو میتوان بوتاکس کرد؟

مزایای کاشت ابرو نسبت به تاتو ابرو

برای روشن شدن بهتر تفاوت کاشت ابرو و تاتو ابرو بیایید مزایای کاشت را به نسبت تاتو مورد بررسی قرار دهیم. به نظر می‌رسد انسان‌ها برای زیبا شدن و جوانی صورت و پوست خویش تمام تلاش خویش را به کار می‌برند، برای جوان سازی پوست و زیبایی ابرو هم راه های متفاوتی وجود دارد که کاشت و تاتو ابرو نمونه‌هایی از این روش ها می باشد. در کاشت ابرو حدود ۳ ماه بعد از کاشت، رشد مو به شیوه‌ای کاملا عالی و طبیعی شروع شده و انگار ابروی فرد از نو در حال رشد کردن است. در هنگام کاشت نوعی بی‌حسی موضعی توسط پزشک متخصص جراح تزریق می گردد و خطرات کمتری به همراه دارد. فرد پس از کاشت مو کاملا جوان شده و احساس شادی و افزایش امید به زندگی خواهد داشت. در هنگام عمل کاشت از هیچ ماده شیمیایی و ناشناس استفاده نشده و کمترین عارضه‌ای هم برای متقاضی نخواهد داشت. یکی از عمده ترین تفاوت کاشت ابرو با تاتو ابرو ماندگاری کاشت ابرو است؛ ماندگاری کاشت طبیعی تر از تاتو ابرو است.

ادامه مطلب  مزایا معایب و هزینه پیوند ابرو طبیعی

در کاشت ابرو از موهای سر فرد که بافتی شبیه ابرو دارند برداشته شده و در ابروها به صورت مجدد کاشت می‌گردد. برای افرادی که به علت سوختگی و یا حادثه ابروی خویش را از دست داده‌اند، روشی کاملا علمی و مناسب است تا بتوانند حالت قبلی چهره خویش را به دست آورند. در این روش فولیکول مو از سر جدا شده و در ابرو جاسازی می‌گردد که توصیه می‌شود در بهترین مرکز کاشت ابرو انجام گیرد.

آیا تاتو ابرو مزایایی دارد؟

همانطور که برای مقایسه کاشت ابرو با تاتو ابرو مزایای کاشت رو گفتیم بیاید تا مزایای تاتو را هم بررسی کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. انسان موجودی تنوع طلب است که باید همیشه در اوج زیبایی و سرآمد موجودات دیگر باشد تا بتواند اعتماد به نفسش را حفظ کرده و از هر روشی که بتواند برای جذابیت خویش استفاده نماید. تاتو ابرو یکی از جلوه‌های تنوع‌طلبی در میان بانوان است که دوست دارند هر از چندگاهی مدل ابرو و فاصله چشم و ابروی خویش را تغییر دهند. در تاتو ابرو فرد می‌تواند مدل مورد نظر خویش را یافته و طبق آن طرح اقدام به انجام تاتو نماید که معمولا توسط افراد آگاه و متخصص در حوزه چهره شناسی انجام می‌گیرد.

تمام چهره‌ها با یک مدل ابرو زیبا نمی‌شوند و ممکن است هر چهره مدل ابروی خاصی در خود بپذیرد. برای افرادی که ابروی نازکی دارند و دوست دارند، طبق مد ابروهای پهنی داشته باشند، به سراغ تاتو می‌روند. در تاتوی ابرو، فرد مطمئن است که اگر چنانچه از فرم و یا اندازه و مدل ابروی خویش خوشش نیامد، می‌تواند پس از مدتی آن را تغییر داده و طرح دلخواه خویش را اجرا نماید. در تاتوی ابرو فرد نگران بند انداختن مکرر نیست زیرا طرح اصلی داشته و خود فرد هم می تواند، پاکسازی شخصی صورت خویش را انجام دهد.

تفاوت کاشت ابرو با تاتو ابرو

کاشت ابرو در کلینیک ماه زر

امروزه تمام مردم دنیا برای تغییر در چهره و یا چشم و هم چشمی اقدام به جوان‌سازی پوست و یا تغییر حالت در ابروی خویش نموده‌اند که کاشت ابرو و تاتو از نمونه‌های این اقدامات است. برای دریافت مشاوره در ارتباط با مقایسه کاشت ابرو با تاتو ابرو می‌توانید از طریق فرم زیر اقدام کنید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    کاشت ابرو بدون جراحی، تاتوی موقت و طولانی مدت هم در این روش‌ها جای دارند که هر فرد برحسب توان مالی خویش و روشی که افراد متخصص پیشنهاد می‌کنند، اقدام به کاشت یا تاتو می‌نماید که هر یک دارای مزایا و معایبی است. بهتر است هر فرد تمام جوانب را سنجیده و با عقل کامل و مشورت افراد این حوزه اقدام به این عمل نماید.

    جستجو مرتبط کاربران:

    5/5 - (1 امتیاز)

    6 پاسخ

    1. سلام وقتتون به خیر. آیا کاشت ابرو در یک جلسه انجام میشه؟

    2. سلام من نزدیک 2 ماه که کاشت ابرو انجام دادم ابروهام خیلی دلمه دلمه ست تاج ابروم کاملا ربخته و پوست زیزش کاملا سفیده و خیلیییببی سوزش داره اومدم کلنیک دکتر دید پماد داد اونم استفاده کردم خوب نشدم هنوز واگر موهای تاج ابروم در نیاد باید دوبار کاشت کنن تاج و؟

    3. سلام من تزریق چربی توسط دکتر مسعودی انجام دادم فوق العاده راضی هستم
      مقاله رو دیدم گفتم تجربیاتم رو مطرح کنم. توصیه میکنم سپاس

    4. با درود و احترام
      آیا این روش برای اشخاصی که دارای نقص سیستم ایمنی هستند ضرری ندارد؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله تفاوت کاشت ابرو با تاتو ابرو چیست؟

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)