۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

6 نکته طلایی در مراقبت از ابرو

مراقبت از ابرو

مراقبت از ابرو

مراقبت از ابرو شامل چه روش هایی است؟ ابروها یکی از مهمترین عناصر صورت هستند که نقش مهمی در زیبایی دارند. به همین دلیل، مراقبت از ابرو برای مراقبت روزانه از پوست، مو و زیبایی ضروری است. برای دانستن مهم‌ترین نکات مراقبت از ابرو با این مقاله از کلینیک ماه زر، بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران، همراه باشید. با در نظر گرفتن این نکات می‌توانید ابروهایی پرپشت و زیبا داشته باشید.

اهمیت مراقبت از ابرو

بسیاری از ما از موهای خود مراقبت می‌کنیم و به دنبال گران‌ترین محصولات مراقبت از مو هستیم، اما گاهی اوقات ابرو را فراموش می‌کنیم. ابروها نیز مانند موها برای پرپشت و زیبا ماندن نیاز به مراقبت دارند. ابروهای زیبا و پرپشت نقش مهمی در زیبایی فرد دارند. ابروها به دلیل مشکلات جسمی فراوان، استفاده از لوازم آرایشی و همچنین مرتب کردن طولانی مدت بیشتر در معرض آسیب و ریزش هستند. به همین دلیل باید قبل از اینکه دیر شود از آن‌ها مراقبت کنید.

چرا ابروها شروع به ریختن می‌کنند؟ ریزش ابرو

6 مورد از نکات مهم در مراقبت از ابرو

تعدادی از عوامل وجود دارد که می‌تواند به ابرو آسیب برساند. از آرایش نامناسب گرفته تا کمبود تغذیه. اگر به خوبی از ابروهای خود مراقبت نکنید، ممکن است بسیار نازک و کم پشت شده و در نهایت زیبایی اصلی خود را از دست بدهند. همیشه نکات زیر را در مورد مراقبت از ابرو در نظر بگیرید. در ادامه برخی از روش های مراقبت ابرو را برای شما بازگو کرده‌ایم.

  • از موچین مناسب استفاده کنید

یکی از نکات و روش های مراقبت از ابرو دقت در استفاده از وسایل آرایشی مناسب است. اگر از موچین برای مرتب کردن ابروهای خود استفاده می‌کنید، به دنبال بهترین و با کیفیت‌ترین موچین در بازار باشید. موچین‌های باکیفیت هنگام مرتب کردن ابروها درد شما را کاهش می‌دهند و نتیجه کار، تمیزتر و صاف‌تر می‌شود. علاوه بر این، باید موچین خود را به طور منظم تمیز کنید. از موچین در اطراف چشم و ابرو که حساس‌ترین نواحی صورت هستند، استفاده می‌شود. داشتن یک موچین تمیز و با کیفیت در مراقبت از ابرو مهم است.

ادامه مطلب  چه کسانی نمی توانند کاشت ابرو انجام دهند؟
  • ابروها را نازک نکنید

از تمیز کردن و مرتب کردن زیاد ابروها خودداری کنید و آن‌ها را خیلی نازک نکنید. اگر قبلاً ابروهای خود را با اصلاح زیاد حالت داده‌اید، یک سرم تقویت‌کننده ابرو را امتحان کنید تا دوباره ابروهایی پرپشت و زیبا داشته باشید. علاوه بر سرم‌های مخصوص ابروهای موجود در بازار، می‌توانید از روغن‌های طبیعی محرک رشد مو نیز استفاده کنید. مهم‌ترین چیزی که باید بدانید این است که باید به طور مداوم به مصرف این سرم‌ها و روغن‌های گیاهی ادامه دهید. با استفاده منظم از تقویت کننده‌های ابرو، ابروها دوباره پرپشت و پهن می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را در مدل‌های مختلف مرتب کنید.

  • ابروها را کوتاه کنید

از دیگر نکات مراقبت ابرو کوتاه نگه داشتن آنهاست! اگر ابروهای پرپشتی دارید، باید مرتب از آن‌ها مراقبت کنید تا همیشه زیبا باشند. برای این کار با برس ابرو یا برس ریملی که تمام شده و شسته شده است، ابروها در مسیر رشد موهای آن و با قیچی تیز ابروها را کوتاه کنید تا ابروها در فریم خاصی قرار گیرند.

  • ابروها را تمیز نگه دارید

استفاده مکرر از مرطوب کننده‌ها، ضدآفتاب‌ها و سایر لوازم آرایشی باعث بسته شدن منافذ زیر ابرو می‌شود. این نواحی ممکن است هنگام تمیز کردن آرایش به درستی تمیز نشوند. بستن منافذ پوست می‌تواند از رشد ابروها جلوگیری کند. حتماً کثیفی‌ها و مواد آرایشی را با میسلار واتر یا پاک کننده‌های آرایشی از روی ابروها پاک کنید. برای تحریک رشد ابروهای جدید می‌توانید ابروها را با برس مخصوص ابرو به طور کامل ماساژ دهید.

  • استفاده از روغن کرچک

اگر از طرفداران استفاده از محصولات طبیعی هستید و نمی‌خواهید از سرم رشد ابرو برای مراقبت از ابرو استفاده کنید، از روغن کرچک استفاده کنید. البته تاکنون تحقیقات علمی در مورد تأثیر روغن کرچک بر رشد مو و ابرو صورت نگرفته است، اما بسیاری از افرادی که از این روغن طبیعی برای رشد مو و ابرو استفاده کرده‌اند، می‌گویند تجربه آن خوب است و استفاده از روغن کرچک دارای ویژگی‌های خاص خود است. همچنین باید در استفاده از روغن صبور باشید و معجزه‌ای در استفاده از یک یا دو بار آن مشاهده نخواهید کرد.

  • استفاده از ژل آلوئه ورا

استفاده از ژل آلوئه ورا باعث افزایش درخشندگی ابروها و مراقبت ابرو می‌شود. در ضمن اگر در اثر تمیز کردن و پاکسازی ابروها التهابی ایجاد شد، با ژل آلوئه ورا برطرف می‌شود. آلوئه ورا خاصیت مرطوب کنندگی خوبی دارد و در تقویت و رشد مو بسیار موثر است. اگر قصد استفاده از این ماده طبیعی را دارید، باید ژل آلوئه ورا را استخراج کرده و روی ابروها بمالید. 30 دقیقه صبر کنید سپس با آب بشویید. علاوه بر این، برای تاثیرگذاری بیشتر، می‌توانید ژل آلوئه ورا را با کمی روغن نارگیل یا عسل مخلوط کنید. برای اینکه به نتایج استفاده از این روش به خوبی نگاه کنید، لازم است آن را به مدت چند هفته به طور منظم تکرار کنید.

مراقبت از ابرو

روش های مراقبت ابرو کلینیک ماه زر

دلایل مختلفی برای ریختن ابرو وجود دارد. در بسیاری از موارد وقتی علت اصلی ریزش ابرو برطرف می‌شود، ابرو به حالت اولیه خود برمی گردد. اگر علائم دیگری مانند خستگی و سردرد همراه با ریزش ابرو دارید حتما باید به پزشک متخصص زیبایی مراجعه کنید. ما در کلینیک ماه زر هموراه بعد از کاشت ابرو نکات مراقبتی لازم را به بیمار ارائه خواهیم داد. نکات مراقبت از ابرو بعد از کاشت را می‌توانید در مقاله زیر مطالعه کنید.

ادامه مطلب  مراقبت بعد از کاشت ابرو

با در نظر گرفتن برخی نکات مراقبت از ابرو مانند استفاده از موچین مناسب و زیاده روی نکردن در چیدن ابروها، همیشه می‌توانید ابروهایی پرپشت، سالم و زیبا داشته باشید. در نهایت اگر استفاده از سرم رشد ابرو و روغن‌های طبیعی مانند روغن کرچک جواب نداد، می‌توانید از روش‌های سنتی مانند میکروبلیدینگ استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ

  1. من ٥-٦ سال پيش ابرو كاشتم اما الان ابروهام به شدت ريخته علت ريزش ابروي من چه چيزي ميتواند باشد؟

  2. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

  3. آیا حتما باید با ژل مخصوص این دستگاه بر روی بدن افراد کار کرد تا تاثیرگذار باشد یا با هر کرمی می شود؟

  4. امکانش است خودم پیرسینگ بیارم تا شما کنار ابرو من را پیرسینگ کنید؟

  5. سلام. وقت بخیر ـ من در گوگل سرچ کردم در مورد اموزش کاشت و هزینه حدود چهار تا هفت میلیون بود.از دوستانم هم حدود پنج هزینه کردن ولی با موسسه شما تماس گرفتم گفتین سی میلیون. گیج شدم واقعا. من درست شنیدم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله 6 نکته طلایی در مراقبت از ابرو

تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)