۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

نکته مهم در کاشت ابرو

نکته مهم کاشت ابرو

نکته مهم کاشت ابرو

نکته مهم در کاشت ابرو یکی خواب استاندارد موهای ابرو است و یکی هم مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو که باید رعایت شود. نکته مهم در کاشت ابرو این است که موی ابرو از نظر ضخامت و زاویۀ خواب ویژگی‌های خاصی دارد که تقریباً موهای هیچ بخشی از بدن شباهتی کامل با آن ندارند. ضخامت موهای ابرو در حدود ۱۵۰ میکرو است. برای یافتن موی مناسب کاشت، اغلب پزشکان کاشت ابرو در تهران از موهای پشت سر و قسمت گردن استفاده می‌کنند. موهای سر مخصوصاً پشت گوش و گردن نسبت به موهای دیگر شباهت بیشتری با موهای ابرو دارند.

پزشک با کمک ابزارهای دقیق، ضخامت و رنگ موها را بررسی می‌کند تا شبیه‌ترین مو را برای کاشت انتخاب کند. محل برداشتن مو، در طول عمر ابرو و میزان رشد آن تأثیرگذار است. انتخاب محل برداشت به سلیقه و نظر پزشک بستگی دارد. پزشک بعد از معاینۀ کامل محل برداشت مو، و مقایسۀ آن با موهای ابرو، بهترین و شبیه‌ترین مو را برای کاشت انتخاب خواهد کرد.

مراحل و زمان ترمیم ابرو

مراحل و زمان ترمیم ابرو یکی دیگر از چند نکته مهم در کاشت ابرو است. بعد از پیوند ابرو و گذراندن دورۀ نقاهت که مدت آن کوتاه است، رشد موها شروع می‌شود. موهای پیوندی در دو یا سه هفته اول می‌ریزند. رشد موها در ماه اول جالب نیستند. جابجایی فولیکول، قدرت و سرعت رشد مو را کاهش می‌دهد. پس برای دیدن نتیجه‌ی اصلی باید حداقل شش ماه منتظر باشید. رشد این موها نسبت به موهای طبیعی ابرو بیشتر و سریع‌تر خواهد بود. موهای پیوندی نیاز به اصلاح و مراقبت دارند.

چرا باید برای دیدن نتیجۀ اصلی پیوند ابرو، زمان زیادی منتظر ماند؟

رشد ابروی پیوندی در چند مرحله اتفاق می‌افتد. این موها تا پیدا کردن سازگاری کامل با محل کاشت، چندین بار دچار ریزش می‌شوند تا به‌آرامی به رشدی پایدار و بدون ریزش دست یابند. پس باید زمان زیادی را برای دیدن نتیجه منتظر باشید. پس اگر دنبال نتیجۀ سریع هستید سراغ کاشت ابرو نروید و از همان روش‌های معمولی مانند تاتو استفاده کنید. اما توجه داشته باشید این روش‌ها دائمی نیستند و در طولانی‌مدت برای ابروی شما عوارضی خواهند داشت.

کاشت ابرو باعث طبیعی دیده شدن موهای ابرو می‌شود. پس برای مقایسۀ نتایج روش‌های متداول اصلاح ابرو با کاشت مو، فقط به زمان طولانی به نتیجه رسیدن آن توجه نکنید. دوام کاشت ابرو و عوارض کم آن شاید مهم‌ترین دلیل برای استفاده از این روش برای ترمیم ابرو خواهد بود.

آیا کاشت ابرو ماندگار است؟

ماندگاری کاشت ابرو؛ با اینکه ابرو تأثیر چشمگیری در زیبایی صورت دارد اما اغلب، زمانی متوجه این موضوع می‌شویم که ابرو دچار ریزش یا آسیب‌دیدگی می‌شود. برای جبران این آسیب‌دیدگی راه‌های زیادی وجود دارد. تاتو و هاشور زدن از راهکارهای موقتی و کاشت ابروی طبیعی از راهکارهای دائمی برای ترمیم ابروست. اگر راه‌حل دوم را انتخاب کردید با انبوهی از سؤالات روبرو خواهید شد در این مقاله قصد دارم به برخی از این سؤال‌ها پاسخ دهد.

ادامه مطلب  لیفت ابرو در خانه + ۵ روش جدید

عوارض کاشت ابرو

دیگر نکته مهم در کاشت ابرو بدون عوارض بودن آن است. بیشترین متقاضیان کاشت ابرو بدون جراحی را خانم‌ها تشکیل می‌دهند. هدف عمدۀ آن‌ها نیز زیبایی است. پزشک بر اساس تعهد کاری که دارد یک جلسه کامل را به مشاوره اختصاص می‌دهد تا ضمن معاینۀ متقاضی، او را از برخی عوارض کاشت ابرو و مشکلات احتمالی این جراحی آگاه کند.

ما در کلینیک ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت ابرو شهرک غرب، با ارائه بهترین مشاوره‌های لازم کاشت ابرو را بدون عوارض برای شما انجام خواهیم داد. برای دریافت مشاوره بیشتر می‌توانید فرم زیر را تکمیل کنید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    تأثیر ابرو بر زیبایی صورت

    زیبایی ظاهری تأثیر زیادی در اعتماد به‌ نفس هر فردی دارد. زیبایی صورت در دیده شدن زیبایی ظاهر اهمیت بسیاری دارد؛ و در زیبا دیده شدن صورت، زیبایی ابرو تأثیر چشمگیری دارد. تلاش برای زیباتر کردن فرم ابروها قدمتی به‌اندازۀ تاریخ بشری دارد.

    در تصاویر باقی‌مانده یا آثار باستانی کشف‌شده تلاش‌های انسان‌های اولیه برای ایجاد تنوع در ابروها دیده می‌شود. مردان و زنان در مصر باستان، آسیا، روسیه و اروپای غربی، ابروی خود را به‌طور کامل تراشیده و ابروهایی برای خود ترسیم می‌کردند و ابروها را به رنگ مشکی و یا روشن رنگ می‌زدند.

    امروزه نیز توجه به ابرو و ترمیم عیب‌های آن مخصوصاً در بین خانم‌ها امری متداول است. ابرو از عناصر اصلی صورت است که گاه نادیده گرفته می‌شود. ابروها ساختار صورت را شکل می‌دهند و به آن تعادل می‌بخشند. ابرو می‌تواند صورت را لاغر یا چاق یا حتی فردی را پیر یا جوان‌تر نشان دهد. ابروهای پرپشت صورت را جوان‌تر نشان می‌دهند و ابروی کم‌پشت و نازک صورت فرد را پیرتر نشان می‌دهد. جلوه زیبایی چشم‌ها در گرو داشتن ابروها مرتب و پرپشت است ابرو بخش مهمی از زبان بدن را تشکیل می‌دهد  ابرو کلید انتقال حالت شادی، خشم، تعجب، ترس و تنفر و دیگر حالات چهره است.

    بیشتر بخوانید: پیوند ابرو بدون جراحی LHE

    کاشت ابرو و تأثیر آن بر زیبایینکته مهم در کاشت ابرو

    همه، ابروهای مرتب و پرپشتی ندارند، برخی به علم مشکلات ارثی از این نعمت محروم هستند. گروهی دیگر به علت حادثه یا بیماری‌هایی مثل اختلالات در ترشح هورمون‌های بدن یا انجام شیمی‌درمانی بخشی از ابروی خود را از دست می‌دهند. با پیشرفت فنّاوری، امروزه امکان ترمیم ابرو به‌صورت دائمی وجود دارد. .

    کاشت ابروی طبیعی یکی از این راه‌هاست. می‌توان بر اساس سلیقۀ بیمار و بافت صورت، ابروهایی جدید کاشت که تفاوت چندانی با ابروهای قبلی بیمار نداشته باشند، پرپشت‌تر باشند و زیبایی صورت را دوچندان کنند.

    ترمیم ابروی در چنین افرادی به‌مراتب راحت‌تر از اصلاح دیگر عیب‌های ابروست. بخش از ابرو از بین رفته است. پزشک به مقدار ممکن در این بخش گرافت‌های مو می‌کارد و این بخش را متناسب با بخش‌های سالم ترمیم می‌کند. قرینه بودن دو ابرو و شبیه هم بودنشان در این نوع جراحی‌ها مهم است. زمان‌ترمیم و جراحی کوتاه است.

    ادامه مطلب  کاشت ابرو برای مردان

    زیبایی کاشت ابرو در افراد بدون ابرو

    در سایر افراد، یعنی افرادی که به علت بیماری یا ارثی بخشی از ابروی خود را از دست داده‌اند نیز امکان کاشت ابرو وجود دارد. کاشت ابرو در این افراد طولانی‌تر است و هزینه و مدت درمان نیز اغلب افزایش می‌یابد. در هر نوع جراحی برای کاشت ابرو، پزشک باید طرحی برای ابرو آماده کند و سلیقۀ بیمار در طراحی مدنظر قرار گیرد.

    اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

    9 پاسخ

    1. سلام تقریبا 8 ماه شده کاشت کردم امکانش هست برای خشکی ابروهامو از روغن های عطاری استفاده کنم ؟

      1. سلام. کاشت ابرو پیش ما انجام دادید؟ لطفا طبق مراقبت‌هایی که پزشک داده اند عمل کنید.

    2. اون قسمتایی از پشت سر که مو ازش برداشته می شه دوباره درمیاد؟

      1. سلام بله. البته نیاز به خدمات تقویتی و مراقبت‌های اصولی هم دارد. برای دریافت مشاوره بیشتر تماس بگیرید.

    3. سلام وقت بخیر
      میشه هزینه کاشت ابرو رو بفرمایید
      ممنون از لطفتون

      1. سلام هزینه با توجه به وضعیت ابرو‌ها و موی فعلی شما تعیین می‌شود. برای دریافت مشاوره تماس بگیرید.

    4. سلام میشه راجب جدیدترین روش کاشت مو من و راهنمایی کنین

      1. مشاورین ما ۲۴ ساعته آماده اطلاع رسانی و مشاوره شما عزیزان هستند. با ما تماس بگیرید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله نکته مهم در کاشت ابرو

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)
    کاشت مو میکروگرافت کاشت ابرو در یک جلسه قبل و بعد کاشت مو قبل و بعد کاشت ابرو