۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

پیوند ابرو به روش LHE

توجه به زیبایی ابروها به عنوان عضو مهمی در چهره این روزها دغدغه بسیاری از افراد است و همانطور که می دانیم داشتن ابروهای زیبا و پر تراکم بسیار در چهره تاثیرگذار هستند و نقطه قوت چهره هر فرد به حساب می آیند. ابروها عضو حساسی در چهره هستند که ممکن است به علت تأثیر عوامل مختلفی دچار ریزش شوند و زیبایی ظاهر خود را از دست بدهند و این مشکل هر کسی را به فکر ترمیم ابروها می‌اندازد.

پیوند ابرو با روش ال اچ ای

راه های زیادی برای بهبود ظاهر ابروها وجود دارد که هر کدام به روش خود عمل می کنند اما تنها راه ترمیم واقعی ابروها و جایگزین کردن ابروهای طبیعی و قابل رشد به جای ابروهای از دست رفته فقط با کاشت ابرو ممکن است و با هیچ روش دیگری چنین نتیجه ای حاصل نمی‌شود.

پیوند ابرو به روش LHE

پیوند ابرو به روش LHE آخرین روش ارائه شده برای انجام عمل کاشت ابرو است. با توجه به اینکه این عمل بسیاری از نیازهای مردم را برطرف میکند و در آن به سلیقه مراجعه کنندگان هم توجه می شود تا نتیجه به دلخواه آنان نزدیک‌تر باشد همیشه از عمل‌های محبوب زیبایی برای ترمیم ابروها بوده است.

پیوند و کاشت ابرو به روش LHE به علت افزایش متقاضیان عمل کاشت ابرو عنوان روشی بسیار ساده و کاربردی برای این عمل ارائه شد تا طی آن مشکلات سایر روش ها از بین برود و مزایای بیشتری برای مراجعه کنندگان فراهم شود.

ابروها معمولاً به علل مختلفی دچار مشکل می شوند و به علت این که نقش مهمی در زیبایی دارند ذهن هر فردی را برای ترمیم آنها درگیر می کند. مردی که تصمیم به انجام عمل کاشت ابرو می گیرند معمولاً تحقیقاتی در مورد روش انجام عمل کاشت ابرو یا کلینیکی که می ‌خواهند به آن مراجعه کنند می ‌کنند تا بهترین روش و بهترین کلینیک را انتخاب کنند.

 پیوند ابرو طبیعی LHE پایان دغدغه‌ها است

اهمیت ابرو ها در چهره و همچنین نقش اساسی آنها در انتقال احساسات غیرکلامی در هیچ زمانی برای هیچ کس پوشیده نبوده و همه ما می دانیم که چقدر ابروها می توانند با حالت و تراکم مناسب نقطه قوت چهره به حساب بیاید. به همین علت در هر زمانی برای ترمیم ابرو ها متناسب با علمی که وجود داشته راه‌حل‌هایی پیش‌بینی شده که اثرات برخی از آنها تا به امروز هم وجود دارد مانند برخی لوازم های آرایشی و ماده اولیه آنها.

یکی از ایده آل های کسانی که به دنبال عمل های زیبایی هستند این است که آن عمل تمام و کمال نیازهای آنها را برطرف کند به گونه ای که پس از آن نیازی به انجام فعالیت دیگری نباشد. در واقع می ‌خواهند که عمل به تنهایی پاسخ نیازهای آنها باشد و علاوه بر اینکه به خودی خود مشکلات ایجاد شده را برطرف کند نتیجه دائمی هم داشته باشد.

پس یکی از مهمترین ویژگی های پیوند ابرو طبیعی LHE که باعث شده نظرات مردم بسیار به سمت آن جلب شود و طرفداران خود را پیدا کند این است که نتیجه عمل دائمی خواهد بود. پس از انجام عمل برای از بین رفتن اثرات عمل لازم نیست فعالیتی انجام شود و ابرو ها قابلیت رشد دارند و تا مدتی بسیار طولانی با قابلیت رشد کردن کاملاً زنده باقی می‌مانند.

عکس از اوقات بیشتر متقاضیان عمل کاشت ابرو کسانی هستند که فعالیت های دیگری را در ابتدا برای ترمیم ابرو های خود انتخاب کردند اما پس از آن با توجه به اینکه نتیجه عمل آنها دائمی نبوده یا اصلاً نتیجه مطابق میل آنها حاصل نشده به عمل کاشت ابرو می آورند.

کاشت ابروروش های جدید کاشت ابرو - کاشت ابرو به روش fut
 
البته لازم است بدانیم که عمل کاشت ابرو برای این دسته از افراد هم مانند بقیه انجام می ‌شود و برای مثال داشتن تاتوی قبلی نتیجه عمل کاشت ابرو را تحت تاثیر قرار نمی دهد بلکه برای آنها هم ابروهای کاملاً طبیعی با همان قابلیت ها و مزایا کاشت می شود تا بتوانند نتیجه دلخواه خود را کسب کنند.

مزایا و معایب عمل کاشت ابرو

این موضوع یکی از مهمترین اطلاعاتی است که هر فردی مایل از قبل از عمل در مورد آن بداند اینکه انجام عمل چه فوایدی دارد و آیا ممکن است ضرری هم داشته باشد یا خیر باید برای آن‌ها روشن شود. امروزه با توجه به پیشرفت علم در انجام این عمل معایب و عوارض کاشت ابرو بدون جراحی LHE پس از عمل بسیار کاهش یافته و تلاش شده که در روش های جدید هیچ گونه عوارضی وجود نداشته باشد تا متقاضیان با آرامش خاطر و عدم نگرانی از ایجاد عوارض برای انجام عمل اقدام کنند.

ما در مرکز کاشت ابرو کلینیک ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت ابرو شهرک غرب تهران با ارائه بهترین مشاوره‌های لازم شما را برای انجام  پیوند ابرو به روش LHE آماده کنیم. برای دریافت مشاوره بیشتر فرم زیر را تکمیل کنید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    کاشت ابرو طبیعی با روش های جدیدکاشت ابرو طبیعی با روش های جدید

    پیوند ابرو طبیعی به روش LHE

    دف اصلی و اولیه کسانی که برای عمل کاشت ابرو یا پیوند ابرو در بهترین مرکز کاشت ابرو اقدام می‌ کنند این است که ابروهای آنها به طبیعی ترین حالت ترمیم شود. آنچه از نتیجه عمل حاصل می شود تار های طبیعی و قابل رشد ابرو باشد. همین هدف باعث می‌ شود که از انجام سایر روش های ترمیمی مانند تاتوی ابرو صرف نظر کنند. زیرا نتیجه ای فراتر از آن می خواهند و مطلوب آنها با عملی مانند تاتو حاصل نمی شود. پیوند ابرو از عمل های زیبایی است که امروزه به علت دسترسی راحت به خدمات آن همچنین پیشرفت روش های ارائه شده است. برای انجام این عمل بسیار محبوب شده و نسبت به گذشته اطلاعات بیشتری هم در مورد آن وجود دارد. پیوند ابرو طبیعی به روش LHE یکی از بهترین روش ‌های موجود برای انجام عمل کاشت ابرو است. در واقع روش ال اچ ای آخرین روش ارائه شده منطبق با تکنیک‌ های روز دنیا و پیشرفته ترین دستگاه های موجود است. در این روش به جزئی ترین نکات مهم در ابروها توجه می‌ شود. تا رشد آن ها پس از عمل کاملاً طبیعی باشند و روند عمل کاملا رضایت بخش باشد. تا جای هیچ تردیدی برای انجام این عمل در ذهن مراجعه کنندگان وجود نداشته باشد.

    پیوند ابرو طبیعی به روش LHE برای اولین بار در ایران و دنیا انجام می ‌شود. خوشبختانه با توجه به اینکه کشور ما معمولاً در عمل های پزشکی همچنین عمل های زیبایی همگام با کشورهای پیشرفته دنیا پیش می رود. این عمل هم در کلینیک کاشت ابرو ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت ابرو شهرک غرب، برای متقاضیان انجام می شود.

    اگر برای انجام عمل از پیوند ابرو به روش LHE استفاده شود به دلیل اینکه برای برداشت تارهای مو نیازی به ایجاد برش جراحی پشت گوش یا هر ناحیه دیگری نیست زخم و خونریزی هم ایجاد نخواهد شد. پس در این عمل راحتی متقاضیان تامین می شود تا بدون مشقت فراوان عمل را انجام دهند و مطمئن باشند که پس از آن نتیجه همانطور که می خواستند حاصل خواهد شد.

    مزایای پیوند ابرو LHE چیست؟

    در مورد مزایای عمل کاشت ابرو باید گفت که این عمل مزایایی دارد که با هیچ روش ترمیمی دیگری نمی‌توان این نتیجه ها را به دست آورد. ترمیم ابروها با تارهای طبیعی مو که پس از عمل رشد می کنند و دقیقاً شبیه ابروهای طبیعی نیاز به کوتاهی و مرتب کردن دارند فقط با انجام عمل کاشت ابرو حاصل می شود. در سایر روش ها به هیچ وجه ابروهای طبیعی حاصل نخواهد شد و نتیجه عمل هر چند هم که ظریف باشد اما با کمی دقت قابل تشخیص و مصنوعی است.

    بیشتر بخوانید درباره: کاشت ابرو LHE برای اولین بار در ایران

    چه کسانی برای عمل کاشت ابرو مراجعه می ‌کنند؟

    فارغ از اینکه پیوند ابرو به روش LHE برای همه افراد در هر سن و جنسیتی به بهترین نحو ممکن انجام می‌ شود می ‌خواهیم بدانیم که معمولاً مراجعان این عمل چه کسانی هستند و چه مسائلی باعث می ‌شود که افراد به فکر عمل کاشت ابرو بیفتند؟

    یک دسته از افرادی که متقاضی این عمل هستند افرادی هستند که پیشتر از سایر روش های ترمیم ابرو را امتحان کرده اند و برای مثال ابروهای خود را تاتو کرده اند اما از نتیجه ایجاد شده راضی نیستند و آن چیزی که انتظار داشتند حاصل نشده.

    حتی معمولاً پس از انجام چنین فعالیت هایی ابروهای طبیعی خود افراد هم دچار ریزش غیرمعمولی می شود و برگرداندن آن به حالت سابق تقریباً غیر ممکن است.

    این دسته از افراد تنها راه ترمیم دائمی و درست ابروهای خود را کاشت ابرو می دانند زیرا تنها این روش می تواند کاملاً مشکل آنها را برطرف کند و علاوه بر اینکه ابروهای طبیعی ایجاد کند با تاثیر دائمی آخرین قدم هر فردی برای زیباسازی ابروهای خود باشد.

    دسته دیگر از افراد کسانی هستند که به طور ارثی و ژنتیکی ابروهای نازک و کم تراکمی دارند که از ظاهر آنها رضایت ندارند به همین خاطر برای رسیدن به نتیجه ا‌ی عالی که کاملا شبیه ابروهای طبیعی خودشان باشد برای انجام پیوند ابرو مراجعه می کنند.

    با این کار هم ابروهای طبیعی دارند هم تا مدتی بسیار طولانی و بدون ریزش می تواند از داشتن چنین ابروهایی لذت ببرند و زیبایی مشهودی به دست بیاورد.

    دسته دیگری از افراد می توانند کسانی باشند که در اثر یک سوختگی بسیار شدید یا بریدگی های خیلی عمیق در یک ناحیه مشخص از ابروها دچار ریزش یا توقف رشد موها شده‌اند.

    معمولاً استفاده از روش هایی مانند تاتو برای ترمیم جای زخم یا سوختگی نتیجه خوبی ندارد و جلوه‌ای مصنوعی ایجاد می کند علاوه بر این ممکن است رنگی که در تاتو تزریق می‌شود در این نواحی باقی نماند و نتیجه تغییر کند. بنابراین بهترین راه حل برای این دسته از افراد هم استفاده از عمل کاشت ابرو است تا برای همیشه اختلال پیش آمده را حل کنند‌.

    پیوند ابرو به روش LHE امروزه در ایران هم در کلینیک کاشت ابرو ماه زر برای علاقه ‌مندان انجام می شود پس در کشور ما هم متقاضیان عمل از وجود چنین روش پیشرفته و کاربردی بهره‌مند هستند.

    پیوند ابرو طبیعی به روش LHE یک انتخاب مطمئن

    معمولاً در عمل‌های زیبایی افراد پیش از اقدام جدی دغدغه‌های زیادی دارند. چرا که هر کس مایل است قبل از عمل مطمئن باشد نتیجه عمل او را پشیمان می‌ کند و نتیجه کاملا رضایت بخش خواهد بود.

    در اکثر مواقع اگر این اطمینان برای کسانی که به انجام عملی مانند کاشت ابرو نیاز دارند حاصل نشود. آنها از انجام عمل صرف نظر می کنند. زیرا می خواهند اقدام می کنند که ظاهرا آنها بهتر از قبل باشد. نه اینکه برای خود ریسک ایجاد کنند. البته این تصور و نیاز به وجود چنین اطمینان خاطر این کاملاً برای متقاضیان منطقی است. اتفاقاً همین کسب اطمینان باعث می‌ شود پیش از عمل اطلاعات لازم را به دست بیاورند و اقدام اشتباهی نکنند.

    با توجه به همه این مسائل لازم است که وقتی عمل جدیدی یا همان عمل پیشین با روشی نوین ارائه می شود. اطلاعات لازم در مورد آن و تفاوت های این روش با روش های قبلی کاملاً واضح برای افراد ذکر شود. وجود اطلاعات مفید در اینترنت یا شبکه های مجازی یا حتی مشاوره های تلفنی خود مراکز کاشت ابرو برای متقاضیان این عمل بسیار کاربردی خواهد بود. زیرا می‌ توانند زمان، کلینیک و روش مناسب برای عمل کاشت ابرو را انتخاب کنند.

    یکی از عمده‌ترین علل محبوبیت عمل کاشت ابرو در سال های اخیر این است که از این عمل نتایج خوب قابل توجهی به دست می ‌آید. همین موضوع توجه مردم را به خود جلب کرده و در نتیجه به دنبال انجام این عمل هستند. تا از نتیجه دائمی آن لذت ببرند. اما همین طور که متقاضیان انجام این عمل روز به‌ روز افزایش پیدا کرد. متخصصان در پی ارائه روشی بودند که در آن نقاط ضعف روش های پیشین برطرف شود. نیازهای مردم بیش از پیش تامین شود.

    زمان مناسب انجام پیوند ابرو LHE

    متاسفانه علل و عواملی که می‌توانم روی رشد ابروها تاثیرات بد بگذارند و تارهای ابرو نازک کنند بسیار زیاد هستند. ممکن است در طول عمر برای هر فردی به وجود بیاید. اما چه زمانی باید برای عمل کاشت ابرو اقدام کرد؟

    باید گفت عمل کاشت ابرو بدون جراحی برای هر فردی فارغ از سن او انجام می شود. هر وقت افراد دچار مشکلی در تراکم یا رشد ابروهای خود شدن و احساس نیاز به یک عمل مطمئن تر می کردند می ‌توانند اقدامات لازم برای عمل کاشت ابرو را انجام دهند.
    این عمل البته برای افراد زیر ۱۸ سال انجام نمی‌ شود. بهترین زمان برای کسانی که می خواهند این عمل را انجام دهند زمانی است که تارهای مو در ناحیه ابرو ها به ثبات رسیده باشند. دائماً دچار ریزش یا رشد نشوند.

    در نظر داشته باشیم که طراحی قالب کاشت ابرو ها در عمل کاشت ابرو کاملا به سلیقه افراد و تناسب با چهره آنها است. بر خلاف اعمال دیگری مانند تاتو که قالب تزریق رنگ برای ترمیم ابروها محدودیت دارد. نمی‌توان کاملاً مطابق با سلیقه مراجعه‌ کننده پیش رفت. پیوند ابرو طبیعی به روش LHE مطمئن ترین روش انجام عمل کاشت ابرو با علم روز دنیا است. تا هم نتیجه بسیار خوب و طبیعی باشد هم افراد پس از عمل دوران بهبودی کوتاهی داشته باشند. به سرعت بتوانند نتیجه عمل کاشت ابرو را مشاهده کنند و احساس رضایت داشته باشند.

    توجه داشته باشیم که …

    عمل  پیوند ابرو طبیعی LHE با توجه به اینکه امروزه بسیار رایج است اما همچنان عملی حساس به حساب می ‌آید و لازم است در کلینیک های کاملاً مطمئن تحت نظر پزشکان تحصیل کرده انجام شود. بنابراین حتماً قبل از انجام عمل از خوشنامی کلینیک همچنین خود سابقه بودن پزشک مدنظر اطمینان حاصل کنید تا جایی برای پشیمانی نماند.همه ما ممکن است در برهه‌ای از زمان با مشکلاتی در ابروهای خود روبرو شویم و این موضوع احساس اعتماد به نفس را از ما بگیرد.
    اما بدانیم که امروزه خوشبختانه در کشور ما با توجه به پیشرفت علم پزشکی روش های نوینی مانند پیوند ابرو طبیعی الچیی برای کاشت ابرو ها استفاده می شود تا به بهترین نحو نیاز مراجعه کنندگان را برطرف کند.پیوند ابرو طبیعی LHE روشی برای انجام عمل کاشت ابرو است که ممکن است هر فردی به آن نیاز پیدا کند پس لازم است اطلاعات کافی در مورد آن وجود داشته باشد و انتظار می‌رود با گذشت زمان آگاهی‌ های افراد از این روش عمل افزایش پیدا کند تا با انتخاب این روش برای پیوند ابرو های خودشان نتیجه ای بسیار خوب بگیرند.
    5/5 - (1 امتیاز)
    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)