۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت ابرو روی تاتو به روش LHE؛ در هر دوره‌ای از افراد ممکن است به علل مختلفی برای تاتوی ابرو مراجعه کنند البته این روش برای ترمیم ابرو بین مردم جای خود را باز کرده است و یکی از مهمترین دلایل آن هم این است که گرفتن خدمات تاتوی ابرو بسیار در دسترس است و امروزه در اکثر آرایشگاه های شهر خصوصاً شهرهای بزرگ تجهیزات آن موجود است.

کاشت ابرو روی تاتو به روش LHE

کاشت ابرو روی تاتو به روش LHE

کاشت ابرو روی تاتو به روش LHE مانند کاشت بدون تاتوی قبلی انجام می‌شود و در مراحل کاشت ابرو تفاوتی نمی‌‌کند که قبلا تاتو انجام شده باشد یا خیر. کاشت ابرو نیز تقریبا روندی شبیه به کاشت موی سر دارد البته کاشت ابرو روی تاتو به روش LHE بسیار ساده است و برای فرد متقاضی مشکلات و سختی به همراه ندارد.
کاشت ابرو روی تاتو به روش LHE می‌تواند نیاز بسیاری از افراد باشد به دلایل مختلفی ممکن است افراد قبل از کاشت ابرو تاتو انجام داده باشند. یکی از این دلایل می‌تواند این باشد که فرد در زمان انجام تاتو از مزیت‌ های روش کاشت ابرو بی خبر بوده است است و یا پس از انجام تاتو و گذشت مدتی از نتیجه عمل خود راضی نباشد و دوباره به فکر روش بهتری با جلوه ای غیر مصنوعی باشد.

چرا کاشت ابرو از تاتو کردن ابرو بهتر است؟

در کنار پرداختن به کاشت ابرو روی تاتو به روش LHE بهتر است کمی در ارتباط با تفاوت کاشت ابرو با تاتو ابرو هم صحبت کنیم! هر چقدر هم تکنیک‌ها و متد های تاتوی ابرو پیشرفت کنند و تجهیزات آن به روز شود نهایتاً نتیجه عمل تاتو جلوه ای تقریباً غیر طبیعی دارد و و کاملاً با مو های طبیعی رشد کرده در ناحیه ابرو متفاوت و متمایز است. این یک نتیجه اجتناب ناپذیر است چرا که در این روش نهایتاً از رنگ به جای تارهای ابرو استفاده می شود و حتی اگر این کار با نهایت ظرافت هم انجام شود تفاوت آن با ابروی طبیعی احساس می‌ شود.
اما در عمل کاشت ابرو تار های طبیعی مو با ارگان هایی که قابلیت رشد دارند کاشت می شوند و با ابرو هایی که طبیعت آن رشد می‌ کنند هیچ تفاوتی ندارد.
ضمناً در انجام تاتو همیشه این ریسک وجود دارد که رنگ تزریق شده تغییر کند و از رنگی که مورد پسند فرد بوده فاصله بگیرد در نتیجه لازم است که با رنگی اکثراً روشن‌ تر رنگ تاتو را به حالت اول بر گردانند. موضوع حائز اهمیت دیگر در انجام تاتو این است که چون در انجام آن ایجاد زخم و خونریزی وجود دارد اگر محلی که مراجعه می‌ کنیم برای انجام تاتو مطمئن نباشد و تجهیزات مرتبا استریل نشوند امکان انتقال بیماری‌ های عفونی افزایش می‌ یابد.
کاشت ابرو روی تاتو به روش ال اچ ای بدون نیاز به ایجاد برش جراحی توسط متخصص انجام می شود. در سایر انواع عمل های کاشت ابرو نیاز است که در ناحیه پشت گوش برش جراحی ایجاد شود و موها از آنجا برداشته و در ناحیه ی ابرو کاشته شوند اما مزیت بسیار مهم روش LHE این است که بدون نیاز به برش موهای بلند با وسیله ای برداشته می شوند و این موضوع نیاز به بخیه و همچنین ایجاد درد و خونریزی را از بین می ‌برد. و هیچ کس نمی تواند اهمیت عدم نیاز به بخیه همچنین عدم ایجاد درد و خون ریزی را در یک عمل زیبایی کتمان کند.
از دیگر مواردی که در تاتوی ابرو ایجاد مشکل می کند این است که اگر در جوانی یا سن کم تاتو انجام شود با گذشت چند سال و تغییر در حالت پوست و حدوث افتادگی طبیعی در برخی قسمت های پوست صورت مخصوصا در پیشانی می تواند حالت تاتو را تغییر بدهد و آن زیبایی ابتدای کار را نداشته باشد. اما در کاشت ابرو چون حالت طبیعی است و باید شبیه ابرو های خدادادی تمیز، برداشته و کوتاه شوند پس می توان به راحتی آن ها را با حالت پوست و چهره تطبیق داد و آن مشکلی که در تاتو گفتیم در کاشت ابرو ایجاد نخواهد شد.
عمل کاشت ابرو در چه مراکزی و توسط چه کسانی انجام می‌شود؟
 
هر کس که علاقه‌ مند باشد می‌‌تواند با طی دوره‌ ای چند ماهه چگونگی انجام تاتو را برای دیگران فرا بگیرد و در آرایشگاه ها و سایر مراکزی که تجهیزات تاتو در آن وجود دارد به کار مشغول شود. اما انجام عمل کاشت ابرو حتما باید در مراکز پزشکی و اکثراً در ساختمان های پزشکان انجام می شود‌. معمولاً مراکزی که کاشت موی سر را انجام می دهند در کاشت ابرو هم فعالیت دارند خود عمل کاشت ابرو هم باید توسط پزشک متخصص انجام شود که دارای مدرک ذیربط است.
 
  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

     
    نحوه صحیح مراقبت از مونحوه صحیح مراقبت از مو
    تاتو همیشه روش بسیار آسان و قابل دسترسی برای متقاضیان بوده است با اینکه این موضوع یکی از علل محبوبیت روش تاتو است اما امروزه معایب و مضرات آن هم در بین مردم شناخته شده است و نسبت به گذشته اطلاعات عمومی از کاشت ابرو و متد های مختلف آن بیشتر شده است در نتیجه طرفداران و متقاضیان بیشتری را جلب کرده است.
    عللی که باعث می‌ شوند ابرو دچار توقف رشد یا کم تراکمی آن شود در سنین مختلف و تحت تاثیر اتفاقات متفاوت ممکن است ایجاد شود به همین علت داشتن آگاهی های درست و همچنین اطلاع رسانی مناسب به همه مردم در خصوص این روش ها می ‌تواند یکی از نیازهای اساسی آن ها را برطرف کند تا با دید باز و شناخت نکات منفی و مثبت هر روش و سنجیدن آن اقدام به انتخاب و تصمیم گیری درست کنند.
    ادامه مطلب  خواب ابرو در کاشت بدون جراحی
    کاشت ابرو  به روش lhe روی تاتو به روش LHE می ‌تواند از پر شمار ترین در خواست‌ های مردم باشد تا از نتایج بهتر عمل کاشت ابرو بهره مند بشوند و نگرانی های پس از تاتو را نداشته باشند. بالاخص انجام عمل کاشت با روش ال اچ ای که به روز ترین نحوه ی کاشت ابرو تا اکنون در کل دنیا است و عوارض احتمالی سایر روش های کاشت ابرو را هم ندارد و پس از پایان عمل هم نیازی به انجام مراقبت های سخت و مهم مثل پانسمان کردن یا مصرف پماد های مختلف ندارد چرا که اصلا زخم و برشی در حین عمل انجام نشده است که نیاز به مواظبت داشته باشد.
    5/5 - (1 امتیاز)
    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)