۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت ابرو طبیعی بایوگرافت

کاشت ابرو طبیعی بایوگرافت یکی از مهم‌ترین عمل‌های زیبایی می‌باشد که باید بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران صورت بگیرد. امروزه افراد زیادی اعم از زن و مرد به دلیل اهمیت زیاد به ظاهر خود کاشت ابرو می‌کنند. باید گفت این امر در بانوان شایع‌تر می‌باشد. این عمل زیبایی دارای مزایای بسیار زیادی دارد. همچنین نیاز به مراقبت های ویژه و دارای نکات مهمی است که ما در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد.

مزایای کاشت ابرو طبیعی بایوگرافت

افراد زیادی به کاشت ابرو طبیعی بایوگرافت جذب شده‌اند که باید گفت معایب این عمل زیبایی بسیار کم بوده و یا بهتر است گفته شود اصلاً معایب آن نسبت به مزایای آن به چشم نمی‌آید. به طور کلی باید گفت مزایای کاشت ابرو طبیعی بایوگرافت عبارت است از:

  • طبیعی بودن این عمل زیبایی
  • بدون درد و سوزش
  • عدم ایجاد عفونت
  • عدم ماندگاری جای زخم
  • بدون نیاز به جراحی
  • بدون نیاز به شکاف و جای عمیق
  • عدم نیاز به پانسمان
  • عدم نیاز به مراقبت های پس از عمل

شما عزیزان می‌توانید فواید بیشتر این روش را در مطلب ” مزایا کاشت ابرو به روش بایوگرافت ” مطالعه کنید. حال پس از آشنایی با مزایای بیشمار کاشت ابرو طبیعی ممکن است این سوال برایتان پیش آید که اصلاً چرا نیاز به کاشت ابرو می باشد؟

کاشت ابرو طبیعی بایوگرافت

چه افرادی به کاشت ابرو طبیعی بایوگرافت روی می‌آورند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت همه افراد اعم از پیر و جوان زن و مرد زیبایی را دوست داشته و دائماً در حال تلاش برای رسیدن به آن می باشند و یکی از ابعادی که در زیبایی تأثیر بسزایی دارد صورت می باشد و در بین صورت ابروها نقش عمده‌ای را ایفا می‌کند. به طوری که اگر مدل ابروهای شما زیبا نباشد یا پرپشت نباشد .

در زیبایی شما اثرگذار خواهد بود. اما باید گفت متاسفانه همه افراد این فاکتور را به طور کامل ندارند. ممکن است در آن دچار مشکل باشند. برای مثال ممکن است عده‌ای از افراد به صورت مادرزادی دارای ابروهای کم پشت باشند. یا عده‌ای از افراد به دلیل بیماری هایی مانند سرطان به طور کلی ابروهای خود را از دست بدهند. همچنین باید افزود به دلیل استفاده از مواد شیمیایی و آرایشی ممکن است ابروهای آنان دچار ریزش شود.

علاوه بر آن در مورد زنان ممکن است مشکلات هورمونی باعث ایجاد ریزش ابرو شده و باعث ایجاد آزردگی خاطر آنان شود. اما باید گفت این دسته از افراد اصلاً نباید نگران باشند

چرا که امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی و ابداع روش کاشت ابرو طبیعی بایوگرافت به راحتی می‌توان از این عمل زیبایی به عنوان طبیعی ترین و بهترین روش ممکن ابروی از دست رفته را مجدداً به دست آورد. شما عزیزان می‌توانید برای انجام این روش و بررسی کاندید بودن با شماره تماس مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.

 

مشاوره کاشت ابرو طبیعی بایوگرافت

09127300790

 

آیا در کاشت ابرو طبیعی نیاز به مراقبت های پس از عمل میباشد؟

همانطور که میدانید هر عمل زیبایی نیاز به مراقبت های پس از عمل دارد تا نتایج آن به خوبی حاصل شود اما در رابطه با کاشت ابرو طبیعی بایوگرافت باید گفت این عمل زیبایی به دلیل اینکه از دستگاههای فوق العاده پیشرفته در آن استفاده می‌شود.

لذا به بهترین شکل ممکن انجام شده و مراقبت های پس از عمل که در سایر عمل‌های زیبایی به آن نیاز است در این عمل بسیار کمتر می باشد.  همچنین باید افزود که این مراقبت ها اصلا سخت نبوده و روند زندگی شما را مختل نخواهد کرد. برای مثال لازم است تا چند روز پس از کاشت قسمت کاشت شده را شستشو ندهید. یا در معرض نور خورشید قرار نگیرید. یا اگر قصد دارید در معرض نور خورشید قرار گیرید. از ضد آفتاب استفاده کنید و….

به چه دلیل به کاشت ابرو صفت طبیعی بودن را می‌دهند؟کاشت بدون درد ابرو در یک جلسه بایوگرافت

عوارض کاشت ابرو به روش بایوگرافت صفر است! ممکن است هنگامی که شما با کاشت ابرو به صورت طبیعی مواجه می‌شوید اولین سوالی که برایتان پیش آید این باشد که چرا صفت طبیعی بودن را به آن می‌دهند؟ آیا با روش طبیعی بودن نیز عوارض کاشت ابرو رخ می دهد؟ چه چیزی در آن باعث شده است که به آن بگویند طبیعی؟

در پاسخ به این سوال باید گفت .در این نوع از عمل زیبایی بر خلاف سایر عمل های زیبایی از موی خود فرد استفاده می‌شود. لذا طبیعی بوده و از هیچ مواد شیمیایی و صنعتی استفاده نمی شود. همچنین باید گفت این عمل بر خلاف سایر عمل های زیبایی که امکان وجود حساسیت‌های پوستی در آن وجود دارد در آن این عارضه وجود ندارد. چرا که از موی بدن خود شخص استفاده می‌شود. همچنین باید افزود امکان پس زدگی و ایجاد عفونت های پوستی نیز تقریباً صفر می باشد.

ادامه مطلب  بعد از کاشت ابرو چگونه بخوابیم؟

قیمت کاشت ابرو طبیعی بایوگرافت به چه صورت می‌باشد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت این که قیمت یک عمل زیبایی برای شما مهم باشد یک امر طبیعی می باشد چرا که این موضوع امروزل با توجه به افزایش روز افزون قیمت ها و تورمی که در جامعه وجود دارد قیمت ها دائماً در حال نوسان میباشد اما خوشبختانه باید گفت قیمت کاشت ابرو طبیعی بایوگرافت چندان بالا نبوده و شما میتوانید با هزینه مناسب این عمل زیبایی را انجام دهید  اما  به طور کلی باید گفت قیمت کاشت ابروی طبیعی به عوامل متعددی از قبیل پزشک متخصص شما کلینیک زیبایی که در آن خواهان انجام عمل هستید و از همه مهمتر متدی که برای آن انتخاب می‌کنید دخیل هستند برای مثال شما اگر از دستگاه‌های پیشرفته و نوین امروزی استفاده کنید نیاز به قیمت‌های بیشتری نسبت به دستگاههای سنتی و قدیمی می‌باشید.

برای اطلاع دقیق از هزینه کاشت ابرو به روش بایوگرافت می‌توانید با تکمیل فرم زیر از مشاورین ما در کلینیک مو و ابرو ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت ابرو شهرک غرب تهران، مشاوره بخواهید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    کاشت ابرو طبیعی بایوگرافت به چه صورت انجام میشود؟

    حال که با مزایا و کلیت کاشت ابروی طبیعی بایوگرافت آشنا شدید بهتر است به چگونگی انجام این عمل زیبایی فوق العاده و کاربردی بپردازیم:

    به طور کلی کاشت ابرو طبیعی به این  صورت انجام می‌شود که ابتدا یک نوار باریکی به اندازه حد فاصل دو گوش ایجاد می‌کنند. مو را از این قسمت برداشت می‌کنند. نکته‌ای که در اینجا لازم به ذکر می باشد این است که مقدار موی برداشته شده نه زیاد می باشد و نه کم بلکه به اندازه نیاز می باشد. لذا امکان اینکه شما موی اضافی را از دست بدهید وجود ندارد. پس از اینکه مو از قسمت پشت سر برداشته شد آن را در زیر میکروسکوپ ها و دستگاههای دقیقی گذاشته می شود. آن را بررسی کرده تا اگر مشکلی دارد آن را حل کنند. سپس بعد از آنکه موی برداشته شده آماده شد در ابرو کاشته می‌شود.

    کاشت ابرو طبیعی بایوگرافت

    در پایان به عنوان یک نتیجه گیری کلی باید گفت کاشت ابرو طبیعی بایوگرافت یک عمل زیبایی مدرن و پیشرفته می باشد که به راحتی می توان آن را انجام داد و دارای مزایای بیشماری می‌باشد و معایبی برای آن ذکر نشده است و این امر موجب محبوبیت آن نسبت به سایر عمل‌های زیبایی شده است.

    جستجو مرتبط کاربران:

    اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

    6 پاسخ

    1. سلام. کلی خندیدم وقتی داستان های دوستان رو خوندم ..منم شیش روزه کاشت انجام دادم. کار بنایی دارم رفتم به اوستا گچکار شام بدم سرم خورد به تخته نصف موهام رو تراشید صاف کرد. و قسمتی هم خونریزی جزئ کرد. اولش ناراحت شدم بعد که اینجا داستان دوستان رو خوندم کلی خندیدیم که فقط من نیستم همه ما درد مشترک داریم …مشاور و راهنمای عزیز این اوضاع بنظرتون موهای من که صاف شده آسیب دیده یا پیازچه زیر پوست جاش اَمن هست. باتشکر فتحی نژاد

    2. سلام
      شما چه دستگاهی دارین توی کلینیک برای لیزر موهای زائد؟ و اینکه جواب میده چون من یه بار یه جا رفتم ولی جواب خوبی نگرفتم از دستگاهشون

    3. بعد سوراخ کردن گوش باید تا چند روز گوشواره بندازیم؟

    4. چند ساله که ازین دستگاهها در ایران استفاده میشه؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله کاشت ابرو طبیعی بایوگرافت

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)