۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت مو بدون بانک مو

کاشت مو بدون بانک مو

کاشت مو بدون بانک مو

کاشت مو بدون بانک مو امکان پذیر است؟ هدف از کاشت مو بازگرداندن رشد مو به مناطقی از پوست سر است که رشد محدود یا غایبی دارد. کاشت مو بدون جراحی و سایر روش‌های پیوند مو درمان‌های مؤثری برای بسیاری از انواع ریزش مو هستند، اما باید بدانید که تمامی این روش‌ها نمی‌توانند ریزش مو در آینده را متوقف کنند. برای داشتن نتایج پایدار، ممکن است افراد نیاز به کاشت مو بعدی داشته باشند. شما با مراجعه به بهترین مرکز کاشت مو دیگر نگران روند پیوند مو خود نباشید. در زمان کاشت مو بدون بانک مو مهم است که منطقه امن را جهت پیوند که از آن فولیکول‌های کاشته شده در بدن برداشت شده می‌شود در بعضی افراد این منطقه امن بانک مو وجود ندارند، پس بخش‌های دیگر بدن به عنوان بانک مو انتخاب خواهند شد. دلیل به کار بردن این روش وجود اهمیت بانک مو است که باید دارای تراکم بالایی از فولیکول‌ها باشد.

ریزش مو و نازک شدن مو بخشی طبیعی از روند زندگی هر شخص است، اما امکان دارد به دلیل شرایط پزشکی یا ضربه به پوست سر نیز رخ دهد. برخی از افرادی که ریزش مو را تجربه می‌کنند ممکن است که به دلایل زیبایی یا ترمیمی پیوند مو را انتخاب کنند. امروزه روش‌های کاشت مو بدون جراحی که در صنعت زیبایی موجود است. بیماران ما در مورد نتایج بعد بسیار خوشحال و خرسند می‌کند.

به طور خلاصه می‌توان گفت که پزشک یک بی‌حس‌کننده موضعی تجویز می‌کند و ناحیه بانک موها را جهت سهولت کار می‌تراشند که در صورت نبود بانک مو از تارهای الیاف مصنوعی استفاده کرده، گرافت‌های موی شما ( هر گرافت از ۱ تا ۳ فولیکول مو تشکیل شده است ) یا تارهای مصنوعی را هر بار برداشته و به صورت جداگانه روی پوست سر کاشته می‌شوند، جایی که رشد مو بیشتر مورد نیاز است. در یک جلسه، حداکثر ۳۰۰۰ گرافت مو را می‌توان در امتداد خطوط رشد طبیعی شما کاشته شود.

بانک مو چیست؟

روش‌های جراحی کاشت مو مدرن عموماً نتایج با کیفیت و موفقیت‌آمیزی را ارائه می‌کنند که مادام‌العمر باقی می‌مانند. با این حال، بزرگترین عیب روش‌های کاشت مو، تعداد محدود پیوندهای سالم در پشت و کناره‌های سر است که به آن منطقه بانک مو انسان می‌گویند.

در عمل، فولیکول‌های مو گرفته شده از ناحیه بانک مو معمولاً پشت گردن، به ناحیه مورد نظر پیوند داده می‌شود. این فولیکول‌های مو گرفته شده گرافت نامیده می‌شوند. در برخی موارد، موهای سالم روی پشت سر یا شقیقه ممکن است به اندازه کافی برای ناحیه مورد نظر متراکم نباشند. در چنین مواردی، فولیکول های مو را می‌توان از بازوها، پاها یا سایر نواحی حاوی مو مانند قفسه سینه گرفت.

کاشت مو بدون جراحی بسته به میزان ریزش مو و میزان موهای کاشته شده در عرض چند ساعت انجام می‌شود. در مواردی که ناحیه طاسی بسیار بزرگ است، ممکن است بیش از یک جلسه برای تکمیل درمان لازم باشد. کاشت مو معمولا با بی حسی موضعی همراه با آرامبخش انجام می‌شود.

پس از انجام درمان، بانداژ مخصوصی روی سر فرد گذاشته می شود. فردی باید به مدت ۱۲ ساعت تحت نظر باشد، سپس مرخص می‌شود. درد برای فرآیند عوارض کاشت مو یک علامت نادر است، اما در این شرایط می‌توان مسکن تجویز کرد. پس از یک استراحت کوتاه در منزل، فرد می‌تواند با استفاده از بانداژ برای محافظت از ناحیه پیوند شده به کار خود ادامه دهد، به یاد داشته باشید که در روزهای آتی باندها هر روز تعویض شود.

کاشت مو بدون بانک مو چگونه است؟کاشت مو در مرکز ماه زر-کاشت مو بدون بانک مو

کاشت مو بدون بانک مو یک راه حل طبیعی و دائمی برای مشکل نازک شدن و طاسی در افراد که مشکل ریزش مو دارند نیست و تنها براساس موارد خاص دکتر این روش را توصیه می‌کند. در کاشت مو بدون جراحی فرآیند انتقال فولیکول‌های موی سالم به مناطقی که فولیکول مو دیگر فعال نیست و طاسی شروع می‌شود، با استفاده از روش‌های میکروجراحی، کاشت مو انجام می‌شود. در کاشت مو، موهای سالم خود بیمار به ناحیه ریخته شده اضافه می‌شود.

در کاشت مو که به عنوان فرآیند انتقال فولیکول‌های موی سالم و قابل انتقال به ناحیه طاسی تعریف خواهد شد، منظور از بانک مو، ناحیه‌ای است که فولیکول‌های موی انتقال یافته به ناحیه طاسی در آن قرار دارند، همچنین می‌توان از آن به عنوان یک سایت اهدا کننده استفاده کرد. در فرآیند کاشت مو، مناطقی که می‌توانند بخش‌های بانک مو باشند به‌طور کلی به عنوان نواحی پشت، سر و گردن، چانه، سینه، شانه‌ها و پاها اشاره کرد. در کاشت مو بدون بانک مو در روش HRT نواحی بانک مو مانند پشت، ریش یا سینه برای کاشت مو را می‌توان تحت دو عنوان اصلی بررسی کرد. نواحی بانک مو در ناحیه بدن فک پایین و بالا، سینه، شانه و ساق پا است که در ناحیه سر، تنها می‌توانند به عنوان ناحیه بانک مو انتخاب شود.

کاشت مو از فولیکول های مو گرفته شده از ناحیه بدن، جز در موارد اجباری ترجیح داده نمی‌شود. در مواردی که ناحیه پشت که پربارترین و اولین ناحیه است ناکافی باشد، ناحیه دوم یعنی نواحی فک پایین و بالا بررسی می‌شود. اگر این ناحیه مقاوم در برابر ریزش کافی نباشد، ناحیه قفسه سینه مورد بررسی قرار می‌گرد، اما کارایی که باید از این ناحیه بدست آید از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است. در چنین مواردی انجام کاشت آزمایشی مفید است. پس از تمام ارزیابی‌ها، انتقال فولیکول مو به اندازه کافی برای پوشاندن ناحیه مورد نظر طاسی ممکن است به دست نیاید.

آیا می‌شود بدون بانک مو، مو کاشت؟

زمانی که فرد در موقعیتی برای کاشت مو بدون بانک مو قرار می‌گیرد، انجام روش کاشت مو با الیاف مصنوعی در بهترین مرکز کاشت مو در تهران بشدت راه حل مناسبی است. در روش کاشت مو بدون بانک مو تارهای الیافی ساخته شده از جنس پلی آمید می‌باشند که با رنگ‌ها و طول‌های بسیار متفاوتی بسته به جنس موهای فرد به کار برده می‌شود.

در این روش بعد از پاکسازی قسمت‌هایی از سر که قرار است پیوند بر روی آن انجام شود. در فرایند کاشت مو بدون بانک مو ابتدا حفره‌هایی با عمق سه دهم میلی‌متر درون سر ایجاد می‌شود، سپس این تارهای الیافی مصنوعی را وارد پوست سر کرده و توسط گیره که در زیر پوست سر قرار می‌گیرد، همچنین کراتین‌های گیاهی ثابت نگه داشته می‌شود.

زمانی که کاشت موی سر بدون بانک مو به پایان می‌رسد همانطور که بدن قسمت‌هایی که حفره و زخم ایجاد شده را بهبود می‌بخشد. الیاف های درون سر را نیز محاصره می‌کند، که در نتیجه موهای مصنوعی در بافت سر حبس می‌شوند. توجه داشته باشید قبل از انجام این عمل ارزیابی و آزمایشات مناسب توسط پزشک انجام شده باشد.

امروزه روش‌های بسیار مختلفی برای افرادی که کاشت مو بدون بانک مو را می‌خواهند ابداع شده است. در این روش‌ها شرایط بسیار خاصی ارائه می‌شود که معایب و مزایای مخصوص به خود را دارد. بهتر است در زمان تصمیم‌گیری حتماً با پزشک خود مشورت کنید و به بسته به شرایط شما پزشک یک روش مطلوب را به شما توصیه می‌کند. کاشت مو بدون بانک مو حتی می‌توان به روش BHT نیز اشاره کرد.

همچنین بخوانید درباره: کاشت مو با بانک موی ضعیف امکان پذیر است؟

آیا کاشت مو با بانک موی دیگران امکان دارد؟

بیمارانی که مناطق طاس زیادی دارند باید بدانند که نباید انتظارات خود را از جراحی کاشت مو بیش از حد بالا نگه دارند. زیرا، در چنین مواقعی نمی‌توان از کاشت مو به نتایج کاملی دست یافت و ظاهری مطلوب و پر از موی سر ایجاد شود. یکی از سوالاتی که به دلیل نداشتن ناحیه بانک مو نامناسب در ذهن برخی مردم خطور می‌کند این است که آیا می‌توان با موهای شخص دیگری کاشت مو انجام داد یا خیر؟ البته این سوال علامت سوالی است که نه تنها افرادی که به دلیل این وضعیت دچار مشکل شده‌اند را درگیر کرده است، بلکه پزشکان نیز سعی دارند به آن پاسخ دهند.

در سال 1999، اولین بار مطالعه‌ای در این زمینه توسط برخی پزشکان انجام شد که به نتایج شگفت انگیزی منجر شد، اما نتایج مطلوبی ارائه نداد. اگرچه امروزه هیچ درمانی برای پیوند فولیکول‌های مو که از شخص دیگری گرفته شده است وجود ندارد، ولی به نظر می‌رسد مطالعات و آزمایش‌ها در این زمینه چنین گزینه‌ای را در آینده فراهم می‌کند. تنها استثنا در کاشت مو با بانک مو دیگر برای دوقلوهای همسان امکان پذیر است.

خواهر و برادرهای دوقلو کد DNA یکسانی دارند، همچنین دارای ساختار پروتئینی یکسانی هستند، که در فولیکول‌های موی خود می‌توانند از این روش استفاده کنند. بنابراین، پیوند مو بین دوقلوهای همسان از نظر تئوری نباید باعث حمله به سیستم ایمنی شود. با این حال، برخلاف تصور عمومی، ممکن است مشکلاتی در روند کاشت مو بین دوقلوهایی که کدهای DNA ژنتیکی یکسانی دارند، ایجاد شود. این امر تأیید می‌کند که هنوز سؤالات بی پاسخی در مورد کاشت مو بین دوقلوهای همسان وجود دارد.

حتی اگر کاشت مو از فرد به فرد موفقیت آمیز باشد، جدای از اینکه بدن پس از مدتی آن را پس می‌زند، خطر به هم خوردن سیستم ایمنی خود بیمار نیز وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد کاشت مو، می‌توانید از پزشکان بهترین مرکز کاشت مو در تهران کمک بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

کاشت مو بدون بانک مو

جمع بندی

کاشت مو یکی از پرطرفدارترین عمل‌های سال‌های اخیر است. هر ساله هزاران نفر چه در کشور ما و چه در سطح جهانی برای کاشت مو به متخصصان مختلف مراجعه می کنند. سوالات متداول در مورد کاشت مو توسط مشتریان معمولا مشابه است.
ما متداول ترین سوالات مشتریانی که در طول سال برای کاشت مو بدون بانک مو داشتن را برای شما گردآوری کرده ایم. به غیر از سوالات متداول در مورد روش کاشت مو بدون بانک مو می‌توانید برای اطلاعات دیگر که در مورد آنها کنجکاو هستید به کلینیک ماه زر مراجعه کنید، می توانید با دریافت اطلاعات دقیق از مشاوران ما پاسخ سوالات خود را بیابید.

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ

  1. سلام چندساله صورت ام مو نداره چکارکنم راهنمایی کنید

  2. سلام کاشت به روش تکثیر در حال حاضر امکان پذیر هست یا نه

  3. سلام گرافت هایی که انتخاب میشه همرنگ موهای خودمون هست و اینکه آیا رشدی هم دارن ؟

  4. سلام اقای دکتر من ۱۱ ماه میشه که کاشت انجام دادم ولی یه جاهایی از ابروهام خالی هست تقویت کنم در میاد تا از وقتش گذشته ؟؟و اینکع کربوکسی انجام بدم یا با سرم سریتا میتونم تقویت کنم .ممنون میشم راهنمایی کنید

  5. سلام، من تمام مطالب مربوط کاشت مو رو خوندم اما نمی دونم باید کدوم روش رو انتخاب کنم و کدوم روش بهتر است، میشه کمک کنید؟

    1. سلام. پیشنهاد میکنیم یک جلسه مشاوره رزرو کنید تا بهتر بتونیم کمکتون کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله کاشت مو بدون بانک مو

تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)
کاشت مو میکروگرافت کاشت ابرو در یک جلسه قبل و بعد کاشت مو قبل و بعد کاشت ابرو