۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

۴ روش کاشت مو برای بانوان

۴ روش کاشت مو برای بانوان

۴ روش کاشت مو برای بانوان

کاشت مو برای بانوان چگونه است؟ به صورت کلی خانم‌ها کمتر دچار ریزش مو و یا طاسی کلی سر می شوند. هرچقدر کم و نادر به هر حال در بعضی موارد همانند ریزش موی مردانه، خانم ها هم ریزش مو و یا طاسی پیدا می کنند. علت این ریزش می تواند هم هورمونی باشد و هم ژنتیکی که در نتیجه آن، موها از قسمت جلوی سر شروع به ریزش و کم پشت شدن می کند. در بین دلایل متفاوت، ریزش موی خانم ها فقط به دلیل سالخوردگی، تغییرات هورمونی ناشی از بارداری و ریزش موی ارثی طبیعی است. که کاشت مو در بهترین مرکز کاشت مو توصیه می‌شود.

با توجه به دلیل ریزش موی زنان درمان‌های متفاوت دارویی، کاشت مو و یا ادغامی از این دو در نظر گرفته خواهد شد. با این وجود در بعضی موارد این ریزش ها موقتی هستند و دلیل آنها می تواند هورمونی باشد، به همین علت تا زمانی که دلیل اصلی و نحوه تداوم ریزش مو خانم ( از نظر دائمی یا موقتی بودن ریزش مو ) با اطمینان مشخص نشود و تشخیص داده نشود، بهتر است هیچ اقدامی در جهت درمان انجام شود.

خانم هایی که به دلایل ارثی و هورمونی غیر قابل درمان دچار ریزش موی مردانه و یا طاسی شده اند، با مراجعه به پزشک متخصص می توانند برای کاشت مو اقدام کنند.

چه خانم هایی می توانند عمل کاشت مو انجام دهند؟

• چنانچه تاثیرات منفی ناشی از هورمون DHT علت ریزش موی زنان نباشد، کاشت مو بدون جراحی یک گزینه درمانی مناسب است.
• زنانی که در اثر کشیدن بیش از اندازه موها مانند بستن دم اسبی موها به مدت طولانی و محکم دچار طاسی شده اند.
• خانم هایی که در اثر انجام جراحی پلاستیک موهای ناحیه اطراف برش را از دست داده اند.
• خانم هایی که الگوی ریزش موی مردانه دارند، به عبارتی دچار عقب رفتگی خط مو یا ریزش مو در بالای سر هستند.
• خانم هایی که در اثر حادثه سوختگی و تصادف شده اند. کاندید مناسب کاشت مو برای بانوان هستند
• خانم هایی که دچار ریزش موی سکه ای هستند.

تصورات غلط در مورد کاشت مو برای زنانکاشت مو برای زنان-کاشت طبیعی مو بدون نیاز به جراحی

اینکه بسیار کوچک و ظریف است ولی به هر حال فضایی را اشغال می کند. چنانچه منطقه مورد نظر کاملاً طاس باشد مشکلی نخواهیم داشت ولی اگر که بخواهیم پیوند را در لابه لای موها انجام دهیم، لازم است که فضای کافی در بین موها وجود داشته باشد تا بتوان آن شکاف را به وجود آورد.

• با کاشت موی طبیعی برای خانم‌ها می توان تراکمی شبیه تراکم موهای سر ( خدادادی ) به وجود آورد
• در کاشت موی طبیعی برای سر، شکاف های بسیار ظریفی برای قرار دادن گرافت ها در پوست منطقه طاس ایجاد می گردد.

اگر این شکاف‌ها خیلی به همدیگر نزدیک باشند پوست بین آنها پاره شده و دو شکاف کوچک تبدیل به یک شکاف بزرگ می‌شود که برای هیچکس مطلوب نیست. از این رو مجبوریم یک فاصله بسیار کمی را رعایت کنیم. این فاصله حدودا ۲-۳ برابر فاصله بین موها با تراکم عادی است و از این رو همیشه تراکم موهای کاشته شده کمتر از تراکم موهای عادی است.

• یک شخص که طاس کامل است می تواند تا هرچند جلسه که بخواهد کاشت انجام دهد

• کاشت موی برای زنان دارای یکسری محدودیت هایی است که یکی از مهمترین آنها، محدود بودن تعداد جلسات کاشت مو برای هر شخص می باشد. علت این محدودیت این است که از منطقه دهنده مو، بیشتر از ۸ الی ۱۰ هزار تار مو نمی توان برداشت.

کاشت موی طبیعی زنان سرطان زا می باشد؟

یک ذهنیت اشتباه در افراد به وجود می آید که آیا پیشرفت تکنولوژی و علم طب با آنکه باعث سهولت زندگی افراد جامعه می شود اما برای سلامتی فرد زیان آور است. این در حالی است که اگر نبود همین مواردی چون کاشت مو شاید بسیاری از افراد اعتماد به نفس خود را از دست می دادند.

پس این موضوع به هیچ عنوان وجود ندارد و اصولاً ماهیت انجام کار در کاشت موی طبیعی به صورتی است که هیچ ارتباطی با عوامل سرطان زای پوست ندارد. مهمترین و موثرترین عوامل دخیل در سرطان پوست عبارتند از: ژنتیک، اشعه آفتاب، بعضی از مواد معدنی همانند سیلیکون و آرسنیک، هیدروکربن های کارسینوژن و برخی از بیماری های ارثی.

بعد از کاشت موی طبیعی خانم ها سردردهای شدیدی به وجود می آید؟

با متدها و روش های قدیمی که از وسایل غیر ظریف استفاده می شد، گاهی سردردهایی بعد از کاشت به وجود می آمد اما امروزه با تکنیک های بسیار مدرن و وسایل بسیار ظریف این مسئله از بین رفته است.
کاشت موی طبیعی از ریزش موهای موجود در شخص جلوگیری می کند
واضح است که کاشت مو برای وضعیت فعلی طاسی فرد انجام شده است و درمان دیگری ندارد.

ریزش و یا عدم ریزش موهای شخص در آینده و بعد از کاشت مو مربوط به وضعیت ژنتیک وی بوده و ارتباطی با کاشت موی فعلی او ندارد.
تا هر مقداری که شخص بخواهد می تواند خط رویش مو در جلوی سر را پایین آورد

خط رویش مو در جلوی سر در حقیقت یک نوار باریک و ظریف از پوست سر بوده است که حد فاصل پیشانی و پوست پر موی سر می باشد. طراحی این خط محاسباتی دارد که رعایت کردن آنها برای نتیجه خوب و طبیعی بسیار مهم است.

از موهای دیگران می توان برای کاشت استفاده کرد.
به علت عدم تطابق خصوصیات بافتی و سیستم ایمنی ما بین انسان های مختلف در صورت استفاده از موهای شخص دیگر پوست سر آنها را نمی پذیرد و موها را پس می زند.

ادامه مطلب  ساختار فولیکول مو چیست؟

جدیدترین روش کاشت مو در جهان برای بانوان چیست؟

ریزش مو و طاسی یکی از بزرگترین معضلات امروزه افراد به خصوص آقایان می‌باشد که ضعف در سیستم ایمنی بدن و هورمون های مردانه عامل اصلی ریزش مو است. در گذشته راه‌های بسیاری برای درمان ریزش مو و کچلی وجود داشت که شاید به صورت موقتی موجب درمان یا کمتر شدن ریزش مو می شده است و دارای عوارض کاشت مو بود؛ اما برای طاسی درمان دارویی نتیجه بخش نبوده و تنها راه جدیدترین روش کاشت مو است.

کاشت مو به روش‌های مختلف از جمله کاشت مو به روش FIT با قیمت‌های مختلفی انجام می‌شود؛ ولی بهترین روش و جدیدترین روش کاشت مو که امروزه در جهان بسیار مورد توجه قرار گرفته کاشت مو به روش سلول های بنیادی یا PRP است.

سلول های زایا یا زایگر پیاز مو برای ما موی جدید میسازد تا جای موهای فرسوده را که هر روز تا ۱۰۰ عدد آن بطور نامحسوس میریزد پر کند. معلوم شده است پیاز مو بعد از مغز استخوان که بالاترین میزان سلول جدید را می سازد دومین بافت فعال از نظر تقسیم سلولی و ایجاد سلول های جدید است.

سلول های کشت داده شده در چه عمقی از پوست سر تزریق می شوند؟

اگرانتقال مخلوطی از سلول های زایای درم و اپیدرم مد نظر باشد باید سلول ها به صورت سطحی تزریق شوند این روش از لحاظ نحوه توزیع تک تک موها شبیه کاشت موی طبیعی است.
اما اگر قرار باشد سلول های زایا وارد ساختار فولیکولهای پرز مانند شوند و انها را به موهای زبر تبدیل کنند باید سلول ها را در درم فوقانی در نزدیکی فولیکول های پرز تزریق کرد. مزیت این روش آن است که تراکم ،جهت و توزیع موها کاملا شبیه موهای طبیعی خواهد شد.

تضمینی و غیر قابل بازگشت بودن درمان از مهم ترین مزایای استفاده از این روش است که با مراجعه به آدرس کلینیک کاشت موی جهت مشاوره با متخصصین  و اطلاع از قیمت کاشت مو برای بانوان بهترین انتخاب را داشته باشید.

کاشت مو در زنان 

خیلی از خانم‌هایی که الگوی ریزش موی آن ها منتشر است، نمی‌توانند کاندیدای مناسبی برای کاشت مو باشند. چرا که بانک موی این افراد، ممکن است در پشت سر یا در قسمت های دیگر بدن مناسب نباشد. ولی در موارد زیر، کاشت مو در بانوان می‌تواند نتایجی بسیار اثربخش داشته باشد: 

  • وجود الگوی ریزش موی مردانه در بانوان

این حالت، یکی از رایج ترین حالات ریزش مو در بانوان است. در این شرایط، مو های جلو، بالا یا فرق سر افراد ریزش پیدا می‌کنند. ولی قسمت های کناری سر و مو های پشت سر پابرجا می‌مانند. 

  • وجود خط رشد مو در قسمتی بالاتر از حد معمول به شکل ژنتیکی

در چنین شرایطی، چهره فرد ممکن است حالتی مردانه و ضمخت پیدا کند. این مشکل به راحتی به کمک کاشت مو قابل حل است.

  • تمایل به ایجاد خط رویش موی زنانه برای افراد ترنس جندر یا تراجنسیتی

یکی از مراحل مهم تغییر جنسیت از مرد به زن در افراد ترنس ( MTF )، کاشت مو است. در کاشت مو برای این افراد، سعی می‌شود تا ویژگی های زنانه به چهره و الگوی کاشت افزوده شود. 

  • طاسی حاصل از زخم، تصادف و سانحه

وقتی به سر آسیبی وارد می‌شود و یا پوست سر تحت جراحی قرار می‌گیرد، ممکن است ریزش مو اتفاق بیفتد. می‌توان این عارضه را با کاشت مو برطرف کرد و روی زخم را پوشاند. 

  • ریزش مو بعد از کشیدن صورت و عمل جراحی

ممکن است قسمت های بالای شقیقه ها در چنین شرایطی دچار ریزش و طاسی شدید شوند. با کاشت مو این عارضه قابل جبران است. 

  • ریزش موی کششی

این حالت از ریزش مو ها، به خاطر رفتار نامناسب با مو هاست. مانند کشیدن زیاد از حد مو ها هنگام بافتن و بستن مو. در چنین حالتی، بافت های حصیری ریزی در کف سر ایجاد می‌گردد که با کاشت مو، این مشکل قابل حل است. البته، کاشت مو تنها در صورتی پاسخ گو است که علت ریزش مو ها، یعنی رفتار نامناسب با مو ها متوقف شود. 

  • تریکوتیلومانیا

تریکوتیلومانیا نام یک بیماری است که در آن، فرد مبتلا، شروع به کندن مو های خود در نواحی مختلف بدن از جمله سر و ابرو می‌کند. این امر کاملا ناخودآگاه است و البته، می‌توان آن را با کمک روان پزشک درمان کرد. ولی برای جبران مو های از دست رفته، می‌توان از عمل کاشت مو کمک گرفت. 

روش های ترمیم مو برای خانم ها 

پیش از این که برای کاشت مو اقدام کنید، لازم است که ابتدا توسط پزشک متخصص معاینه شوید. تا تشخیص دهد که روش های دیگری برای درمان شما وجود دارد یا خیر.  ممکن است در جلسه مشاوره پیش از کاشت مو، این طور تشخیص داده شود که شما کاندید مناسبی برای کاشت مو نیستید. این امکان وجود دارد که ریزش مو های شما به علت بیماری خاصی باشد که در این صورت تا زمان درمان نشدن بیماری، نمی‌توانید برای کاشت مو اقدام کنید. 

میزان کم پشت شدن مو های شما، محل برداشت مو و بانک مو، محل کاشت مو، درصد نازکی مو و … موارد دیگری هستند که در جلسه مشاوره پیش از کاشت مو باید مورد بررسی قرار بگیرند. 

خانم هایی که ریزش مو‌های آن ها زیاد از حد است و یا کم پشتی مو های آن ها از نوع منتشر باشد، نمی‌توانند عمل کاشت مو انجام دهند. 

روش های کاشت مویی که برای خانم ها وجود دارد، تفاوتی با روش های کاشت مو در مردان ندارد. تمام روش های کاشت مویی که برای آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد برای خانم ها نیز در دسترس است. 

به طور کلی، روش های کاشت مو را می‌توان به دو گروه همراه با جراحی و یا بدون جراحی تقسیم کرد. بنا به تشخیص پزشک و درخواست بیمار هر کدام از این روش ها قابل اجرا می‌باشند. 

زمان مناسب کاشت مو برای خانم ها 

معمولا هدف از کاشت مو در خانم ها یکی از دو مورد زیر است: 

  • پایین آوردن خط مو 
  • درمان ریزش مو 

در مورد اول، مو های سالم از بانک مو برداشت می‌شوند. از طریق روش های مختلف کاشت مو ( با جراحی یا بدون جراحی ) به قسمت های دیگر سر و پیشانی انتقال داده می‌شوند تا خط رشد مو پایین تر آورده شود. 

در مورد دوم، الگوی ریزش ممکن است زنانه یا مردانه باشد. در صورتی که الگوی ریزش زنانه باشد، امکان این که فرد کاندید مناسبی برای کاشت مو نباشد وجود دارد. این موضوع باید توسط پزشک متخصص تشخیص داده شود. 

ریزش مو در مردان معمولا در یک قسمت خاص از سر اتفاق می‌افتد. ولی در مورد زنان این چنین نیست. در واقع، ریزش مو در تمام سر اتفاق می‌افتد و این مسئله باعث می‌شود کاشت مو برای همه بانوان مناسب نباشد. 

برای این که متوجه شوید چه زمانی می‌توانید کاشت مو انجام دهید و یا کاندیدای مناسبی برای کاشت مو هستید یا خیر، می‌بایست با یک پزشک متخصص و متبحر در این زمینه مشورت کنید.

ادامه مطلب  کاشت مو برای بیماران آلوپسی چگونه است؟

تفاوت کاشت مو در مردان و زنان

روش کاشت موی همراه با جراحی، به مردان خیلی توصیه نمی‌شود. چرا که در این روش، ممکن است جای زخم نوار پوستی که برداشته شده است به چشم بیاید. ولی معمولا زنان موهای کوتاهی ندارند و این موضوع سبب می‌شود که نگرانی از بابت دیده شدن جای زخم نداشته باشند چون مو های بلند روی این قسمت را به خوبی می‌پوشاند. 

کاشت مو به روش FUT یا روش کاشت مو با جراحی، می‌تواند حداکثر فولیکول های مو را در یک جلسه به قسمت های دریافت کننده انتقال دهد و هزینه کم تری نیز نسبت به روش های دیگر کاشت مو دارد. 

به طور کلی، بانک مو در خانم ها بیش تر است. به خصوص در خانم هایی که الگوی ریزش موی آن ها از نوع مردانه نیست، می‌توان از مو های فرق سر نیز برای پیوند استفاده کرد. این در حالی است که در الگوی ریزش مردانه، فقط می‌توان از مو های پشت گوش و یا کناره های سر استفاده کرد. 

یکی دیگر از تفاوت‌های کاشت مو در زنان و مردان، این است که در زنان نمی‌توان از مو های سایر قسمت های بدن استفاده کرد. گاهی اوقات، بنا به تشخیص پزشک و درخواست متقاضی، در صورتی که بانک موی فرد در قسمت سر به اندازه کافی نباشد و یا استحکام لازم را نداشته باشد، ممکن است از فولیکول های موی موجود در ریش ها برای پیوند مو استفاده شود که در زنان، معمولا چنین امری ممکن نیست. 

باید به این موضوع توجه داشته باشید که حتما پیش از اقدام برای کاشت مو، انتظارات خود را با واقعیت تطبیق دهید. البته که عمل کاشت مو، تاثیر به سزایی در افزایش تراکم مو های سر دارد ولی نمی‌توانید انتظار نتیجه ای معجزه آسا داشته باشید. 

اگر جزو دسته افرادی هستید که هم مو های جلوی سر، هم مو های فرق سر و هم مو های بالای سر شما کم پشت شده اند، بهتر است یکی از این نواحی را برای کاشت مو انتخاب کنید. افزایش تراکم مو در تمام سر، معمولا بهترین انتخاب نیست و نمی‌توان از آن نتیجه مطلوبی دریافت کرد. افرادی که دچار ریزش موی گسترده در سر خود شده اند، بهتر است روی قسمت هایی مثل فرق سر که خط روش آن مشهود است متمرکز شوند. برای این که بتوانید مو های خود را پرپشت تر نشان دهید، لوازم آرایش و رنگ ها نیز می‌توانند کمک کننده باشند. 

هزینه کاشت مو در خانم ها 

مانند روش های کاشت مو، هزینه کاشت مو در خانم ها نیز تفاوت چندانی با آقایان ندارد. بسته به روش کاشت مویی که انتخاب می‌کنید، قدرت و استحکام بانک مو، میزان تراکمی که انتظار دارید و تعداد گرافت هایی که در یک جلسه کاشت مو انتقال داده می‌شود این هزینه ممکن است متغیر باشد. 

کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید و دستمزد پرسنل و پزشک نیز در تعیین هزینه کاشت مو موثر هستند. 

همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره شد، کاشت مو به روش FUT کم هزینه ترین روش کاشت مو برای خانم ها و آقایان است.

در این روش، یک قسمت از پوست سر به صورت نواری از پشت سر و قسمت های اهدا کننده مو و بانک مو جدا می‌شود. سپس زیر میکروسکوپ، گرافت های مو از پوست سر توسط پزشک متخصص جدا می‌شوند و بعد به صورت جداگانه به قسمت هایی از سر که دچار ریزش شده اند و قسمت های دریافت کننده انتقال داده می‌شود. 

البته، این روش همراه با باقی ماندن جای زخم و خون ریزی است که ممکن است باب میل خیلی از افراد نباشد. 

روش های بدون جراحی کاشت مو، روش هایی مانند FIT و SUT هستند. در آن ها، برداشت مو به صورت تک به تک و با کمک پانچ مخصوص صورت می‌گیرد. به این ترتیب، متقاضی کاشت مو، دچار درد و خون ریزی نخواهد شد. هیچ گونه جای زخم و اسکاری نیز روی سر باقی نخواهد ماند. 

در روش FIT، استخراج مو ها به صورت تک به تک و جداگانه است ولی کاشت آن ها و پیوند آن ها به قسمت های دیگر سر، درست مانند روش FUT انجام می‌شود. هزینه روش FIT از روش FUT بیش تر و از کاشت مو به روش SUT کم تر است. 

روش کاشت موی SUT، یکی از روش های مدرن کاشت مو است. در این روش، مو ها به کمک دستگاه های پیشرفته و بدون دخالت دست برداشته می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود که دقت کار بالا رفته و احتمال خطا پایین تر بیاید. ولی تعداد گرافت هایی که به کمک این روش، می‌توان در یک جلسه انتقال داد، کم تر از روش FIT است. 

هزینه این روش به خاطر استفاده از دستگاه های پیشرفته و تجهیزات مدرن، از روش FIT و FUT بیش تر است. جدید‌ترین روش کاشت مویی که در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد، روش Micro FIT است. هزینه آن نیز از سایر روش ها بالا تر است.

ادامه مطلب  بهترین فصل کاشت مو چه زمانی است؟

کلینیک معتبر کاشت مو خانم ها

انتخاب کلینیک مناسب برای کاشت مو، مهم ترین اقدامی است که باید انجام دهید. مراجعه به کلینیک های نامعتبر کاشت مو می‌تواند عوارض جبران ناپذیری مانند عفونت و از دست رفتن بیش تر مو ها را در پی داشته باشد. 

تعداد دفعاتی که می‌توان از مو های بانک مو استفاده کرد، محدود است. اگر یک پزشک بی تجربه، به بانک مو های شما آسیبی وارد کند، در آینده قادر به جبران این آسیب نخواهید بود. نمی‌توانید بانک موی از دست رفته را به خود بازگردانید. بنابراین لازم است که در انتخاب پزشک کاشت مو و کلینیک معتبر، حساسیت بسیار زیادی به خرج دهید. 

اولین نکته ای که در مورد کلینیک کاشت مو باید بررسی کنید، داشتن مجوز های رسمی از وزارت بهداشت است. این مجوز ها معمولا در معرض دید همه در کلینیک قرار می‌گیرند. 

پس از این موضوع، سوابق کاری و تجربه پزشک باید بررسی شود. مشاهده عکس های قبل و بعد مراجعین قبلی پزشک کلینیک می‌تواند تا حد خوبی به شما کمک کند. تا انتظارات خود از عمل کاشت مو را به واقعیت ها نزدیک کنید. 

پرس و جو از بیماران قبلی پزشک نیز می‌تواند به شما کمک کند تا از میزان رضایت آن ها مطلع شوید و بهتر تصمیم بگیرید. 

کلینیک ماه زر، با بیش از ۱۷ سال سابقه کاری درخشان در زمینه کاشت مو، می‌تواند به شما در بازگرداندن تراکم مو هایتان کمک کند و ظاهر ایده آل شما را به شما بازگرداند. برای دریافت وقت مشاوره حضوری رایگان از کلینیک ماه زر می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ تماس بگیرید. یا از طریق شماره واتساپ ۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲ با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

جمع بندی کاشت مو برای بانوان

اگرچه اکثر متقاضیان کاشت مو را آقایان تشکیل می‌دهند، ولی در مواردی، بانوان نیز برای کاشت مو اقدام می‌کنند. تشخیص این که آیا شما کاندید مناسبی برای کاشت مو هستید یا خیر، تنها به عهده پزشک متخصص است. ابتدا علت های ریزش مو باید بررسی و متوقف شوند و سپس برای درمان اقدام شود. 

روش های کاشت مو در خانم ها تفاوتی با آقایان ندارد و تنها ممکن است قسمت های اهدا کننده مو متفاوت باشند. بنابراین هزینه کاشت مو نیز در خانم ها و آقایان یکی است و این موضوع بسته به روش کاشت مو، هزینه پرسنل و پزشک، تعداد گرافت های پیوند داده شده و … متفاوت است. برای اطلاع از هزینه های کاشت مو، می‌بایست با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

جستجو مرتبط کاربران:

3.7/5 - (3 امتیاز)

6 پاسخ

  1. سلام خدمت همکاران کلینیک کلینیک مو و ابرو ماه زر

    ممنون بابت توجه شما
    نقریبا 2 ماه کاشت کردم الان هیچ نشانه ای از مو نیست؟ این موها ار پوست سر درمیان؟محل کاشت کامل بدون مو شده
    سوال بعدی اینکه عرق کردن سر ضرری برای موها داره؟
    موفق و سربلند باشید

  2. تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین سایت ها
    هستید.

  3. سلام .من میخوام کاشت انجام بدم کلی اصلا نمیتونم موهای سرم رو بترلشم شرایطش رو ندارم.راهی هست بشه بدون تراشیدن مو کاشت؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله ۴ روش کاشت مو برای بانوان

تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)