۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت مو به روش hrt

کاشت مو به روش hrt

کاشت مو به روش hrt

کاشت مو به روش hrt چیست؟ یکی از مشکلاتی که خیلی از مردم جهان این روزها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند مشکل ریزش مو است. دلایل مختلفی وجود دارند که می‌توانند باعث ریزش موهای ما شوند که معمولاً تغذیه نامناسب، ژنتیک و استرس، سردسته این علت‌ها هستند. برای درمان ریزش مو، می‌توان از انواع داروهایی که پزشکان تجویز می‌کنند، شامپوهای تقویتی و تونیک‌های ضد ریزش استفاده کرد ولی متأسفانه وقتی یک قسمت از سر یا ریش‌ها موهای خود را از دست می‌دهند، تنها روش درمان قطعی قسمت‌هایی که دچار طاسی شده‌اند، کاشت مو است.

کاشت مو روش‌های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها، روش کاشت مو به روش hrt است. در این مقاله از کلینیک ماه زر قصد داریم شما را با این روش آشنا کرده و به تمام سؤالات شما درباره عوارض کاشت مو و نحوه پیدا کردن بهترین مرکز کاشت مو در تهران پاسخ دهیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

روش ترمیمی hrt چیست؟

اگر درباره روش‌های مختلف کاشت مو تحقیق کرده باشید احتمالاً خوانده‌اید که یکی از شرایط انجام عمل کاشت مو، وجود بانک موی مناسب است. در روش‌های قدیمی‌تر کاشت مو مانند کاشت مو به روش FIT و FUT و SUT باید یک قسمت از سر یا بدن با موهای مقاوم وجود داشته باشد که فولیکول‌های مو از آن جدا شده و به قسمت‌های طاس سر منتقل شوند.

بنابراین، افرادی که دچار طاسی کامل شده باشند، یا به بیماری‌هایی نظیر دیابت مبتلا باشند، امکان استفاده از روش‌های قبلی نام برده شده کاشت مو را ندارند. در چنین مواقعی، روش ترمیمی hrt اهمیت پیدا می‌کند. این روش که یکی از روش‌های کاشت مو بدون جراحی است، به گرافت های طبیعی مو نیازی ندارد. علت این امر، استفاده از گرافت های مصنوعی مو در روش hrt است.

البته استفاده از گرافت های مصنوعی به معنی غیرطبیعی دیده شدن نتیجه کاشت نیست. هنگام ساخت گرافت های مصنوعی مو برای استفاده در روش کاشت موی hrt، ساختار موی خود فرد در نظر گرفته می‌شود.

این روش، به طور سالانه نیاز به ترمیم دارد چرا که اولاً بعد از گذشت یک سال حدود نیمی از گرافت های کاشته شده به روش hrt از بین خواهند رفت و دوما، ابعاد گرافت های کاشته شده با این روش، ثابت است و موهایی که به این روش کاشته می‌شوند امکان رشد مجدد را نخواهند داشت. برای آشنایی بیش‌تر با روش کاشت موی hrt بهتر است با مراحل آن نیز آشنا شوید.

مراحل کاشت مو مصنوعی hrt

پیش از این که بخواهید مراحل کاشت مو به روش hrt را بیاموزید خوب است بدانید گرافت مصنوعی مو چیست؟

گرافت مصنوعی مو، ساختاری بسیار شبیه به گرافت طبیعی مو دارد. با این تفاوت که جنس آن از پلیمر است. نام دیگر گرافت مصنوعی به کار گرفته شده در روش hrt گرافت ترانس درمان است. این نوع گرافت ها از فیبرهای مصنوعی باضخامت ۰.۳۵ ساخته شده‌اند که شباهت ظاهری بسیار زیادی به موی فرد دارند.

مهم‌ترین مرحله در کاشت مو به روش hrt، تطابق دادن تارهای مصنوعی تولید شده با تارهای موی خود فرد است. این مرحله بیش‌ترین تأثیر را روی زیبا دیده شدن اثر نهایی کاشت مو می‌گذارد. موی فرد باید توسط اسکنرهای دیجیتالی دقیق اسکن شود و جنس و ضخامت موهای فرد تعیین گردد.

سپس با توجه به میزان پرپشتی که متقاضی کاشت مو مد نظر دارد، گرافت های مصنوعی تولید می‌شوند. سپس نوبت به قرار دادن گرافت های تولید شده روی سر می‌رسد. ابتدا محلی که قرار است کاشت مو روی آن انجام شود باید به خوبی تمیز شود. سپس گرافت ها به نواحی مورد نظر، توسط پزشک متخصص چسبانده می‌شوند. روش کاشت موی hrt نیاز به دوران نقاهت یا پرهیز خاصی ندارد و فرد متقاضی بلافاصله بعد از عمل می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود بپردازد.

کاشت مو مصنوعی hrt

مزایای ترمیم مو به روش hrt

  • افرادی که بانک موی قوی ندارند می‌توانند از روش hrt استفاده کنند.
  • این روش کاملاً غیرتهاجمی است و بنابراین عوارض کاشت مو ناشی از عمل جراحی را به دنبال نخواهد داشت. پس از کاشت مو به روش hrt متقاضی به هیچ عنوان دچار مشکلاتی از قبیل قرمزی و تورم، درد و سوزش و یا جای زخم نخواهد شد.
  • گرافت های مصنوعی نسبت به گرافت های طبیعی کاشته شده نیاز به مراقبت کم‌تری دارند.
  • روش کاشت موی hrt تنها نیازمند یک جلسه است.
  • برای کاشت مو به روش hrt نیازی به بی حسی موضعی نیست.
  • تراکم موهای کاشته شده به روش hrt کاملاً مطابق با خواسته بیمار است.
  • افرادی که به بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت یا فشار خون مبتلا هستند امکان استفاده از این روش را دارند.
  • در صورتی که متقاضی از نتیجه کاشت خود ناراضی باشد، گرافت های کاشته شده به روش hrt را می‌توان بدون ایجاد هیچ گونه عارضه‌ای برداشت.
ادامه مطلب  کاشت مو برای بیماران آلوپسی چگونه است؟

معایب کاشت مو به روش hrt

اگرچه مزایای کاشت مو به روش hrt بسیار وسوسه کننده به نظر می‌رسند اما پیش از اقدام برای استفاده از آن لازم است با معایب آن نیز آشنا باشید.

  • همان طور که گفته شد، فولیکول‌های مو که به روش hrt به سر چسبانیده می‌شوند امکان رشد ندارند و ابعاد آن‌ها ثابت می‌ماند.
  • به دلیل مصنوعی بودن گرافت های کاشته شده، احتمال بروز حساسیت و ایجاد خارج در سر وجود دارد. همچنین مشکلات پوستی مانند ایجاد قارچ و عفونت روی سر نیز محتمل هستند.
  • در صورتی که پوست سر چرب باشد، احتمال ریزش گرافت های کاشته شده به روش hrt وجود دارد.
  • ممکن است موهای کاشته شده با گذر زمان تغییر حالت داده یا فر شوند.
  • ظاهر موهای کاشته شده به روش hrt تا حد زیادی بستگی به پزشک دارد و در صورت کافی نبودن مهارت پزشک، نتیجه نهایی این عمل شبیه کلاه گیس می‌شود.
  • این نوع کاشت مو به ترمیم‌های مداوم نیاز دارد و بنابراین هزینه آن نسبت به سایر روش‌های کاشت مو بیش‌تر است.

پیشنهاد میکنیم از عوارض کلی کاشت مو نیز اطلاع داشته باشید: عوارض کاشت مو

مخاطبین روش hrt در کاشت مو چه کسانی هستند؟

مهم‌ترین عاملی که باعث می‌شود روش کاشت موی hrt برای شخصی مناسب باشد، عدم وجود بانک موی مناسب است. علاوه بر این، افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت هستند نیز می‌توانند از این روش استفاده کنند. چرا که کاشت مو به روش hrt جزو روش‌های غیرتهاجمی است که باعث می‌شود روی سر زخم ایجاد نشود و مشکلی برای این افراد پیش نیاید.

البته، لازم به ذکر است که در صورتی که فردی به بیماری‌های پوستی مبتلا باشد، لازم است این موضوع را با پزشک خود مطرح کند تا پزشک متخصص تشخیص دهد که وی کاندید مناسبی برای استفاده از روش کاشت موی hrt هست یا خیر.

هزینه کاشت مو در روش hrt

مانند تمام روش‌های دیگر کاشت مو، تراکم موهای مد نظر متقاضی، یکی از عوامل تأثیرگذار بر هزینه کاشت مو در روش hrt است. البته، موضوعی که باعث زیادتر شدن هزینه کاشت مو به روش hrt نسبت به سایر روش‌های کاشت مو می‌شود، نیاز به ترمیم و جلسات زیادی است که فرد در طی سالیان باید بگذراند.

به جز این موارد، کیفیت گرافت‌ها و جنس آن‌ها، میزان ضخامت آن‌ها و درازی موها نیز در تعیین قیمت هر جلسه کاشت موی hrt تأثیرگذار هستند. دستمزد پزشک و پرسنل، میزان مهارت پزشک و اعتبار کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید نیز از عوامل مؤثر بر هزینه کاشت مو در روش hrt هستند.

فرم درخواست مشاوره کاشت hrt مو
  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    جمع بندی

    کاشت مو به روش hrt یکی از روش‌های کاشت موی مصنوعی است که مناسب افرادی است که به دلایل مختلف مانند عدم وجود بانک موی مناسب یا ابتلا به بیماری‌های زمینه‌ای امکان استفاده از روش‌های کاشت موی طبیعی را ندارند. اگر شما نیز فکر می‌کنید می‌توانید کاندید مناسبی برای این روش کاشت مو باشید می‌توانید با کلینیک ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت مو شهرک غرب، تماس گرفته تا وقت مشاوره حضوری رایگان دریافت کنید. به این منظور می‌توانید از طریق شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ و یا شماره واتساپ ۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

    6 پاسخ

    1. سلام
      ممنون از اطلاعات خوبتون … این ژل لب ماندگاری خوبی داره ؟ و اینکه بدون درده ؟ هزینه تزریق ژل لب نورامیس رو هم میتونم بدونم؟

    2. امکانش است خودم پیرسینگ بیارم تا شما کنار ابرو من را پیرسینگ کنید؟

    3. سلام آقای دکتر. آیا با لیفت گونه میشه حالت لب را تغییر داد؟ مثلاً گوشه‌های لبم را بالاتر بیارید.

    4. سلام
      بله توضیحات مختصرومفیدوقابل فهم بود.
      انتظارهست کیفیت ونتیجه کارکاملامطابق توضیحات باشد. ممنون

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله کاشت مو به روش hrt

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)