۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت مو در شقیقه

کاشت مو در شقیقه‌ها

کاشت مو در شقیقه‌ها

“کاشت مو در شقیقه” روشی است که برای افرادی که پیشانی پهن دارند و از این وضعیت ناراحت هستند قابل استفاده است. در این عمل هدف ارائه خط موی جلویی جدید، طبیعی و بسیار زیباتر به بیماران است. کاشت مو در شقیقه با مدرن‌ترین تکنیک‌ها در بهترین مرکز کاشت مو یعنی کلینیک ماه زر به تمامی افرار خواهان این روش هستند ارائه می‌شود. خط موی جلو شقیقه یکی از ارکان‌ها در مورد ظاهر و سن افراد می‌باشد که برداشت اول از نظر ظاهری اهمیت زیادی دارد. با خط موی جلویی می‌تواند ظاهر خود را تغییر دهید و اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.

کاشتن مو در شقیقه

کاشت مو در شقیقه برای چه کسانی مناسب است؟

تقارن صورت هر فرد متفاوت است، کاشتن مو در شقیقه بنا به مقادری ممکن است برای همه متفاوت باشد. خط مو جلو شقیقه که برای خیلی افراد عقب‌تر است، باعث می شود افراد خسته و پیر به نظر برسند. افرادی که می خواهند از شر چنین ظاهر ناخوشایندی خلاص شوند، ممکن است کاشت مو در شقیقه ترجیح دهند؛ اما به طور کلی بیمار هر نوع روشی بخواهد و باید به چند نکته برای کاشت مو توجه داشته باشید. نکته اول طرح کاشت موی پیشانی از سه عنصر ارتفاع، زاویه و خط جداسازی تشکیل شده است، همچنین ارتفاع خط نازک جلو شقیقه مانند تمام جراحی‌های کاشت مو، مهم‌ترین نکته در کاشت مو و ارتفاع خط مو با چشم است که یک سوم صورت برای ظاهر زیبایی پذیرفته می شود.

فواید کاشت مو شقیقه‌ها

کاشت موی در شقیقه حساس‌ترین پیوند کاشت مو در شقیقه است. طبیعی بودن و موفقیت آمیز بودن کاشت مو توسط خط شقیقه مشخص می‌شود که به آن خط موی جلو نیز گفته می‌شود. بلند بودن پیشانی به دلیل ریزش هایی که فقط در ناحیه پیشانی ایجاد می‌شود، وضعیتی است که می‌توان بعداً آن را تجربه کرد. به هر دلیلی، ریزش مو از خط موی جلویی شروع می شود. در چنین مواقعی باید علت ریزش مو توسط متخصص کاشت مو با تجربه مشخص شود و این دلیل برطرف شود. این نوع ریزش مو معمولاً پس از یک سطح مشخص متوقف می شود. این مشکل را می‌توان با کاشت مو در ناحیه شقیقه برطرف کند. در تعیین خط موی جلو و کاشت مو در این ناحیه باید دقت کرد و نکات زیر را در نظر گرفت.

  • خط پیشانی نه خیلی عقب باشد و نه خیلی جلو متخصصان کاشت مو معمولاً با محاسبه نسبت کاشت مو، پهنای شقیقه و خط پیشانی را تعیین می‌کنند.
  • کاشت مو در شقیقه باید به جای خط مستقیم، خط زیگزاگ را مشخص کرده و بر اساس آن بکارید. خط موی جلوی زیگزاگ همیشه طبیعی‌تر به نظر می‌رسد.
  • گرافت‌های کاشته شده در ناحیه پیشانی حتما باید تک پیوند باشد. گرافت بافتی است حاوی یک یا چند فولیکول مو بوده است. کاشت چندین پیوند روی پیشانی طبیعی بودن را از بین می‌برد. پیوندهای متعدد فقط باید در پشت استفاده شود.
  • هنگام انجام کاشت موی پیشانی، فولیکول های مو باید به صورت تصادفی کاشته شوند نه به ترتیب خاصی. فولیکول های مو که به ترتیبی کاشته شده اند، گویی کاشت درخت سیب ظاهر بسیار بدی ایجاد می کند.
  • هنگام کاشت مو به ناحیه پیشانی کانال ها باید با زاویه مناسب باز شوند. کاشت موهای کاشته شده بیشتر به صورت عمودی یا افقی بیش از حد لازم، طبیعی بودن مو را مختل می‌کند و فرم دادن به مو را دشوار می کند.
ادامه مطلب  زمان مصرف قرص هیرویت بعد از کاشت مو

چه کسانی کاندیدای کاشت مو شقیقه هستند؟

کاشت مو در شقیقه می‌تواند به دلایل مادرزادی باشد یا ممکن است با موهایی که بعداً از بین می روند رخ دهد. در مجموع ۳ علت اصلی کاندیدای کاشت مو وجود دارد.

  • بلند بودن پیشانی مادرزادی
  • بلند بودن پیشانی به دلیل ریزش‌هایی که فقط در ناحیه پیشانی ایجاد می‌شود
  • بلند بودن پیشانی به دلیل ریزش مو

آیا می‌دانید مهم‌ترین دلیل ریختن مو چیست؟ علت ریزش مو

بلند شدن پیشانی مادرزادی (ارثی) همان‌طور که از نامش پیداست در ظاهر طبیعی فرد از بدو تولد وجود داشته است. با این حال، با افزایش سن پیشانی بلند می شود و احساس طاسی در ناحیه خط موی جلویی ایجاد می‌کند. این مشکل بلند بودن پیشانی کاشت مو به این مناطق که قبلاً هیچ مویی رشد نکرده است برطرف کرد.

آیا کاشت مو در شقیقه برای درمان ریزش مو موثر است؟

خدمات کاشت مو یکی از روش‌های کاشت مو بدون جراحی است که عموما افراد دارای پیشانی بزرگ ترجیح می‌دهند. با اعمال این روش خط موی جدید برای افراد فراهم می‌شود. علاوه بر این، تمام اقداماتی که ما در مرکز کاشت مو در تهران انجام می‌دهیم، با هدف ارائه ظاهری طبیعی به بیمارانمان است. با کاشت مو می‌توان با استفاده از این روش، خط موی جلو ایجاد کرد. امروزه افراد به خط موی جلو شقیقه اهمیت زیادی می‌دهند. خط موی جلویی که به درستی و با موفقیت آماده شده است، ظاهر مصنوعی افراد را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می‌دهد. خط موی جلویی که به خوبی انجام نمی‌شود باعث پیر و فرسوده به نظر رسیدن افراد می‌شود. عوارض کاشت مو در شقیقه خیلی کمتر از سایر قسمت‌های کاشت است.

ادامه مطلب  حمام بعد از کاشت مو

مراحل کاشت مو در شقیقه

یکی از مشکلات مادرزادی مو قسمت شقیقه است. پیشانی های پهن می‌تواند باعث ناراحتی به خصوص برای خانم ها شود. با کاشت مو این امکان برای کسانی که پیشانی پهن دارند از این وضعیت خلاص می‌شوند. کاشت مو معمولا در دو موقعیت مختلف انجام می‌شود. یکی از آنها افرادی با بلند بود شقیقه مادرزادی مواجه هستند که به راحتی با کاشت مو در شقیقه این مشکل به پایان می‌رسد. همین طور افرادی که به دلیل ریزش موی الگوی دچار ریزش مو در ناحیه پیشانی و سر می‌شوند که باید کاشت مو را انجام دهند.

بهتر است در کاشت مو شقیقه از روش انتخابی پزشک استفاده شود. در این روش منتخب از آنجایی که گرافت ها یکی، یکی از ناحیه اهداکننده گرفته شده و یکی، یکی پیوند می شوند، تعیین طبیعی ترین خط موی جلویی مناسب برای بیمار بسیار آسان خواهد بود. جدا از این هیچ تفاوتی بین کاشت مو در شقیقه از نظر کاربرد، با کاشت مو که روی کل سر انجام می شود، تفاوتی ندارد.

تعداد گرافت‌هایی که در کاشت مو در ناحیه پیشانی اعمال می‌شود کمتر از موارد کاشت مو عمومی است؛ بنابراین، هم به نیروی کار کمتری نیاز دارد و هم در زمان کوتاه تری احتیاج دارد؛ بنابراین، هزینه کمتری نیز صرف می‌شود. تعداد کم پیوندهای نیز بهبودی کوتاه‌تر و آسان‌تری را برای بیمار فراهم می‌کند.

کاشت مو در شقیقه

قیمت کاشت شقیقه مو چقدر است؟

قیمت کاشت مو در شقیقه با توجه به عرض پیشانی متفاوت است. هر چه ناحیه کاشت بیشتر باشد، قیمت کاشت موی پیشانی بیشتر می شود. در صورت تمایل می توانید با تماس بهترین مرکز کاشت مو یعنی کلینیک ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت مو شهرک غرب، محاسبه کنید که به چه تعداد گرافت (فولیکول مو) نیاز خواهید داشت. از آنجایی که کاشت موی پیشانی با تعداد کمی گرافت قابل انجام است، هزینه آن چندان زیاد نخواهد بود. البته قیمت کاشت مو بسته به پزشک کاشت مو که انتخاب می‌کنید ممکن است کمی متفاوت باشد. اگر بهترین پزشکان کاشت مو در تهران را داشته باشید، هزینه بیشتر از آنچه انتظار داشتید خواهد بود.

ادامه مطلب  هزینه کاشت مو به روش RHT

جمع بندی

بلند شدن شقیقه در مردان و بانوان معمولاً به دلیل ریزش مو ایجاد می‌شود. همانطور که مشخص است در ریزش مو از نوع ژنتیکی، ریزش ابتدا از ناحیه پیشانی شروع شده و به مرور زمان به عقب باز می‌گردد. برخی افراد از ریزش جزئی مو در ناحیه پیشانی رنج می‌برند؛ بنابراین، پیشانی جلوه زیبایی نخواهد داشت. به طور کلی هر فردی می‌تواند کاشت مو انجام دهد، چه با پیشانی پهن به دنیا آمده باشد و چه موهای پیشانی دیرتر ریخته شده باشد. هر فردی بنا به خواسته خود می‌تواند کاندید کاشت مو در شقیقه باشد.

جستجو مرتبط کاربران:

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

10 پاسخ

  1. اگه ریزش موی فعال داشته باشیم میشه کاشت مو انجام داد؟

  2. سلام، ممنون از مطلب خوبتون. میخواستم بدونم لیفت صورت با نخ درد هم داره؟

    1. دوست عزیز برای لیفت باید با مشاورین مرکز تزریق ما تماس بگیرید.
      02191002555

    1. در صورتی که بانک موی مناسبی داشته باشند مشکلی ندارد.

  3. اگر برای تزریق چربی به صورت مناسب نبودم، میتونم تزریق ژل انجام بدهم؟

  4. سلام آیا میشه کلاهگیس با کلاه و چسب رو مدت زیادی نگه داشت بدون اینکه عوارض ذکر شده تو مقاله رو داشته باشه؟

    1. با سلام دئوست عزیز کجای این مطلب در مورد کلاه گیس صحبت شده؟ در مورد کاشت و خدمات مو ما در خدمت شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله کاشت مو در شقیقه

تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)