۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت مو چقدر طول می کشد؟

کاشت مو چقدر طول می_کشد؟

کاشت مو چقدر طول می_کشد؟

کاشت مو چقدر زمان میبرد؟ از آنجایی که کاشت مو چه از نظر جسمی و چه از نظر روحی تأثیر زیادی بر سلامت انسان دارد، در ذهن کسانی که این کار را می‌خواهند انجام دهند، سؤالات زیادی ایجاد می‌شود. کلینیک ماه زر یکی از بهترین مرکز کاشت مو در تهران می‌باشد. در فرایند کاشت مو بدون جراحی فرد باید خود را از هر نظر آماده کند. پس از اتخاذ این تصمیم لازم می‌باشد که تحقیقات بسیار خوبی در مورد کاشت مو انجام دهد، انتخاب پزشک مناسب و بهترین مرکز کاشت مو در روند درمانی بسیار مهم است.

در پاسخ به این سوال بیشتر افراد که کاشت مو چقدر طول میکشد، باید گفت که در فرایند کاشت مو ابتدا بسته به بافت‌های فولیکول مو تعداد جلسات کاشت مو برای فرد مشخص می‌شود. تعداد جلسات کاشت مو با توجه به تراکم مو در قست گرافت متفاوت است. طبق آخرین میانگین زمان برداشت گرافت‌ها تنها ۳ تا ۴ ساعت طول می‌کشد؛ اما گاهی در تکنیک‌های دیگر بسته به منطقه کاشت می‌تواند بین ۶ تا ۱۲ ساعت متغیر باشد. در جلسه اول مشاوره با پزشک پهنای ناحیه فرد، تراکم مو و تراکم ناحیه بانک مو نیز در تعیین کردن جلسات و مدت زمان کاشت مو بسیار مهم است.

کسب اطلاعات بیشتر درباره بررسی بانک مو: کاشت مو با بانک موی ضعیف

کاشت مو چند ساعت طول میکشد؟

کاشت مو چند ساعت طول میکشد؟

در جواب به این سوال که کاشت مو چند سال طول میکشد، باید بدانید هر چه در بخش پیوند ریشه مو تعداد گرافت بیشتری برداشت شود، فرآیند کاشت مو بیشتر طول می‌کشد. تعداد گرافت‌ها ظاهر متراکم و طبیعی‌تری را در ناحیه کاشت به دست می‌آورند. در عین حال، نکته مهم این است که پیوندها یکی، یکی گرفته می‌شود، همچنین تمام ریشه‌ها را یکی، یکی به محل کاشت بدون ایجاد خط مو در ناحیه اهداکننده پیوند می‌زنند که از نظر زیبایی برای بیمار خوشایند و بااهمیت است. اگر به طور متوسط زمان کاشتن مو را در نظر بگیریم چیزی حدود ۸ تا ۱۰ ساعت با استراحت طول می‌کشد.

زمان برداشتن گرافت‌های مو تقریباً ۴ تا ۳ ساعت است. پس از تکمیل فرآیند برداشت از بانک مو یک زمان استراحت داده می‌شود، سپس این روند از جایی که متوقف شد ادامه می‌یابد. در این پیوند به دلیل استفاده از بی حسی موضعی، بیمار دردی را احساس نمی‌کند و در تمامی مراحل هوشیار است. بسته به هر تکنیک کاشت مو تعداد ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ فولیکول در ۸ تا ۱۰ ساعت قابل پیوند است. با این حال، در این دوره کاشت مو بدون جراحی، تیم پزشکی، بیمار دوره‌های استراحت دارند. نکته قابل توجه این می‌باشد که کاشت مو بهتر است که در مدت زمان کوتاهی به پایان نرسد؛ بلکه باید یک سرویس با کیفیت کاشت مو به شما ارائه شود.

آشنایی با تکنیک های کاشت مو

تکنیک‌های گیج کننده زیادی برای کاشت مو وجود دارد. جنبه مشترک این تکنیک‌ها که هر کدام مزایای متفاوتی دارند، برنامه ریزی شخصی با پزشک است. هر تکنیکی که بدون برنامه ریزی شخصی استفاده شود، نتایج ناموفق به وجود خواهد آورد. هیچ روش استاندارد کاشت مو برای همه افراد وجود ندارد؛ زیرا هر فردی باید با توجه به ناحیه ریشه مو، ساختار مو، ناحیه ریزش، انتظارات و نیازهای کاشت مو، برنامه ریزی‌های متفاوتی انجام دهد. تکیتک‌های مختلف کاشت مو بدون جراحی با کمترین عوارض به شرح زیر می‌باشد.

 

مدت زمان کاشت مو در هر روش

کاشت مو FUE چقدر زمان میبرد؟ معمولاً چند ساعت طول می‌کشد. در این روش، موهای مورد نیاز برای کاشت به صورت یک به یک از مناطق پشت سر جمع‌آوری شده و سپس در مناطق کم‌مویی کاشته می‌شوند. زمان لازم برای انجام این فرایند معمولاً به تعداد موهایی که قرار است کاشته شود وابسته است.
کاشت مو FUT چقدر زمان میبرد؟ ممکن است چند ساعت یا حتی چند جلسه مجزا زمان ببرد. در این روش، نواری از پوست از منطقه پشت سر برداشته شده و سپس موهای مورد نیاز برای کاشت از این نوار جدا شده و در مناطق کم‌مویی کاشته می‌شوند. این فرایند ممکن است زمان‌برتر و پیچیده‌تری نسبت به روش FUE باشد، بنابراین ممکن است به چند جلسه مجزا نیاز داشته باشد.

کاشت مو DHI چقدر زمان میبرد؟ ممکن است مدت زمان بیشتری نیاز داشته باشد. در این روش، از یک دستگاه خاص به نام Choi Implanter Pen استفاده می‌شود که موها به صورت مستقیم در منطقه کم‌مویی کاشته می‌شوند. این فرایند ممکن است برای هر کیسه مویی جداگانه زمان بیشتری نیاز داشته باشد، بنابراین کلیه مواد ممکن است زمان بیشتری نسبت به روش‌های دیگر مصرف شود.

 

دوره رشد مو چقدر طول می کشد؟

پس از این پرسش که کاشت مو چقدر زمان میبرد، سوال دیگر مراجعه کنندگان درباره زمان رشد مو است. در عرض ۱ تا ۲ روز بلافاصله پس از کاشت مو فرد می‌تواند، سریع به زندگی کاری و عادی خود بازگردد. در عرض ۱۰ روز، پوسته‌های ریز در منطقه کاشت مو تشکیل شده و به تدریج شروع به برطرف شدن می‌کنند. بسته به خود شخص موهای جدید حدود ۳ تا ۴ ماه شروع به رشد می‌کنند. این فرآیند پیش بینی شده و ایده آل کاشت مو است.

نتایج کاشت مو بلافاصله پس از کاشت دائمی خود را نشان می‌دهند و بیشتر فولیکول‌ها از قسمت‌هایی مانند پشت سر گرفته می‌شوند که به طور دائمی ریزش مو را متوقف می‌کنند. فولیکول‌های مو از ناحیه‌ای گرفته می شود که از نظر ژنتیکی در برابر ریزش مو مقاوم است.

ادامه مطلب  بهترین ویتامین ها برای جلوگیری از ریزش مو

دوره ریکاوری بعد از کاشت مو چقدر زمان می برد؟

دوره ریکاوری کاشت مو فرآیندی کوتاه مدت است که دقیقاً در یک سال بعد از کاشتن مو رشد و ریزش همچنان انجام می‌شود. پس از کاشت مو، قرمزی و پوسته شدن، ریزش پوسته‌ها و فرآیندهای ریزش موها صورت می گیرد. این فرآیندها عوارض کاشت مو هستند که کاملا طبیعی می‌باشند. در عرض یک سال تمام موهای کاشته شده رشد می‌کنند و موفقیت درمان کاشت مو کاملاً قابل مشاهده است.

پیوند مو با پیوند یک به یک گرافت‌های برداشته شده از ناحیه اهداکننده به ناحیه مورد نظر انجام می‌شود. پس از این روش، قرمزی روی پوست ظاهر شده، سپس بعد از عمل پوسته شدن در طول فرآیند بهبود این ناحیه رخ می دهد. پوسته‌های تشکیل شده در ناحیه کاشت تا پانزده روز باقی مانده و بعد می‌ریزند.

یک تا سه ماه پس از ریزش پوسته‌های ناحیه کاشت، مرحله ریزش موهای کاشنه شده آغاز می‌شود. با ریزش مو قسمت‌های باقی مانده از موهای پیوند شده روی پوست ریخته می شود و تولید فیبر موی جدید آغاز می شود. در مرحله ریزش شوک، فولیکول‌های موی پیوند شده آسیب نمی‌بینند. بسته به جنس ریشه موهای فرد در طول ۳ تا ۴ ماه موها مجددا رشد می‌کنند.

کاشت مو چقدر طول می کشد؟

 مزایای جراحی کاشت مو؟

کاشتن مو یک روش بهبودی با هدف اصلاح طاسی بنا به دلایل متعدد در مردان و بانوان می‌باشد. ریزش مو ممکن است که ناشی از ضربه یا سوختگی باشد، همچنین ریزش مو با داشتن سبک زندگی سالم، رژیم غذایی حاوی ویتامین‌ها و ریزمغذی و ورزش منظم درمان می‌شود.

دلیل ریزش موی ناشی از شرایط ژنتیکی یا هورمونی را نمی‌توان به راحتی با این اقدامات یا استفاده از دارو تغییر داد. بهترین گزینه‌ای که نتایج آنی و تضمینی را نشان می دهد کاشت مو است. در اینجا به برخی از مزایای کاشت مو اشاره داشته‌ایم. کاشت مو کلینیک ماه زر

  • موهای با ظاهر طبیعی
  • نتیجه تضمین شده بعد از پیوند
  • توزیع ریشه ها به صورت متعادل در بخش‌های دریافت کننده
  • رویه ساده
  • نتایج بلند مدت و دائمی
  • ایمن و بدون درد
  • از لحاظ روحی افزایش اعتماد به نفس
ادامه مطلب  با مزایا کاشت مو به روش RHT آشنا شوید!

روش‌های کاشت مو با مدت زمان کوتاه‌تر

استفاده از روش‌های پیشرفته‌ی کاشت مو مانند کاشت مو DHI، به عنوان یک راهکار موثر و سریع برای مشکلات ریزش مو و کمبود موها در نظر گرفته می‌شود. این روش‌ها با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین و دستگاه‌های پیشرفته، قادرند به موفقیت‌های بسیاری در زمینه بازسازی مو و بهبود ظاهر فرد کمک کنند.

کاشت مو DHI، به خاطر ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به سرعت و بهبود نتایج موجب شده است که انتخاب شمار زیادی از افراد با مشکلات ریزش مو به این روش متمایل شوند. در این روش، از دستگاه خاصی به نام Choi Implanter Pen استفاده می‌شود که موها به طور مستقیم و بدون نیاز به ایجاد برش‌ها، در مناطق کم‌مویی کاشته می‌شوند.

با استفاده از این دستگاه پیشرفته، می‌توان تعداد زیادی مو را در یک جلسه کاشت و در نتیجه، بخش عمده‌ای از فرآیند را بهبود داد. این موضوع باعث می‌شود که مشتریان به زودی‌تر از نتایج موثر و مطلوب خود راضی شوند و بهبودهای قابل توجهی در ظاهر و اعتماد به نفس خود تجربه کنند.

با این وجود، برای داشتن نتایج بهتر و دوامی، مراقبت‌های پساعملیاتی و رعایت دستورات پزشک بسیار حیاتی است. به علاوه، مشاوره با پزشک متخصص و انتخاب روش مناسب با توجه به ویژگی‌های فردی و شرایط پزشکی، از اهمیت بالایی برخوردار است.

کاشت مو با کمترین زمان در کلینیک ماه زر

در فرایند کاشتن مو بدون جراحی فرد باید خود را از هر نظر آماده کند. در کلینیک ماه زر کلیه خدمات مربوط به کاشت مو را ارائه می‌شود. کافی است که در سایت عکس‌های افرادی که تجربه مشابه شما را داشته مشاهده کنید. همچنین برای دریافت مشاوره می‌توانید نسبت به تکمیل فرم زیر اقدام کنید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    کاشت مو بدون جراحی با جدیدترین ابزارهای تکنولوژیکی، جدیدترین تکنیک ها، با کمک تیمی بسیار با اخلاق و مجرب، در محیط های استریل اتاق عمل، با قیمت های مقرون به صرفه، به خدمات با کیفیت دست یابید. از شما دعوت می‌کنیم برای آنالیز روند درمان کاشت مو در تهران به کلینیک ماه زر مراجعه کنید.

    سوالات متداول

    • کاشت مو به طور معمول چقدر زمان می‌برد؟

    بسته به روش استفاده شده، زمان کاشت مو متفاوت است. به طور معمول، فرایند کاشت مو ممکن است چند ساعت تا چند روز طول بکشد.

    • کدام روش کاشت مو زمان کمتری نیاز دارد؟

    روش کاشت مو FUE معمولاً زمان کمتری نسبت به روش‌های دیگر نیاز دارد.

    • آیا کاشت مو زمانی طولانی می‌طلبد؟

    بسته به میزان کمیت مویی که باید کاشته شود، فرایند کاشت مو ممکن است چند ساعت یا حتی چند روز طول بکشد.

    • آیا استفاده از روش‌های پیشرفته موجب کوتاه شدن زمان کاشت مو می‌شود؟

    بله، استفاده از روش‌های پیشرفته مانند کاشت مو DHI ممکن است زمان مورد نیاز برای کاشت مو را کاهش دهد.

    جستجو مرتبط کاربران:

    اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

    6 پاسخ

      1. قیمت کاشت مو بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان متفاوت است.

    1. اونایی که و ماه زرش(بدنسازی) می‌کنند، تاچه مدت بعدازکاشت نبایدو ماه زرش کرد؟

      1. با سلام دوست عزیز. پس از اتمام دوره نقاهت یک ماهه می‌توانید به ورزش خود برگردید.

      1. باید با مشاورین مرکز تزریق ما صحبت کنید. اطلاعات تکمیلی را می‌توانید در وبسایت مرکز تزریق ما به نشانی https://drlaghari.com/ مطالعه کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله کاشت مو چقدر طول می کشد؟

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)
    روش‌های کاشت مو قبل و بعد کاشت ابرو قبل و بعد کاشت مو کاشت ابرو در یک جلسه