۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

چه افرادی کاندید مناسب کاشت ابرو هستند؟

کاندیدای کاشت ابرو

کاندیدای کاشت ابرو

آیا شما می‌توانید کاندیدای کاشت ابرو باشید؟ امروزه یکی از رایج ترین عمل‌های زیبایی کاشت ابرو است. ابروها در قسمت مرکزی صورت قرار دارند و تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند. کاشت ابرو برای افرادی که دارای ابروهای نازک یا شکسته در ناحیه ابرو و یا افتادگی ابرو هستند مناسب است. امروزه ابروهای نازک مانند گذشته جذاب نیستند و به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای پرپشت شدن ابروهای خود با مراجعه به مراکز کاشت ابرو در تهران بهترین خدمات را دریافت می‌کنند. با کاشت ابرو قادر خواهید بود ابروهای خود را مطابق میل خود فرم دهید. در این مقاله قصد داریم در مورد چه افرادی کاندید مناسب برای کاشت ابرو هستند، اطلاعاتی ارائه دهیم.

کاشت ابرو طبیعی چیست؟

کاشت ابرو یک فرآیند زیبایی است که در آن گرافت‌های مو ( شاخه ها ) به ناحیه‌ای از ابرو منتقل می شود. این هدف برای رشد موی جدید از این گرافت ها است که در نتیجه ظاهری کامل تر ایجاد می‌کند. ابروها ویژگی بسیار مهم و برجسته صورت را تشکیل می‌دهند. کاشت ابرو با رشد تحقیقات و فناوری به یک روش محبوب تبدیل شده است. اگرچه ابرو ناحیه کوچکی است، اما روش کاشت به دقت و دانش زیادی در مورد آناتومی، طراحی ابرو نیاز دارد.

افراد به دلایل زیادی از جمله ترمیمی یا زیبایی کاشتن ابرو را انتخاب می‌کنند. اغلب اوقات شرایط پوستی، آسیب یا آثار سوختگی ممکن است فرد را کاندید مناسبی برای این روش کند. کاشت ابرو نوعی روند زیبایی است که ظاهر کامل و طبیعی را به ابروهای شما می‌دهد. لیکن از آنجایی که عوارض کاشت ابرو بسیار محدودی در ارتباط با این روش پزشکی وجود دارد.
تقریباً همه افرادی که به دنبال بهبود ابروهای نازک خود هستند، کاندیدای کاشت ابرو خواهند بود. باید به عنوان کاندیدای کاشت ابرو اگر موهای ابروی خود را از دست داده اید و از سلامت نسبتا خوبی برخوردار هستید، این روش می‌تواند مشکلات ناشی از ضربه، ژنتیک، کندن بیش از حد، همچنین بیماری آلوپسی را برطرف کند.

برای کاشت ابرو چه هزینه‌ای باید پرداخت کنیم؟ هزینه کاشت ابرو

دلایل از بین رفتن ابروهاقبل و بعد کاشت ابرو

یکی از مهمترین فاکتورها در مورد کاندیداتوری کاشت ابرو، علت ریزش است. اگر ابروها به دلیل شرایط ژنتیکی، کندن بیش از حد یا آسیب دیدگی کم هستند، جراحی کاشت احتمالا راه حل مناسبی است. در این شرایط، فولیکول‌های موی پیوند شده باید با موفقیت به محل پیوند رشد کنند و منجر به رشد مو دائمی در آن ناحیه شوند.

در حالی که بسیاری از شایع ترین دلایل کم پشت شدن و ریزش ابرو باید به درمان کاشتن مو پاسخ دهند، برخی شرایط وجود دارد که می‌تواند فرد را از کاندیدای کاشت ابرو نباشند. به عنوان مثال، اگر ابروها در نتیجه آلوپسی شدید یا آلوپسی فیبروزان فرونتال نازک شده باشند، جراحی پیوند ممکن است موفقیت آمیز نباشد. آلوپسی باعث می‌شود سیستم ایمنی به فولیکول‌های مو حمله کند و در نتیجه لکه‌های طاسی یا ریزش کامل مو ایجاد شود. از آنجایی که این وضعیت می‌تواند نتایج درمان را به خطر بیندازد، جراحان بهترین مرکز کاشت ابرو کاندید مناسب کاشت ابرو را به صورت دقیق بررسی می‌کنند.

ادامه مطلب  بهترین سن برای کاشت ابرو چه سنی است؟

چه کسی کاندیدای مناسب برای کاشت ابرو است؟

هنگام تعیین کاندید مناسب برای کاشت ابرو سلامت کلی بیمار باید در نظر گرفته شود. کاشت ابرو بدون جراحی فرآیندی کم تهاجمی است و خطر یا عوارض کاشت ابرو کمی دارد. با این حال، بیماران باید از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشند تا کاندیدای ایده آل برای این روش انتخابی در نظر گرفته شوند. خطر جراحی کاشت مو یا ابرو تا زمانی که بیمار هیچ مشکل جدی سلامتی نداشته باشد به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

یکی دیگر از ملاحظات برای کاندید مناسب کاشت ابرو این است که آیا بیمار محل اهداکننده قابل توجهی دارد یا خیر. جراحان ما نمی‌توانند فولیکول‌های مو را جمع آوری کنند. از آنجایی که ما از استخراج واحد فولیکولی استفاده می‌کنیم، فولیکول‌های مو به صورت جداگانه جمع‌آوری می‌شوند، به این معنی که موهای اهداکننده را می‌توان با موفقیت جمع‌آوری کرد، حتی اگر فقط یک ناحیه اهداکننده نسبتا کوچک توانایی بانک مو برای کاشت داشته باشد. به طور کلی کاندیدای مناسب کسی است که انتظارات واقع بینانه از فرآیند درمانی کاشت ابرو داشته باشد، محدودیت های این روش را درک کند. نسبت به واکنش‌های بدن خو نسیت به جراحی‌های زیبایی آگاهی داشته باشد.

کاندیدای مناسب کاشت ابرو در کلینیکماه زر واقع در غرب تهران برای روش‌های کاشت زیر بررسی و انتخاب می‌شوند. کاشتن ابرو در کلینیک ما به روش‌های زیر انجام می‌گیرد.

کاشت ابرو FUT  بایوگرافت ابرو

نکات مهم درباره کاندیدای کاشت ابرو

بیمارانی که علاقه دارند روند درمانی کاشتن ابرو بدون جراحی را انجام دهند که موهای ابرو آنها طبیعی به نظر رسند، انتخابی عالی و منحصر به فرد را انتخاب کرده‌اند؛ زیرا آنها متعلق به خود شخص هستند. این روش توانایی دارد با طراحی ابرو نیاز به آرایش ابرو را محدود کند.
کاشت ابرو ممکن است برای کسانی که از ظاهر ابروهای فعلی خود راضی نیستند و خواهان یک راه حل دائمی بدون آرایش هستند، نتایج بلندمدت که ماندگاری بالا داشته باشد. با این حال، به خاطر داشته باشید که نتایج ممکن است کاشت ابرو برای هر فرد متفاوت باشد و جراحی های زیبایی همیشه با خطر عوارض جانبی همراه است.

دوره نقاهت برای کاشت ابرو نسبتا سریع است. در چند روز اول متوجه پوسته پوسته شدن اطراف ابرو خواهید شد. مهم است که تا ۳ هفته پس از فرآیند کاشت ابرو از انجام تمرینات بدنی خودداری شود. بدن در زمان بهبودی نبود تعرق داشته باشد. در صورت مشاهده هرگونه خونریزی، تورم یا چرک در محل با جراح خود تماس بگیرید.

ادامه مطلب  مراقبت بعد از کاشت ابرو

ریزش موهای کاشته شده پس از چند هفته پس از جراحی کاملا طبیعی است. موهای جدید ابرو معمولاً طی چند ماه آینده شروع به رشد می‌کنند. در این بین، ممکن است لازم باشد موهای کاشته شده را متناسب با طول ابروی خود کوتاه کنید. در طی عمل کاشت ابرو، فولیکول‌های مو از ناحیه خاصی از پوست سر شما برداشته می‌شود، سپس به طرز ماهرانه‌ای به ابروهای شما پیوند زده می‌شود. این روند تا زمانی که به بهترین شکل ممکن طرح ابرو به نظر برسد، ادامه خواهد داشت.

کاندید مناسب برای کاشت ابرو

در ماه زر کاشت ابرو برای چه افرادی انجام می‌گیرد؟

اگر از ابروهای نازک خود نسبت به زیبایی ظاهرتان آگاه هستید و نقش مهم ابرو در صورت را می‌دانید، پس کاشتن ابرو ممکن است راه حل دائمی باشد. جراحان کلینیک ماه زر، بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران، خوشحال می شوند به شما اطلاع دهند که آیا شما کاندیدای ایده آل برای این روش هستید یا خیر. برای بحث در مورد اهداف خود با تیم جراحی ما تماس بگیرید. با جراحی زیبایی کاشت ابرو قادر خواهید بود ابروهای خود را مطابق میل خود فرم دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

8 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید من دو مرحله کاشت به روش پانچ انجام دادم آیا میتونم از این روش استفاده کنم بازم چون پر تراکم نشده

    1. با سلام. دوست عزیز بررسی شد و شما از مراجعین ما نبوده‌اید. برای مشاوره تماس بگیرید.

  2. سلام اون قسمت از پشت سر و پشت گوش یا همون بانک که موهارو ازش بر میدارید دوباره درمیاد؟

    1. با سلام باید با مشاورین مرکز لیزر تماس بگیرید. اطلاعات تکمیلی را در وبسایت لیزر به نشانی https://drtattoo.co/ مطالعه کنید.

  3. منم میخوام زیر چشممو تزریق فیلر زیر چشم بزنم

    1. دوست عزیز باید با مشاورین مرکز تزریق ما ارتباط بگیرید. اطلاعات تکمیلی را می‌توانید در وبسایت مرکز تزریق ما به نشانی https://drlaghari.com/ مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله چه افرادی کاندید مناسب کاشت ابرو هستند؟

تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)