۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت ابرو بدون جراحی

کاشت ابرو بدون جراحی

کاشت ابرو بدون جراحی

روش کاشت ابرو بدون جراحی چگونه است؟ مراجعه کنندگان معمولا هنگام کاشت ابرو استرس دارند که ممکن باشد درد و خونریزی را ببینند؛ اما در کلینیک مو و ابرو ترانسپلنت با توجه به دستگاه‌های پیشرفته و تکنیک‌های به روز سال ۲۰۲۲، توانسته رضایت مراجعه کنندگان را با کاشت ابرو بدون جراحی جلب کند. هنگامی که بخواهید و قصد کنید تا ابرو بکارید، باید دقت فراوان در انتخاب یک مرکز کاشت ابرو داشته باشید تا با خیال راحت تر بدون جراحی کردن ابروهایی زیبایی برای صورت خود رقم بزنید.

کاشت ابرو بدون جراحی چیست؟

“کاشت ابرو بدون جراحی” درحالی‌ که این روش ساده به نظر می‌رسد، چندین جنبه وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، از جنبه هزینه شروع شده و تا خطرات و عوارض جانبی ادامه دارد. برای جواب سؤالات خود با ما همراه باشید. به طور کلی اکثر بیماران کاندیدای مناسبی برای کاشت ابرو بدون جراحی و درد هستند. از آنجایی که موهای اهداکننده با بهترین کیفیت معمولاً در پشت سر یافت می‌شوند، موهای صاف تا کمی موج‌دار برای بهترین نتایج کاشت مو ایده آل هستند؛ زیرا موهای فر می‌توانند در داخل پوست به ابروهای بهتری تبدیل شوند. یک پزشک برای به حداقل رساندن خطر برای افراد جهت عوارض کاشت ابرو بدون جراحی بعد از گذر هر مرحله بااهمیت است و به این نکته توجه ویژه دارد. حالا ما می‌خواهیم بهترین روش کاشت ابرو بدون جراحی را در بهترین مرکز کاشت ابرو به شما معرفی کنیم.

عمل کاشت ابرو بدون جراحی با ایجاد نتیجه‌ای کاملاً طبیعی و دائمی نسبت به سایر روش های ترمیمی برای ابرو بسیار بهتر است. از همان ابتدا طرفداران خود را پیدا کرده است.
هر فردی که می‌خواهد برای ترمیم ابروهای خود یک اقدام انجام دهد و برای همیشه از نگرانی های ناشی از توقف رشد یا نازک شدن تارهای ابرو رهایی یابد عمل کاشت ابرو را انجام میدهد. خوشبختانه امروزه برای انجام این عمل روش های خوب و ساده‌ای وجود دارد. تا با استفاده از بهترین دستگاه‌ها سرعت انجام عمل بیشتر شود. نتیجه‌ای که حاصل می‌شود دلخواه متقاضیان باشد و از نتیجه کاملاً راضی باشند.

عمل کاشت ابرو تنها راه ترمیم طبیعی ابروها است زیرا ابروهایی با قابلیت رشد و زنده به جای ابرو های از دست رفته ایجاد می‌کند و جلوه ای کاملا شبیه ابروهای طبیعی دارد بنابراین هیچ اثری از عمل باقی نمی ماند. این عمل نسبت به سایر روش های ترمیمی که برای انجام عمل کاشت ابرو وجود دارد مانند تاتو و هاشور زدن در ناحیه ابرو ها مزایای فوق‌العاده‌ای دارد که باعث می شود نتیجه های دائمی حاصل شود و افراد برای همیشه از نگرانی های ناشی از ظاهر نامناسب ابروها رهایی پیدا کنند.

کاشت ابرو بدون جراحی چیست؟ کاشت ابرو بدون جراحی جدیدترین و آخرین روش ارائه شده برای انجام عمل کاشت ابرو است که در آن ایجاد برش جراحی برای برداشتن تارهای مو حذف شده است در پایان عمل نیازی به بخیه زدن نیست. عدم نیاز به ایجاد برش جراحی در این روش باعث شده که دوران بهبودی هم بسیار کوتاه باشد و افراد با سرعت بیشتر بتوانند نتیجه عمل را مشاهده کنند.

کاشت ابرو بدون جراحی چیست؟ اگر عمل کاشت ابرو بدون نیاز به ایجاد برش جراحی انجام شود. علاوه بر این که برای انجام عمل هیچ درد یا خونریزی و زخم ایجاد نمی شود دوران بهبودی هم بسیار کوتاه می شود. افراد در زمان کوتاهی می‌توانند نتیجه عمل را ببینند.
اکثر افراد قبل از اقدام برای انجام عمل های زیبایی مانند کاشت ابرو به دنبال روش های ساده هستند. تا بدون ایجاد عوارض عمل را انجام دهند و نتیجه پس از عمل کاملا مطابق میل آنها باشد.

[ رضایت مشتری از کاشت ابرو در کلینیک ترانسپلنت ]

فایل صوتی کامل مصاحبه بالا:

به نقل از webmd، بسیاری از افراد به دنبال بهترین روش کاشت ابرو بدون جراحی هستند. ممکن است به علت‌های مختلف شما تصمیم به کاشت ابرو بگیرید. شناخت روش‌های مختلف‌های کاشت ابرو قبل از انجام آن بسیار مهم است؛ اما انتخاب بهترین روش از همه مسائل مهم‌تر است. علاوه بر این، بیمارانی که موهای ابروی خود را در نتیجه ژنتیک، کندن بیش از حد یا ضربه از دست داده‌اند، عموماً بهترین کاندیدها برای انجام کاشت ابرو طبیعی و دائمی هستند.

روش کاشت ابرو بدون جراحی

با اینکه ابرو همیشه عضو بسیار مهمی در صورت بوده است و نقش انکار ناپذیری در زیبایی داشته اما همیشه در معرض آسیب های مختلف بوده است. همیشه داشتن ابروهای متراکم و زیبا برای هر فردی مطلوب بوده است و نقطه قوت قابل توجهی در چهره هر فرد به حساب می آید به همین علت از ابتدا روشهایی برای آرایش کردن و پوشاندن نقص ابروها وجود داشته و پیش‌ بینی شده است.
از زمان های بسیار قدیم با مواد طبیعی لوازم مختلفی برای ترمیم ابروها درست می ‌کرده‌اند و رفته رفته لوازم آرایشی بهتری تولید شدند و حتی روش هایی برای ترمیم دائمی ابروها ارائه شد. تا به امروز که با توجه به افزایش روز افزون متقاضیان عمل کاشت ابرو متخصصان برای این علم وقت زیادی گذاشتند تا به نقطه قابل قبولی از پیشرفت برسد و در حال حاضر یکی از عمل های ساده و محبوب برای همه افراد است.

روش کاشت ابرو بدون جراحی بهترین روش انجام عمل کاشت ابرو است که با نام ال اچ ای شناخته می شود این روش حاصل پیشرفته روش های گذشته است و در آن تمام مزایای روش های پیشین حفظ شده و معایب آنها برطرف شده است. در واقع با توجه به حساسیت هر فردی نسبت به ابروهای خود همه انتظار دارند انجام عمل کاشت ابرو مطمئن باشد و پس از عمل عوارض غیر قابل جبرانی ایجاد نشود.

روش کاشت ابرو بدون جراحی این اطمینان را به افراد می ‌دهد که نه تنها در حین عمل متحمل درد و خونریزی نمی شوند بلکه پس از عمل هم دوره بهبودی بسیار کوتاه است است و بدون ایجاد هیچ گونه عوارضی به سرعت افراد قادر هستند که نتیجه عمل را مشاهده کنند. تا هرکس پس از انجام عمل کاشت ابرو به روش ال اچ ای به صورت دائمی از داشتن ابروهای قرینه با حداکثر تراکم لذت ببرد و تمام دغدغه‌ های او نسبت به عدم رشد مناسب ابروها پایان یابد.

کاشت ابرو بدون جراحی و درد به چه صورت است؟

به طور سنتی درمان ابروهای نازک یا کم‌پشت تنها با تکیه بر محصولات آرایشی برای پر کردن موهای ابرو بوده است. با این حال اگر علاقه بیشتری به یک راه‌حل دائمی‌تر دارید! کاشت ابرو بدون جراحی به شما پیشنهاد می‌شود. روش کاشت ابرو بدون جراحی توسط متخصص زیبایی یا پلاستیک با انتقال موهای خود شما انجام می‌شود.
کاشت ابرو بدون جراحی روشی مشابه کاشت مو بدون جراحی است که برای ترمیم ابروهای شما استفاده می‌شود. این فرآیند با برداشتن موهای اهداکننده از پوست سر و پیوند آن‌ها به ابروها برای پرتر شدن آن‌ها انجام می‌شود. دو روش برای ترمیم مو وجود دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید:

  • استخراج واحد فولیکولی (FUE): با استفاده از این گزینه، موهای فردی با استفاده از پانچ دستی یا تکنیک‌های رباتیک از محل اهداکننده پیوند می‌شوند. مزایای آن عبارت‌اند از بهبودی راحت‌تر، اگرچه در طی زمان برداشت مو مدت‌زمان طولانی‌تری سپری می‌شود و موهای کوتاه‌تر می‌تواند بر کیفیت پیوند تأثیر بگذارد، اما درنهایت کاشت ابرو طبیعی و دائمی خواهید تجربه کرد.
  • پیوند واحد فولیکولی (FUT): تکه‌ای از مو (معمولاً از پشت سر) بریده می‌شود و یک فولیکول مو برای ایجاد فرم جدید و بهتر ابرو پیوند داده می‌شود. روند کار FUT سریع‌تر از FUE است و برای موهای جمع شده روند طولانی‌تر است که می‌تواند به کاشت ابرو بدون درد کمک کند. با این حال، باید توجه داشت که این تکنیک باعث ایجاد اسکارهای خطی شده و معمولاً زمان بهبودی طولانی‌تر طی می‌شود.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر به
    کاشت ابرو به روش fut مراجعه کنید.

داشتن ابروهای نازک یا کم‌پشت می‌تواند برای بسیاری از افراد مشکل بزرگی باشد که می‌تواند اعتماد به نفس آن‌ها را به شدت تحت تأثیر قرار دهد، اما به لطف فناوری جدید و ابتکاری کنونی می‌توان این مشکل را برطرف کرد و دوباره احساس خوبی داشت.

کاشت ابرو با انتقال فولیکول‌های مو از ناحیه دیگری از بدن که معمولاً از پشت پوست سر، شکل و حجم ابروهای شما را افزایش می‌دهد. این یک راه‌حل طولانی‌مدت برای ابروهای نازک یا کم‌پشت است. شما با کاشت ابرو در یک جلسه تفاوت را احساس کنید.

کاشت ابرو بدون جراحی یک عمل زیبایی است که در آن گرافت‌های مو (شاخه‌ها) به ناحیه ابروی شما منتقل می‌شوند. کاشت ابرو بدون خونریزی با هدف این که موهای جدید از این گرافت‌ها رشد کنند و ظاهری پرتر ایجاد کنند توسعه می‌یابد. جالب است بدانید که گرافت موی ابرو از موهای بالای گوش شما گرفته می‌شود. یک جراح نه تنها موهای فرد را، بلکه فولیکول‌های مو را نیز منتقل کرده و این کمک می‌کند تا بعد از این که از روند ریزش موهای در ابروهای شما شروع شد از رشد سریع اطمینان خاطر داشته باشد.

انجام عمل کاشت ابرو بدون نیاز به ایجاد برش جراحی چگونه ممکن است؟

معمولاً در اکثر روش های موجود برای انجام عمل کاشت ابرو در مرحله برداشت تارهای مو از ناحیه پشت گوش نیاز به ایجاد برش جراحی است. تا موها با اجزایی که قابلیت رشد دارند برداشته شوند و آماده کاشت در ناحیه طراحی شده برای ابروها باشند. به همین علت پس از پایان انجام عمل کاشت ابرو لازم است که محل برش داده شده بخیه زده شود. مراقبت های پس از عمل صورت گیرد تا محل زخم بهبود یابد.

[ فیلم کاشت ابروی شگفت انگیز ]

فایل صوتی مصاحبه بالا:

با استفاده از بی‌حسی موضعی، موها معمولاً از پشت سر با برداشتن نواری از موهای اهداکننده برداشت می‌شود، سپس با استفاده از میکروسکوپ به موهای مجزا تقسیم می‌شوند یا یک به یک با پانچ بیرون می‌روند. این موهای اهداکننده با دقت در ناحیه برنامه ریزی شده ابرو در محل‌های لازم قرار می‌گیرند که به اندازه کافی بزرگ هستند تا فولیکول مو را بپذیرند.

فواید عمل کاشت ابرو بدون جراحی

  • وجود نتیجه‌ای دائمی
  • انجام عمل بدون هیچ درد و خونریزی
  • حتمی بودن حصول نتیجه
  • داشتن ابروهای کاملاً طبیعی و قابل رشدعدم وجود عوارض پس از عمل کاشت

به همین علل و البته به علت وجود روش های کاربردی و مناسب برای انجام عمل کاشت ابرو روزانه متقاضیان انجام این عمل بیشتر می‌شود. کلینیک هایی که این ات را به مراجعه کنندگان ارائه می دهند در صدد استفاده از روش‌های بهتر هستند. تا حداکثر رضایتمندی را از مراجعه‌کنندگان جلب کنند.
عمل کاشت ابرو نسبت به سایر روش هایی که برای زیبا سازی ظاهر ابروها وجود دارد بسیار به صرفه تر است. زیرا یک عمل برای همیشه انجام می شود و نتیجه آن دائماً باقی می ماند. در صورتی که اگر از سایر روشها استفاده کنیم نتیجه دائمی نخواهد بود. نیاز به مراجعه های بعدی برای حفظ نتیجه دلخواه است. برای مثال در استفاده از روش تاتو رنگ تزریق شده پس از مدتی تغییر می کند و نتیجه آن به هیچ وجه دائمی نخواهد بود.

کاشت ابرو بدون جراحی چیست؟ همان طور که گفتیم کاشت ابرو بدون جراحی روشی نوین برای انجام این عمل است که در کلینیک کاشت ابرو ماه زر امکان انجام عمل کاشت ابرو با این روش وجود دارد و مزایای استفاده از این روش حاصل خواهد شد. در ضمن در این روش از دستگاه‌های استفاده می‌شود که خواب و جهت ابروها را به درستی رعایت کند وظاهری کاملاً طبیعی به وجود بیاورد.

هزینه کاشت ابرو طبیعی بدون جراحی چقدر است؟

کاشت ابرو یک روش “غیرپزشکی” در نظر گرفته می‌شود. این بدان معناست که معمولاً تحت پوشش بیمه درمانی نیست. کاشت ابرو مشابه سایر روش‌های زیبایی از جمله گزینه‌ای بد است. قیمت دقیق کاشت ابرو بر اساس نیازهای فردی شما، ارائه دهنده و محل زندگی شما متفاوت است، همچنین هزینه‌های اضافی مربوط به خود مرکز، جراح و متخصص بیهوشی (در صورت نیاز) در برآورد هزینه تأثیرگذار است.

یک استثنا در قاعده بیمه درمانی این است که کاشت ابرو بدون جراحی شما به دلیل ریزش مو در اثر تصادف یا یک بیماری زمینه‌ای ضروری تشخیص داده شود. اگرچه چنین مواردی کمتر رایج است. شما همچنان مسئول هرگونه پرداخت و کسورات موردنیاز در طرح بیمه خود خواهید بود.

همچنین مهم است که از هزینه‌های احتمالی خارج از روش اولیه آگاه باشید. به عنوان مثال، اگر پس از مرحله بهبودی مایل به کاشت ایمپلنت‌های اضافی هستید، باید هزینه آن را به هزینه‌های ارائه دهنده خود اضافه کنید.

روش های تبلیغات در این روزها نسبت به گذشته بسیار آسان شده است با حضور فعال اکثریت افراد جامعه در فضای مجازی و تاثیر پذیری آنها از اطلاعاتی که از این کانال به دست می‌ آورند تبلیغات از این طریق بسیار به صرفه است و حتی برای کلینیک های معتبر نتیجه ده هم هست.
تا امروز برخلاف گذشته نیازی به تبلیغات های گسترده در سطح شهر یا تهیه دفترچه های حاوی اطلاعات لازم برای جلب توجه متقاضیان نیست. بلکه در فضای اینترنت و با طراحی یک سایت یا حتی ایجاد یک صفحه اینستاگرامی هم توجه مردم بیشتر جلب می‌شود و هم ارائه اطلاعاتی مانند عکس یا فیلم از نحوه انجام عمل راحت تر خواهد بود.

در نتیجه افرادی که به دنبال اینگونه اعمال هستند متوجه روش های مختلف و کلینیک هایی که به تبلیغات می پردازند می شود و با گرفتن اطلاعات یا از طریق مشاوره یا ارتباط با همان صفحه ها در فضای مجازی می‌ توانند تصمیم جدی برای انجام عمل بگیرند. زیرا طبیعتاً وقتی که هیچ نقطه ابهامی برای علاقه مندان به انجام این اعمال باقی نماند و با طیب خاطر بیشتری می توانند اقدام به عمل کنند و مطمئن باشند که نتیجه برای آنها حاصل خواهد شد.
همه مسائلی که ذکر کردیم در واقع قدرت اقناع اذهان برای انجام عمل کاشت ابرو است که از عوامل مهم محبوبیت عمل کاشت ابرو به حساب می آید و امروزه دسترسی به این هدف بسیار آسان تر از گذشته است. اما از طرف دیگر عامل محبوبیت عمل کاشت ابرو مزیتهای فوق‌العاده این عمل نسبت به روشهای دیگر برای ترمیم و زیباسازی ابرو است.

بهترین مرکز کاشت ابرو بدون جراحی در تهران

 کاشت ابرو بدون درد بدون جراحی

کاشت ابرو توسط جراحان پوست، زیبایی یا پلاستیک انجام می‌شود. مرکز کاشت ابرو در کلینیک ماه زر جهت کاشت ابرو بدون درد و جراحی در خدمت شما است. بهترین ایده این است که قبل از انجام این روش کاشت ابرو در یک جلسه تحقیقات لازم را در مورد کلینیک و متخصص خود انجام دهید، همچنین می‌توانید از خود متخصص در مورد اعتبار و تجربه‌هایش بپرسید. در حالت ایده‌آل، آن‌ها مجموعه‌ای از کارهای خود دارند که برای جلب اطمینان به شما نشان خواهند داد. اگر در پیدا کردن یک متخصص کاشت ابرو طبیعی و دائمی با مشکل مواجه شده‌اید، ما شما را با کلینیک ترانسپلنت را جهت کاشت ابرو بدون خونریزی در طی یک جلسه را پیشنهاد می‌دهیم. تمامی دوره انجام کاشت ابرو طبیعی و دائمی در یک جلسه به پایان می‌رسد.

مراحل کاشت ابرو بدون جراحی

کاشت ابرو بدون جراحی را می‌توان با تکنیک مشابه روش کاشت مو انجام داد. از آنجایی که این مراحل تحت بی حسی موضعی انجام می‌شود، هیچ دردی احساس نمی‌کنید. به طور متوسط ​​ تمانی این مرحله ۴ تا ۵ ساعت طول می‌کشد. در این روش، مو از پشت سر بیمار گرفته می‌شود، سپس فولیکول‌های مو گرفته شده در ناحیه موردنظر کاشته می‌شوند. هنگام کاشت ابرو بدون جراحی باید از زاویه و جهت خاصی استفاده کرد. در غیر این صورت موهای ابرو طبیعی به نظر نمی‌رسند. فولیکول‌های مو با زاویه تقریباً 45 درجه از پوست خارج می‌شوند، اما جهت قرار گرفتن زاویه ابروها با موها متفاوت است.

ابروها با زاویه ۱۰ درجه تا ۱۵ درجه نسبت به پوست ظاهر می‌شوند. قسمت ریشه‌ها با توجه به ناحیه ابرو در جهات مختلف رشد می‌کنند. در وسط، موها کمی به سمت پایین و در قسمت بیرونی ابرو رشد می‌کنند. توجه به این موارد در کاشت ابرو بدون جراحی ضروری است. برای موفقیت‌آمیز بودن کاشت ابرو بدون جراحی، پزشک باید به این جهت‌ها و زوایا توجه کند. بعد از کاشت ابرو بدون جراحی باید به نکاتی توجه کرد. به مدت یک هفته پوسته پوسته شدن در ناحیه پیوند وجود خواهد داشت. این پوسته‌ها تقریباً به اندازه یک سر سوزن هستند.

بعد از گذراندن مراحل کاملاً طبیعی کاشت ابرو بدون خونریزی به پایان می‌رسد. توجه داشته باشید که لازم است که افراد تا دو هفته پس از پیوند نباید وارد دریا و استخر شوند. همچنین محافظت در برابر نور شدید خورشید ضروری است. در اولین مرحله از فرآیند کاشت ابرو بدون جراحی ناحیه‌ای از بیمار تراشیده می‌شود. همه موها نیازی به تراشیدن ندارند. هنگامی که مرحله جمع‌آوری ریشه به پایان می‌رسد، سوزن‌های جداگانه برای باز کردن کانال‌ها، به‌عبارت‌دیگر، سوراخ‌ها استفاده می‌شود.

کاشت ابروی طبیعی با روش بدون جراحی

در کانال‌های باز شده ریشه‌های نگهداری شده در محلول پیوند اعضا با دقت یکی یکی قرار می‌گیرند. در کاشت ابرو بدون جراحی جهت ابروهای بیمار در نظر گرفته می‌شود و ظاهری طبیعی به دست می‌آید. طبیعتاً در پایان پزشک به بیمار می‌گوید که پس از پایان پیوند از چه چیزهایی باید اجتناب کند. بیمار باید این موارد را دقیقاً رعایت کند. عمل کاشت ابرو به عنوان یک راه حل اساسی و دائمی برای کسانی که در اثر افزایش سن یا بیماری یا حوادثی مانند بریدگی‌های عمیق دچار مشکلاتی در ابروهای خود شده‌اند و روند رشد و تراکم آن‌ها راضی‌کننده نیست بوده است.

این روش در واقع تنها روش ترمیم و برگرداندن ابروهای طبیعی به افرادی است که دچار مشکل شده‌اند؛ زیرا در هیچ روش دیگری برای ترمیم ابروها تارهای طبیعی مو که قابلیت رشد و رنگ دارند ایجاد نمی‌شود. حتی در بسیاری موارد می‌بینیم که افراد برای ترمیم ابروهای خود از روش‌های دیگر مانند تاتو کمک می‌گیرند و در مدت کوتاهی پشیمان می‌شوند. سپس باز هم برای عمل کاشت ابرو مراجعه می‌کنند. با اینکه امروزه عمل کاشت ابرو یکی از عمل‌های جا افتاده و پیشرفت کرده برای زیبایی است. نسبتاً اطلاعات کافی در مورد آن بین مردم وجود دارد؛ اما همچنان لازم است که هر کسی قبل از مراجعه برای انجام عمل کاشت ابرو از روشی که توسط کلینیک موردنظر برای این عمل استفاده می‌شود و آگاهی کسب کند. در مورد کارایی بودن آن روش اطمینان خاطر داشته باشد.

بهترین روش کاشت ابرو بدون جراحی چه روشی است؟

اگر آماده انجام پیوند ابرو و یا کاشت ابرو بدون جراحی نیستید، گزینه‌های دیگری برای پر کردن ظاهر ابروها وجود دارد.

میکروبلیدینگ: این نوعی از خالکوبی است که موهای بسیار نازک و طبیعی را در ناحیه ابروی شما ایجاد می‌کند. اگر مشکلی دارید و می‌دانید که کاشت ابرو بدون جراحی ممکن است موفقیت‌آمیز نباشد، میکروبلیدینگ می‌تواند انتخاب خوبی باشد. خطوط نازک رنگدانه در طول زمان نسبت به خالکوبی‌های معمولی راحت‌تر محو می‌شوند، بنابراین انتظار داشته باشید که نتایج میکروبلیدینگ بین 18 تا 24 ماه باقی بماند، همچنین توجه داشته باشید که اگر تصمیم بگیرید که در آینده از میکروبلیدینگ استفاده نکنید و بر روی ابرو شما مجدداً شارژ نشود، ممکن است رنگ باقیمانده قابل‌توجهی خارج از خط طبیعی ابرو خود داشته باشید.

بهترین روش کاشت ابرو بدون جراحی

روش Larisse: این درمان موضعی چرخه رشد موهای شما را تحریک می‌کند. این روش بیشتر فقط برای مژه مورد تائید FDA است، اما دکتران زیادی می‌گویند که می‌توان از آن برای ابرو نیز استفاده کرد. لاتیس رشد مو را فقط تا زمانی که استفاده می‌شود تقویت می‌کند؛ بنابراین، وقتی استفاده را متوقف می‌کنید، رشد افزایش یافته نیز متوقف می‌شود.

آیا روش اتخاذ شده برای عمل کاشت ابرو سلیقه‌ای است و به خواست مراجعه کنندگان بستگی دارد؟
با اینکه یکی از مزیت‌های مهم عمل کاشت ابرو نسبت به سایر تکنیک‌های ترمیمی برای ابروها این است که در تمام مراحل آن سلیقه مراجع آن مورد نظر قرار می‌گیرد. تا نتیجه نزدیک‌ترین حالت نسبت به خواست آن‌ها باشد؛ اما این که چه روشی بهترین روش برای انجام عمل کاشت ابرو است سلیقه‌ای نیست؛ زیرا همه افراد از یک عمل خوب انتظارات مشابه دارند.

بهترین روش کاشت ابرو بدون جراحی روشی است که احتمال حصول نتیجه در آن از بالا باشد. اصلاً ایجاد نتیجه‌ای که افراد انتظار دارند تضمین می‌شود. تا بتوانند با آرامش خاطر و اعتماد به کلینیک و متخصصی که عمل را انجام می‌دهد تصمیم جدی بگیرند.

همه افراد در یک عمل خوب برای کاشت ابرو انتظار دارند که با توجه به اهمیت ابروها در زیبایی چهره و نقش اساسی آن‌ها در انتقال احساسات غیرکلامی بهترین نتیجه را پس از عمل مشاهده کنند. سلیقه آن‌ها این عمل برای قالب کاشت ابروها بدون محدودیت رعایت شود تا آنچه آن‌ها می‌خواهند بدون کم و کاست حاصل شود.

همه افراد انتظار دارند که پس از عمل کاشت ابرو ابروها به خودی خود و به طبیعی‌ترین حالت ممکن رشد کنند. دچار ریزش نشوند و حداکثر تراکم خود را داشته باشند. پس از عمل درد و خونریزی یا تورم وجود نداشته باشد. تا حصول نتیجه کامل نیازی به مراقبت‌های جدی و وقت‌گیر نباشد. تا حتی الامکان دوره بهبودی در کوتاه‌ترین حالت خود باشد. هرچه زودتر بتوان نتیجه را مشاهده کرد.

چرا عمل کاشت ابرو  بدون جراحی نسبت به سایر روش‌ها برای زیباسازی ابرو بهتر است؟

یکی از مهم‌ترین علل محبوبیت کاشت ابرو بدون جراحی در سال‌های اخیر این است. روش‌های این عمل بسیار پیشرفت کرده و نسبت به گذشته عملی سخت و وقت‌گیر با احتمال ایجاد عوارض کاشت مو و ابرو نیست. بلکه در حال حاضر این عمل برای به راحتی هرچه تمام‌تر برای افراد مایل ارائه می‌شود. روش‌های آن به قدری پیشرفت کرده که این عمل فقط در یک روز و در چند ساعت انجام می‌شود. در حالی که این اقدام آخرین کاری است که هر فرد برای زیباسازی ظاهر ابروهای خود انجام می‌دهد. نیازی به مراجعه‌های بعدی برای حفظ نتیجه نیست.

[ رضایت از کاشت ابرو ]

فایل صوتی کلیپ مصاحبه بالا:

چرا زمانی که می‌توان با یک عمل چندساعته و با به‌روزترین دستگاه‌ها ابروهای طبیعی داشته باشیم که قابلیت رشد دارند. حتی می‌توان آن‌ها را رنگی ی آرایش کرد به روش‌های دیگر روی بیاوریم. به جای ابروهای طبیعی با استفاده از رنگ سعی در ایجاد ظاهری زیبا دارند.
حتی در روش‌هایی مانند تاتو که از تزریق رنگ برای ترمیم موهای از دست رفته استفاده می‌کنند ممکن است عوارض کاشت ابرو سنگینی ایجاد شود. حتی با گذشت زمان رنگ تزریق شده تغییر می‌کند. لازم است که فرد مراجعه‌های دوباره و چندباره داشته باشد. تا رنگ را به همان حالت اول برگرداند گرچه تا ممکن است کاملاً رنگ سابق برنگردد.

نه تنها در روش‌هایی مانند تاتو برای قالب دن ابروها محدودیت وجود دارد و نمی‌تواند مثل عمل کاشت ابرو کاملاً مطابق سلیقه مراجعه‌کنندگان پیشرفت بلکه حتی پس از گذشت زمان امکان ایجاد تنوع در آن‌ها وجود ندارد و از بین بردن آثار تاتو هم تقریباً غیرممکن است.

ابروهای طبیعی با کاشت ابرو بدون جراحی

در حالی که پس از عمل کاشت ابرو از طریق بهترین روش کاشت ابرو بدون جراحی با ابروهایی که در اثر کاشت رشد می‌کنند باید شبیه به ابروهای طبیعی برخورد کرد و آن‌ها نیاز به اصلاح و مرتب کردن دارند می‌توان با تغییر نحوه اصلاح در آن‌ها تنوع ایجاد کرد و حتی نیازی به استفاده از لوازم آرایشی هم نیست چرا که ابروها با دقت کافی در قالب مشخص شده کاشت شده‌اند و تراکم بالایی هم دارند اما به هر حال اگر هم بخواهند از لوازم آرایشی برای ابرو استفاده کنند پس از عمل کاشت ابرو منعی وجود ندارد و به خواست خود افراد بستگی دارد.

پس از عمل کاشت ابرو نتیجه به قدری طبیعی خواهد بود که هیچ‌کس نمی‌تواند متوجه شود فردی قبل از عمل کاشت ابرو انجام داد. این در حالی است که اگر کسی تاتو یا هاشور انجام داده باشد. با یک نگاه گذرا و دقت کم هم قابل تشخیص است. بهترین روش کاشت ابرو بدون جراحی امروز انتخاب که کسانی است که می‌خواهند عمل کاشت ابرو را بدون ریسک پذیری و با آرامش خاطر کامل انجام دهند. در حین عمل از حصول نتیجه مطمئن باشند. روش ال اچ ای در حال حاضر بهترین روش کاشت ابرو است و با دستگاه‌های بسیار دقیق و بدون هیچ آسیب‌رسانی و حتی بدون ایجاد خونریزی عمل کاشت ابرو را در بهترین و ساده‌ترین حالت ممکن انجام می‌دهد.

کلینیک کاشت ابرو بدون جراحی

در حال حاضر در کلینیک های معتبر کشور مانند کلینیک کاشت ابرو ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت ابرو شهرک غرب، که روش کاشت ابرو بدون جراحی را انجام می‌دهد این عمل برای هر فردی که فارغ از جنسیت یا سن انجام می‌شود. لازم است هر فردی بداند که اگر در اثر بیماری یا داشتن استرس های فراوان و طولانی مدت یا هر عامل دیگری متوجه ریزش یا نازک شدن یا به اصطلاح کچلی ابروهای خود شد جای نگرانی ندارد و با یک عمل ساده و پیشرفته می تواند برای همیشه ابروهای خود را به طبیعی ترین حالت ممکن ترمیم کند.

یکی از علل مهم دیگر در محبوبیت عمل کاشت ابرو این است که در عمل به ریزترین نکات توجه می‌ شود و حتی تفاوت ها بین ابروهای خانم ها و آقایان مورد توجه قرار می گیرد و برای هر فرد متناسب با او کاشت انجام می شود. این گونه علاوه بر داشتن ابروهای پهن و متراکم کمترین جلوی غیر طبیعی ایجاد نمی شود و اینکه فردی عمل کاشت ابرو انجام داده خیلی سخت و قابل حدس خواهد بود.

حتی تفاوت‌هایی در رشد موی سر با رشد ابرو ها وجود دارد که به این تفاوت ها هم دقت می‌ شود برای مثال در موی سر تارهای مو معمولاً چند تایی رشد می‌ کنند و حالت ایستاده نسبت به پوست سر دارند. در حالیکه ابروها تارهای را به صورت دانه دانه رشد می ‌کنند و زاویه‌ای کاملا خوابیده نسبت به پوست صورت دارند.

پس از عمل کاشت ابرو ابروها کاملاً مانند ابرو های طبیعی رشد می کنند پس نیاز به کوتاه کردن و مرتب کردن دارند و حتی می توان برای ایجاد تنوع آن ها را رنگ کرد و هیچ مشکلی ایجاد نخواهد شد. تمامی این نتایج دستاوردهایی هستند که در سایر روش های ترمیمی به هیچ وجه وجود ندارند و نه تنها رنگ تزریق شده برای ترمیم ابرو در اعمالی مانند تاتو ثابت نمی ماند بلکه از بین بردن آثار تاتو به صورت تمام و کمال تقریباً غیرممکن است.

همانطور که گفتیم روش ال اچ ای جدیدترین روش موجود برای انجام عمل کاشت ابرو است که خوشبختانه امروزه در کشور ما هم در کلینیک کاشت ابرو ماه زر این عمل با این تکنیک برای مراجعه‌کنندگان انجام می‌شود.
افراد می توانند با مراجعه به این کلینیک اطلاعات لازم را از نحوه انجام عمل و همچنین هزینه انجام عمل به دست بیاورند و پس از اخذ نوبت برای انجام عمل اقدام جدی کنند. عمل کاشت ابرو در این کلینیک تحت نظر متخصصان مجرب دارای مدارک مربوطه و مجوزهای لازم برای همه متقاضیان انجام می‌شود من هیچ محدودیت سنی یا جنسیتی ندارد.

این عمل برای هر فردی بدون توجه به اینکه به چه علت دچار مشکل در رویش یا تراکم ابروها شده است انجام می شود و برای همه نتیجه به خوبی حاصل می‌شود تا ابروها در طولانی مدت و به صورت دائمی با حداکثر تراکم و زیبایی باقی بمانند.

ادامه مطلب  دلایل ریزش ابرو چیست؟ (راهکارهای درمانی)    

جمع بندی کاشت بدون جراحی ابرو

ابروها یکی از ویژگی‌های مهم صورت هستند که به تعریف ظاهر ما کمک می‌کند. ابروها به دلیل موقعیت مرکزی خود بر روی صورت، برای قاب کردن چشم‌ها (مهم‌ترین عنصر چهره) و ایجاد بینش در حالات چهره ما عمل می‌کنند. برخلاف ریزش موهای سر، ریزش ابروها به عنوان یک فرآیند طبیعی تلقی نمی‌شوند؛ بنابراین، این ریزش از نظر زیبایی قابل قبول نیست.

کاشت ابرو بدون جراحی

ابروها ممکن است به دلایل مختلفی از جمله تیروئید و سایر بیماری‌های سیستمی بدن، آلوپسی آره آتا، سوختگی، خالکوبی، عفونت، کندن مکرر، ناتوانی مادرزادی در رشد ابروها و تمایل ژنتیکی ابروها به نازک شدن یا کم پشت شدن، همچنین در طول زمان بیشتر از بین بروند.

کاش ابرو بدون جراحی و خونریزی مشابه سایر روش‌های کاشت مو است که روی پوست سرانجام می‌شود؛ زیرا برای افراد مناسب، موهای کاشته شده دائمی است. با این حال، از آنجایی که ابروها ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند، کاشت ابرو از چند جهت با کاشت مو متفاوت است. با مراجعه و تماس با کلینیک ترانسپلنت می‌توانید تمامی سؤالات خود را پاسخ دهید.

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (5 امتیاز)

6 پاسخ

  1. درود روزتون به شادی.
    برخورد پرسنل مرکز چندان مناسب نیستتحقیرآمیزاست به خصوص خانم لیلا بهرامی که بی حسی میزنه به بیمار ومی رود بعد از۳ ساعت میاید سکشن چربی بگیرد و بیمار را از دردپشیمان می کند بعد هم اشتباه کاری و کم کاری خودش را با انگ زدن وتیکه انداختن به بیمار توجیه می کنداز.روتختی مستعمل استفاده می کند فکر می کندبیمار شهرستانی حالو است چنین برخوردنامناسبی دارند.این همه پول به امیدجناب دکتر کلینیک مو و ابرو ماه زر
    فروش زاده اما…
    درضمن از برخورد و اخلاق خوب خانم اردوان تشکر می کنم همچنین سرکارخانم دکترفخیم وخانم دکتر بهار یا بهمنی ببخشید نامشونا درست متوجه نشدم به خاطر اخلاق خولشون سپاسگژارم.
    خدانگهدار

  2. سلام آقای دکتر.من سیگار میکشم..راسته که میگن برای کاشت مو نباید سیگار کشید؟

  3. سلام من مورفه خطی سروصورت دارم ۴۰سال میشه.تونستم باروش سنتی باماساژوروغن درمانی خیلی برطرف کنم مشکلو همزمان بااین مشکل تشنج هم پیداشده ازمورفه بودماهی یک باردرخواب چون ازلوب پیشانی بودبارفع عامل تشنج که دوسال درلوب فرونتال بودتشنج دفع شدحدوددوسال تمام ولی اقدامی برکنترل داروهانکردم ولی میخوام ببینم بامتدهای جدیدمیشه حل کردقطعی اومدم ولی ازخوددکترکلینیک مو و ابرو
    فروشزاده نوبت نمیدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله کاشت ابرو بدون جراحی

تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)